Schimbarea uleiului + filtru la steptronic, la 220000 (aproape ca la mine), este urgenta, daca tii la masina! Faza cu "fara schimb de ulei" e poveste de adormit clientii in showroom. Schimba-l neaparat si la diferential (o adevarata cenusareasa), daca tot te apuci! Dupa schimbul de ulei, comportamentul masinii s-a imbunatatit simtitor (si am pus doar cei 5,5L...; a mai ramas posirca de ulei vechi in cutie; peste vreo 5-600km voi mai face inca un schimb de 5,5litri de ulei proaspat) ; simtomele descrise au disparut; pt. detalii citeste topicul de la inceput. Filtrul + garnitura le-am luat de la Unix, pe original BMW; parca am dat 340Ron asta vara/toamna; ulei am pus Liqui Moly Top Tec 1200 (recomand, daca zici ca ai cutie ca a mea), 60Ron/litru, luat de la un mag auto (nu retin numele) de pe bd. Timisoara, la o statie de tramvai de la Plazza spre Valea Cascadelor, pe dreapta; aduc numai pe comanda; la diferential am pus Motul Gear Competition (peste GL-5) 75W-140 cu aprox. 80Ron/litru (mai bine de atat nu se poate... posibil doar Liqui Moly Vollsynth. Hypoid-GetriebeĂśl (GL-5) LS SAE 75W-140, dar e cam dublu pretul din cate stiu) , de la reprezentanta Motul. Succes Am citit tot topicul de aceea mi-am permis sa intreb si eu.crezi k nu e mai bun esso LT 71141 ? k am inteles ca asa vine de fabrica,cu acest ulei deoarece este un ulei longlife sau ce parere ai de febi LT71141 echivalent, asta il gasisem la 50lei parca.problema e k eu si merg cu ea...am facut in 1 luna 5000km si nu as vrea sa raman cu ea "in pana" pe undeva.ms si astept raspuns.