Jump to content

dvdcore

Members
  • Posts

    347
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.5seriesblog.com
  • Yahoo
    dvdcore

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E60 BMW 535d

dvdcore's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. F10 525d (cel de 2.0 bi-turbo) pt impozit si consum, sau F10 535d pt putere/cuplu. Nu vad de ce ai lua 530d, probabil doar pt pretul de achizitie mai bun la SH, fiindca au fost printre primele F10 si au mai multi km in general. La acelasi stil de condus diferenta de consum intre 530d si 535d e maxim 1 litru.
  2. Valorile acelea sunt dintr-un log al masinii, citit cu un tester.. INSPA parca. Pt a citi live parametrii folosesc aplicatia Torque Pro pe telefon Android. La mine trage f bn masina, doar ca pe la 230kph, valoarea boost-ului o ia razna si urca de pe la 2.5 bari. Conform unui grafic BMW, la 3900 rpm in fiecare treapta, valva wastegate a turbinei mari se inchide partial pt a scadea o parte din boost. Valva wastegate e controlata prin vacuum, si din acest motiv, daca se deterioreaza furtunasul de vacuum, masina va intra in limp mode, pt ca aceasta valva nu se inchide. Am verificat-o vizual cu tester la relanti, si se inchide/deschide normal.
  3. Pana la urma ai pus furtunasele de la x6 5.0i sau cele standard de 535d?
  4. Offtopic: Pe multi i-am mirat cand le-am spus ce trepte lungi are 535d-ul prefacelift. Multe benzinare schimba mult mai repede. E singurul 35d cu trepte asa lungi. Faceliftul si ce a urmat apoi 335d, x3.0sd au trepte mai scurte. treapta a 4-a tine pana in 210 treapta a 5-a pana aproape de 260 treapta a 6-a ar duce si peste 300 (are abia 4300-4400rpm la 300kph) Aici se poate vedea elasticitatea motorului doar cu treapta a 4-a pe 60-210 Pe autostrada e o placere sa te joci doar cu treapta a 4-a (100-200) Valori indicate pe bord.
  5. Nu pune filtru sport, vei strica debitmetrul, oricum nu vei obtine dif de putere. Eu singura dif pe care am simtit-o cand am avut K&N pe masina, era ca urca mai rpd un ture un pic si un sunet mai placut cand intra aerul in motor. @cata535 Astept noutati, daca vei rezolva. Daca nu voi rezolva cu senzorii, voi merge la Racing Code, pt ca au dyno, si vom putea urmari wastegate-ul. Fara acest limp mode, masina ar tb sa traga pana in 300kph pe bord(AC schnitzer) si vreo 280kph pe GPS. P.S. Un tip din UK care are un 535d (resoftat+alte modificari) pe la 400 de cai, si care a avut si el aceeasi problema mi-a zis ca s-a rezolvat cu un nou soft si EGR eliminat.
  6. Se numeste limp mode, iti opreste turbina mare. Aceeasi problema o am si eu dar mereu la 3900-4000rpm in treapta 5-a adik undeva pe la 230 la ora. De mai bn de 1 an nu am reusit sa ii dau de cap, dar nici nu prea m-a interesat fiind viteza mare, si nu prea ajung la ea. Pe tester apare urmatoarea eroare: Le-am verificat fizic pe toate de mai sus, si sunt in regula. Parameterii la care apare eroarea sunt acestia: Eroarea in sine e cauzata de faptul ca la un moment dat sare boost level-ul f sus de pe la 1.8-2 bari (normal) la 2.5 bari. Astfel masina crede ca apare un fenomen de overboost si iti taie turbina mare, pt a o proteja. Ori wastegate-ul nu se dechide la viteza aia, ori presiunea e raportata gresit. Doar pe dyno, poti verifica daca chiar se dechide wastegate la viteza respectiva. Eu o sa schimb la urmatoarea revizie senzorii de presiune si temperatura aflati undeva langa catalizator si DPF... poate reusesc sa ii dau de cap. Piesele 3 si 5 de aici : http://bmwfans.info/parts/catalog/E60/Sedan/Europe/535d-M57N/LHD/N/2006/may/browse/exhaust_system/diesel_partic_filt_sens_mount_parts/
  7. L-am scos de mult timp, fiindca se infundase. Am mers anul trecut prin Turcia prin trafic nasol (in special prin Istanbul) cu o pisoarca de motorina de la ei, cand am apucat sa dau o talpa pe autostrada , am umplut 3 benzi de fum , dar apoi dupa o serie de 5000rpm nu mai scotea deloc fum.
  8. Daca merg o perioada mai incet si la turatii mici, la primul kickdown lasa fum in spate .. in rest fuge destul de bn masina.
  9. Sa o conduci sanatos! Ma indoiesc sa nu scoata fum deloc fara DPF. Intr-adevar la modelul pre-LCI catalizatorul si dpf sunt elemente separate. Nu are discuri de M5, are discuri de 550i/650i. O data ca sunt un pic mai mici, si nu sunt perforate. La m5/m6 intra jante de minim 18 inch.
  10. dvdcore

    2011 525xd

    Valoarea consumului in oras poate varia f mult, in functie de conditiile de mers. Cu 35d-ul meu am reusit consum de 9% in Buc (liber, mers seara), dar si de 21%(iarna, distante scurte, opriri dese), ambele valori fiind obtinute pe fix 100km de mers. Media generala in Buc e cam pe la 12-14%.
  11. Problema in cazul pornirii la rece, e de la relul de bujii. Exact ce povestesti tu. Primele 5 secunde vibreaza masina, daca apesi putin pedala de acceleratie , ii mai iei din socuri. Am vzt pe alte forumuri ca e o problema frecventa pe la E60 diesel, din cauza locului unde este amplasat releul. L-am schimbat in urma cu vreo 2 ani si n-am mai avut probleme. De curand a inceput sa faca la fel, si trebuie sa il schimb din nou. Cik e consumabil...:turned: Ca sa mearga ok releul, trebuie sa ai si bateria buna. Legat de anumite vibratii la relanti, si pe a mea o apuca cateodata. Am incercat la un moment dat sa schimb un injector,dar tot la fel a facut. Am pus-o de o multime de ori pe tester. Atunci cand nu vibreaza, toate valorile sunt ok la injectoare, dar cand o face apar erori, sa zic aleator, pe la injectoare, ba de ex 2 si 6, ba 1 si 4.. Am obs ca face asta prepronderent cand sta mai mult la relanti, si daca merg in ture mai mici. Daca ii dau niste forje, apoi nu mai vibreaza. Tind sa cred ca are si o legatura cu calitatea motorinei, de ex in Germania vibreaza mai putin la relanti.
  12. F frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos D-rive, si sa mai vii cu impresii pe topic. Cred ca e una dintre cele mai frumoase culori pt F10 fara m-packet. Arata pur business si eleganta. Inca n-am vazut indivizi cu ceafa lata si imbracati in trening, coborand din F10 :twitch: Mi-as dori si eu una, dar sub forma de 525d, 535d sau m550d... daca tot e sa fie impozitul mare macar sa fie si putere mai mare. Bine era si diferenta de pret la achizitie. Legat de comparatia cu 535d E60, sa afirmi ca-l spulbera este tras de par. F10 este avantajata ca performante in linie dreapta doar de cutia in 8 trepte, care muuuuuult mai rapida decat steptronicul de pe E60, iar in 2-lea rand are treptele mai scurte. Cu E60 535d ajungi la 210 in treapta 4-a In mare se traduce prin timpi redusi pe 0-100 pentru F10. Pe 100-250 535d-ul il afuma pe F10 530d.
  13. Poze si informatii oficiale despre X6 50d si M550d http://www.5seriesblog.com/2012/01/26/bmw-m550d-f10-and-x6-m50d-m-diesel-tri-turbo/ http://5seriesblog.com/wp-content/gallery/m5_diesel.jpg
  14. Si eu am Nokian wr g2, si as vrea trec la Dunlop, eventual 4D. Nokian sunt cam praf in zapada mare, dar cum zapada la noi e f putina pe intervalul noiembrie-martie, sunt curios sa aflu cum se comporta pe asfalt uscat Dunlop comparativ cu Nokian? Am mai avut de exemplu in trecut Good year Ultra grip, f bune pe zapada, dar pe uscat la o franare mai serioasa la peste 7 grade erau groaznice.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.