Salut, Tocmai mi-am cumparat un e34 525i din 92 (motorul m50b25 200.000 km) si deja am ceva probleme cu ea :blink:. Inainte sa cumpar masina, am fost la service, aia mi-au spus ca e in stare buna, printre probleme fiind toba un pic fisurata pe la jumatate, un catalizator care zornaie si un pic de fum, in rest masina e impecabila si se vede ca a fost super bine intretinuta. Am luat-o o tura pe bucuresti-pitesti si pe la km 70, dupa ce am mers cu 160-200 km/h (asta pe unde nu erau gropi), opresc si descopar ca la relanti motorul se auzea ca un diesel si avea mici variatii la relanti. Temperatura a stat tot timpul la un milimetru dupa liniutza de la jumatate, deci nu cred ca sunt probleme aici. La cate ture ar trebui sa stea la relanti ? (la mine indica in jur de 600-700). In masina nu se simtea absolut nimic, mergea foarte bine. Cand am ajuns in bucuresti parea sa nu mai fie nici o problema. De la ce poate sa fie ? Inca ceva, se poate curatza sau ceva de genul catalizatorul acela, ca face destul de urat.