Jump to content

flaviupodina

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E46

flaviupodina's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu, daca vrei sa o vinzi, tu trebuie sa platesti taxa de mediu de enshpe mii de euro
  2. in fine, ceva sugestii de alarma calumea?
  3. Am patit exact aceeasi chestie la masina mea, e46 320d '99. Problema a fost ca mecanicul care mi-a schimbat uleiul a scos ceva furtune de la turbo si din greseala le-a inversat. Un mecanic bun mi-a rezolvat problema in 2 minute, inainte ma chinuiam sa ating 120-130 in a 5-a si dupa ce a schimbat furtunele intre ele, mergea lejer 140 in a 4-a.
  4. non facelift, am schimbat si bateriile... cheia e de-aia cu 3 butoane, nu diamond
  5. la ce te referi prin reinitializare? contact 10 secunde, tinut apasat lock si de 3 ori unlock? daca da, am incercat de vreo 10 ori asta, am schimbat si modulul de inchidere si tot fara rezultate...
  6. Am rezolvat treaba! Doua furtune de vacuum de la turbina erau inversate. Un mecanic bun mi-a diagnosticat si rezolvat problema in mai putin de 5 minute. Alta nelamurire: am inchidere centralizata oem si nu functioneaza. Un electrician mi-a spus ca e defecta cheia, si una noua, originala e in jur de 200 de euro, deci sa-mi iau inchidere centralizata. Ce sa-mi iau? Inchidere cu chei de bmw sau alarma? astept sfaturi pro/contra la ambele.
  7. Siguranta de la bujii se afla deasupra panoului cu sigurante din bord. Ca sa ajungi la ea trebuie sa demontezi bordul si sa scoti cutia cu sigurante. E prima siguranta din partea stanga, e de 100 de amperi. Maine dimineata ma duc la electrician sa-mi schimbe modulul de inchidere centralizata si-i zic sa puna si testerul.
  8. Am scos mufa de la debitmetru si nu se simte nicio diferenta...
  9. In fine, sa nu devenim off-topic cu filtru epurator... Am tot citit pe forum si am ajuns la concluzia ca debitmetrul ar putea fi de bai. Masina are simptomele potrivite: nu trage bine decat aproape la 3000 de ture, relanti ciudat cateodata, etc. Maine dimineata o sa scot mufa de la debitmetru sa vad daca observ imbunatatiri.
  10. Chestia e ca nu facea treaba asta ieri, inainte sa fac schimburile care le-am scris mai sus, mergea lejer 160-170. Acuma nu mai trece de 120
  11. Am un e46 320d nfl, ieri am schimbat urmatoarele: ulei, filtru ulei, filtru motorina, filtru aer, am curatat filtrul epurator, am schimbat siguranta de la bujii (era arsa). In fine, problema e urmatoarea: cand ajunga in a 4-a la 2800-2850 de ture, motorul parca se ineaca, nu mai trage deloc, iar daca ii dau a 5-a trage pana la 2500 de ture, apoi pauza, se ineaca. Sfaturi, ceva?
  12. Eu am avut-o pe masina, a fost cumparata de fostul proprietar insa nu a stiut ca trebuie sa aiba si cablajele si modulul pentru a folosi-o. El mi-a spus ca a cumparat-o cu 650 de lei, acuma nu stiu daca m-a mintit sau nu. Sa spunem ca sunt pe langa la pret... ai ceva cd business la schimb? sau mai bine zis, accepti astfel de schimburi? piese pe piese
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.