BMWClub: Daniel Sorescu - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
51 (0.02 per day)
Most Active In:
Seria 3 (22 posts)
Joined:
22-January 15
Profile Views:
4485
Last Active:
User is offline Yesterday, 16:42
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Nou venit
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Click here to e-mail me

Previous Fields

Masina:
BMW E46 320d

Posts I've Made

  1. In Topic: ISTA 4.22.40 / SDP 4.22.40

    14 October 2020 - 15:04

    View Posttoffefe, on 12 October 2020 - 15:40, said:

    Am zis sa impartasesc cu voi versiunea de ISTA pe care am gasit-o si eu la randul meu si pe care o folosesc ( asa ca amator).
    Pentru instalare m-am folosit de instructiunile din threadul de aici: http://www.bmwclub.r...1122-sdp-41120/
    Partitia pe care veti instala trebuie sa aiba 150 Gb, altfel nu va functiona.



    Nu are Ediabas in Tools, nu il gasesc.
  2. In Topic: Bmw e92 335i

    20 October 2018 - 01:41

    Te ajuta Knet John, el lucreaza remote ;)

    View Postcristy7610, on 10 October 2018 - 22:29, said:

    Ieri am avut un drum de București și la un condus putin mai sportiv mi-a apărut în Idrive o eroare legată de pompa de benzina.Daca nu o acceleram brusc, nu aparea acel mesaj...doar in treapta 5-6 se manifesta.Masina nu prezenta niciun semn care să indice că e ceva în neregulă, doar acel mesaj care dispărea în câteva secunde.
    Am ajuns acasă si am pus imediat testerul, aveam doar un shadow code, nimic activ.
    M-am gândit că pompa de inalte e pe duca si m-am decis sa o înlocuiesc, drept urmare azi am dat-o jos si am inlocuit-o cu una care e aproape noua....Ies cu ea in probe si pățesc exact acelasi lucru, adică la accelerare brusca in treapta a 6a apare acel mesaj in Idrive, iar în câteva secunde sa dispară.
    Intru pe câteva forumuri, sun câteva persoane și asa aflu ca datorita pompei de joasă presiune, cea pe care am upgradat-o cu câteva zile în urmă da această eroare.
    Sunt mulți care au întâmpinat problema asta, in special la modelul din 2009.



    Increase Imax fault limit to prevent upgraded fuel pump warning

    For anyone with a E series N54, stage 2 or 3 fuel pump and a EKPM60_3.C13 module.
    If you are recieving a fuel pump control current too high warning you can load this file using NCS-EXPERT and NCS DUMMY to eliminate the fault light. The data that has been changed is the max current fault limit and the updated checksum.
    Using NCS DUMMY and the attached file, check the wert200 box for all 6 functions and then load it into the EKPM60_3.C13 module using NCS-EXPERT.




    Repet, masina merge impecabil, doar ca ma scoate din sărite acest mesaj si vreau sa scap neapărat de el.

    Stie cineva cum sa faca asta online, adică prin Team viewer?contra cost desigur.




  3. In Topic: Bmw e92 335i

    01 September 2018 - 11:18

    View Postcristy7610, on 31 August 2018 - 18:55, said:

    Din cauza asta, toți care au 800cp+ au trecut de la cutie automată la cea manuală.Sincer, nu am auzit pe nimeni sa se plângă de probleme la cutie manuala, si crede-mă că urmăresc forumuri dedicate 335i de câțiva ani.Singura problema ar fi ambreiajul, dupa 550cp trebuie neaparat upgradat, si sunt destule kit -uri dedicate ptr asa ceva, deci avem de unde alege.Sincer sa fiu, cutia e ultima mea grija...

    Între timp, mi-a ajuns si pompa de joasa presiune, stage 2 ��
    Attachment IMG_20180831_54991.jpg



    Din contra, cutiile automate au ajuns sa suporte cupluri de pana la 1000Nm, in timp ce manualele ajung pe la maxim 600Nm, cu mici exceptii. Dar daca tu zici ca e safe, asa sa fie. Mult succes cu proiectul ;).
  4. In Topic: Bmw e92 335i

    31 August 2018 - 05:45

    View Postcristy7610, on 14 August 2018 - 16:20, said:

    Asa cred si eu, dar deocamdata am suspendat treaba ptr cateva saptamani, datorita jobului. Abia astept sa ajung acasa si sa ma apuc de mesterit la ea...Urmeaza sa-i fac schimbul de ulei, filtre,bujii,bobine plus flanse amortizoare fata, ptr ca au inceput sa faca zgomot la virajul pe loc.I-as fi pus o suspensie sport reglabila dar mi-e frica ca raman cu ea pe burta datorita rampei de la garaj :no:

    Deja am vb ptr achizitia pompei de joasa presiune(lpfp) stage 3 in vederea instalarii unui custom map cu cei de la MHD.Targetul meu e undeva la 600cp odata cu upgrade-ul turbinelor, ambreiajului, franelor...dar o luam usor, nu ne grabim.



    Salut, am urmarit topicul asta.
    Toata lumea vorbeste de sute, mii de cai putere. Dar cutia aia manuala, tu cati Nm crezi ca duce, saraca? La 600cp, o sa ai probabil peste 800Nm cuplu, ceea ce e dublu fata de stock.
    Sau o sa schimbi cutiile ca pe niste consumabile? :))
    Numa' zic ;)
  5. In Topic: ce ati alege 330i sau 330d

    26 August 2018 - 17:11

    View PostCalin., on 16 April 2014 - 09:04, said:

    Eu am un E90 330xd lci...cel cu efficient dynamics. Pot spune ca motorul e senzatie, fac 40000 km pe an din care 30000 in Bucuresti, si nu sare de 11 consumul in oras. Afara, tine mult de stilul de mers...am reusit si 5.5, dar si 7.4 :frantics:

    Prefer diesel-ul nu numai pentru numarul de km pe care il fac...dar dupa soft masina are 295hp si 700+nm. Nu stiu cum poate o benzina sa bata asa ceva. Am avut 2.0T benzina inainte, pe un GTI, dus tot in jur de 290 hp si chiar nu se compara :)



    E manuala sau automata? Cutia manuala stiu ca suporta maxim 600 Nm.

Friends

Comments

Daniel Sorescu has no profile comments yet. Why not say hello?