Jump to content

Horatiu Lazar

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj Napoca
  • Interests
    Universitatea Cluj

Contact Methods

  • Yahoo
    hori.lazar

Previous Fields

  • Masina
    320Ci E46 NFL

Horatiu Lazar's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Furtunul 2, dar nu cred ca e o culpa comuna pt problemele de genul. Cred ca ia aer fals, ceea ce se poate intampla din mai multe cauze. La mine s-a intamplat sa fie ala obosit si sa cedeze.
  2. La E46-le meu DSC plus frana de mana indica lipsa lichidului de frana. Incepe cu completarea acestuia. Verifica senzorii de ABS. Fa-i un reglaj de directie. In cel mai rau caz, poate fi defect actuatorul de la cutia de transfer, am sa-ti atasez o poza. E o problema comuna la X3 si din cate stiu si la X5, rotita zimtata din interior e din plastic si se uzeaza foarte repede, stiu un caz concret in care s-a dus la 100.000 de km. http://images1.okr.ro/serve/auctions.v7/2012/jul/10/9b650516ff2144115f511a00e65727a7-6682395-300_300.jpg Daca ai nevoie, iti dau nr de telefon al unui mecanic din Arad care se ocupa cu reconditionarea acestei piese. O seara buna
  3. Am rezolvat problema, am schimbat furtunul de gaze carter si garnitura de la capacul de la culbutori, astea doua aveau semne de uzura. Masina merge bine din nou. Am exclus sondele lambda pentru ca imi iesea un consum mai mare, dar nu cu mult, undeva la maxim 1L/100 km, si acesta cred ca era din cauza ca se forta in turatii joase. Va multumesc pentru raspunsuri, o seara buna !
  4. Buna seara tuturor Am o mica problema cu un E46 M54B22 in sensul in care are o lipsa de putere in turatii joase. Se manifesta ca un lag, dupa 3000-3500 de turatii incepe sa traga, insa nici acolo nu sunt convins ca merge asa cum ar trebui. Cel mai sesizabil este in treapta a doua, repriza 35-60km/h fiind foarte slaba. Recent am schimbat garnitura de la capacul de la culbutori, iar la scurt timp au aparut aceste simptome. Astept niste sfaturi. Multumesc
  5. Da, piesa nr 15. Daca reusesti s-o schimbi fara sa pierzi lichid, schimb-o tu, daca nu, du-o undeva. E o treaba de 5 minute, dar daca pierzi lichid ii mai mare bataia de cap cu aerisirea instalatiei decat cu schimbatul piesei. Asta schimba mult comportamenul masinii la viteze joase, cel putin asa zic eu. Am vazut ca multi au facut treaba asta si is multumiti, insa ce m-a convins pe mine a fost ca si baietii cu Honda S2000 au facut acelasi lucru ( nicio suparare, dar am mai multa incredere in hondari amatori decat in bmwisti amatori ) Poate ti se pare tie ca mergi mai incet, masina fiind mai bine capitonata decat pisicul, masa in plus e compensata de aerodinamica mai buna si sunt convins ca nu-i nicio diferenta notabila intre ele, maxim o o lungime de masina in favoarea uneia dintre ele. http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1454493 Aici ai si un DIY. Multa bafta si km fara probleme !
  6. Ti se pare ca porneste greu de pe loc si se ineaca sau ca nu trage in ture? Daca te referi strict la pornirea de pe loc, atunci cel mai probabil ii de la CDV, o valva pe ambreiaj care limiteaza viteza cu care este decuplat ambreiajul, pentru a-l proteja. Poti s-o dai jos, mai mult incurca. Vezi dupa aia daca-ti porneste mai bine de pe loc sau nu.
  7. Ma ajuta cineva, de preferat din Cluj sau din apropiere, cu doua amortizoare spate pentru masina din topic? Multumesc!
  8. a fost schimbat de fostul proprietar cu un M54 si e complet stock in afara de evacuarea aia urata pe care n-am vreme sa o schimb
  9. Uitandu-ma la masinile mai multor membri, m-am gandit sa postez si eu cateva poze cu a mea. Sunt putine si imparte cadrele cu un audi, insa o sa revin cu mai multe cand vine primavara si ii pun jantele de aliaj. Masina e un E46 320Ci argintiu din 1999, motorul de 2.2 si 125kw si 190.000 km, momentan. Ca dotari, are faruri cu xenon, perdeluta electrica spate, telefon, tapiterie din piele rosie si trapa. Masina o am de anul trecut, am facut 15.000 de km cu ea si pana acum sunt foarte multumit de ea. Sper sa revin cu niste poze mai convingatoare cat de curand. Numai bine !
  10. Am iesit in graba din casa, stiam ca nu am benzina si totusi am zis ca ajung la destinatie si inapoi fara sa pierd vremea la pompa. A inceput sa dea rateuri, a aparut Check Engine si m-am dus asa vreo 600m pana la benzinarie. Dupa ce am alimentat, masina merge ok, atat la turatie joasa, cat si la turatie inalta( pe cei 3 km pe care i-am facut pana acasa), dar martorul Check Engine a ramas aprins. Am vbit cu posesori de Alfa si Ford care au patit la fel si au zis ca s-a stins dupa o perioada, insa eu cum nu ajung la masina pana miercuri, as dori sa stiu daca dupa ce voi rula putin se va stinge sau daca poate fi vreo complicatie, sa-mi iau o grija de pe cap. Multumesc.
  11. Salut Am de curand un E46 (320i, nfl) si am observat ca climatizarea interioara nu are suficienta putere. M-am uitat la altele, iar suflul de aer este simtitor mai puternic, in vreme ce ventilatoarele se invart la fel (cel putin dupa sunetul acestora) Am verificat filtrul de polen si e ok. Astept un sfat si imi cer scuze daca cumva am deschis un topic care a fost solutionat ulterior. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.