BMWClub: Remus R. - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content


User Rating: *****

Group:
Contributors
Active Posts:
4178 (0.78 per day)
Most Active In:
Seria 3 (461 posts)
Joined:
11-October 05
Profile Views:
12056
Last Active:
User is offline Nov 24 2017 10:47
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Addicted
Age:
38 years old
Birthday:
February 2, 1982
Gender:
Male Male
Location:
Sibiu

Contact Information

E-mail:
Private
Website URL:
Website URL  http://

Previous Fields

Masina:
BMW 535i - F10

Latest Visitors

Posts I've Made

  1. In Topic: 535i - F10

    29 December 2014 - 22:54

    Da. Ai dreptate cu plaja de cuplu. La asta parca nu se mai termina turele cand accelerezi.

    E intr-adevar un vis motorizarea asta.
  2. In Topic: 535i - F10

    29 December 2014 - 14:55

    View Postmikken, on 18 December 2014 - 06:50, said:

    Hai Remus lasa ski-ul si baga review-ul :)



    Fata de interesul aratat, profit de timpul liber si am sa incerc sa fac un review noii achizitii.

    Pentru ca informatia sa fie de ajutor poate pentru unii, care vor sa stie la ce sa se astepte, am sa fac o scurta introducere, ca sa stabilesc numitorul la care ma raportez eu cand voi anumite catalogari. Fiecare are valorile lui. Consider ca daca nu cunoasteti istoricul meu si la ce ma raportez eu, informatia are doar partial valoare.

    Astfel, subsemnatul in ultimii aproape 10 ani am fost fericitul proprietar a 2 BMWuri. Am inceput cu un E46 facelift - 318d. Timp de 5 ani. O masinuta excelenta.

    Tot timp de aproape 5 ani am condus un monstrulet - 535d E60, care a primit de la proprietarul dinaintea mea un tunning la AC Snitzer. Astfel ca masina avea 306 cai si 660 Nm.

    De curand (vreo luna si 3000 de km) sunt bucuros sa conduc un 535i F 10.

    Ce pot sa va spun pana acum:

    DIMENSIUNI/DESIGN/CALITATE:

    In primul am sesizat o diferenta semnificativa in ceea ce priveste dimensiunile. Nu stiu pe cifre cum si daca sunt diferente, insa F10 pare/se simte semnificativ mai mare. Atat interior cat si exterior. Masina pare mult mai clar indreptata spre segmentul "executive car” decat E60ul. Vorba sotiei mele, stai ca in avion in ea. Consola centrala e mult mai mare si ridicata fata de E60. Ai senzatia ca stai intr-un cockpit, dar unul extrem de luxos. De la materialele de pe bord si butoane, si pana la plasticul care ascune capetele sinelor scaunelor, masina are imbunatatiri. Un singur aspect negativ am observat. E hidos butonul care schimba intensitatea lumii de bord. Sotiei i s-a facut rau cand i l-am aratat :)))

    Noul idrive - excelent. Foarte utile butoanele din jurul joystickului. Ecranul de navigatie - impresionant.
    Am mai remarcat si faptul ca am putine spatii de depozitare. Am simtit nevoia de mai multe, dar m-am adaptat.


    PUTERE/COMBUSTIBIL/CONSUM:

    La acest capitol aveam cele mai multe semne de intrebare si de departe era cea mai mare pasiune. Toata viata mi-am dorit o masina cu un motor pe benzina mare. M-am gandit mult, am analizat si mi-am dat seama ca pentru mine cea mai buna varianta e benzina (pentru cine e interesat pot detalia). Cu atatea legende urbane eram mai speriat decat la cutremurul din 77.

    Primul lucru pe care l-am observat a fost ca masina asta baga caldura :)). La E 60 motorul se incalzea extrem de greu (chiar era o problema chestiunea asta iarna). De nenumarate ori am fost mirat ca in Dacii oamenii stateau fara geci pe ei. :)

    Despre putere nu pot sa va spun decat ca pare mult mai rapida/agresiva decat cealalta desi stiu ca diferentele sunt nesemnificative. Stiu si teoria cu cuplul la diesel, insa eu nu am simtit vreo diferenta raportat la cuplu. Sau hai sa zic ca peste 220, desi acul urca vertiginos, parca senzatia in scaun e mai lina, parca. Dar se poate sa fie doar placebo. Oricum legendele referitoare la faptul ca benzina nu are cuplu si asta chiar se simte nu sunt justificate, sau sunt neglijabile, cel putin eu nu le-am simtit.
    Pana acolo insa, senzatiile sunt mult mai intense cu benzina. In ciuda diferentelor de compresie, la absolut orice viteza cand ridici piciorul de pe acceleratie frana de motor este sesizabila(sau poate e de vina efficentdrive - nu stiu), aproape deranjanta pentru cineva care vrea sa mearga lin. Si la fel si cu acceleratia, cand pui piciorul tare in acceleratie, masina accelereaza mult mai violent decat e60 ul, asta cu siguranta! Masina pare mult mai agresiva cand accelerezi violent. Sincer ma asteptam sa fiu dezamagit (dupa cate legende am auzit) la acest capitol si este o surpriza placuta !

    Si stiti ce mai este o surpriza placuta? Sunetul acestui motor. Am vazut o gramada de filmultele, am ascultat sunetul motorului de fiecare data cand vizionam astfel de filmulete, insa nimic nu te pregateste pentru realitate. Pentru ca nu va puteti imagina cum suna motorul. De departe cel mai misto sunet pe care l-am auzit de la un motor. Este un vis. Si daca esti genul pentru care pasiunea pentru masini este tinuta in frau sau nu exista, nu poti sa nu remarci sunetul motorului.

    Consum: din capul locului mentionez ca mi-am asumat. Mi-am asumat ca nu va consuma 6.4 in exterior si 11 in oras (conform cartii) :)). Insa poate vor fi interesati si de aceste aspecte colegii. Diferente fata de E60 exista, insa sunt invers fata de cum am crezut eu. Masina consuma mai mult in exterior si mai putin in interior decat m-am asteptat. In exterior poate consuma de la 7.5 la 12, cu o medie de 9.5 as zice. E 60-ul lua cam de la 6.5 la 10 cu o medie de 8. Surpriza vine in oras unde ma asteptam sa fie mai sugativa decat E60ul care imi lua cam 15-16. Spre surprinderea mea, consumul e identic sau putin (dar nesemnificativ) mai mic.

    CUTIA DE VITEZE

    Multe atribute pe care le-am mentionat mai sus au legatura cu cutia de viteze. Nu le-am mentionat mai sus tocmai pentru a nu strica surpriza.

    Cutia de viteze este geniala! Si pentru un profan in mecanica ca mine este de departe cel mai impresionant lucru la masina (dpdv mecanic). Se remarca. Simti ca performanta masinii este intregita de cutie. Nici nu pot sa o compar cu cea de pe E 60. Super incantat. Cu 60 la ora poti sa mergi si cu viteza 1 (atunci schimba in a 2 a) dar si cu viteza a 7a.

    Cand e pe modul sport schimba instant cand apesi brusc pe acceleratie. Cand e pe comfort sau normal exista un delay (insa in limita rezonabila). EXCEPTIONALA CUTIA.

    OPTIUNI

    Pe langa cutia de viteze am mai fost impresionat (pana aproape la lacrimi :) ) de sistemul pilot automat cu functie de stop/go. Excelent. Nu a fost o optiune obligatorie, dar de acum va fi :)

    Adaptive drive merita toti banii. Simti cum masina devine alta la fiecare selectie. De la un cart cand e pe sport + pana la titanic cand e pe comfort. Dynamic drive si active steering sunt la fel ca si la E60.

    A, sa nu uit, sistemul de sonorizare e mult peste cel de pe E60 (desi poate nu e corecta comparatia - la f10 am pro logic). Oricum muzica suna excelent.


    Ca sa concluzionez, daca azi mi-as cauta masina, ar trebui sa aiba OBLIGATORIU urmatoarele optiuni:

    cutie automata
    navi profesional
    scaune comfort
    cruise comntrol cu stop/go
    adaptive drive
    dynamic drive si active steering
    jante pe 18

    Un an nou fericit tuturor!
  3. In Topic: 535i - F10

    08 December 2014 - 13:39

    View Postcotti, on 08 December 2014 - 11:11, said:

    Stiu ce o sa-ti lipseasca de pe E60... Scaunele confort si mai ales suportul cervical, pe F10 vad ca ai sport, dar mai vb cand te intorci de la ski unde ti-ai indesat bine coloana si simti nevoia de relax cand pleci la drum. :)



    Tot comfort sunt scaunele :) Nu esti atent :))
  4. In Topic: 535i - F10

    07 December 2014 - 21:34

    View PostLUKAS320d, on 07 December 2014 - 20:32, said:

    Sa o stapanesti cu mare placere!!
    Foarte frumos...!Posted Image


    Mersi !
  5. In Topic: 535i - F10

    07 December 2014 - 19:33

    View Postbranevl, on 07 December 2014 - 15:39, said:

    Misto masina, am si eu o intrebare cum ti se pare trecerea de la diesel la benzina?


    Multumesc pentru aprecieri.

    Trecerea de la d la i o sa fie cuprinsa in ideile reviewului, dar iti pot confirma ca imi place mult benzina. Mult mai mult. In ciuda diferentei mari de cuplu am senzatia ca ajunge mai repede la viteze mari, desi cifrele ma contrazic. Expun mai larg in review.

Friends

Remus R. hasn't added any friends yet.

Comments

Remus R. has no profile comments yet. Why not say hello?


www.bmwclub.ro trafic.ro