-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
EleMenTalL last won the day on May 28 2014
EleMenTalL had the most liked content!
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Londra // Valcea
Contact Methods
-
Yahoo
elemental_vl
-
Skype
elemental_vl
Previous Fields
-
Masina
E92 330D
EleMenTalL's Achievements
Newbie (1/15)
19
Reputation
-
faci soft cu 290 cai si 550-600nm , ii zici la mester ca nu vrei mai mult de 600nm ca sa-ti nu-ti bubuie cutia, desii sunt rezistente, stiu in uk pe cineva cu un 330d cu injectoare de 335, intercooler mai mare, fara egr, fara dpf, esapament gol, turbina hibrid, care pe rampa are 350-360 cai, 750nm, automata si n-a avut probleme cu cutia.
-
La limita, plecarea e mai buna pe diesel (600nm te imping destul de tare), daca pista era mai lunga e clar ca ma facea, dar pe sfert de mila tin piept la e46-uri, 335d-uri.
-
Superba masina, sa o stapanesti sanatos. Daca tot ai facut conversie la 335d, de ce nu faci si un soft? E versiunea de 245 nu ? Cu o harta buna ajungi fara sa fortezi motorul si turbina la 290 cai si 600/650nm. Eu am soft cu 280 cai si 600nm pe versiunea PRE-LCI, nicio problema dupa aproape un an si peste 20k km
-
N-am mai trecut demult pe forum, data este de pe consumul instant, fluctueaza intre 6.5-9.5 , depinde cat de bun/drept e drumul, dar cel mai mult sta la 7-7.5 Un mic update, am foliat trimurile in negru gloss si mat (urasc lemnul de desupt). Cel mai bun timp scos pe 1/4 mile a fost de 13.8sec 170km/h. Pe sport contact 5 runflat cu 4mm pe spate. https://www.youtube.com/watch?v=0VpPH02niyg&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=PeRxBD5_39A&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=zJDUrfqUles Pot spune ca cei 600nm sunt ca un drog. Edit: am schimbat linkurile de la video de pe farcebook pe youtube pentru a fii mai usor. Multumesc pentru -1 (haha)
-
Masina ruleaza 280cai si 600nm cu valva EGR anulata de 6 luni fara nici-o problema, recomand resoftare, consumul a scazut cu 0.5-1L
-
aceasi problema am si eu, e46 din 2000 am observat ca nici daca tragi de maner din interior nu se deschid usiile, doar la sofer daca bag cheia in usa... daca comand alt releu/modul, trebuie codat pe masina sau doar inlocuit...?? multumesc
-
-
Mersi de sfat, am cautat pe ebay si am gasit -> http://www.ebay.co.u...=item5afdcaac2b , ce zici, e ok ca si pret? sau mai caut, nu stiu cat sunt acasa...oricum presupun ca e diferit pretul. La descriptie scrie ca o coboara cu 3.5 pe fata si 2.5 pe spate
-
Mersi, stiu, ar merge si un 330d e92 de 245 cai dar cam greu sa le gasesti cu dotari si istoric si la pret bun ) Exista remap...la un 270 cai...cred ca o pot duce fara stres ca raman fara cutie/motor...ma rog, asta cand am sa ma plictisesc de ea, e destul de FUN asa cum e Ma gandeam sa`mi pun alte roti, parca asta sunt prea mici si ramane si mult spatiu intre aripa/roata....ceva recomandari ? BBS / M sport ? am citit pe net ca cele de 19" au obiceiul sa crape... Cred ca astea sunt prea...prea, oare ar incapea ? -> http://www.ebay.co.uk/itm/Set-of-4-19-CH-Staggered-Alloy-Wheels-5x120-NEW-8-5J-9-5J-ET35-ET45-Wide-BMW-/111362368387?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Rims_Car_Wheels_ET&hash=item19edb6e383
-
Salut, lasa`ma sa te contrazic, locuiesc in anglia si lucrez la audi, am foarte multi colegi care vin la munca cu masini peste 400 cai, gen rs7, rs6, s5, rs4, rs q3 si unul cu m3, iar pe langa noi mai sunt si alte firme unde vezi oameni care fac naveta cu maserati, ferrari, m5 si alte 2 M 3-uri din 2013 chiar si un mustang... Vad foarte multe s-uri si rs-uri care vin la noi cu peste 85,000 mile, nu mai vechi de 7 ani si raman gen WTF, asta face naveta cu o masina de 400 cai care mananca 16L lejer si cand vine vorba de intretinere te doare capul cand vezi facturi de macar 800 lire pentru un service care nu e FULL. Deci nu doar la "noi" in romania e asa
-
Salut si bun venit, o intrebare am si eu, pe ce site verificati VIN-ul ?
-
Frumosa masina , s`o stapanesti sanatos si sa pui la punct tot ce te nemultumeste
-