Jump to content

dmt

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

dmt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, De vreo 3-4 luni am un 525i din '92 (fara vanos) cu 200.000km si treptat am inceput sa descopar probleme destul de grave la motor: - ulei la bujii - bat tachetii daca o tin in turatii ridicate - consuma ulei (cred ca acum depaseste 1l/1000km) - mici variatii ale motorului la relanti (nu se vad pe acul de la turometru, dar se mai aud sau le simt in scaun); daca dau pornesc a/c variatiile se vad si pe ac (1-2 milimetrii) - scapa ulei pe la chiulasa - de curand scoate un fum subtire la relanti, mai mult abur (banuiesc ca intra apa in camera de ardere, pentru ca si consuma apa) Cu toate aceste probleme masina trage bine, liniar, se aude bine, cu alte cuvinte chiar nu da deloc semne de oboseala, merge perfect. Am fost la service Caprita si mi-a spus maiestrul de acolo dupa ce a "ascultat" motorul ca acesta lucreaza foarte bine pentru cei 200.000 km pe care-i are, dar sa pun un ulei mai gros si nu o sa mai bata tachetii (ceva gen 20w50; eu i-am pus castrol magnatec 10w40). Pentru celelalte probleme am inteles ca nu fac mare lucru decat daca fac o reparatie completa la motor (cred ca depaseste 2000 EUR) care implica si pistoane noi +0.25mm (foarte scumpe). Cam ce solutii as avea? Am sanse sa gasesc un motor la mana a doua? Rezolv ceva doar daca schimb segmenti, garnitura chiulasa, simeringuri si alte chestii marunte (fara pistoane ca sunt scumpe rau) ?
  2. M-ar interesa niste siteuri de unde sa pot cumpara piese pentru bmw (evident magazinele online respective sa faca shipping in Romania). Eu pana acum am gasit asa: www.autohausaz.com, www.drivewire.com. Mai stie careva si altele ?
  3. Salut, Are cineva idee ce inseamna asta: CIRC REFROID MOT NOTICE UTILISAT.
  4. dmt

    probleme e34

    Multumesc mult pentru raspunsuri. OK, clar nu se pune problema unui catalizator nou (eu stiam de vreo 12 milioane, dar oricum e mult). Dar nu se poate cumva scoate din el bucatile care s-au desprins ? Pot sa am probleme din cauza lui daca mai merg asa ? Cam cat costa unul second-hand ? Inca ceva ... masina asta nu are euro 2? Cand am platit rovinieta cei de la Rompetrol mi-au spus ca e non-euro.
  5. dmt

    probleme e34

    Salut, Tocmai mi-am cumparat un e34 525i din 92 (motorul m50b25 200.000 km) si deja am ceva probleme cu ea :blink:. Inainte sa cumpar masina, am fost la service, aia mi-au spus ca e in stare buna, printre probleme fiind toba un pic fisurata pe la jumatate, un catalizator care zornaie si un pic de fum, in rest masina e impecabila si se vede ca a fost super bine intretinuta. Am luat-o o tura pe bucuresti-pitesti si pe la km 70, dupa ce am mers cu 160-200 km/h (asta pe unde nu erau gropi), opresc si descopar ca la relanti motorul se auzea ca un diesel si avea mici variatii la relanti. Temperatura a stat tot timpul la un milimetru dupa liniutza de la jumatate, deci nu cred ca sunt probleme aici. La cate ture ar trebui sa stea la relanti ? (la mine indica in jur de 600-700). In masina nu se simtea absolut nimic, mergea foarte bine. Cand am ajuns in bucuresti parea sa nu mai fie nici o problema. De la ce poate sa fie ? Inca ceva, se poate curatza sau ceva de genul catalizatorul acela, ca face destul de urat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.