Salut!........ am nev de ajutor. Am un e30 cu motor m20 si da cand l-am cumparat motorul asta nu a functionat niciodata corect la relanti in regim de motor rece. "Buba cred ca este "idle air valve" care la mine este termo-mecanica (adica este conectata prin furtune la sistemul de racire al motorului si la rece baga aer mult, iar pe masura ce lichidul de racire se incalzeste .....in trecerea lui prin valva o incalzeste si pe ea dilatand o piesa metalica ce optureaza partial traseul aerului, reducandu-i debitul). Daca reglez turatia de relanti la rece, atunci cand se incalzeste motorul la temp normala creste turatia la 1200 rpm aprox. Daca reglez relanti-ul la cald cand se raceste motorul ...nu mai sta la relanti...ca e turatia mult prea mica din cauza valvei care nu-i da aer suficient(la mine se face dintr-un surub care optureaza partial aerul suplimentar de mers in gol care intra in motor in paralel cu cel care vine din valva de aer pt motor rece). Am verificat tot ce se poate verifica... pierderi de vacum, debitmetru, reglaje, senzorul de temperatura, termo-time-switch-ul si cold-start-valve...etc. Ma gandesc ca poate valva asta e pt alt motor si nu are debitele pt motorul asta. Vreau sa-mi instalez pe acest motor o valva de relanti electrica si unitatea de control pt ea (stiu ca tre sa trag cabluri electrice intre ecu de relanti si urmatoare dispozitive: 1-alimentare 12v, 2-contact relanti- la switchu de la clapeta de acceleratie, 3-la bobina de inductie, 4- masa, 5-valva, si probabil dar nu cred ca e obligatoriu in cazul meu, releul pompei de benzina). Vreau sa stiu daca mai este cineva care crede ca am sanse de reusita....sau daca a mai facut cineva aceasta modificare. :blink: sper ca nu v-am plictisit dar am vrut sa fiu cat mai explicit.