Jump to content

CATSAN

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca
  • Interests
    Sportul cu motor; Fotografia

Previous Fields

  • Masina
    Mercedes

CATSAN's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Fucking Diesel!
  2. Motorina a devenit mai scumpã decât benzina! (???)
  3. Subcultura? La ce te referi? La ceva mai prejos de cultura, sau la o anume ramura a culturii BMW, desprinsa din "cultura generala" despre BMW? BMW te ĂŽnvinovateste, invariabil si indubitabil. Si eu am patit-o. Dar eu sunt vionovat si cu alte... alte. Sunt vinovat ĂŽn general. Probabil ca de-aia ĂŽmi trag acuma picioarele dupa mine.
  4. Stimabile, nu era vorba de zecimale dupa virgula, era vorba de calitatea aparatului si de cum functioneaza, cine Îl foloseste, etc... Daca pun 20 de insi mâna pe o scula de doi bani, n-am nici o pretentie de la aparatul acela. Un utilaj de calitate, folosit de un profesionist, e deja altceva. P.S. Nu cumpar anvelope, ci "achizitionez" iar apoi vând, cu titlu de business. Nu fac business pe forum. Si am remarcat ca se discuta despre M3, iar tu spui de 3D... Tu ai remarcat? P.S.2: Daca vrei sa ne apucam de urlat, hai În padure; aici spuneam ce stiu eu despre genul asta de lucruri si tehnologii. Ma bucur ca folosesti Dunlop, e marca mea preferata, chiar daca nu am DSST pe profilele de iarna la dimensiunile cu care lucrez.
  5. Da, asa este, am citit articolele, ĂŽnsa am remarcat ceva ĂŽn plus, ce vreau sa va ĂŽmpartasesc: Se spune de verificarea periodica a presiunii din roti. Va sfatuiesc "strongly" sa faceti asta la un atelier de specialitate, o vulcanizare cu scule profesionale, si NU ĂŽntr-o benzinarie, deoarece aiurelile din benzinarii nu sunt de calitate si dau masuratori aiurea, ĂŽn special acele agregate care sunt portabile si le iei "de la ĂŽncarcat" ca sa verifici presiunea. Folositi un manometru profi, alaturi de un compresor adevarat, nu butelii ambulante de transfer de presiune.
  6. Tara asta o sa fie ca lumea dupa ce o sa pice meteoritul peste ea si o sa murim toti si o sa se stearga de pe fata ei arhitectura gri cu bordurile puse din interes, balariile de pe câmp si gunoaiele aruncate la tot pasul. Sau credeti ca putem sa actionam noi, În locul meteoritului, cu vreo metoda umana? :frantics:
  7. Da-le-as foc cu benzina lor!!!
  8. Benzina asta scumpa....
  9. N-o luati În nume de rau, am spus ce stiu si ce cred eu despre gumele de iarna. Cât despre DSST (Dunlop Self-Supporting Technology) am vazut numai la SP 01 si la Maxx, care sunt profile de vara. Pe M3, profil de iarna, nu am vazut niciodata, iar acum cu atât mai mult, din moment ce nu se mai produc, fiind Înlocuite cu profilele 3D si Winter Response. Cam atât. @mgi: Ma bucur ca n-ai avut consecinte grele de Revelion. @cable guy: Cum tie Îti place Pirelli, mie Îmi place Dunlop. Cred ca esti de acord cu privire la diferenta de calitate. Te Încurajez din toata inima sa Încerci! Drumuri bune, prieteni!
  10. Ce faci, ĂŽti furi singur caciula? )
  11. CATSAN

    Registru seria 1

    Mie mi-ar placea sa am un 125i Cabrio... Vrabia - Mãlai...
  12. Stimati colegi, Am citit cu fruntea Încruntata unele "informatii" pulverizate pe forum. Personal nu am nici un interes si doresc sa expun din putinul meu urmatoarele lucruri de principiu: 1. Anvelope DE IARNA pe sistem run-flat NU SUNT BUNE si nici nu exista, desi am vazut ca s-a scris despre Pirelli (cu toate detaliile tehnice ale anvelopei) si despre Dunlop (aluzii). Diferenta principala Între o anvelopa de vara si una de iarna e compozitia materialului din care se toarna, având ca rezultat major "moliciunea" anvelopei. Or, anvelopele (de vara) run-flat au un design si o compozitie care le permite sa "stea singure În picioare", mai ales În flancuri, sunt foarte tari si foarte dure, de aceea suporta greutatea masinii si fara presiune de aer În ele. Ca o paralela, va reamintesc si faptul ca anvelopele "all-season" au fost un fiasco si nu se mai produc de ani bun, sunt un rahat pe bat si iarna si vara. Producatorii buni, de calitate, diferentiaza foarte bine profilele de vara de cele de iarna. 2. Scopul anvelopelor run-flat este de a te duce pe roti pâna la service, nu de a forja În continuare ca si cum nimic nu s-ar fi Întâmplat; ele se monteaza pe masini care au În dotari senzori de presiune În roti - cu rolul de a avertiza pierderea presiunii. 3. Tehnologia de fabricatie a unor asemenea anvelope nu este accesibila toturor producatorilor, luati seama. 4. Calitatea (În RO = pretul mare, din nefericire) este de preferat În locul economiei, daca tinem la siguranta noastra! Recomand alegerea unor anvelope (pt vara) din marcile Goodyear, Dunlop, Michelin, Bridgestone sau Continental. Ma refer explicit la marca, nu la "grupul de producatori". Eurostone (care este "produsa" de Conti) e o anvelopa la fel de proasta ca si alte nume pe care nici voi nu dati doi bani, la fel cum e Debica - "produsa" de Goodyear: Ati pune Debica pe masina voastra? In cazul anvelopelor de iarna enumar Goodyear, Dunlop si Nokian, eliminând Michelinul (e mai slaba decât pare) si celelalte. Cine a folosit Dunlop sau Nokian iarna stie pe pielea lui cum trage si cum te scoate o anvelopa de aceasta factura. Stiu ca sunt scumpe, stiu ca vi se pare exagerat poate, dar repet, calitatea primeaza, din punctul de vedere al sigurantei! Nu dati 3 lei pe stifturi, ca platiti mai mult la reparatii sau la spital! Imi doresc sa simtiti cât mai multi dintre voi siguranta anvelopei de calitate. Din pacate, la noi am vazut si Michelin produs În România, Goodyear adus din Turcia, etc. Dunlop pentru turisme, este deocamdata produs EXCLUSIV În Germania (si, mai rar, la anumite dinsiuni, În Franta sau GB), ceea ce Înseamna o garantie În plus pentru calitate. Drumuri bune!
  13. :) E-n regula, nu-i nici o suparare. :)

    Poate pe mess. :)

    Week-end fain sa ai!

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.