Jump to content

ionutz_ng

Members
  • Posts

    206
  • Joined

  • Last visited

ionutz_ng's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Un servis bun in Bucuresti, preferabil zona de Nord poate careva sa-mi recomande?
  2. Ok,am inteles. O sa schimb tot ce trebuie. Imi puteti recomanda un servis de incredere in Bucuresti (zona de Nord preferabil)?
  3. Masina este 2008 si are 250.000 de km reali. Mi se pare ca este in stare f buna, uzura interiorului fiind minima (scaunul soferului este la fel ca cel din dreapta, butonul de start/stop este ca nou, 0-100 cronometrat a fost ca pe carte 6,4 sec plecat fara fortare). P.S. Cunoasteti careva macar un sg caz de lant rupt pe vreun m57 de 3 litri e60 face lift?
  4. Salutare. Sunt proaspat posesor de 535d e60, modelul facelift cu 286 cp. Mi s-a recomandat sa ii schimb preventiv kitul de distributie, stiindu-se faptul ca ar exista riscul ruperii lantului (in mai mica masura decat la 2.0d n47 dar totusi cu destule "sanse" ) Ce parere aveti? Stiti cazuri concrete de lanturi rupte pe motoare de 3l diesel m57 de dupa 2007? Ar fi bine sa o schimb sau ar fi bani aruncati pe fereastra?Costul nu e deloc neglijabil, cei de la bimmer service mi-au cerut 4800 lei cu totul.
  5. Si pe mine ma deranjeaza moliciunea suspensiei de e60.Chiar nu inteleg de ce a ales bmw sa faca o masina care sa se comporte atat de nebarbateste pe drumurile noastre.In locul tau as alege cele mai rigide arcuri cu putinta care sa creeze o senzatie adevarata cand mergi pe drumurile patriei.
  6. Banuiesc ca ai rezolvat problema intre timp.In caz contrar, este vb de "furtunul epurator", un furtunas care se cam duce dupa vreo 15 ani la aproape orice masina pe benzina.Am avut si eu problema asta pe un e46 din 98.
  7. Se vede ca e un forum BMW, in care confortul nu conteaza atat de mult. Pt mine cele mai importante dotari sunt pilotul automat (care nu e macar enumerat in topic), un sistem audio bun si suspensii confortabile care sa imi faca drumul relaxant si placut.Suspensiile sport cu jante pe 20 si anvelope de juma de cm le las sa rupa vertebrele altora.
  8. Claaar!Mai ales motorul ala de 2 litri in 6 pistoane vs cel de 2 litri in 4 pistoane de pe e46 (320i non face lift vs 318i face lift).Amandoua au cam aceeasi putere si cuplu, diferenta e ca ala in 6 consuma mult mai mult.
  9. Si eu zic la fel.BMW-ul prin definitie e o masina fff nervoasa, si e mare nevoie de aripiaorele alea sa te tina bine in scaun sa nu aluneci la cat e de puternica.Am vazut niste tipi cu un e46 318i (non face lift din 1999) cu suspensia sport cat mai tare si joasa posibila , roti cu jante f mari si anvelope f subtiri run flat si bineinteles scaune sport.Masina tunata evident : eleroane, praguri,etc, genul care daca o vezi la semafor langa tine te pitesti timid chiar daca ai avea un v8 sau v12, sub capota stai cuminte ca altfel risti sa fii umilit de-a dreptul.O astfel de masina trebuie ca e extrem de placuta la condus.Suspensie tare, directie tare,scaune sport....ce iti poti dori mai mult de la o masina?!
  10. Sa inteleg ca scaunele sport nu sunt mai tari ci doar au aripioarele alea de sustinere laterala.Ce pareri dupa drumuri de peste 500km cu scaune sport?Cat de odihnitoare sunt? Eu am condus din Franta pana in Romania un citroen c5 cu scaune de alea banale de alea lui de plush si a desi e o masina low class comparativ cu bmw chiar as putea spune ca m-a surpins placut la confort.Probabil ca acelasi drum facut cu un e46 cu scaune sport ar fi fost si mai reconfortant dar cred ca nu la mare diferenta!
  11. Am avut un e46 cu suspensie si scaune "normale".Personal, e46-le, asa standard cum era, mi-a parut o masina destul de rigida,ok in oras dar obositoare la drumuri lungi in afara.Am observat totusi ca este o adevarata moda la noi sa iti pui scaune (si suspensii) sport pe masina.Nu am inteles de ce si-ar dori cineva si ar mai da si bani din buzunar pe niste scaune mai tari. Fata de scaunele "standard" mai exista scaunele "sport", care au aripioare si sunt mai tari si scaunele "confort" care au sezutul mai moale si contur pufos.Astept parerile voastre si preferintele; voi ce ati alege : scaune sport, standard sau confort?
  12. S-a vandut.Cu 2200 de euro.O galagie de bani.Multumesc pt nenumaratele oferte primite pe acest forum plin de pasionati.
  13. Inseamna, fara nici un dubiu, ca acel supravietuitor a fost aruncat din masina, sau din acel impact masina a continuat sa se mai deplaseze.In cazul unei deceleratii de la 200km/h cu oprire in acel obstacol, te faci pilaf.Nemtii de la ADAC au stabilit ca, in cazul unui impact cu un obiect nedeplasabil (adica lovesti si te opresti acolo), pe la 90 km/h esti la limita sa mori iar la 100km/h mori sigur.
  14. Ma intereseaza in principal schimb cu 540i e39 sau 330i,328i e46.De asemenea cu e430 sau alte variante puternice pe benzina dar caroserii nu mai mari decat seria 5/clasa E. Pret nou 2400 euro,iar masina o dau cu rezervorul plin.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.