Jump to content

Blurrrache

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E61

Blurrrache's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Diferentele intre chiuloase sunt clare si cred ca si blocul difera dar eu personal nu le-am comparat dar stiu de la altii ca difera, la _chiulasa_ cel ce nu are trchnical update adica 2007-2010/iunie, are o gaura pentru gazele egr intre gurile de admisie intre pistonul 3 si 4 la acelasi lucru este si la motoarele n57 respectiv n57n, iar la notorizarea dupa 2010 resp n47n (n47tu scrie pe capacul distributiei) nu mai are prezenta acea gaura de egr in _chiulasa_. Se mai vede si cu motorul montat cu anexe la modelul vechi are galeria de admisie mai scurta(teava de plastic se termina pana in capac filtru ulei) iar cel nou e mai lunga galeria si trece cu mult dupa filtru de ulei. Pistoanele difera conform codurilor de pe real oem si difera di intre acelasi tu dar cu hp diferiti adica 118d are alt piston fata de 120d exceptie facand foar e90 care varianta mai noua de 2010/06 are acelasi pistoane si la 318 resp 320 Daca te referi la ed ca fiind efficient dynamics nu are leg cu tipul de motor
  2. N47n este un technical update la motorul de 177 cai dus la 184 si il au toate seriile f. Exista si cateva e90lci fabricate dupa luna 10/2010 care au varianta de 184 cai si deci implicit n47n. Toate variantele de f au dupa cum am spus n47n inclusiv variantele sugrumate gen 116 118 316 318 care desi nu au 184 de cai eu motorul n47n. Diferentele sunt mari la nivelul chiuloasei si cred ca doar pistoanele difera la bloc in rest nu cred ca difera si altceva. Cert este ca pe capacul distributiei este stantat n47n sau simplu dar pe bloc nu pare sa difera nimic. Intre diferitele variante de n47n (F30 316 318 320 SAU f10 520 525) exista diferente de constructie nu doar la nivel de anexe ci si pistoanele sunt din materiale diferite. Referitor la denumirea "comerciala" n47d20 a c s t... nu cunosc exact modalitatea de denumire cert este ca exista de ex n47d20c euro5 si euro4 si exista n47d20c de 145 cai si de 184. Ceea ce am exemplificat mai sus am chiar eu pe masinile mele. Cea de 145 de cai fiind n47simplu din 2009 cu eu5 cele de 184 cai toate fiind eu5 N47S stiu ca este 525 cu motor de 2.l de 218hp.
  3. Rog moderatorii sa stearga acest thread intrucat farul a fost vandut de mult
  4. Am verificat si intradevar tot 2011 am vazut. Doamne cata rautate, noroc ca nu sunt toti asa. Nu am mentionat nicaieri e60 LCI, cred ca tu mai trebuie sa verifici ce am scris
  5. Dupa cum spune si titlul Vand far bmw e60 NOU fabricatie iunie 2011, nu a fost folosit niciodata, Hella cu xenon adaptiv, cu tot cu trafu de xenon si traful de d2s eventual si un bec cu uzura 50%. Poze pe mail PRET 260 eu TEL 0728942452
  6. Se vede galeria cu cele 3 gauri sudate, cele de departe:
  7. Asa arata zona dintre carcasa filtrului de aer(sub carcasa inferioara a filtrului) si turbina, cu galeria scoasa...Peisajul poate fi vazut doar daca ii faci poza cum am facut eu, ca nu incapi sa vezi decat daca arunci la propriu un oki pacolo si se pot vedea prezoanele care au ramas si cele care au iesit. Atentie la cele 3 garnituri si la cea de la turbina(fatza/spate) Galeria de evacuare scoasa se vede crapatura transversala Asa arata o galerie de evacuare Se vede crapatura din dreptul primului piston Asa erau si la pistonul nr 2 si 3 plus cea mare transversala Apoi galeria sudata de niste baieti foarte priceputzi.
  8. Am decis sa scriu acest articol deoarece stiu ca problema asta este frecvent intalnita pe motoarele 3.0d (probabil nu numai la 3.0d) si anume galeria de evacuare crapa si scapa noxe care se resimt imediat in habitaclu si implicit pierdere de putere in urma scaderii presiunii exercitate de gazele de esapament asupra turbinei, urmate de o eroare in bord legata de noxe. Tin sa mentionez faptul ca lucrarea nu este foarte simpla deoarece galeria de evacuare nu se vede aproape deloc si trebuie demontate 12 piulitze pe care nu le vezi deloc ci doar le simtzi. Un alt dezavantaj este faptul ca probabil nu se vor demonta decat jumatate din piulite,cealalta jumatate desfacandu-se cu tot cu prezoanele din _chiulasa_ si vor putea aparea complicatii la montaj. Ca scule este necesara o trusa cu cheie clicket mica si cateva imbusuri, 1 torx de 35 parca, si tubulara de 10 mica, plus cea mai ciudata o tubulara de 12 dar cu 12 zimtzi nu cu 6 ca la cheia hexagonala obisnuita pentru a desface 3 suruburi care prind galeria de turbina. Nu este necesara rampa!!!(doar daca scapi scule si suruburi) Sa incepem: Trebuie dat jos tot capacul de pe motor si anume cel central, plasticele care tzin filtru de polen si parca si traversa aceea (nu sunt sigur) apoi trebuie desfacut debitmetrul de aer si scos furtunul care duce jos (il tragi si iese din turbina foarte usor), si cele 2 capace care tzin filtrul de aer(acela care te lasa sa il vezi si efectiv carcasa superioara a filtrului), apoi ajungeti ca si in poza pe care o vedetzi mai jos unde avetzsi 3 dopuri de cauciuc care dupa ce le scoatetzi impreuna cu o tablitza mica veti vedea cele 3 suruburi care strang galeria de turbina(surburile alea smekere care necesita cheie tubulara de 12 dubluhexagonata) Dopul de cauciuc si gaurile care duc la suruburile turbinei: Asa arata un prezon care s-a desfacut cand incercam sa desfac doar piulitza de pe el(atentie piulita este dintr-un material ciudat gen alama/ cupru) recomand sa se schimbe macar pilutzele cu altele noi originale, daca nu si prezonul.
  9. Am curatat si eu galeria de admisie la al meu e61 530d si trebuie sa recunosc ca avea ceva jeg in ea. Curatirea am facut-o incepand cu tot felul de sprayuri de curatare si evident ca tot la motorina am ajuns(recunosc ca am cuuuurte incat sa nu murdaresc nimic) si oleak de smirghel pentru zonele "incapatzanate". A iesit bec si nu am renuntat la swirl flaps pentru ca am considerat ca aratau foarte bine(nu aveau joc si nu erau chiar asa de imbacsite). Am adaugat oleak de silicon rosu, dar imi pare rau ca nu am cumparat garniturile (am constat dupa ce am dat jos admisia ca aveam scurgeri de ulei pe _chiulasa_).. Recomand daca se gasesc garniturile sa se schimbe la curatire mai ales garniturile de la swirl flaps.
  10. Salut, caut si eu rezolvarea unei probleme care deja devine foarte frustranta. Sa incepem: Am achizitionat in urma cu 1 an un e61 530d 03/2004 usoor avariat (doar bara si un amortizor atinse) din care a rezultat una bucata airbag sofer si capsa pirotehnica bum. Am cumparat de la dezmembrari airbagul volan si capsa pirotehnica. Buuun montat tot, sterse erorile legate de airbag si totusi am ramas cu o eroare legata de capsa pirotehnica si anume resistance too low....valoarea reala 0.8 ohm. Am incercat sa dau vina pe capsa "nou" achizitionata si se pare ca nu este capsa devina(am incercat cu o rezistenta de 2ohm in locul capsei pirotehnice si cand interoghez cu kts-ul pe valori reale tot 0.8 ohm imi apare). Am sesizat ca eroarea o da pe modulul din stalp si am auzit ca ar fi devina acel modul care s-ar fi stricat cand a luat crashul in fata. Cautat la dezmembrari si luat 1 modul stalp (totusi am sesizat o diferenta de serie a modulului cautand pe real oem am vazut ca al meu e fabricat pana in 09/2004 iar modul luat de la dez are alta serie care s-ar fi montat pe e61 pana in 03/2005) dar fara rezultat ca de cand am schimbat modulul m-am trezit cu alte erori legate de rear seat airbags(se pare ca nu comunica fiind alta serie alt vin ????si totusi tot de e61 ). AJUTOOOOOORRRR nustiu ce sa ii mai fac si nu prea am la cine sa apelez aici in Cta, decat la reprezentanta unde nu ma duc nici daca castig la loto(ati inteles ideea)...:twoup:((
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.