Jump to content

valentinlucian

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

valentinlucian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut , si eu am avut un bazait , scartait si am crezut ca este de la curea , am fost la service si mi au spus ca este fulia , se vedea usor ca avea joc , am schimbat fulia si tot aveam acelasi zgomot , si m am gandit la toate prostiile , dupa ceva timp am descoperit de la ce era, cu ceva timp in urma am schimbat filtru de aer , la cine nu trebuia , zgomotul venea de la suruburile alea 2 care tin cutia unde este filtru , am pus niste garnituri acolo am strans suruburile bine si acum nu se mai aude Buna Oliver, spune-mi si mie te rog de unde ai cuparat fulia la pretul asta. Multumesc, Valentin
  2. Buna, Pentru un 320d E46 din 2000 caut: BARA FATA GRILA CENTRU BARA FATA SCUT MOTOR APARATOARE NOROI FATA - DRP SUPORT NUMAR CIRCULATIE BANDOU BARA FATA - STG. BANDOU BARA FATA - DRP. INTERCOOLER TUBULATURA VENTILATIE DISC - DRP CARCASA PLASTIC IN CARE SE MONTEAZA ELECTROVENTILATORUL (CEA CU CLAPETE ACTIONATE VACUMATIC) GRILA DE PLASTIC DIN FATA RADIATORULUI (CEA CU CELE 2 NARI) Mersi, Valentin
  3. Buna, Pentru un 320d E46 din 2000 caut: BARA FATA GRILA CENTRU BARA FATA SCUT MOTOR APARATOARE NOROI FATA - DRP SUPORT NUMAR CIRCULATIE BANDOU BARA FATA - STG. BANDOU BARA FATA - DRP. INTERCOOLER TUBULATURA VENTILATIE DISC - DRP CARCASA PLASTIC IN CARE SE MONTEAZA ELECTROVENTILATORUL (CEA CU CLAPETE ACTIONATE VACUMATIC) GRILA DE PLASTIC DIN FATA RADIATORULUI (CEA CU CELE 2 NARI) Mersi, Valentin
  4. Buna Dan, Ma intereseaza urmatoarele repere pentru un E46, 320d din 2000 (motorul de 136CP): - ulei 5W40 BMW - filtru aer MANN - filtru motorina MANN - filtru polen cu carbon MANN - filtru epurator (numai acel decantor care inlocuieste filtrul din pasla) in urma unei facturi proforma pot sa fac un transfer bancar. din momentul in care am virat banii in cat timp am piesele (sunt din bucuresti) ? Multumesc, Valentin
  5. Buna, Modificarea unghiului in sensul negativ este sesizabia chiar cu ochiul liber mai ales cand masina este incarcata. Cresterea in timp a fost destul de lenta dar de la un an la altul este tot mai vizibila. Stie cineva ce piese se uzeaza si determina modificarea acestui unghi pentru rotile spate ? Este vorba de E46 touring din 2000. Multumesc, Valentin
  6. salut, Ai demontat admisia sa cureti senzorul asta? Thx, Valentin
  7. Pai daca ai fost deja la service, eu zic sa asculti parerile celor de acolo, pe net este plin de neaveniti. :blink: din pacate situatia e cam aceeasi si in service....totul e OK daca problemele sunt pur mecanice, daca se rezolva cu chei, ciocane si leviere, dar cand trebuie interpretat un cod de eroare lumea isi cam da cu parerea...parerea mea:)
  8. am resit sa ajung la o diagnoza pe computer codul de eroare este: 27 Coolant temperature heater Error frequency: 58 Errorcode: 1B 04 3A 00 78 8A 50 00 74 99 97 Dignoza am facut-o la Dormag. Pe langa acesta erroare au mai gasit un cod care se referea la air mass meter. Am schimbat debitmetru acum cateva luni la filaret si probabil codul de eroare nu a fost sters. Domnii de la dormag sau cramponat de eroarea cu debitmetru incat nu au observat si eroarea cu codul de mai sus. Cum orele sunt inaintate ca sa-i mai sun, ma gandesc pa poate siti voi despre ce ar fi vorba aici... Multumesc, V. Nici un "sfat de pe net" in problema mea ? :blink:
  9. verifica cu atentie traseele de la rezistenta de pe luneta. la touring deoarece se poate deschide geamul lunetei independent de usa de la portbagaj exista inca o garnitura de cauciuc care este in contact mecanic geamul respective cu rezistetenta de incalzire. si eu am touring si am avut aceeasi problema. am cumparat de la augsburg un kit produs de loctite (loctite circuit+). kitul contine recipientul cu solutia, o pensula si un sablon (o fanta pe un suport adeziv). se aplca foarte usor, se suprapune sablonul adeziv pe circuitul unde ai discontinuitatea si aplici solutia pe mai multe straturi. Problema este ca tu vei avea un singur sablon, probabil mai multe trasee intrerupte (poate chiar toate) iar intervalul intre care se aplica straturile succesive este de cateva zeci de minute. Ca sa eficientizez munca eu am multiplicat la un cutter plotter sablonul si am reusit sa lucrez in paralel pe toate traseele intrerupte. Succes, V.
  10. incearca sa verifici sistemul de alarma, eventual sa nu-l armezi sa vezi daca se mai descarca bateria.....parerea mea :) V.
  11. am resit sa ajung la o diagnoza pe computer codul de eroare este: 27 Coolant temperature heater Error frequency: 58 Errorcode: 1B 04 3A 00 78 8A 50 00 74 99 97 Dignoza am facut-o la Dormag. Pe langa acesta erroare au mai gasit un cod care se referea la air mass meter. Am schimbat debitmetru acum cateva luni la filaret si probabil codul de eroare nu a fost sters. Domnii de la dormag sau cramponat de eroarea cu debitmetru incat nu au observat si eroarea cu codul de mai sus. Cum orele sunt inaintate ca sa-i mai sun, ma gandesc pa poate siti voi despre ce ar fi vorba aici... Multumesc, V.
  12. stie cineva unde este plasat senzorul de temeperatura a motorului, cel care da informatii modulului de injectie ? (probabil intra in contact cu lichidul de racire) l-am gasit pe realoem ca p/n dar as vrea sa-l localizez 09 TEMPERATURE SENSOR WATER/OIL http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=15 masina e 320d multumesc, V
  13. Ba da cred ca nu m-am exprimat eu destul de clar. cat este motorul rece turatia creste pana la ~900 dar nu ramane acolo oscileaza intre valoarea asta si 800. iar dupa ce se incalzeste ramane fix la 800.
  14. Daca e vorba de "celebra" valva EGR am curatat-o recent. Thx, Valentin
  15. Cu sosirea anotimpului rece m-am pricopsit cu o problema. Turatia la mers in gol variaza usor intre ~800 rpm si ~900 rpm atata timpt cat motorul este rece. Dupa ce acul de la temperatura lichidului de racire trece de prima linie si se indreapta spre zona centrala turatia se stabilizeaza. Masina este 320d (E46) din 2000. Credeti ca daca merg la un tester se poate depista cauza ? Multumesc, Valentin
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.