Jump to content

mihai_mx

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E36

mihai_mx's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. In cazul ideal sunt interesat de un interior de cabrio deschis la culoare adica bej sau gri. In cazul in care nu aveti asa ceva, ma multumesc si cu varianta neagra ... Astept ofertele voastre fie aici sau pe PM
  2. Cateva detalii despre masina: e36 coupe 1994 inmatriculata RO cu taxa nerecuperata Rosu Helrot Clima automata Tapiterie textil in stare foarte buna si eventual pot sa dau si un set de scaune M3 Vader pentru cei interesati Jante 15 iarna si vara Trapa Cotiera Plafon reconditionat ITP valabil Bucuresti In rest nu stiu ce sa mai spun...e un e36 normal, ingrijit, fara rugina. Ma intereseaza doar schimb cu ceva cabrio din gama BMW, bineinteles cu diferenta din partea mea O sa revin cu poze. Pentru oferte si alte informatii va stau la dispozitie fie pe forum fie la 0742155999
  3. Salut, Un pret te rog pentru 12121247362, 12121247363, 12121247364, 12121247365 Multumesc
  4. Am schimbat si senzor axe cu came si tot nimic... Daca ma poate ajuta cineva cu un DME si debitmetru de proba...
  5. Am mai facut urmatoarele: - schimbat bujii - schimbat furtune de benzina Rezultat: nu s-a intamplat NIMIC In bujii chiar imi puneam mari sperante... Acum am doua intrebari: cum iti dai seama ca bobina nu e buna? Si am mai inteles ca aceasta problema poate fi si legata de senzor axa cu came. Probabil o sa incerc si sa schimb si senzorul sapt asta dar ce nu inteleg ce legatura ar avea functionarea lui cu temperatura...Daca stie cineva de ce ar fctiona mai bine la cald?
  6. Nu am gasit inca nimic... Multumesc colegilor din alte orase pentru oferte dar vreau sa vad pompa inainte sa o cumpar, din cauza asta am si spus doar din Bucuresti
  7. "Ciuperca" este valva CCV ( da o cautare pe google sa vezi exact ce face si cum se schimba) iar a doua piesa este regulatorul de benzina Daca ai ambele furtune sparte atunci ai scapari in sistemul de vacuum si e normal sa nu iti mearga bine. Parerea mea este pe langa furtune sa schimbi si valva CCV cu una noua (aprox 170-220 ron).
  8. Bujiile cam acum 2 ani si 20000 km. Pentru urmatoarea incercare am cumparat furtun de benzina si urmeaza sa vad cu asta. Daca nu...trecem si la partea electrica
  9. Pompa si aia e relativ noua, am schimbat-o cam acum un an. Posibil sa fie insa de la traseele de benzina... O sa incerc si partea cu manometrul
  10. Ma confrunt de ceva vreme cu o problema la masina mea e36, m43 1.6. Masina se comporta in felul urmator: La prima pornire, dimineata daca se depaseste o numita turatie motorul da in nas si da rateuri. Supun o anumita turatie deoarece pe masura ce se incalzeste acest prag creste 1200-1500-2000-... Atunci cand a inceput prima data (acum cateva luni) sa apara problema dadea in nas fixa 2500 de ture odata cu trercerea timpului pragul a mai scazut. Actiuni intreprinse pana acum: - schimbat senzor lambda (nou Bosch) - schimbat senzor temperatura apa motor (cel care trimite sembal in ECU) - schimbat furtune ICV (noi) + curatat valva - schimbat valva CCV + furtun (noi) - curatat galeria de admisie + flasa ccv. - diagnoza cu interfata GT1 in care am vazut tot ce era de vazut si singurul parametru care nu era in regula era starea valvei de aerisire rezervor care fluctua OPEN/CLOSE. Am incercat sa scot furtunul care intra in galerie de la acesta valva si sa pun degetul, practic sa simulez valva inchis si nu s-a schimbat nimic. Ce am observat eu: - in galerie era o cantitate destul de mare de ulei comparativ cu pozele din topicurile DIY pentru ICV si CCV. In principiu nu mananca ulei... - pana se incalzeste scoate parca ceva mai mult condens, practic face o mica pata pe asfalt la relanti. Lichidul scos nu miroase a benzina si nici nu e foarte uleios. Masina nu consider ca scoate fum alb sau negru. - cat motorul e rece turatia scade mult mai greu decat atunci cand e cald adica timpul in care coboara de la 3000 la 800 e mult mai mare. Dupa ce se incalzeste bine urca si pana la 5000 ture fara sa mai dea in nas sau rateuri ideea e ca atunci cand e rece motorul face foarte urat, zici ca se rupe din tampoane di pleaca pe strada Daca a mai patit cineva asa ceva, sau aveti vreo ideea sau recomandare de mecanic priceput la asa ceva...va astept parerile cu cel mai mare interes
  11. Cumpar pompa servo e36 316 M43 - 1994. Astept oferte din Bucuresti aici sau pe PM. Multumesc
  12. Salut, cheder usa sofer? Unde se pot vedea masinile?
  13. Salt, ma intereseaza chederul de la usa sofer daca nu este rupt. Pune si tu mai multe poze mai ales cu interiorul. Din ce oras esti?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.