Jump to content

nottoday

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti

Previous Fields

  • Masina
    e39 525 D

nottoday's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. si eu mi am schimbat racoardele flexibile,inainte totusi sa ma duc m am informat putin pe ici pe colo si am auzit ca este o treaba destul de serioasa pentru ca daca nu au fost puse cum trebuie dupa iti bate toata instalatia(sau o parte) de evacuare..mai multe sfaturi nu iti pot da, doar ca e posibil ca ele sa fi fost sudate nasol, de aici poate rezulta problema ta.
  2. Am schimbat si bujiile, releul si senzorul, in final am aflat..2 injectoare erau duse, imi scapau pe retur. le am reparat, au inlocuit duzele si acum o ia la sfert. Multam
  3. Salutare. Si la mine suiera la fel, chiar si cand e cald motorul. Masina trage si merge foarte bine, nu mi scoate fum deloc, etc. Am fost sa verific problema, nu exista joc la axul turbinei, furtunele, etc. Mi-a zis ca e ok, sa nu mi fac griji. Problema e relativ des intalnite la masinile de genul, din cate am inteles..putem sta linistiti, cel putin o perioada
  4. multam de raspuns, insa mie nu imi dadea pe toate, imi dadea general,am un prieten care a are un 320 D din 2002 si lui ii dadea eroare pe toate bujiile, adica 1,2,3,4..mie imi da doar glow unit, parca..asta ma interesa, daca sa cumpar sau nu si releul. in fine, am reusit sa duc masina la ciolpani, sper sa ii dea emi de cap. pana la urma tot la platforma am ajuns, eu doar speram sa pot remedia problema la mine in oras fara sa ma complic pe vremea asta, sa duc masina pe platforma 40 de km nu a fost chiar o chestie lejera
  5. Salutare, am si eu o curiozitate.. Pai, pe 23 Decembrie mi-a pornit putin mai greu masina( de vreo sapt stateam cam 2-3 secunde pana reuseam sa o pornesc si dupa imi scotea putin fum pret de maxim 1 min). La inceput m-am gandit ca ar fi vb de bujiile incandescente, in vara i-am curatat admisia, egr ul si mecanicul a constatat ca imi mergeau doar 2 bujii..si am zis ca na, ca tot romanu', le voi schimba curand..si asa le-am lasat. Revin la data de 23 decembrie, masina a pornit putin mai greu..am mers cam 6-7 km in oras, am parcat unde aveam treaba, in 5 minute m am intors, la fel a pornit mai greu putin, am mai mers 2-3 minute, am oprit-o.. dupa alte 5 minute am incercat sa o pornesc ca terminasem treaba sa plec acasa, nu mai pornea sub nicio forma(motorul era cald). Am reusit sa o pornesc a doua zi cu spray pt ca se apropiau sarbatorile iar eu trebuia sa plec(intr-un fel sau altul trebuia sa aduc masina acasa, urmand sa o repar dupa anul nou). Nu stiu daca a fost o coincidenta sau nu, cei pe care i am chemat sa ma ajute sa o pornesc(speram sa reusesc cu un tester, deoarece un prieten a avut o problema asemanatoare si mi-a zis ca i-au pus un tester baietii, i au resetat nu stiu ce minuni si a fost totul ok) ei mi au zis ca ar fi pompa de sub scaunul soferului, mi au lovit in zona acolo de cateva ori, cateva flituri de spray si masina a pornit, au oprit motorul la 5 secunde si a pornit din nou, asigurandu-ma ca e pompa de vina, si ca trebuie data jos. in fine, am adus masina acasa(5 km), ajuns in fata blocului, motorul se incalzise, erau 5 grade afara, nu-mi mai pornea. 2 testari au fost facute, prima oara imi dadea debitmetrul de aer si glow..(imi dadea pe general, nu bujia 1,2,3,5..). la a 2 a testare, sperand sa o pornesc la fel sa o pot duce la un service, mi a aparut din nou eroarea "glow.." si senzorul de presiune de pe rampa rail. As avea 2 intrebari, am cumparat 6 bujii beru noi, dar este necesar sa cumpar si releul de bujii? Vad tot fel de fel de discutii referitor la asta. Am inteles ca daca releul de bujii ar fi stricat iti da eroarea pe general, daca nu, indiferent daca 6 bujii sunt arse, trebuia sa mi dea pe fiecare in parte, nu pe general. Acum cu frigurile astea, nu am mai reusit sa o pornesc cu spray, a fost nevoie sa o iau pe platforma. Mecanicul (al 2lea la numar), mi a zis ca este vorba de acest senzor, dar ca mai bine ar fi sa gasesc toata rampa cu tot cu senzor pentru ca in spatele senzorului ar fi nu stiu ce supapa.. Eu am gasit senzorul si il pot cumpara de nou, insa el m-a sfatuit mai bine sa caut o rampa cu tot..nu mai inteleg nimic, prima oara mi a zis ca sa iau senzorul, acum sa caut toata rampa..ca il pot inlocui si sa nu se remedieze problema. Pompa de sub scaun se aude cand pun contactul, motorina imi ajunge si la filtru, si dupa (mi a desfacut o piulita de pe rampa si era un jet si acolo). Scuze pentru romanul asta aici, nu prea ma pricep la masini, in special la repararea lor..Doresc doar sa nu cumpar anumite piese degeaba. Apropo, prima oara cand masina a pornit si pana am ajuns acasa, mergea super normal, tragea ca de obicei, nimic anormal.
  6. Salutare, am si eu o curiozitate.. Pai, pe 23 Decembrie mi-a pornit putin mai greu masina( de vreo sapt stateam cam 2-3 secunde pana reuseam sa o pornesc si dupa imi scotea putin fum pret de maxim 1 min). La inceput m-am gandit ca ar fi vb de bujiile incandescente, in vara i-am curatat admisia, egr ul si mecanicul a constatat ca imi mergeau doar 2 bujii..si am zis ca na, ca tot romanu', le voi schimba curand..si asa le-am lasat. Revin la data de 23 decembrie, masina a pornit putin mai greu..am mers cam 6-7 km in oras, am parcat unde aveam treaba, in 5 minute m am intors, la fel a pornit mai greu putin, am mai mers 2-3 minute, am oprit-o.. dupa alte 5 minute am incercat sa o pornesc ca terminasem treaba sa plec acasa, nu mai pornea sub nicio forma(motorul era cald). Am reusit sa o pornesc a doua zi cu spray pt ca se apropiau sarbatorile iar eu trebuia sa plec(intr-un fel sau altul trebuia sa aduc masina acasa, urmand sa o repar dupa anul nou). Nu stiu daca a fost o coincidenta sau nu, cei pe care i am chemat sa ma ajute sa o pornesc(speram sa reusesc cu un tester, deoarece un prieten a avut o problema asemanatoare si mi-a zis ca i-au pus un tester baietii, i au resetat nu stiu ce minuni si a fost totul ok) ei mi au zis ca ar fi pompa de sub scaunul soferului, mi au lovit in zona acolo de cateva ori, cateva flituri de spray si masina a pornit, au oprit motorul la 5 secunde si a pornit din nou, asigurandu-ma ca e pompa de vina, si ca trebuie data jos. in fine, am adus masina acasa(5 km), ajuns in fata blocului, motorul se incalzise, erau 5 grade afara, nu-mi mai pornea. 2 testari au fost facute, prima oara imi dadea debitmetrul de aer si glow..(imi dadea pe general, nu bujia 1,2,3,5..). la a 2 a testare, sperand sa o pornesc la fel sa o pot duce la un service, mi a aparut din nou eroarea "glow.." si senzorul de presiune de pe rampa rail. As avea 2 intrebari, am cumparat 6 bujii beru noi, dar este necesar sa cumpar si releul de bujii? Vad tot fel de fel de discutii referitor la asta. Am inteles ca daca releul de bujii ar fi stricat iti da eroarea pe general, daca nu, indiferent daca 6 bujii sunt arse, trebuia sa mi dea pe fiecare in parte, nu pe general. Acum cu frigurile astea, nu am mai reusit sa o pornesc cu spray, a fost nevoie sa o iau pe platforma. Mecanicul (al 2lea la numar), mi a zis ca este vorba de acest senzor, dar ca mai bine ar fi sa gasesc toata rampa cu tot cu senzor pentru ca in spatele senzorului ar fi nu stiu ce supapa.. Eu am gasit senzorul si il pot cumpara de nou, insa el m-a sfatuit mai bine sa caut o rampa cu tot..nu mai inteleg nimic, prima oara mi a zis ca sa iau senzorul, acum sa caut toata rampa..ca il pot inlocui si sa nu se remedieze problema. Pompa de sub scaun se aude cand pun contactul, motorina imi ajunge si la filtru, si dupa (mi a desfacut o piulita de pe rampa si era un jet si acolo). Scuze pentru romanul asta aici, nu prea ma pricep la masini, in special la repararea lor..Doresc doar sa nu cumpar anumite piese degeaba. Apropo, prima oara cand masina a pornit si pana am ajuns acasa, mergea super normal, tragea ca de obicei, nimic anormal.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.