Jump to content

modx

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    modxxmod

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    Computers, BMW, Android

Previous Fields

  • Masina
    525tds e34/95 ; 316i e36/96

modx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Masina merge perfect acum. Desi inca un mecanic foarte laudat, turcul de pe Cutitul de Argint m-a lasat fara alte suruburi de la capacul de distributie. Ce-a gasit el? Ca nu e bine pus la punct lantul de distributie. L-a pus la punct, dar garnitura si suruburile nu. Au baietii astia ceva cu suruburile? Oricum, feriti-va de Service Bosch - Radacini, in special de cel din Militari. Se fura si piesele de pe masina, nu doar cele din portbagaj, iar preturile zici ca-s de reprezentanta. La fel - masinicinstite sau aerotek. Ungerea merge doar pentru motoare care nu au probleme. Ce am invatat? 1. Nu mai pun motorina de la Petrom. Si la statiile unde nu baga apa, tot are apa. 2. Inainte sa desfaci pompa, schimba injectorul cu fir si verifica-le pe celelalte. 3. Motorina nu are voie sa curga pe motor. Nici apa sau uleiul. De la trei mecanici "seriosi" a plecat cu pierderi de astfel de fluide. De la Factor aka Aerotek a plecat tractata si pierzand masiv apa si ulei. In 5 km a pierdut tot. 4. De multe ori e suficient sa schimbati doar capacul pompei. E mult mai ieftin si mai rapid. Adica, oricum baietii din service incearca sa puna mana pe al tau, daca e bun. 5. Daca nu cunoasteti mecanicul, stati langa masina cand va schimba piese la motor. De multe ori dati peste unul care stie mai putine decat voi. Nu uitati, sunteti in Romania, nu in Germania, unde mecanicii se uita pe manual inainte sa umble la masina. Aici, poti sa le dai tu manualul ca il vor ignora. 6. Daca mecanicul sau ospatarul care joaca in rolul mecanicului duce suruburile in spatele garajului, e clar ca ai nimerit prost. Nu le mai pune tot el. Adica - niciodata. 7. Va luati BMW? Cititi tot despre masina inainte s-o luati. Altfel sunteti expusi mecanicilor neseriosi. Faceti diagnoza la un service si reparatia la altul. In rest, numai de bine!
  2. Caseta de directie mai ai? Si bandouri pe dreapta? Mersi.
  3. Salut. Mai ai injectorul cu fir?
  4. Cumpar injector cu fir E34, 525TDS (1995). Ofer circa 200 lei. Nu voi lua in considerare injectoare ruginite, cu fire rupte sau care curg pe la senzor
  5. Cumpar calculator motor BMW 525TDS '95, in stare de functionare. cu codul BMW: 2 246 280 / DDE 2.1 sau 5G2 Cod Bosch 0281 001 295 In Bucuresti preferabil.
  6. Factor aka Factor grup aka Aprozianu, constat ca ai complotat impreuna cu mecanicul din bragadiru ca sa ma faceti de bani. Asa e - mecanicii de felul vostru se aduna. Mi-ai ars calculatoarele, mi-ai demontat distributia fara sa fie nevoie, mai mult, nu m-ai informat in prealabil de operatiile necesare. Singura ta grija a fost sa ma amani cat mai mult ca sa poti sa-ti torni stalpii la garaj. Masina mi-ai zgariat-o si bandourile au fost furate de baieti cat timp era la tine in service. Degeaba te acoperi ca masina era dauna totala - masina nu era in dauna totala cand am adus-o la tine. Mecanici care dau vina pe defecte anterioare ca sa se scuze ca nu pot repara defecte pe care le-au provocat tot ei, nu sint mecanici. Ca sa nu mai spun ca nu ai dat nici-o factura si nici nu aveai de gand, cu toate ca ti-am dat avans niste bani. Concluzie, ma inseli, strici in loc sa repari, te asociezi impreuna cu altul ca sa ma faceti de bani, si pe urma tot eu sunt de vina ca mi-ai stricat masina? Macar simte-te si nu mai minti lumea.
  7. Alex, e poza ta reala, fiule? Parca nu te recunosc. :twoup:
  8. Ultimele peripetii cu tds-ul: Dupa ce am reusit cu greu sa fac motorul sa mearga, am dat peste alta, o eroare de senzor de temperatura care nu vroia sa dispara. AM zis, hai s-o scoatem pe drum. A inceput sa mearga, dar foarte greu - avand cutie automata, imediat am zis ca e in avarie - s-a activat transprogram. Nimic mai fals. Baietii de la factor grup demontasera si radiatorul, decupland racirea cutiei de viteze. Cand au desfacut furtunele, s-a pierdut cam 1 litru spre 1,5. AM completat empiric, dar tot nu mergea. Nici-o schimbare. Atunci am zis, inainte de orice alta manevra, schimbam complet uleiul si filtrul la cutie. Chiar daca in manual spune ca e lifetime. Am schimbat cu ajutorul noului meu prieten - Florin, mecanic de meserie, cu vechime la INMT. La inceput mai puturoasa, inca nu se unsese corect toata cutia, oricum avea forta la care ma asteptam. Azi, dupa mai multe ture de cartier, a inceput sa se infiga in asfalt si sa mearga ca la carte. O sa-i fac toaleta, si sper sa incep sa uit de necazurile pe care mi le-a provocat un samsar convertit in patron de service auto. Craciun Fericit ! BmwClub si vizitatorilor
  9. Dupa cum povesteam am reusit sa fac masina sa mearga. Pornirea motorului a fost prima etapa, si nu cea mai dificila. Dupa pornire a urmat umplerea instalatiei de racire, si atunci a venit surpriza sezonului: curgea apa in zona pompei. Ca sa nu mai zic de ulei, care curgea si el. S-a purces la golirea instalatiei si identificarea defectelor: 1. Baia de ulei sparta, 4 suruburi lipsa si fara garnitura - fusese desfacuta de Nr.1 fara sa-mi spuna (va amintiti cine s-a laudat: factor) ca sa scoata capacul de distributie (nu era necesar sa scoata capacul de distributie pentru schimbarea pompei de injectie) : 100 lei sudura. Curgere de ulei oprita. Inlocuit ulei si filtru. Deci munca necomandata, ne-necesara si prost facuta, cu pagube majore pentru client. 2. Suruburi rupte la capacul de distributie, garnitura rupta si absenta, prezonul lipsa - prezenta prezonului impunea desfacerea baii de ulei - normal ca l-a facut pierdut. Un surub scos de la pompa de ulei - pesemne a ezitat daca sa schimbe garnitura (care e comuna): 150 lei garnitura. Mult silicon rosu, in loc de garnitura. Deci munca necomandata, ne-necesara si prost facuta, cu pagube majore pentru client. 3. Initial impresia era ca scurgerea de apa provine de la pompa de apa sau de la termostat. Am desfacut termostatul: era pus invers, o-ring de alta dimensiune, mult silicon. Nu pot sa pun mana in foc de cine a facut-o Nr.1 sau Nr.2. Tot ce pot sa afirm cu siguranta e ca apa si uleiul curgeau ca la cijmea dinainte sa iau masina tractata de la Nr.1. Am inlocuit oringul cu cel recomandat, pus termostatul cum trebuie, cu catarea lui corect. Am inlocuit si pompa de apa, care facea zgomot la rulment. Garnitura de _chiulasa_, pe coltul cu conducta de apa statea intr-o doara putin RUPTA si cu mult silicon pe ea! Bineinteles ca la montare a curs pe acolo. Dat jos, inlocuit garnitura de _chiulasa_!!! Deja simteam cum vine presiunea. La cap. 300 lei, garnitura si manopera. Explicatie: Capacul de distributie a fost dat jos cu dalta. Se vad urmele. Nu au consultat manualul de service, nu au stiut de prezon, si evident garniturile s-au lipit in timp. Fisurile in baia de ulei erau paralele cu linia de prindere de capacul de distributie. S-au oprit toate scurgerile. Complet. Motorul a inceput sa mearga bine, poate un pic prea zgomotos, fiind avansul prea mare. Acum cu fluidele si presiune la maxim nu mai avea nevoie de atat de mult avans. 4. NU mergea prea bine si intelegeam: trans-program se activase din cauza lipsei de racire. Cutia de viteze automata intra pe siguranta ca sa nu se arda pentru ca nu avea racirea conforma. Dupa ce am umplut cu apa si racirea a mers, am inceput sa misc masina. Un pic inainte un pic inapoi, prins curaj, scos la sosea. Nu avea putere, dar schimba viteze. Si se auzea pompa de la cutie. Trans program nu era activ. Se misca ca si cum nu mai era ulei in cutie. La verificare: Busonul de purjare de la cutie fusese umblat. Nu prea a curs ulei de acolo. Nu cat trebuia in orice caz. Presupunerea mea si a mecanicului e ca cine a umblat la baia de ulei, n-a nimerit din prima busonul de la baie si a desfacut busonul de la cutie, fara sa spuna nimic. ... Poate ma lasa moderatorul sa scriu mai departe cu a decurs schimbul de ulei la cutie. Ca nu se stie! Nu sustin ca Nr.1 a facut astea cu intentie. Pentru ca nu le-a facut el in persoana. Avea acolo un angajat care nu prea le nimerea si pesemne a facut de toate, numa ce trebuie nu, fara sa spuna nimic de boacane. Dar vina e a sefului. In plus, eu stiu ca oriunde cine face un serviciu, asigura garantia. Daca strica, trebuie sa repare. Ori Stimabilul Nr.1 a stricat, n-a reparat, si ar cam trebui pus la plata, in nici un caz sa pomeneasca de presupuse datorii, despre manopera pe care n-am cerut-o si despre reparatii care n-au fost facute. Intre timp am platit mult mai mult ca sa repar pagubele care mi le-a adus. Concluziile mele: 1. Nu mergeti la service-uri improvizate. 2. Nu stati de vorba cu mecanici care de-abea va baga in seama si se prefac atotstiutori, iar apoi va rad in spate. 3. Daca incep amanarile si dureaza mai mult de o saptamana pana se apuca de lucru (exceptie fiind comenzile de piese), luati masina de acolo! Va fi expusa furturilor si schimburilor de piese! Mi-e mi-au furat bandourile chiar la Nr.1. Si tot baietii lu Nr.1 mi-au zgariat portierele ca sa para ca bandourile au fost rupte din accident. Iar dupa aia niste taximetristi binevoitori m-au lasat fara un proiector si un stergator. 4. Daca e firma si nu va face factura, nu e ca sa va scada pretul, ci ca sa nu va garanteze nimic!
  10. ronin, ma intereseaza amortizoarele daca le mai ai. multumesc
  11. dereglatu - spune-i varului tau cu Roverul care de bine ce l-ai servit a ajuns tot la Ciorogarla la meseriasu ala de mananca pompe cu paine ca-l face de piese. si nu numai...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.