Jump to content

iceman

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    badboyflorin24
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    badboyflorin24

iceman's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Te rezolv eu, am mai facut treaba asta si pe alte BMW-uri si a iesit super. Am si perechile mufelor pe care le-ai scos tu din amplificator.....astfel ca nu voi taia nici un fir. Intra pe www.car-sound.ro si trimite un mail sau suna la nr de pe site pt relatii, eventual programare la garaj. La tel i-ti va raspunde colegul meu, eu ma ocup doar de partea de montaj.
  2. Chiar! am si eu o intrebare...era cumva dacie pe injectie?....ca doar astea au destul de des probleme de genul asta.
  3. Mda ....posibilitatea de a ti se defecta ECU e la fel de rara ca aceea de a-ti sari o roata.....asa ca ....sa nu re-devenim toti proprietari de Dacia. Nu e foarte greu de intretinut o instalatie electrica a unui motor pe injectie (cel putin pt mine) ...asa ca.... daca voi vreti sa ramaneti la carburatoare, n-aveti decat. Apropo: Sunt curios cati din membrii BMWclub au intradevar BMW. Dupa mine asta ar trebui sa fie o conditie eliminatorie la subscrierea pe forunbmw. (mai este cineva care e de acord cu mine? )
  4. Cred ca cei care prefera cutia manuala nu au condus niciodata masini mai "noutze" cu cutii automate, si au ramas cu impresia creata de generatii mai vechi de cv. Personal am folosit 2 masini cu cv automata: un BMW 730d si un AUDI Allroad 2,5 TDI Va spun din prima ca nu vreau sa mai aud de alte cutii automate decat cele produse de bmw. Tip-tronicul de pe Audi Allroad nici macar pe modul sport nu a reusit sa ma multumeasca (are intarzieri nejustificate si nu am reusit sa fac acea cutie sa se adapteze stilului meu de condus). Step-tronicul de pe BMW insa m-a uimit si pe mine si m-a facut sa-mi schimb total parerea despre cv-automate. Aceasta fieratanie nascocita de BMW stie sa se adapteze la stilul de condus al soferului mai bine dacat orice alta cv-automata si am sa va spun eu ce inteleg prin "adaptarea cv la stilul de condus al soferului" : -pe loc, daca ridic usor piciorul de pe frana ....se pune in mishcare fara sa apas vre-un pic acceleratia -tot pe loc, daca apas acceleratia si-i dau turatie motorului ......cand iau piciorul de pe frana masina zboara de sub mine -in mers daca nu bruschez pedala de acceleratie si o calc incet si uniform cutia schimba in turatii mici - tot in mers ...daca apas acceleratia mai mult si mai rapid cutia nu schimba ...ci se duce in turatii mai mari si schimba acolo in treapta superioara. -chiar si in depasiri unde ziceau baietii ca nu ar fi bune automatele...fratilor!....steptroinic stie in momentul cand dai kick down ca ai nevoie de putere....si trece in treapta inferioara dandu-ti cuplul de care ai nevoie sa iesi din impas. Si nu-i ia foarte mult timp sa faca asta. Parerea mea ca poti conduce cum vor muschii tai cu o cv-steptronic. Poti conduce si economic ....si sportiv....si chiar poti schimba manual.....asa ca de ce sa nu-mi iau cv -automata daca pot sa schimb si manual :) Cred ca o cutie automata daca e BMW e f buna si pt afara si pt oras.....mai ales pt oras, unde in aglomeratie nu mai freci cutia si nici ambreiajul. Poti sta la semafoare fara sa te joci la schimbator...doar cu frana umpic apasata ....ca nu o sa se intample nimic....se incalzeste uleiul din cutie un pic mai mult eventual...dar si ala are sistem de racire asa ca "nu-i bai". Iar cand se da verde tu doar iei piciorul de pe frana in timp ce vorbesti la telefon, si pana sa bage ceilalti in viteza tu deja esti in mijlocul intersectiei. (unde un teximetrist care a fortat galbenu' vine din lateral si "te rezolva"....ca in Bucuresti asa se practica :blink: ) Nu stiu ce sa va mai zic......sper ca toti sa aveti ocazia sa conduceti BMW cu cv automata si mai vb dupa aceea.
  5. Chiar am nevoie de modul de testare al ECU de relanti, ca nu am prea multe info. La ECU principal am verificat deja tot (pt ala am gasit documentatie). Multumesc tuturor pt ajutor!
  6. pai s-ar putea sa-mi fie de folos ....acum depinde de cat de dataliat e prezentat acolo. Cum facem sa ajunga si la mine acel fisier?......daca ai DC++ sau oDC eu pot sa-ti trimit pe mail adresa propriului meu hub . Daca nu.....da-mi tu o idee.
  7. Salut! Ma poate ajuta cineva cu nishte diagrame cu specificatia pinilor mufelor hashboard-ului si computerului de bord pt BMW model e34(1988) ? Computerul de la "monstruletzul" asta isi pierde aleatoriu alimentarea si ca urmare a acestui fapt am probleme cu alarma (dispare tensiunea de 12V de pe contactele de usi si atunci alarma percepe aceasta ca pe o deschidere de usa, stresandu-ma pe mine si pe vecini deasemenea). Cauza cred ca este un contact imperfect sau o lipitura "rece" (s-a mai umblat la mufa de la computer ca sunt nishte lipituri de amatori p-acolo), dar vreau sa stiu sigur unde anume sa caut, ca n-ash vrea sa iau tot manunchiul ala de fire si sa-l masor ....ca oricum daca nu am schema mufei si specificatiile pinilor.....e mai grea munca, si sunt mai putine sansele de reusita. Cred ca domnul (cine pana mea?!?) m-ar putea ajuta :blink: ca e mai experimentat in ale electronicii si poate are ceva info si pt mine.
  8. 10x Romulus :blink: ...nush....ma gandeam ca o sa am si controlul electronic al turatiei de relanti...daca-mi reuseste, si e un avantaj :).....si o sa se comporte mai bine cand vreau sa plec de pe loc fara acceleratie.
  9. Salut!........ am nev de ajutor. Am un e30 cu motor m20 si da cand l-am cumparat motorul asta nu a functionat niciodata corect la relanti in regim de motor rece. "Buba cred ca este "idle air valve" care la mine este termo-mecanica (adica este conectata prin furtune la sistemul de racire al motorului si la rece baga aer mult, iar pe masura ce lichidul de racire se incalzeste .....in trecerea lui prin valva o incalzeste si pe ea dilatand o piesa metalica ce optureaza partial traseul aerului, reducandu-i debitul). Daca reglez turatia de relanti la rece, atunci cand se incalzeste motorul la temp normala creste turatia la 1200 rpm aprox. Daca reglez relanti-ul la cald cand se raceste motorul ...nu mai sta la relanti...ca e turatia mult prea mica din cauza valvei care nu-i da aer suficient(la mine se face dintr-un surub care optureaza partial aerul suplimentar de mers in gol care intra in motor in paralel cu cel care vine din valva de aer pt motor rece). Am verificat tot ce se poate verifica... pierderi de vacum, debitmetru, reglaje, senzorul de temperatura, termo-time-switch-ul si cold-start-valve...etc. Ma gandesc ca poate valva asta e pt alt motor si nu are debitele pt motorul asta. Vreau sa-mi instalez pe acest motor o valva de relanti electrica si unitatea de control pt ea (stiu ca tre sa trag cabluri electrice intre ecu de relanti si urmatoare dispozitive: 1-alimentare 12v, 2-contact relanti- la switchu de la clapeta de acceleratie, 3-la bobina de inductie, 4- masa, 5-valva, si probabil dar nu cred ca e obligatoriu in cazul meu, releul pompei de benzina). Vreau sa stiu daca mai este cineva care crede ca am sanse de reusita....sau daca a mai facut cineva aceasta modificare. :blink: sper ca nu v-am plictisit dar am vrut sa fiu cat mai explicit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.