Jump to content

cata08

Members
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

cata08's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am rezolvat problema. era vorba despre piesa despre care mi-ai spus, localizata in partea dreapta sub volan.... de fapt se oxidase un contact care a fost curatat. sa vad acum daca ma tine. multumesc pentru informatii, vreau sa zic ca electricianul s-a luat dupa ceea ce i-am explicat din cele spuse de voi!
  2. ajutati-ma cu un electrician sau cu cineva care se pricepe, va rog.
  3. sa inteleg ca "chestia aia" e pe undeva pe sub volan? fratilor, stiti vreun electrician care sa ma ajute (contra cost bineinteles)? ps inteleg ca ai vandut e34...felicitar! ti-ai luat e39 despre care pomeneai?
  4. poti sa imi dai mai multe detalii? se poate schimba? multumesc
  5. in ultimul timp am tot mers cu aerul condotionat, pe diferite trepte de turatie ale ventilatorului. azi cand am plecat de la serviciu, am pornit masina, am apasat butonul de a/c si am dat la max pe ventilator (pozitia 4). toate bune si frumoase... dupa cateva secunde, dau pe pozitia 3...nimic. pe 2,nimic. cu alte cuvinte nu mai baga aer (indiferent daca este a/c sau aer normal) decat pe treapta maxima a ventilatorului. are idee cineva ce poate fi? si cum se poate rezolva? multumesc
  6. cata08

    motor 525i

    usor de zis greu de facut. unde pot sa il repar in conditii optime? tin sa precizez ca anul trecut a fost pe mana unui mecanic care cica mi-a rectificat supapele... ca o mentiune, masina imi haleste 18l/100km. e adevarat ca nu o menajez deloc si in general fac distante scurte (6-7 km). e normal?
  7. cata08

    motor 525i

    nu cred ca este problema cu omologarea. altfel, nu am calculatorul de pe e39...cred ca ai dreptate, ala citeste niste chestii pe acolo... multumesc
  8. cata08

    motor 525i

    in primul rand multumesc pentru sfaturi. ideea este ca eu am pe al meu e34 motorul de 192 cp despre care am impresia ca a inceput sa se dea la ulei.. mi-a venit gandul la motorul (oarecum similar) de pe e39 pt ca stiu ca are aceleasi caracteristici (ma refer la capacitate, cai putere...) intrebarea de fapt este: ce fac cu al meu? se poate segmenta, il schimb cu altul (de unde sa il iau, ce garantii de fiabilitate...)?
  9. cata08

    motor 525i

    intrebare de diletant..se potriveste motorul de e39 pe e34? ma refer la un motor de 192 cp, 24 v. multumesc
  10. se intampla de fiecare data cand dai la cheie? altceva decat electromotorul (starterul) nu vad ce poate fi..
  11. am e34, 24v, 1991. de unde stiu ce fel de froen imi trebuie?
  12. multumesc pt sfaturi. sper sa am timp sa le aplic zilele astea.
  13. ma bag si eu in seama. am folosit dura lube la un cielo- nu a avut niciun efect negativ. nu stiu daca masina consuma ulei, abia o cumparasem. cert este ca nu a consumat deloc dupa "operatia" facuta si am "tras" putin de ea...fara robleme. ulterior, am bagat in ursuletul pe care il achizitionasem (si care de asemenea nu stiam daca papa ulei) 3 tuburi (la intervalele specificate pe prospect) de aditiv rusesc XADO (la magazin l-au recomandat ca fiind "tratament ceramic"). ce pot sa va asigur este ca dupa aceea masina nu a consumat gram de ulei...DAR a capatat un rezonabil zgomot in tacheti. concluzia unui mecanic (nu stiu cat de corecta) a fost ca acel aditiv a creat o pelicula pe pistoane, care nu mai permitea o ungere corespunzatoare. deci, parerea mea este ca folosirea unui aditiv BUN (corespunzator) pentru motoare mai obosite, poate avea un efect pozitiv. succes
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.