Jump to content

moise

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 330 Ci

moise's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Salut capacul de oglinda are cele 4 picioruse de prindere OK?
  2. Vezi ca el are motorul M52B25tu, motor care n-are vreo treaba cu m52b25 astfel incat admisia de M50 nu merge. M54B25 si M52B25tu au aceeasi chiulasa, aceleasi axe cu came... Pe de alta parte eu am avut M52b25tu cu admisie de M54B30 (nu de M54B25, iti trebuie un adaptor pentru clapeta de acceleratie) si fugea mai are decat 325, asta fara sa-i fi facut vreo resoftare. Cel mai bine iti montezi admisie de 330i, chiar merita diferenta, vorbesc din experienta proprie. Nu, chiar daca este cabrio un 323i nu este normal ca un focus 1.6 sa te faca, fa-i o diagnoza, 100% are becul de la "check engine" scos, verifica bobinele.
  3. Mi-am montat carlig tractare la masina si am nevoie de un ornament (difuzor) bara spate M-tech 2 cu capac pentru carlig. Eventual pot oferi la schimb ornamentul de pe masina mea. 0 7 2 3 8 7 1 6 5 6
  4. Pentru monatrea unui carlig tractare pe un E46 coupe de ce piese am nevoie? Il poti monta tu, daca da cat m-ar costa?
  5. Daca blocul de aluminiu s-ar fi ovalizat cred ca invelisul ceramic al cilindilor ar fi crapat.... Problema consumului excesiv de ulei poate fi cauzata de segmentii care se blocheaza pe piston si nu mai etanseaza bine pe cilindru, acest lucru se intampla din cauza hidrocarburilor depuse pe piston/cilindru, cauza aceasta poate fi determinata f simplu printr-un test de compresie.
  6. Se pot face toate 3 prin codare, inclusiv highway signals, eu le-am activat pe toate cu BMWhat .
  7. incearca varianta asta pentru bascule: rectificare bascule E46
  8. Nu a fost specificata latimea jantei, iar la 143cp chiar nu are rost sa ai anvelope de 255.
  9. In primu' rand, in afara de factorul estetic, cred ca alegerea unor jante pe 18" pentru un 318d nu are niciun beneficiu. In al doilea rand dimensiunea aleasa pentru anevelopele spate nu este justificata, 225/40 R18 este mai mult decat de ajuns pentru un 318d. Jantele pe 18 vor produce o uzura mult mai mare elementelor suspensiei/directiei. Eu am avut jante pe 18" pe 330 Ci E46, iar dinamica masinii mi s-a parut net inferioara fata de echiparea cu jante pe 17", intr-o luna am renuntat la jantele pe 18". Tine cont si de costurile anvelopelor pe 18....mai bine "o ard" pe 17" cu anvelope foarte bune decat pe 18 cu chinezarii. 1.Drumuri full cu gropi. nota 4 ( jante 17 nota 4) 2.Drumuri normale (cu gropi ca la noi in Romania.) nota 4 ( jante 17 nota 3) 3.Trecere peste "politisti culcati"/limitatoare de viteza nota 3 ( jante 17 nota 3) 4.Linii de tramvai. nota 4 ( jante 17 nota 4) 5.Capace canale in oras. nota 4 ( jante 17 nota 4) Notat 5 am lasat-o pentru jantele pe 19". Ca recomandare as zice sa-ti iei jante de 17, dpdv dinamic. Pe de alta parte daca vrei jante de 18" ia-ti-le, oricum dupa standardele actuale sunt departe de o dimensiune extrema, ai grija sa fie cat mai usoare, dar renunta la anvelopele de 255 pe spate ca nu au rost.
  10. Ar trebui schimbate amandoua, cu tot ce tine de ele (volanta, placa de presiune, disc ambreiaj, rulment)...pe de alta parte trebuie sa vezi, exact, care este problema inainte de a incepe sa dai banii pe piese.
  11. In atasament gasiti procedura de ranforsare...descĂŁrcare.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.