Jump to content

Maniak22

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Maniak22's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu scoate fum. Nu prea am unde sa fac eu aerisirea completa si nici nu am gasit inca un magazin de piese auto ca sa iau ulei sau antigel. Nu stiu ce sa zic cu uleiul pentru ca am auzit de la multi ca uleiul nu se pune in functie de vechimea motorului ci in functie de stilul de condus. Acum nu stiu ce sa mai spun.
  2. Si trebuie alezata _chiulasa_? Sau sa schimb doar garnitura? Ceva camasi nu ar fi indicat sa schimb ? E o problema mare ca trebuie sa schimb garnitura? Se poate intampla oricui la un anumit nr de kilometrii? Fostul proprietar mi-a spus ca nu a fost desfacut motorul si are 266.000 km.... cam greu de crezut nu?
  3. iroase a ulei ars parca si a benzina cand miros capacul de la ulei. Nu e spuma dar e maroniu pe acolo. Ulei/apa tot picura de pe joja. Lichidul din vasul de expansiune e albastru/verde si nu pare a avea impuritati. Lichidul de pe capac era uleios. Am bagat-o de 2 ori pe tester inainte sa vin cu ea si doar niste erori la faruri am avut pe care le-am si scos. Totusi nu trebuia sa creasca si temperatura peste 90 in conditiile in cand i-am dat forja? Dupa o zi dupa forja parca se aude ceva mai galagios toba finala. Apa nu am sub masina asta e clar. Sa vad cum fac rost de bani si caut un service aici sa schimb garnitura, uleiul si probabil lichidul de racire. Cand schimb lichidul de racire nu ar trebui spalata bine toata instalatia sa nu mai ramana ulei? In rest daca tot schimb garnitura nu ar mai trebui sa schimb ceva ceva in motor ca sa fie bine? P.S. Din cate stiu nu am termoflot, adica radiator de racire a uleiului. S-a pus mai mult pe diesel si eu am benzinar
  4. Am luat un Bmw E39 M52B28 automat la care i-am schimbat filtrele si ulei cutie si am pus ulei Bmw 10W40 la motor ca am zis ca e mai bun. Am facut aproximativ 2000 km intr-o luna de zile cu ea si am observat in ultimele 2 saptamani ca a scazut lichidul din vasul de expansiune sub minim iar cand am verificat uleiul de pe joja mi s-a parut ca e prea lichid si picura de pe ea dar nu avea spuma sau ceva culoare ciudata. Nu am prea acordat atentie pana ieri seara cand am dat niste liniute prin oras. Temperatura la apa a stat tot la 90 de grade si prin traficul din oras. Am verificat apoi si lichidul de racire si am simtit pe degete ca era si ulei in lichidul de racire. Ce sa mai verific ? Sub masina nu a curs nimic de la motor. Pe drum a picurat ceva sub masina pe mijloc sub scaunele din fata dar probabil era apa de la clima. E garnitura de chiulasa sau sa fie ceva infundat la radiator ? Sa mai completez cu apa ? Sa spal furtunele si radiatorul ? Sa fie fisurata chiulasa ? Va intreb ce sa fac, daca mai pot merge cu ea asa pentru ca sunt in Austria la o nunta si aici preturile sunt mult prea mari pentru mine la service. Daca e nevoie am sa o repar si aici, asta e. Pe drum incoace am mers cu 130-140 km, deci lejer si cu pauze si mi-a si iesit un consum destul de bun. A-si dori niste pareri daca se poate.
  5. Si ce spuneti e scumpa piesa? E o problema mare? Va fi scumpa reparatia? Intreb fiindca fratele meu nu are prea multe fonduri din pacate...
  6. Este vorba de un E34 525i vanos din 92 al lui fratemiu. Va cer parerea fiindca a fost cu ea la mai multi "mecanici" si a pus-o pe mai multe testere si nu a gasit rezolvarea problemei. In mers se opreste motorul pur si simplu. Mecanicii si testerul au spus ca e debitmetrul. Domi mi-a spus ca un debitmetru stricat face un consum mai mare de combustibil si ca nu mai e asa vioaie in turatii joase si nu are legatura cu muritul motorului. Cu debitmetrul pus moare motorul dupa 3-5 minute de functionare. Cu mufa de la debitmetru scoasa nu mai moare motorul in mers dar are momente cand smuceste in mers, iar la relantiu oscileaza si are tentinte sa moara. Concluzia e ca mai are o problema insa care e aceasta? In vara a schimbat toate consumabilele si cand a schimbat bujiile a verificat si compresia care era buna iar in toamna imi aduc aminte ca a schimbat senzorul de la axul cu came, senzorul de la clapeta de acceleratie si ceva regulator de aer. Vreau si parerea voastra ca daca nu reuseste sa rezolve problema o va dezmembra:( si e pacat.
  7. Un golf 3 motor 1.4, negru cu 2 usi te intereseaza la schimb??
  8. Ati intrat multi pe topic dar vad ca nu stie nici unul sa imi de-a un raspuns. Super
  9. Am tot cautat pentru un prieten o suspensie reglabila pentru un E34 si sub 1000 de euro nu am gasit nimic. Mai ieftina chiar nu exista ? Pentru ca omul nu are buget asa mare. Fixe am gasit mai multe modele dar eu caut reglabila si ar fi excelent sa fie pana in 5-600 de euro. Si-a pus careva reglabila de pe forum ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.