Ma confrunt de ceva vreme cu o problema la masina mea e36, m43 1.6. Masina se comporta in felul urmator: La prima pornire, dimineata daca se depaseste o numita turatie motorul da in nas si da rateuri. Supun o anumita turatie deoarece pe masura ce se incalzeste acest prag creste 1200-1500-2000-... Atunci cand a inceput prima data (acum cateva luni) sa apara problema dadea in nas fixa 2500 de ture odata cu trercerea timpului pragul a mai scazut. Actiuni intreprinse pana acum: - schimbat senzor lambda (nou Bosch) - schimbat senzor temperatura apa motor (cel care trimite sembal in ECU) - schimbat furtune ICV (noi) + curatat valva - schimbat valva CCV + furtun (noi) - curatat galeria de admisie + flasa ccv. - diagnoza cu interfata GT1 in care am vazut tot ce era de vazut si singurul parametru care nu era in regula era starea valvei de aerisire rezervor care fluctua OPEN/CLOSE. Am incercat sa scot furtunul care intra in galerie de la acesta valva si sa pun degetul, practic sa simulez valva inchis si nu s-a schimbat nimic. Ce am observat eu: - in galerie era o cantitate destul de mare de ulei comparativ cu pozele din topicurile DIY pentru ICV si CCV. In principiu nu mananca ulei... - pana se incalzeste scoate parca ceva mai mult condens, practic face o mica pata pe asfalt la relanti. Lichidul scos nu miroase a benzina si nici nu e foarte uleios. Masina nu consider ca scoate fum alb sau negru. - cat motorul e rece turatia scade mult mai greu decat atunci cand e cald adica timpul in care coboara de la 3000 la 800 e mult mai mare. Dupa ce se incalzeste bine urca si pana la 5000 ture fara sa mai dea in nas sau rateuri ideea e ca atunci cand e rece motorul face foarte urat, zici ca se rupe din tampoane di pleaca pe strada Daca a mai patit cineva asa ceva, sau aveti vreo ideea sau recomandare de mecanic priceput la asa ceva...va astept parerile cu cel mai mare interes