Jump to content

jollyxter

Members
  • Posts

    92
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 316i 1999

jollyxter's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Cheile romb originale sunt cu acumulator ,se incarca prin inductie si acumulatorul nu se inlocuieste oficial - neoficial se taie cheia si se pune baterie in locul acumulatorului. http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1356266-DIY-E46-Key-Battery-Replacement
  2. Senzorul de la axul cu came ar trebui inlocuit probabil. Deasemenea verifica toate furtunele de sub capota - in special furtunul CDV - pozitia 3 din schema : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL11-EUR-05-1999-E46-BMW-316i_19&diagId=11_1514 De obicei furtunele sunt ignorate si scaparile de vacuum provoaca comportamente ciudate la motorul asta.
  3. Flansele amortizoarelor spate sunt OK ? Le poti schimba preventiv pentru ca e simplu si sunt ieftine....
  4. Sunt M43 amandoua motoarele ,deci raspunsul scurt ar fi da - sunt identice motoarele la exterior si montaj.
  5. Incearca sa verifici toti suportii evacuarii - in spcial suportii tobei finale- daca unul este rupt sau lipseste o piulita masina face zgomot la franari/treceri peste obstacole/drumuri denivelate.Jocul evacuarii cand se duc suportii este pe verticala nu pe orizontala.
  6. Incepi cu ceva banal- inspecteaza carenajele mici de la bara fata- e posibil ca una din roti sa frece pe carenaj si sa o auzi doar cand nu e turat motorul...
  7. Este o masina veche de 17 ani - incepi prin a inlocui toate furtunasele de vacuum,furtunul de la CCV care e in spatele motorului ,furtunasele care merg de la rampa la injectoare- tot ce e furtun si nu a fost inlocuit pana acum trebuie schimbat - turatia motorului care oscileaza mult pe liber la franare duce cu gandul la ceva probleme de vacuum. Cotul care iese din debitmetru - verifica sa fie intreg si sa nu aiba fisuri - da-l jos si verifica bine . Deasemenea senzorul camshaft poate sa fie obosit. Pune si un tester la treaba si vezi ce erori ai. Cu saritul din viteza nu am idee.
  8. Pot sa te ajut doar cu prima intrebare - vasul de expansiune si radiatorul sunt repere diferite si pot fi schimbate separat. La M43 verifica si cotul de apa din spatele motorului - piesa 9 din imagine : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL11-EUR-06-1998-E46-BMW-316i_19&diagId=11_2065 La restul intrebarilor nu am idee.
  9. Gasit,rezolvat. Multumesc pentru oferte. Se poate inchide.
  10. Ma intereseaza sa fie neaparat in stare buna/foarte buna, culoarea e obligatoriu sa fie titan silver metallic - 354/7 . As fi interesat de capota,bara fata si desi aproape imposibil aripi fata st/dr. - fara chit/rugina etc. E absolut necesar ca piesele sa fie OEM - nu chinezarii vopsite/ruginite. De preferat Bucuresti , ca sa le pot vedea inainte. Contact PM.
  11. Daca totul pare in regula la nivel de bucse,suruburi stranse corect etc. - vezi topicul : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/60629-problema-sasiu-e46/ Verifica cu atentie sasiul in zona aia.
  12. La ce te referi cand spui piese de retrofit ? In US stiu ca se vand niste placi de tabla facute special pentru intarirea sasiului in zona aia - in afara de astea " retofitul" poate sa fie doar inlocuirea podelei din spate cu totul - vezi poze mai vechi de pe topicul asta. Cert e ca toata povestea asta se rezolva destul de usor la niste oameni care stiu sudura - nu Dorel la colt de bloc - se demonteaza tot de pe spate si se sudeaza podeaua cu adaos de tabla pentru ranforsare.
  13. Asta cauti cel mai probabil : 51718208483 - asta e part numberul si se potriveste pe : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=51718208483&showeur=on Il gasesti la magazine de piese/ la sectiunea comercial la vanzatorii de piese etc. Daca nu stii sigur ca aia e piesa cauta pn-ul de mai sus pe Google si vezi daca e ce trebuie. L.E. - iti recomand sa nu cauti asa ceva la dezmembrari - pretul piesei noi OEM este in jur de 200 lei .
  14. Senzorul de temperatura de pe furtunul de jos de la radiator- e undeva la 50-60 lei si sunt sigur ca ala e problema. De obicei cand cedeaza modulul , nu mai porneste deloc ventilatorul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.