Jump to content

xxstranger

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Timisoara

xxstranger's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut Stie cineva daca cei de la BMW trebuie sa faca update-ul de navigatie gratuit cat masina este in garantie?As vrea sa stiu lucrul asta inainte sa-i intreb pe ei,va multumesc anticipat!
  2. Nu port blugi cu fermoare si nu e zgariata,pur si simplu s-a decojit vopseaua, cum incepe si la cotiera unde se fraca doar de mana mea cu care schimb vitezele.Nu e normal asa ceva,eu stiu ca pe masina am pus piele Dakota Vento Bej,deci ei sustin ca e piele...problema nu e la piele,aia e ok,problema e felul in care a fost vopsita,pt ca se decojeste....
  3. E piele naturala....nu port blugi cu capse,motivul pentru care s-a deteriorat nu e de la capse,ci datorita faptului ca vopseaua e foarte prost aplicata.A inceput sa mi se ia si de pe cotiera de la cum frec cu mana cand schimb vitezele.In poze nu se vede chiar asa de bine,dar daca s-ar vedea masina live,oricine isi poate da seama ca este uzura prematura,nicidecum zgariata...Pielea am intretint-o ca la carte,cel tarziu odata la 3 saptamani primeste tratament cu solutia lor speciala de piele (originala Bmw).Este evident ca face subiectul garantiei fiind uzata prematur...
  4. Buna Ziua Tin sa deschid un topic nou si in sectiunea seria 5, desi,cu riscul de a ma repeta,trebuie sa stiti ca cei de la BMW Romania au refuzat sa-mi schimbe piesele deteriorate pe garantie. Am un BMW seria 5 F10 din iunie 2011. Din februarie tapiteria de la scaunul soferului a prezentate urme de deteriorare prematura,iar odata cu trecerea timpului acestea s-au accentuat si au aparut aceleasi semne de deteriorare si pe cotiera cemtrala. Pozele,cat si intreaga discutie cu cei de la Automobile Bavaria o puteti gasi aici.Masina are 39000 km.Mi se pare jenant si revoltator raspunsul care mi l-au comunicat cei de la AB.Vreau sa merg la OPC si sa-i dau in judecata,nu mi se pare normal un astfel de tratament si nu in ultimul rand de calitatea materialelor interioare cu care si-a dotat BMW-ul noile modele de masini....Nu mi s-a dat niciun document oficial prin care imi este explicat refuzul celor de la BMW Romania,acest raspuns mi-a fost comunicat pe e-mail.Daca este cineva care s-a mai confruntat cu aceasta problema,il rog frumos sa ma indrume cu ceva sfaturi.Promit ca o sa va tin la curent cu ceea ce o sa fac in continuare pentru rezolvarea acestei probleme. Va multumesc anticipat,astept cu mare interes raspunsurile dvs.
  5. Buna Ziua Iata ca a venit si raspunsul,unul la care ma asteptam la felul in care au mers lucrurile initial.Tin sa precizez ca raspunsul mi se pare penibil si de toata jena,au uitat sa ma intrabe daca port bratari sau lantisoare la mana dreapta pt felul in care incepe sa se duca pielea de pe cotiera drept urmare a frecarii cu mana cand schimb vitezele si au omis acest detaliu.Am scris un mail in care mi-am exprimat nemultumirile si pe BMW.com unde m-au directionat catre un anume domn Vasilescu Constantin.L-am sunat pe acest domn sa-l intreb in ce calitate reprezinta grupul BMW,deoarece eu am primit deja un raspuns negativ din partea celor de la BMW Romania.Dansul mi-a spus ca seful garantiilor de la BMW Romania se afla in subordinea sa si ca in momentul in care eu vb cu dansul era la un curs in Germania,ramanand sa se intereseze de problema mea,nu inainte sa-mi spuna ca garantiile sunt acordate de DEALER si nu trebuie sa aiba acordul BMW Romania,pt ca eu ma folosesc de GARANTIA INTERNATIONALA acordata de BMW si nu o prelungire de garantie acordata de BMW ROMANIA. Un raspuns foarte just.Nu mi se pare normal sa nu mi se dea un raspuns oficial,adica un document prin care imi neaga schimbarea elementelor pe garantie cu motivatia de riguare.Oricum o sa merg si la protectia consumatorului si o sa-i dau si-n judecata.Daca pana acum eram dispus sa accept si reparatia elementelor respective,acum nu mai accept lucrul asta,decat inlocuire.Mi se pare de toata jena felul in care este pasata respinsabilitatea acordari unui drept fata de client.Cand se pune problema de revizii,au niste conditi foarte stricte si clientul e bun,ca doar le baga bani in buzunar,dar cand vine si randul lor sa ofere ceva in schimb,se scuza,sincer nu am nevoie de scuzele lor,eu vreau sa mi se rezolvre problema.Sunt foarte dezamagit in primul rand de calitatea materialelor folosite mai nou de BMW si in al doilea rand de felul in care sunt tratat ca client,cand vine vorba de GARANTIE.V-am pus un print screen cu raspunsul pe pm celor de la Automobile Bavaria:
  6. Vin cu un set nou de poze mai clare decat cele anterioare,unde se poate vedea defectul atat in detaliu cat si-n ansamblu: http://dailynewsengine.com/media/garantie/noi/DSC_0015.jpg http://dailynewsengine.com/media/garantie/noi/DSC_0019.jpg http://dailynewsengine.com/media/garantie/noi/DSC_0023.jpg http://dailynewsengine.com/media/garantie/noi/DSC_0024.jpg http://dailynewsengine.com/media/garantie/noi/DSC_0027.jpg
  7. V-am trimis pozele si datele cerute pe PM asa cum ati cerut in mesajul anterior. Va multumesc
  8. V-am pus si pozele despre care se discuta in e-mail.
  9. V-am pus si pozele despre care se discuta in e-mail.
  10. Am primit raspunsul celor dela Banat Car Timisoara si anume refuzul inlocuirii elementelor deteriorate.Mi-au spus ca nu pot sa-mi schimbe pielea,deoarece ei considera ca nu este un defect al materialului,ceea ce pot face in schimb este sa-mi repare elementele deteriorate printr-un tert atelier.In e-mail-ul lor nu se intelegea ca ei vor suporta costul repartiilor,acest lucru mi-a fost comunicat telefonic cand i-am sunat sa le cer un proces verbal prin care ei constata ca nu este necesara inlocuirea pielii.Am nevoie de acest proces verbal pentru a realiza o plangere la OPC si eventual in instanta.Va pun mai jos raspunsul oficial al celor de la Banat Car Timisoara: " Buna ziua, In urma analizarii fotografiilor s-a stabilit ca zgarieturile nu reprezinta un defect al materialului si prin urmare nu se accepta inlocuirea acestor repere in garantie. Exista insa posibilitatea de reparatie a acestor zgarieturi prin aplicarea unui tratament local, in zonele afectate. Aceasta operatie se poate realiza prin intermediul unui atelier specializat, din exteriorul atelierului propriu. Daca acceptati aceasta operatie va rog sa ne anuntati pentru a stabilii o intalnire cu reprezentantul acestui atelier si impreuna sa fixam data reparatiei. Va multumesc, " Astept sugestiile voastre,sa accept reparatia elementelor sau sa fac o plangere la OPC si sa inaintez plangerea mea si celor din Germania? Va multumesc
  11. m-ar interesa si pe mine un numar de telefon sau o adresa de e-mail din Germania,as vrea sa iau legatura si cu cei de-acolo,nu mi se pare normal ca dupa 7 luni sa prezinte urme de uzura
  12. exact ca uzura prematura arata,cu prima ocazie o sa fac o poza si o sa o pun sus,pur si simplu s-a luat culoarea de pe piele si nu mi explic cum s-a putut intampla lucrul asta pt ca este fix pe mijlocul sezutului,nu intr-o zona unde s-ar putea freca cu anumite accesorii de pe imbracaminte...
  13. nu mi se pare corect lucrul asta,eu o sa ma tin de ei si o sa merg chiar si in germania,in garantie este stipulat si pielea de pe scaune,deci face obiectul garantiei,totusi sper sa ma rezolve si la noi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.