Jump to content

gabytzu1983

Members
  • Posts

    156
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    resita caras-severin

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 i

gabytzu1983's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am depistat "problema" era sonda lambda defecta dar am facut rost de alta dar tin sa mentionez ca e de pe un 316 , am dat un search pe net cu codul si vad ca merge si pe motor de 2000cc 24v non vanos dar faza e ca masina tot la fel face o pornesti merge cam 30sec ok apoi incepe sa galopeze motorul si daca incerci sa o accelerezi e ca si cum ai sufoca motorul si il omori si daca ii dai treptat pedala se accelereaza dar tot pocneste in admisie si inainte de a pune sonda aceasta de 316 tot la fel facea ideea e ca am masurat-o pe masina si da semnal catre calculator primeste 12v , poate sa nu fie aceasta compatibila cu calculatorul? am vrut sa cumpar un cablu de diagnoza , adica asa ceva (Interfata Bmw INPA pe USB diagnoza tester , NCS Expert,DIS 57 , functionalitati GT1 bmw 1996-2007 martie) dar baiatul care il vinde mi-a spus ca nu e compatibil cu modelul de masina , a incercat cineva pe modelul asta de masina modelul acesta de interfata? stima
  2. De cam 2-3 saptamani am o problema dubioasa cu un bmw e34 cu motor m50 2000cc nonvanos, am ramas cu el in mijocul strazii, la inceput imi pocnea in admisie si am schimbat senzorul de la axul cu came, din ce stiu eu era un semn de la aprindere ca o face aiurea, dupa scurt timp iar am ramas in mijlocul strazii , am montat senzorul cel vechi si nimic, tot la fel pornea pocnea in filtru si apoi murea motorul si daca accelerai mai rau facea parca se ineca si dadea sa moara motorul. Am plecat de langa masina, am lasat-o cam 3-4 ore, apoi m-am intors la ea, i-am dat cheie si si-a revenit de parca nu a avut nimic. Am cumparat alt senzor second, a mers cam o saptamana dar tot cu pocnituri in admisie si iara si-a dat duhul. Am incercat sa schimb senzorul de la vibrochen si clapeta de acceleratie de pe o masina care merge impecabil dar nimic. Astept pareri . Multumesc!
  3. cu dai actele ? astept un pm si cu un nr de telefon. stima
  4. asa cred, maine incerc sa gasesc pe cineva aici la mine in oras unu cu airbag sa vad daca merge
  5. am gasit pe realoem un model de volan care este si pe e34 si pe e36 si din cate stiu pe e36 merge sigur modelul asta de volan, faza e ca cel care este si pe 34 si pe 36 este cu airbag si eu am masina fara airbag , daca as gasi pe cineva sa imi spuna ce grosime are axul cu caneluri pe care intra volanul la cel cu airbag sa vad daca se potriveste, daca nu o sa vad daca merge coloana de e39 adaptata pe e34
  6. am cumparat un volan de e46 si vreau sa il pun pe e34 , am gasit inainte de a cumpara volanul un clip pe youtube cu unul montat si nu mi-am imaginat ca nu pusca pe e34 asa ca l-am cumparat si surpriza nu merge coloana de directi de e34 e mai subtire decat cea de e46, am nevoie de o parere sau de cineva care imi spuna grosimea la o coloana de directie tot de e34 dar de pe modelul cu airbag dupa 94, daca ar fi mai groasa sa o pot schimba sau vreo parere de vreo adaptare, am pus poza cu volanul care vreausa il pun pe masina
  7. Bmw E36, motor 2000cmc 150cp, an 1993, suspensie sport, inchidere centralizata, alarma, are ulei schimbat proaspat, 5w40 Bmw Longlife, ulei cutie Castrol, bujii noi Ngk,chedere usi noi, etc. Masina a fost reconditionata de curand deci nu are gram de rugina, masina are ITP valabil pana la data de 15 dec 2011, NU ARE ASIGURARE, este inmatriculata pe Romania! Se da fiscal si tot ce este necesar pentru schimbarea propietarului. Accept orice test , nu a avut nici o avarie. Nu accept variante!!! PREF FIX 1900 EURO!!! In poze semnalizarile sunt date jos fiindca erau cele portocalii, s-a dat comanda de semnalizari albe,pretul expus este cel final asa ca nu negociez , si masina nu are nici o problema se da din motive financiare , am sa revin cu poze cu ea curata , semnalizrile puse si interior
  8. dintr-o data nu a mai pornit....am scos 3 bobine cu tot cu bujie...ti-am zis ca am verificat aprinderea ce tip de motor ai? 20-6s-1 m50 fara vanos daca ai prieten electronist sp sa iti masoare senzorul de pe axul cu came si ce de pe volanta de pe vibrochen cel de pe ax tre sa aiba 900ohm, si cel de pe volanta are 550ohm
  9. dintr-o data nu a mai pornit....am scos 3 bobine cu tot cu bujie...ti-am zis ca am verificat aprinderea ce tip de motor ai?
  10. fa si un test de compresie , deoarece cand incalzesti segmentie ei devin mai moi si se strang pe piston si automat scapa copresie in baie , daca e dusa supapa de retut de pe rampa de injectoare face figuri si in mers si pornire la rece, alimentare insuficenta da toata benzina pe retur nu face 2,5bari presiune in rampa de injectoare chiar daca e motorul rece sau cald doar daca e dusa pompa de benzina si cand se incalzeste automat face figuri si nu mai face presiune in instalatie si problema apare cand mergi cu rezervorul de benzina mai mult gol pompa merge fortat din doua moive se strica , unul caci nu are ce sa traga si merge in gol si al 2 lea e ca racirea ei este combustibilul, desi nu cred sa fie dusa pompa sau supapa de benzina
  11. verifica senzorul de axu cu came caci scanteie iti da chiar daca e busit dar nu iti da cand trebuie , adica sa busit timpu de aprindere
  12. aripa interioara e afectata? caci cam pare deplasata sus in partea de prindere a telescopului, si care ar fi ultimul pret?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.