Jump to content

albertoDB

Members
  • Posts

    81
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • MSN
    popescualberto@hotmail.com
  • Yahoo
    popescualberto@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Targoviste
  • Interests
    BMW_POWER<br />

albertoDB's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am si eu aceeasi motorizare ca a ta, la mine cand mi sa aprins acest led a fost de la debitmetru, care este destul de scump, dar cum zic si ceilalti mai bine te duci si verifici la un tester ca sa stii sigur care este problema. Bafta :)
  2. Da e scumpa, una noua din reprezentanta te duce pe la 15.000 de euro, oricum frumoasa motocicleta, am avut ocazia sa dau o tura cu asa ceva, am ramas placut impresionat de cat de usor se manevreaza si cat de bine sta pe drum si are frane foarte bune, daca este full abs. Bafta la vanzare :)
  3. Intre m6 si 650i sau 645..............etc, as alege un skyline r35, care este cu totul altceva si este si mult mai buna daca vorbim despre performante si implicit la pret, nu se compara, oricum la 19 ani sa ai pe mana o asemenea masina este destul de periculos pentru un sofer neexperimentat si pentru ceilalti participanti la trafic.
  4. Ok. Multumesc pt informatii, sper sa rezolv problema :blink:
  5. Unde mai exact pe cutie scrie, ca am incercat sa ma uit, trebuie cumva sa o ridic pe elevator................ma interesa daca a mai patit cineva asa ceva, sau de la ce poate fi. In fine, trebuie sa ma duc cu ea la service. Daca are cineva idee cat poate sa coste uleiul...............
  6. Salut, am cautat topicuri despre ulei de cutie de viteze si prea multe informatii nu am gasit. Sunt curios ce ulei trebuie pus in cutie, ce cantitate si cam la cati km se face schimbul. Pareri, opinii.............Ca a inceput sa se schimbe cam cidat vitezele, parca se aude un zgomot metalic :blink: , nu stiu ce sa fie si m-am gandit ca se poate sa fie de la ulei..........precizez ca masina este un 316i din 2000, am facut 170km, pana acum nu a avut nicio simptoma de acest gen......Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac.......Multumesc
  7. :blink: Se vedea ca era incepator rider-ul, sau poate sa pierdut cu firea de a intrat direct in celalalt.........Si eu care vroiam sa imi iau motor vara asta..............o sa ma mai gandesc la acest aspect :)
  8. In cazul acesta nu conteaza ce tester este, numai in cazul in care este vre-o defectiune de la motor sau computerul de bord atunci trebuie sa te duci la bavaria pt ca numai aia au softul necesar sa depisteze cauza :blink:
  9. OK. Din cate am inteles eu sa nu deviem de la subiect, tie ti sa aprins check engine, acest lucru se aprinde numai cand ai prb cu debitmetru, valve sau ai scurgeri pe la vre-un furtun, astea sunt cauzele posibile, altceva nu poate fi, afla ce este la tester altfel nu ai cum sa stii exact care este cauza :blink:
  10. Chiar cu aceasta problema nu m-am intalnit ca sa iti pot da un raspuns, ai deconectat cumva mai demult bateria de la masina se paote si din cauza asta????? :blink:
  11. Ori este rece motorul, ori este benzina proasta, ori pompa de benzina, ori......etc, sfatul meu sa te duci la un service sa o pui pe tester si scapi de dureri de cap. Bafta :) Mie nu mi se balbaie motorul, acest lucru nu este de la check engine, sunt de la cauzele de mai sus :blink: :)
  12. Ori este rece motorul, ori este benzina proasta, ori pompa de benzina, ori......etc, sfatul meu sa te duci la un service sa o pui pe tester si scapi de dureri de cap. Bafta :blink:
  13. Dupa ce dai la o parte suportul de la filtrul de polen :) o sa vezi ca este un furtun mare si gros care iese din motor prin parta dreapta si se duce la valva in partea stanga, nu este foarte greu de identificat practic se vede si fara sa demontezi suportul pt filtru de polen. Bafta. Daca tot nu reusesti sa imi spui poate te pot ajuta, dar iti spun eu ca se vede defapt este si singurul furtun care trece pe acolo :blink:
  14. Furtunul este chiar sub filtrul de polen al masinii se desface foarte usor vezi ca este prin in 4 suruburi suportul ala care tine filtrul de polen il dai jos si este chiar acolo este un furtun gros o sa iti dai seama cand o sa il vezi :blink:
  15. Aceeasi chestie imi arata si mie la bord acum cateva zile masina, am fost cu ea la service am pus testrul si mi-a identificat ca ar fi o valva de vina sau un furtun de la valva, cand am umblat mai atent sa vedem ce este era furtunul de la valva facut praf, carbonizat, l-am schimbat si asta a fost :blink: , valva nu am schimbat-o pt ca nu a fost cazu doar furtunul era de vina. Acum cum iti este norocul. Bafta :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.