Jump to content

Shottas

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E92 330XI

Shottas's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Am o problema similara la un m54b25, ce ma enerveaza foarte tare este faptul ca atunci cand se incalzeste bine motorul, parca nu mai are aceeasi viata si vine un miros de ulei ars..incins..ceva iritant banuiesc ca il da pe evacuare.Nu are scurgeri pe la nici o garnitura, detaliaza te rog cum ai procedat, ai schimbat doar segmentii de ungere sau toti? Merci.
  2. Cine kkt te-a pus sa te duci asa la rar cu ea..schimba volanul si pe urma te duci..nu trebuie la reprezentanta neaparat,orice service autorizat de rar poate sa faca conversia de volan.Vrei sa-ti dea lumea aici mura'n gura cum sa faci..Daca te duci la o reprezentatnta iti iei e92 de banii aia ))
  3. Si 33o benzina din 2004 tot valvetronic este ?
  4. Salut s-a rezolvat problema?Asemanator am si eu (330ci 2004) consuma mare..ff mare,noxe puternice(mai alea dimineata la rece, nu pot sa stau in garaj)si gaze in masina ....Nu mai stiu ce sa-i fac.Pe tester nu da nici o eroare.Are cineva idei?Ms
  5. Salutare aceeasi problema o am si eu e46 330ci 2004 ...curgea ulei pe la capac am schimbat garnitura,am spalat motorul si nici o schimbare,miroase ff tare a noxe..o sa incerc sa schimb toba dupa catalizatori sa vad ce se intampla.daca nu...mai caut,ma gandesc sa nu fie galeria fisurata.I deea e ca si la mine pe cald se simte mult mai tare...A gasit cineva rezolvarea ?
  6. Salutare la toata lumea, sunt nou pe forum, insa conduc de cativa ani buni numai bmw, chiar detin 3 exemplare .Acum m-ar interesa cateva pareri daca se doreste in privinta unei probleme care o am la un 330 xi e92 transmisie automata an 2007.Are 2 simptome unu in fiecare dimineata , al 2-lea mai rar.Primul este :dimineta merge foarte urat cam 30 sec,mai exact tremura parca merge in 3-4 din 6 cilindri apoi banuiesc ca ecu incerca sa corecteze mersul defectuos, urca in turatie cu tot cu tremurat(nu asa intens),dupa care se potoleste si merge aproape ok, spun aproape pentru ca mie unu personal mi-se pare ca motorul asta nu are un relanti lin chiar si dupa ce ajunge la temp optima.Al 2-lea l-am avut de 2 ori ,priima data in iarna, opresc la semafor motorul incepe sa tremure cu tot cu turometru merge urat , nu mai tinea relantiul se auzea un suierat , chiar de vre-o 3-4 ori a murit , de precizat cand o acceleram pe N nu dadea radeuri etc.Am fost la filaret mi-au spus ca servo-motorul valvetronic se incinge(adica pe moarte), s-a schimbat cu tot cu senzor,Pentru moment scapasem de faza cu relanti-ul la cald insa dimineata la fel facea,apoi am vb cu filaretul si le-am spus ca nu e normal sa merga asa dimineata , mi-au schimbat aprindere(bobine, bujii),ulei motor,filtre,la fel,apoi au resoftat calcultorul, la fel ,apoi bateria,acelasi simptom.Cu ocazia sarbatorilor de paste plec in bucovina(mentionez ca locuiesc in Bucuresti) acolo la fel dimineata mers urat un pic,apoi cat de cat ok, la intoarcere spre casa dupa o depasire in 7000 de ture cand opresc la un semafor relantiul era pe la 900 si incepe sa scada apoi incepe sa faca ca in iarna (nu mai statea la relanty), am venit 350 km cu klima pornita sa nu mai tremure si sa moara la relanti, metionez ca pana acasa nu ma tragea cum trebuie delok ma depasea loganul cu brio .Intr-un final ajung in bucuresti sun la filaret ,a doua zi m-am dus cu masina acolo,tester si da 2 erori, ceva cu valvele disa si vanos, mi-au verificat niste site parca de la vanos au spus ca sunt curate , si au schimbat cele 2 valve disa. Nu pot sa stiu daca va mai face la cald asa pt ca,precum am precizat am patit-o de 2 ori, INSA de mersul prost dimineata nu am scapat si nu stiu daca/sau cum sa scap.Raspunsul Filaret: ne depaseste cerem ajutor in germania.Care poate dura 1 luna un an sau cine stie poate la batranete ma bucur si eu de masina .Am apelat la voi ,in ideea ca poate s-a mai lovit cineva de asa ceva,pt ca m-am saturat de mii de euro aruncati pe geam cu reperezentantele noastre.Ce ar mai fi de adaugat faptul ca mai are un defect din cate am inteles comun la tehnologia drive by wire, lagul tampit la acceleratie pe modul drive , am observat ca pe manual nu mai este asa sesizabil si raspunde muuult mai bine la pedala.Multumesc pentru timpul acordat si sper sa scuzati eventualele greseli,insa am incercat sa explic cat mai detaliat sa se inteleaga problema.
  7. Salutare la toata lumea, sunt nou pe forum, insa conduc de cativa ani buni numai bmw, chiar detin 3 exemplare .Acum m-ar interesa cateva pareri daca se doreste in privinta unei probleme care o am la un 330 xi e92 transmisie automata an 2007.Are 2 simptome unu in fiecare dimineata , al 2-lea mai rar.Primul este :dimineta merge foarte urat cam 30 sec,mai exact tremura parca merge in 3-4 din 6 cilindri apoi banuiesc ca ecu incerca sa corecteze mersul defectuos, urca in turatie cu tot cu tremurat(nu asa intens),dupa care se potoleste si merge aproape ok, spun aproape pentru ca mie unu personal mi-se pare ca motorul asta nu are un relanti lin chiar si dupa ce ajunge la temp optima.Al 2-lea l-am avut de 2 ori ,priima data in iarna, opresc la semafor motorul incepe sa tremure cu tot cu turometru merge urat , nu mai tinea relantiul se auzea un suierat , chiar de vre-o 3-4 ori a murit , de precizat cand o acceleram pe N nu dadea radeuri etc.Am fost la filaret mi-au spus ca servo-motorul valvetronic se incinge(adica pe moarte), s-a schimbat cu tot cu senzor,Pentru moment scapasem de faza cu relanti-ul la cald insa dimineata la fel facea,apoi am vb cu filaretul si le-am spus ca nu e normal sa merga asa dimineata , mi-au schimbat aprindere(bobine, bujii),ulei motor,filtre,la fel,apoi au resoftat calcultorul, la fel ,apoi bateria,acelasi simptom.Cu ocazia sarbatorilor de paste plec in bucovina(mentionez ca locuiesc in Bucuresti) acolo la fel dimineata mers urat un pic,apoi cat de cat ok, la intoarcere spre casa dupa o depasire in 7000 de ture cand opresc la un semafor relantiul era pe la 900 si incepe sa scada apoi incepe sa faca ca in iarna (nu mai statea la relanty), am venit 350 km cu klima pornita sa nu mai tremure si sa moara la relanti, metionez ca pana acasa nu ma tragea cum trebuie delok ma depasea loganul cu brio .Intr-un final ajung in bucuresti sun la filaret ,a doua zi m-am dus cu masina acolo,tester si da 2 erori, ceva cu valvele disa si vanos, mi-au verificat niste site parca de la vanos au spus ca sunt curate , si au schimbat cele 2 valve disa. Nu pot sa stiu daca va mai face la cald asa pt ca,precum am precizat am patit-o de 2 ori, INSA de mersul prost dimineata nu am scapat si nu stiu daca/sau cum sa scap.Raspunsul Filaret: ne depaseste cerem ajutor in germania.Care poate dura 1 luna un an sau cine stie poate la batranete ma bucur si eu de masina .Am apelat la voi ,in ideea ca poate s-a mai lovit cineva de asa ceva,pt ca m-am saturat de mii de euro aruncati pe geam cu reperezentantele noastre.Ce ar mai fi de adaugat faptul ca mai are un defect din cate am inteles comun la tehnologia drive by wire, lagul tampit la acceleratie pe modul drive , am observat ca pe manual nu mai este asa sesizabil si raspunde muuult mai bine la pedala.Multumesc pentru timpul acordat si sper sa scuzati eventualele greseli,insa am incercat sa explic cat mai detaliat sa se inteleaga problema.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.