Jump to content

cinciar

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    floreadragos@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    E39 530d touring

cinciar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. CORET! :lol: si a mea face lafel un e 39 din '96 520i , dar io macar stiu ca e de la rulmenti de pe fata care imi uruie si trebuiesc scimbati...sunt tare curios daca o sa mai trepideze dupa ce o sa-i schimb...din cate am vazut io e o problema generala la bmw si e cam nasoala colegului meu de munca ii face lafel si e din 2002 si a scimbat toata suspensia pe fata... :lol: Sunt in aceeasi situatia si eu si nu-i dau de cap. Am schimbat tot si degeaba. Ar fi bine sa incepi cu cauciucurile am auzit de pb asta si sunt curios si eu care ar fi rezolvarea. eu am avut mai multe e39 *touring dar n am avut asa ceva. incearca urmatoarea> da cate un disc cu vaselina *apoi cureti discul cu solutie speciala pt discuri. vazi daca pot sa deduci ceva in felul asta. (ex daca se mentine vibratia si cu discul uns atunci pare sa fie discul (sau prinderea discului descentrate etc, daca face numai la o roata s.a.m.d.) poate pare de ras dar e singura chestie care imi vine in gand ... am si eu un 525 dar aceasta problema imi apare doar peste 100 km/h daca am 160 170 si franez pana pe la 60 - 70 trepideaza foarte tare volanul, la viteze de sub 100 nu trepideaza. mai am o problema cand accelerez(demarez) undeva intre turatii 1500 - 3000 trepideaza masina , doar masina , nu volaul sau altceva , se simte k o bataie de la roata , dar mi a zis cineva k sunt tampoanele de la motor . mai trepideaza si suna un pik urat cand opresc motorul , cam scutura toata masina . oare sunt tampoanele sau e altceva ? daca sunt tampoamnele , unde pot gasi asa ceva ? pt verificat tampoane tragi frana de mana si pisti uror acceleratia dar in asa fel ca masina sa nu plece si apoi lasi acceleratia brusc. atunci ar putea sa se vada daca tampoanele sunt duse. in plus, dar nu musai, tampoanele originale sunt hidraulice si daca sunt duse probabil ca vezi ceva urme de lichid pe ele. de asemenea la oprirea motorului se aude un zgomot specific daca sunt duse tampoanele. tampoanele sunt cam scumpe (vo 7mil bucata) eu am luat de la sh cu 150ron. s-au potrivit (aproximativ) unele de pe seria 3.
  2. eu am E39 530d touring si am si eu pb cu stergatorul de la luneta. am incercat sa l desfac dar nu am reusit am distrus toate clemele ale inclusiv butonul de deschitere haion. (l-am taiat bucatica cu bucatica cu bonfaierul) :) se pare ca a mai avut probleme si cineva a pus un adeyiv pe toate piesele alea si nu se mai desfacea nimic nici dupa ce l am sectionat in bucati cu bonfaierul. tre sa cumpar un alt buton si mecanismul de deschidere portbagaj. cunosti cineva care vinde asa ceva?
  3. mda... e risc ca la orice sh. eu am avut noroc. de regula vanzatorii de sh dau si o mica garantie. iar in 2-3 zile iti cam dai seama daca e bun sau curge. dar aceeasi chestie e si cu alea noi. asta vechi are sanse mai mari sa fie original.... bafta
  4. eu am patit ceva asemanator si a trebuit schimbat injectorul cu totul ca de fapt curgea prin el, adica pe undeva pe langa senzorul cu fir. nu s a mai putut face nimic decat inlocuirea injector (300ron la SH) in anul 2006
  5. Sa-ti fie de bine. la mine pare ca pb e mai nashpa adica la mine siburele optiuni sunt italiana si germana si eu as vrea in engleza stie careva cum se paote face?
  6. masina vine original cu boge sunt mult mai scumpe ... probabil si ceva mia bune eu am fost odata la un nene care mi le a reconditionat si sunt f multumit a bagat ulei nou, a schimbat supape si a capsat n am repros pana acum
  7. problema nu cred ca e cat de bine au fost sudate *am vayut ca multi aduceau asta in discutie in principiu daca nu scapa aer si iese la echilibrat ar insemna ca e ok mie imi pare plausibila chestia cu taiatul la flex de catre mecanici la service ca semn ca nu sunt utiliyabile sudura aia nu pare a fi intr un loc in care se stramba jantele ... dar nici poza nu i prea clara oricum, e de luat in calcul si chestia asta
  8. repet.. la mine era de la jante si facea doar la franare nu tot timpul. degeaba e echilibrat daca un cauciuc e cu probleme... muta rotile de pe spate pe fata si o sa vezi ca nu-ti mai face sau pune rezerva pe o parte si dupaia o muti pe cealalta parte ca sa vezi care-i roata cu probleme. eu zic ca e de la janta sau cauciuc imi dau si eu cu parerea poate e de la abs ai putea incerca sa scoti senzorul de abs sau vo mufa ceva ca sa nu mai lucreze abs ul si apoi vezi daca mai face
  9. dau 100e pt dispay ul tau defect daca vrei sa l inlocuiesti la mine au picat vo 80% din pixeli si chiar am nevoie sa fac ceva
  10. eu am reusit sa fac chestia cu o "tubulara tiganeasca" de 27 se gaseste atat la vitan in targ veche dar si noua cat si la practiker bagi firul cu mufa prin ea si apoi strangi a mers la fix
  11. mda... ar fi bine sa fie chestia aia dar cred ca daca ar fi aia s ar auzi mult mai rau in mers cand trec peste denivelari insa atunci nu se aude nimic. o sa verific oricum ... mi ai dat ceva sperante :blink: imi e frica sa nu fie caseta ca aia cred ca o sa coste de mai bine vand masina cu tot
  12. Tocmai mi am luat un e60 530i a fost ceva mai ieftin decat piata dar are o groza de probleme 1. directia desi merge bine, nu are jocuri, nu trage la volan, are un zgomot, ca niste pocnete usoare (le aud doar cand stau pe loc,in mers nu se sesizeaza) o fi grav? :blink: 2. navigatia ori nu merge ori nu stiu eu s o folosesc. masina are si cd si dvd. am luat-o cu un dvd piratat cred si cand dau pe navigatie imi cere sa bag dvd ul si ramana la faza asta. stiu ca nu exista harta pt romania dar imi inchipuiam ca ter sa arate macar coordonatele gps sau sa pot viyualiya hartile din germania 3. becul de interior se aprinde cand trebuie (cand descui masina, cand intru in masina, cand scot cheia din contact etc) dar nu se inchide decat din butonul de pe plafon 4. pilotul automat nu merge deloc si zice ca tre sa merg la service. o sa merg, dar cam la ce ma pot astepta cu asta. 5. sezorul de presiune in roti zice ca se initializeaza si ramane cam asa. Ce ar fi trebuit de fapt sa se intample la chestia aia? 6. telefonul zice ca nu este instalat nici un telefon mobil. in cotiera nu are telefon dar am auzit ca este posibil sa recunoasca telefonul prin bluetooth. cam cat costa un modul de ala? se mai poate instala. (este modelul cu display de 8,8 inch) 7. TV masina nu are tuner tv dar as vrea sa montez. ati auzit cumva daca se poate si cat costa? Astea sunt cele pe care le am constatat pana acum :) multumesc tare mult orice parere *aproape orice* :) este importanta pt mine
  13. mda aici nu e locul in care sa nu putem fi sinceri. intr adevar, masina asta ma cam depaseste un pic , adica nu am corespunzator acestui bmw si o vila pe masura si nici nu mananc la hilton. abia reusesc sa l intretin. oricum insa nu sunt de acord cu remarcile care zic ca sufletul bmw ului e motorul. eu l am luat pt ca imi place caroseria si ce are pe el. cred ca si efortul de proiectare a fost apreciabil ca sa realizeze caroseria asta si nu stiu daca nu cumva ei nu sunt mai mandri de caroserie decat de moror. motorul nu e totul pt mine. probabil ca nici daca as castiga la loto nu stiu ce pot tot n as privi prea atent la performanta motorului. iar cu gpl chiar s ar putea sa aiba viitor. uite asta e primu exemplu care mi a venit cu un search http://www.m5board.com/vbulletin/archive/i...php/t-5644.html incearcati sa fiti un pic rationali: inteleg pe undeva dispretul pt cei cu gpl data fiind pasiunea mare a voastra pt bmw dar ganditi- va stai la semafor de o juma de ora sa zicem ca ai gpl, macar pt protectia mediului si tot realiyezi ceva sa lasi motorul pe gaz. reamintesc: :blink: poti dupa aia sa dai inapoi pe benzina ma rog cred ca plictisesc cu subiectul asta ... oricum ii inteleg pe cei care au ca pasiune motoarele.
  14. cum sa pui gpl pe septar pai vreau sa zic, de fapt cred ca repet, tehnic n a fost o problema deosebita. daca vrei sa zici ca am ceva pb eu psihice sa fac asa ceva ... nu cred ca e nevoie sa dezvoltam asta pe forumul asta unde de fapt ar trebui sa vbim mai mult chestii tehnice decat psihologie inapoi la chestiune: stiati ca exista bmw cu gpl din fabrica?
  15. eu am avut un septa care sugea corespunzator si am reolvat o cu gpl cred ca e o alternativa mult mai buna decat schimbat motoru la diesel tre sa mai iei in calcul si intretinerea filtre etc care e ceva mai grea ca la benzinar
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.