Jump to content

vendi85

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 318i 2.0L

vendi85's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ma refeream la pornire de pe loc. Din cate am simtit eu era destul de greu sa pornesti fin cu masina de pe loc, daca incercam sa pornesc chiar incetuc tindea sa moara motorul mai repede decat ar fi normal. Turai mai tare, si ambreiajul prindea sus si mai dintr`o data. Nu stiu daca e chiar doar din cauza kitului ceramic.
  2. O fi din salajan baiatu1 ) . am vazut ca deja a luat la suturi pe cineva cu "turela" )
  3. Salut, am un prieten are un Supra, si are ambreiaj ceramic. Sunt mai rezistente si patineaza mai putin, dar faza e ca la pornire din loc smuceste masina mai tare si din cate am observat cand am condus`o trebuia sa`i dau mai mult gaz altfel tindea sa moara. Oricum , masina nu e stock, a trecut prin mai multe modificari, deci nu pot garanta ca o sa ai exact acelasi efect numai din cauza ambreiajului. Apropo, sincer si eu sunt curios pe ce masina ai vrea sa pui...si daca pui ce rezultate ai,si pe mine ma bate gandul sa pun dar nu stiu daca merita.
  4. Am 26, sunt posesor 318i Fl 2.0 din 2003, iar la 23 mi`am cumparat prima masina(desigur din banii mei) care a fost un e36 316i full de full cum ar zice unii .
  5. vendi85

    N42 Fum

    Am mai fact cativa km de ultima oara la service, desigur problema persista si a aparut in sf si petele de ulei sub garnitura de la capac. Se pare ca tot acolo scapa desi ultima oara a fost curatata suprafata de sub garnitura etc. O sa ma duc inapoi la service, se pare ca ceva nu tine destul de bine acolo....
  6. Am votat e46, modelul M3 mi se pare cea mai echilibrata pe plan de agresivitate/eleganta. Oricum la fel de mult iubesc 850 CSi`ul, o masina incredibil de agresiva!
  7. vendi85

    N42 Fum

    Culoare inchisa, si parca contine si praf(probabil cum arde uleuil de pe evacuare). Mirosul e exact ca si uleiul ars!
  8. vendi85

    N42 Fum

    Hm, pai asta e problema ca am schimbat garnitura impreuna cu O-ringul...motorul a fost curatat si problema e ca nu mai observ nicaieri sa curga undeva...poate undeva in spate unde nu se vede, iar fumul totusi persista dar nu asa de des ca inainte.
  9. vendi85

    N42 Fum

    Salutare, am observat de la o vreme incoa ca de undeva din spatele motorului iese fum si intra mirosul/fumul in masina prin instalatia de aer.Precizez ca are un miros de ulei ars. Am fost la service si baietii au observat in spatele si pe marginea motorului ulei. Rezolvarea se parea sa fie un O-ring de la pompa vacuum si garnitura de la capac motor. Dupa asta, din pacate fum tot mai iesea, m`am dus inapoi la service, au dat jos garnitura de la capac si au curatat suprafata de metal unde venea garnitura. De atunci am facut cativa km`i , dar tot mai simt mirosul si vad fumul cateodata. Am verificat pe motor si nu am observat pete de ulei nicaieri! Mentionez ca motorul e un N42B20... a mai patit cineva, aveti idee oare de unde mai poate sa scoata fum?
  10. Superb ride! Modificari facute cu gust, nu am ce commenta! I`ti doresc multa benzina!
  11. Salut. Am un e46 cu radio-casetofon business si cd-changer cu magazie de 6 cd`uri + comenzi la volan. Ce m`ar interesa daca si`a pus cineva interfata mp3 bluebird si poate sa`mi dea o parere despre calitate sunet/ metoda de instalare. Sau daca are cineva o solutie mai buna pt redare mp3! Mersi.
  12. Salut! Am o problema, in perioada ce a trecut am prins cateva zile friguroase, si am fost nevoit sa fortez putin cheia in iala ca sa pot deschide usa! Si de la o vreme incoace nu mai pot deshide usa din partea soferului, cu cheia! Cheia intra in totalitate dar nu o pot roti, mentionez ca am bagat spray de dezghetare si dupa si wd40 dar nimic. Nu as vrea s`o fortez si mai tare nu cumva sa rup ceva! Aveti idee care ar fi problema si cum se poate rezolva?
  13. uff eu n-am reusit sa le vad fizic (pe motor). E posibil sa fie anulati acei senzor si pusi separat? In cazul meu pe furtunul de la radiator? Momentan o am trasa pe dreapta pt ca imi e frica sa mai circul cu ea, ma plimb cu vechea dacie :). sambata ii schimb termostatul si o sa ma uit cu atentie si la acei senzor de pe motor daca reusesc s-ai vad Salut....la mine ceasul de temperatura juca, adica sus - jos.....si l`am schimbat(adica senzorul )...este cel cu capul negru...cu doua fire, cealalta pt ecu e cu capul albastru. Ele sunt insurubate amandoua undeva in _chiulasa_ sub galeria de admisie.....ghideaza-te si dupa cabluri care ies de acolo dedesubt. Dupa ce l`am schimbat totul e bine, merge ok ceasul. Era cam 50 de lei. Daca tot dai jos si galeria de admisie sa schimbi senzorul, ca altfel nu ai loc, curata si asta, asa macar impusti doi iepuri dintr`o data. Cu antigelul, vezi sa fie aerisit tot sistemul, si verifica si vascocuplajul, daca acesta e deja pe duse s`ar putea sa nu`ti raceasca destul.....in rest bafta si multi km :lol: PS: nu prea vad cum sa fi eliminat cineva senzorii...nu ai cum, daca le scoti curge antigelul afara.....e acolo ea , trebuie sa te uiti mult mai atent...
  14. Si eu mi`am luat recent niste cauciucuri de iarna pe pisica...Dunlop WinterSport 3d.Inca nu le`am incercat dar citind tot felul de review`uri si teste , baietii recomanda printre altele, GoodYear UltraGrip 7+ si Dunlop WinterSport 3D, la testele adac aceste doua gume sunt in top 5 , deci trebuie sa fie bune. Iar pretul lor e destul de corect....bafta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.