Jump to content

TheSorcererX

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E46

TheSorcererX's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare, Am putina apa in portbagaj si la baterie de la o spalare (E46 2004 sedan), imi intra pe la stopuri probabil, a insistat baiatul cu apa ca era murdara masina. Intrebari: 1. Dopul de la portbagaj se poate scoate si de sub masina? sa nu mai dau tot jos din portbagaj sa umblu pe sus. 2. In compartimentul baterie exista dop? Daca da, se poate umbla pe sub masina la el, sa nu mai dau bateria jos? Multumesc.
  2. Am avut. Nu functioneaza corect daca nu ai clima automata. Trebuie panou manual. Cateodata nu mergea dezaburirea, ci doar in fata si la picioare, cateodata mergea dezaburirea dar nu baga la picioare, d-aia am pus manual, ca functiona perfect. pare zgariat. vreau impecabil, fara nicio zgarietura.
  3. Am sa las filmuletul sa vorbeasca de la sine. Va place? https://www.youtube.com/watch?v=KgNabG2y18w
  4. Salut, am panou de clima manual, dar nu baga sus decat cand dau in fata si recirculare aer. Banuiesc ca s-a stricat panoul si o sa-l inlocuiesc. Vad daca asta rezolva problema. Multumesc
  5. Salutare, Am probleme la clima dupa ce am schimbat bateria masinii (sau poate nu are legatura cu asta...) Nu mai merge dezaburirea parbrizului. Cineva mi-a zis ca e aeroterma defecta ca s-au rupt clapetele si nu mai poate sa bage aer la dezaburire. Azi ma jucam un pic pe panoul de clima si cand dau pe recirculare aer si sa bage in fata ... mi-a pornit dezaburirea. Deci POT, dupa mai multe incercari pe panoul de clima manuala sa bag aer in toate directiile, doar ca nu e asa usor pana nimeresc Intrebari: 1. daca imi baga aer in fata, la picioare si dezaburire, inseamna ca aeroterma e perfect functionala si problema nu e de acolo? toate clemele sunt OK, motorase, etc. 2. avand in vedere simptomele ar putea fi piesa cu tepi? 3. o fi panoul de comanda? o avea nevoie de reprogramare? (am fost la un samsar si mi-a zis ca trebuie schimbata aeroterma ca nu merge sa reprogrameze, cica da comanda din tester dar nu baga la dezaburire, DAR in samsaru asta nu am incredere, ca el trebuia sa schimbe aerotera sa-mi ia banii pe asta. mi-a cerut 250 EURO pe aeroterma de la dezmembrari, am gasit cu 300 lei tot ce-mi trebuie sa fac clima automata! de la dezmembrari). Multumesc
  6. Bateria e de 95Ah eu zic ca e destul de mare pentru 320d. O sa gasesc consumatorul cumva, posibil sa fie alarma, pentru ca nu e consumator continuu, se aprinde doar din 2 in 2 minute, pentru 2 secude si papa 0,2 A. Deci nu cred ca e bec ca nu e aprins mereu, doar ceva ce se executa la fiecare 2 minute. Mersi,
  7. Dar asa ca si idee, daca la fiecare 2 minute si 15 secunde (sa facem calculul cu 2 minute) am 2 secunde un consumator de 0,2 amperi (masina in rest are 0,01)... 2 secunde -------- 2 minute X secunde -------- 60 minute X = 60 secunde pe ora (deci am consum continuu de 0,2 Amperi timp de 1 minut pe ora La 48 de ore am consum continuu de 0,2 A timp de 48 de minute... Este acest consum de luat in calcul sau e neglijabil? (Sau asta o fi sursa problemei mele?) Seara bateria are 12,7V cand opresc masina seara iar dimineata o gasesc cu 12,0V. (E normal sa fie asa?) Sa stiu daca am o problema de rezolvat sau nu (mi se pare ca invarte cam greu cateodata dimineatza desi bateria are 1 an)
  8. Bine atunci am rabdare pana Luni ) ai si tu dreptate.
  9. Oups, am uitat sa prezint masina: BMW E46 320d 2004 fl, Masuratoarea e facuta cand masina intra in stand-by. Ma gandeam in prima faza sa scot sigurantele de la telefon ca nu mai am, sa decuplez modulul de navigatie ca nu e folosit, bec torpedo, chestii de genul, poate gasesc problema. Nu ma pricep foarte bine dar sa le iau un pic la testat.
  10. Salutare, Am facut un test de cosumatori la baterie iar cosumul este intre 0,01 si 0,04. Nu e o valoare constanta, se schimba in intervalul mentionat. Problema este ca la fiecare 2 minute si 15 secunde (sau pe acolo) consumul creste brusc la 0,20 pentru 2-3 secunde apoi revine la 0,01 - 0,04. A mai avut cineva problema asta, incerc sa-mi dau seama ce ar putea fi acel consumator care la fiecare 00:02:15 fura curent din baterie. O fi alarma non-OEM? sau ceva din electronica masinii. Altceva nu prea vad ce-ar fi ca restul le am legate pe contact: senzori parcare, dispaly in bord, subwoofer, etc. Doar ca mentiune, nu stiu daca are legatura, martorul placute frana e aprins, si nu mai piuie centura pentru sofer (plasa de pe scaun rupta probabil). Poate are legatura... desi nu cred.
  11. Da, cand opresc motorul cu ambreiajul apasat nu mai face zgomotul ala urat. "motorul in relantiu, apasa ambreiajul pe jumatate " - asta nu se intampla... Oricum cateodata se aude urat, cateodata se aude normal, o fi mai la inceptul defectiunii sau ... diversi factori mai atenueaza. 3 mecanici diferiti mi-au zis ca e volanta ) Miercuri ma duc sa schimb kitul. 1930 kit + volanta, 300 lei manopera. OK, o sa schimb si uleiul cutie ca dupa clar nu-l mai schimb cativa ani buni Mersi tuturor de info
  12. Am zis-o in gluma man, n-o lua asa personal. Chill
  13. Eu cred ca tu esti un pic paranoia ))
  14. OK, multumesc tuturor de informatii, am clarificat subiectul Lichidul servo l-am schimbat acum 2 ani, nu-l mai schimb, antigel la fel,
  15. Salutare, E46 320d 2004, face un zgomot urat la oprire (nu se opreste asa lin si frumos, se aude un zgomot metalic de rabla ) si mai tremura daca plec cu motorul rece, tremura toata masina urat). Masina are 230.000 kM, am schimbatdeja tampoanele motor ca erau duse, dar tot tremura. Mai multi mi-au zis ca ar fi volanta. Si eu tind sa cred ca e volanta, Miercuri am programare la service... 1. M-am gandit sa schimb si kit-ul ambreiaj daca tot schimb volanta... 2. M-am mai gandit eu sa schimb si tampoanele de la cutia de viteze... 3. Cutia de viteze se da jos la schimbarea kit-ului ambreiaj + volanta? O doamna de la BMW in telefon mi-a spus ca nu se da jos cutia de viteze la schimbarea kit-ului ambreiaj?!?! Asta ca sa stiu daca trebuie schimbat si uleiul din cutie... El e lifetime dar cica e recomandat dupa 200K sa-l schimbi. Credeti ca exagerez daca schimb astea toate cu volanta? (daca e 100% volanta de vina...nu vad ce altceva ar mai putea fi).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.