Jump to content

tunecat

Members
  • Posts

    84
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.bluecat@redsky.ro
  • Yahoo
    e_bluecat

Profile Information

  • Location
    Alba Iulia

Previous Fields

  • Masina
    BMW e39

Recent Profile Visitors

5203 profile views

tunecat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ok - sint consumabile dar nu in citeva luni STO zicea doar ca dupa starea bujiilor poti trage concluzii despre functionarea motorului si poti restringe aria de cautare
  2. ai dreptate - bujiile mele din cauza ca a durat asa mult pina am depistat problema erau negre - afumate - dar toate la fel - am schimbat bujiile desi cred ca puteam sa le curat si era ok :) nu e problema - am acum piese de rezerva cite vreau - debitmetru, pompa, bujii :bashwall: - glumim, dar atunci nu a fost asa distractiv - sonda lamda nu am de rezerva ca i-am facut disectie <_<
  3. da - de la incuietoarea de la porbagaj se poate actiona inchiderea centralizata - exact ca de la usa soferului
  4. M-am chinuit toata vara din cauza unor probleme asemanatoare - pierderi de putere aiurea, pornire grea (pornea - urca turatia si pe urma scadea si murea motorul) si mai era o chestie care mi se parea ciudata - daca plecam imediat dupa pornirea motorului avea niste intreruperi in alimentare Eu zic sa ii faci un test - pentru ca o sa restringa cit de cit aria de cautare Prin august cind am facut primul test a iesit eroare la sonda lamda - le-am schimbat pe amindoua - si nu mi-am dat seama ca la montaj s-a intimplat ceva cu una din ele. Pentru ca motorul nu mergea bine am tot incercat pe rind diverse piese din alimentare - filtru de benzina, supapa care tine presiunea in rampa de injectoare, debitmetru, pompa de benzina, am pus aditiv de curatat injectoarele. Chiar nu am luat in calcul ca una din sondele noi nu functioneaza - am si eu ca la tine cite o sonda lamda pe fiecare galerie de evacuare. La urmatorul test a iesit din nou eroare la sonda lamda si atunci am desfacut si am vazut ca una din ele avea firul taiat si facea scurt - am schimbat din nou acea sonda - de data asta cu grija maxima la montaj si totul e super acum. Nu zic cit m-a costat distractia de o vara intreaga dar zic cite nopti nedormite si cit stres. Am reusit si eu sa respir dupa 3 luni de disperare Ce vreau sa iti spun - am cautat pe net si am discutat atunci cu toti specialisti - sint multe piese care pot sa dea aceste simptome - si faptul ca tremura la relanti poate insemna o problema la un cilindru nu in alimentarea generala - dar daca faci o testare te ajuta chiar daca nu te duce direct la problema iti urez mult succes in rezolvarea problemei si te rog sa ne spui si noua dupa ce rezolvi. As vrea sa nu mai am niciodata probleme cu motorul dar cel mai bine e sa fiu pregatita teoretic
  5. stiu cum sint cheile dar ma gindeam ca sistemul de citire a cipului poate fi diferit
  6. naspa - imi pare rau - sper sa poti rezolva cit mai usor toate e39 au asa ceva?
  7. mult succes miine - sa gaseasca usor si sa nu fie o piesa scumpa - chiar sint foarte curioasa care e problema si cum face verificarile (spioneaza putin :) )
  8. mi-a facut si mie odata probleme dar asa cum zici tu - facea urit de tot - se auzea un sunet aiurea - pe urma si-a revenit cu ocazia unei verificari la servo mi-am adus aminte si de el si l-am dus la un electrician sa il verifice - a zis ca au fost 2 piese defecte (nu mai stiu ce), reparatia nu a fost scumpa si nu mi-a mai facut probleme eu incerc sa aflu cum se manifeste diverse piese defecte ca sa pot sa imi dau seama cind sint probleme si sa nu intru in panica - daca mi se pare ca ceva nu merge bine am senzatia ca se prabuseste cerul dupa cum zicea ionutblondu ca la el nu se aude nici un sunet ma gindesc ca la electromotor nici nu ii trece prin cap sa incerce ceva ar fi interesant de aflat daca numai motorul nu are curent sau nu e deloc curent in masina (plafonierele sau alte dotari care ar trebui sa mearga cu motorul oprit au curent?)
  9. sper sa iti rezolvi problema si sa fie totul ok - eu nu inteleg de ce le e lene la unii mecanici sa verifice si sa iti spuna exact ce e - ei ar trebui sa aiba intuitie si experienta ca sa poata spune direct unde e problema nu sa te duci tu sa le spui unde si cum sa verifice
  10. intreb - electromotorul poate sa se strice brusc? sau incepe sa faca urit la inceput si pe urma nu mai functioneaza? sau totul depinde de ce piesa se strica in el?
  11. fisa aceea care nu era ok era defecta sau nu era bine montata? Se vedeau urme negre pe partea de ceramica a bujiei?
  12. eu am vrut sa zic ca in nici un caz un debitmetru defect nu afecteaza pornirea motorului in acest fel. Dupa ce rezolvi cu pornirea poti sa faci si verificarea debitmetrului in special daca joaca turometrul la relanti sau daca ti se pare ca motorul nu trage cum trebuie. Din moment ce nu ai curent pentru pornirea motorului cauta in acea zona - electromotor, firul de masa al motorului, fire care pleaca de la baterie spre motor,sigurante
  13. debitmetru sau altii senzori influenteaza functionarea motorului - asa mi se pare logic - sper sa zic bine - daca scoti mufa de la debitmetru motorul merge rau dar nu moare - cind am avut probleme cu sondele lamda se intimpla sa porneasca si apoi sa scada turatia si sa moara (dar asta se intimpla la prima cheie apoi era ok) cam asa imi face mie cind nu mai am curent in baterie - doua tacanituri in bord si nici o intentie de pornire - doar ca daca leg alta baterie porneste fara probleme ai verificat sigurantele? - siguranta 14 - trebuie sa fie de 5A si e pentru managementul motorului - siguranta 15 e de 7A si e ceva cu alternatorul eu am umblat odata la sigurante in timp ce mergea motorul si cind am scos siguranta aceea s-a oprit motorul imediat (nu mai fac prosti sa umblu la sigurante cu motorul pornit dar atunci nu stiam ca nu e voie si din fericire nu s-a intimplat nimic) sper sa rezolvi problema cit mai repede si te rog sa ne spui si noua cum ai rezolvat
  14. eu ma lupt de 2 ani cu consumatorul, dar si cind il prind - vai de circuitele lui din pacate nu am reusit sa fac verificarea de care ziceam cu modulul de clima, dar ramine ca prioritate la mine dupa ce scot cheia din contact, dupa citeva secunde nu se mai aude nimic (am stat odata doua ore si ceva in masina ca sa aud daca e ceva care porneste din cind in cind si nu am auzit nimic) chiar as fi curioasa cit iti iese cunsumul imediat dupa ce inchizi masina si dupa 15 minute, teoria e ca dupa 15 minute masina "se culca", la mine chiar cind inchid e 0.68 iar dupa 15 minute scade brusc la 0.38 si acolo ramine - iar cind scot siguranta 9 sau apas butonul care face acelasi lucru scade la 0.04 am observat ceva ciudat acum ca e frig afara - parbrizul ingheata in afara de doua cercuri in partea de jos - am observat asta intr-o noapte cind am uitat sa apas butonul prin care opresc consumul de curent si ma gindeam ca e ceva ventilator care ramine si ca o sa pot sa il depistez - dar in urmatoarea noapte am apasat butonul si tot asa erau acele cercuri pe parbriz. Poate e ceva normal si sint eu blonda dar ma agat de orice speranta ca o sa prind consumatorul
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.