Da, piesa nr 15. Daca reusesti s-o schimbi fara sa pierzi lichid, schimb-o tu, daca nu, du-o undeva. E o treaba de 5 minute, dar daca pierzi lichid ii mai mare bataia de cap cu aerisirea instalatiei decat cu schimbatul piesei. Asta schimba mult comportamenul masinii la viteze joase, cel putin asa zic eu. Am vazut ca multi au facut treaba asta si is multumiti, insa ce m-a convins pe mine a fost ca si baietii cu Honda S2000 au facut acelasi lucru ( nicio suparare, dar am mai multa incredere in hondari amatori decat in bmwisti amatori ) Poate ti se pare tie ca mergi mai incet, masina fiind mai bine capitonata decat pisicul, masa in plus e compensata de aerodinamica mai buna si sunt convins ca nu-i nicio diferenta notabila intre ele, maxim o o lungime de masina in favoarea uneia dintre ele. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1454493 Aici ai si un DIY. Multa bafta si km fara probleme !