Salutare, ĂŽ De câteva sĂŁptĂŁmâni ĂŽntâmpin o problema la mașina (BMW F10 520D EfficientDynamics), și anume faptul cĂŁ din când ĂŽn când se aprinde martorul „Check Enigne”. Ăn urma unei diagnoze asupra mașinii au apĂŁrut urmatoarele erori: D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x255B00 Exhaust gas recirculation actuator, position control Valve too far closed/positive control deviation 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x257E00 Exhaust gas recirculation actuator, position sensor, signal: Open or short-circuit to earth 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272E00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near closed position 197599 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x272F00 Exhaust gas recirculation valve, plausibility: Mechanically faulty near open position 197551 No D72N47A0 DME-DDE701-DME 0x290B00 Air system, air to EGR air mass flow, plausibility: Measured air mass compared with calculated air mass too low 197462 No Menționez cĂŁ la apariția erorii utilizez un instrument de diagnoza mai simplu (https://www.amazon.co.uk/gp/product/B071V7PWM7/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1) pentru ștergerea acesteia. Pe acest aparat ĂŽmi da eroare: P046C (tot legat de EGR) Am urmĂŁrit videoclipurile postate pe Youtube privind curĂŁțarea EGR-ului, ĂŽnsa nu am gĂŁsit niciunul care sa fie specific pentru F10. Ăn acest context, poți sa ĂŽmi descrii te rog pașii unei astfel de operațiuni. As dori sa o fac singur. De asemenea, invit la discuții și alți colegi de forum care au ĂŽntâmpinat astfel de probleme/erori sau care pot sĂŁ ĂŽmi explice cam ce ĂŽnseamnĂŁ (ĂŽn termeni concreți)la ce se referĂŁ. Va mulțumesc frumos!