Jump to content

CAXAP

Members
  • Posts

    116
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

CAXAP last won the day on May 23 2021

CAXAP had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov

Previous Fields

  • Masina
    E89 Z4 sDrive28i @283hp/432Nm + G11 740d LCI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CAXAP's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

15

Reputation

  1. In stare perfecta de functionare, fara nici o problema, motor B47 (nu problematicul N47), culoare "sophisto-grau brillant metallic", tapiterie piele naturala bej "Dakota/oyster/exclusive seam", scaune fata incalzite cu suport lombar, volan sport piele, faruri xenon adaptive cu asistent faza lunga, HUD - Head Up Display pe parbriz cu afisare semne de circulatie si limite de viteza, senzori ploaie si lumina, camera parbriz, pilot automat cu monitorizare mentinere banda, carlig de remorcare retractabil motorizat, senzori presiune roti, mod condus sport / comfort / eco pro. Achizitionata si adusa personal din Germania, de la reprezentanta, in 2017 la ~100,000 km, revizii efectuate regulat (schimb 4 discuri de frana + placute, si alte operatiuni de intretinere efectuate chiar in ianuarie 2024 la FRK service). Jante aliaj de 18 cu cauciucuri de vara + 17 cu cauciucuri de iarna, ambele seturi in stare foarte buna (cauciucuri premium RFT, folosite 1-2 sezoane). Pretul este de 15,900 euro (cu ambele seturi de roti incluse). Extras din VIN decoder: Editions And Packages S7A2 Innovation Pack II S7DT BMW Service Inclusive S7RS Package Comfort Comfort And Interior Equipment S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S465 Through-Loading System S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AT Interior Trim Finishers Black High-Gloss S4U2 Driving Experience Switch Incl. ECO PRO S4UR Ambient Interior Light Multimedia S606 Navigation System Business S610 Head-Up Display S676 HiFi Speaker System S698 Area-Code 2 For DVD S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6WA Instrument Panel With Extended Scope Driver Assistance And Lightning S502 Headlight Cleaning System S508 Park Distance Control (PDC) S524 Adaptive Headlights S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S575 Additional 12V Sockets S5A1 LED Fog Lights S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant Wheels And Drive S205 Automatic Transmission S230 Extra Package, EU-Speciifc S255 Sports Leather Steering Wheel S258 Tyres With Runflat Properties S2VB Tyre Pressure Display S2W3 BMW LA Wheel, Multi Spoke 456 Environment And Safety S320 Deleted, Model Lettering S3AC Trailer Coupling S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8TF Active Pedestrian Protection S8TH Road Sign Detection Other Equipment S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles S1CB CO2 Equipment S1CC Auto Start/Stop Function S1CD Brake Energy Regeneration S9AA Outer Skin Protection SA105 105 Ah AGM Battery SLEDE Leather Equipment Am pus poze cat ma lasa site-ul, mai pot face / trimite la cerere.
  2. La mine a disparut mesajul ieri si a revenit ghidarea in HUD, fara sa-i fac nimic. In bord imi arata aceeasi ghidare ca si in HUD acum, nu tin minte cum era inainte (daca era tot ce e in HUD sau harta).
  3. Am patit si eu chestia cu "Calculating route" astazi, dupa ce am facut update de software la masina ieri. Pana ieri a mers perfect, astazi degeaba mai am HUD. O fi coincidenta ca s-a intamplat dupa update, sau este totusi de la softul BMW si nu de la Waze?
  4. Uite aici o imagine: butonul din stanga jos. Exista video-uri pe youtube care explica cum functioneaza, inteleg ca ridica masina cu 2 cm si poti merge inaltat cu viteze de pana la 40 km/h, adica ar ridica-o mai sus decat seria 5. Insemna ca ar fi chiar mai capabila? Din punctul meu de vedere, un SUV merita sacrificiul doar daca mergi pe drumuri (sau lipsa lor) din astea regulat, pentru o plimbare sau 2 pe an nu voi renunta la ceva net superior (din punctul meu de vedere) in favoarea unui SUV.
  5. Salutare! Ma bate gandul sa-mi schimb masina de carat oameni (si bagaje), ca o am de 6 ani (si intentionam sa o schimb dupa 3) si sotia imi tot sopteste la ureche "seria 7". Eu nu am mai condus seria 7 pana acum, cred ca prefer seria 5, ca o masina mai mult pentru sofer decat pentru pasager, dar, avand Z4 ca masina pentru placerea sofatului, sunt tentat sa merg spre ceva mai mult lux intr-un (sau o?) seria 7. Unica intrebare ar fi cum se descurca pe drumuri de tara fata de un seria 5, pentru ca uneori mai mergem la munte (au niste prieteni o cabana, de exemplu, la care duce un drum de pietris inclinat / parau cand ploua, de peste 500 de metri), iar uneori am si prin Bucuresti surpriza sa ating ceva cu burta masinii (si nu vorbesc de borduri). Din ce-am gasit pe net, seria 7 ar fi mai aproape de pamant decat seria 5, insa un domn de la Bavaria a spus ca nu prea, sunt cam la aceeasi inaltime, plus ca seria 7 au un buton care face masina sa se mai inalte un pic "pe o perna de aer" cand e nevoie. Voi ce stiti de treaba asta, pot sa trec pe seria 7 fara riscul sa nu ajung pana unde ajungeam cu seria 5? L.E. Ma gandesc la un G11 LCI, alternativa din tabara seriei 5 fiind G30 LCI, ca sa fie mai clar despre ce masini vorbim.
  6. Observ ca am gresit eu in denumirea topicului (si, prin copiere, in primul mesaj), in loc de 255 am scris 245. Pot sa modific cumva?
  7. Dunlop nu exista si pe 255 (linkul tau duce la 245/40 R17), dar multumesc pentru sugestia cu email, nu stiam ca fac asta.
  8. Da, stiu ca diametrul jantelor creste si nu prea mai are nimeni jante de 17 pe o astfel de masina. Insa, pe langa faptul ca am deja jantele si nu sunt prea incantat de ideea sa mai cumpar un set, le prefer pe acestea de 17 pentru confort. Pentru ca, mai ales la ce drumuri avem prin Romania, nici un cm de cauciuc in diametru nu este in plus. Ce ma mira este ca aceste cauciucuri exista pe site-urile Michelin sau Continental, dar nu si la distribuitorii lor din Romania. Poate stie cineva de magazine din afara care trimit in Romania la preturi decente?
  9. A venit timpul sa-mi schimb cauciucurile de vara pe Z4 si se pare ca am o mare problema sa gasesc pentru rotile spate 245/40 R17 runflat performance. Nu reusesc sa gasesc nici tu Michelin Pilot Sport 4(S), nici Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5, nici Continental SportContact 5 SSR, nimic. Cel mai bun ce am gasit pana acum este Pirelli PZero, care pare mediocru (desi tot mai bune decat Bridgestone RE-050A, de care scap acum). Aveti idee unde pot sa gasesc totusi ceva mai bun?
  10. Mi-am comandat un modul MMI (Andream) pentru Z4, insa nu am pe cineva sa mi-l instaleze, iar eu nu prea am timpul necesar sa ma ocup (neavand experienta ma tem ca ar dura cam mult). Imi puteti recomanda pentru cineva cu experienta si de incredere in Bucuresti-Ilfov (preferabil zona de nord)?
  11. Actualizare (finala): am schimbat ventilatorul si regulatorul, acum merge. Nu stiu daca nu mai e calitatea germana ce era pe vremuri, sau am avut eu ghinion, dar e un pic dezamagitor sa pice asa.
  12. Si ce faci cand intri de pe un drum cu 2 benzi intr-un sens giratoriu cu 3 iesiri: dreapta (pentru care exista si bretea, deci nu intra nimeni in giratoriu ca sa faca dreapta, asa ca fapt divers), inainte si intors, si tu vrei sa mergi inainte? De pe ce banda intri si pe ce "marcaj de ghidare" circuli pana sa iesi prin iesirea spre inainte? Si daca intra doi in sensul giratoriu in acelasi timp, si vor ambii sa mearga inainte, ce fac, au ambii prioritate si se busesc regulamentar? Sau are cel de pe stanga ca dupa ceasul lui a intrat cu o sutime de secunda mai intainte in sens giratoriu?
  13. Nu este vorba de prioritate de dreapta, ci doar de faptul ca trebuie sa iesi prin dreapta, si daca o faci de pe alta banda dacat cea dreapta, trebuie sa acorzi prioritate la schimbare benzii, ceea ce multi nu-si dau seama ca fac cand ies din giratoriu de pe alta banda decat dreapta.
  14. Observ din ce in ce mai des soferi care nu stiu sa circule in sensul giratoriu (de exemplu intra direct pe banda centrala pentru a merge inainte, ca apoi sa taie calea celor de pe banda din dreapta cand vor sa iasa, iarasi direct, fara sa acorde nimanui prioritate, si se mira cand sunt claxonati), dar mai ales care nu stiu sa semnalizeze. Sunt cei de scoala veche, care semnalizeaza stanga inainte sa intre in giratoriu, pentru ca asa au invatat. Si ii inteleg, asa am invatat si eu, dar lucrurilea astea se mai schimba. Sunt si cei care nu semnalizeaza deloc, si atunci stai si te intrebi unde se duce si daca trebuie sa-i acorzi prioritate cand vrei sa intri, sau el de fapt iese din intersectie pe langa tine. Eu am gasit cea mai logica recomandare (si da, este o recomandare, nu cerinta a legii, desi in cea mai mare parte recomandarea rezulta din ce scrie direct in lege) aici https://www.scoalaru...-sens-giratoriu (vedeti ultimul capitol, despre semnalizarea schimbarii directiei de mers in intersectia cu sens giratoriu). Nu stiu daca acest site are vre-o legatura cu DRPCIV sau nu (nu am reusit sa identific acest aspect, poate stie altcineva mai multe), insa cred ca daca toti soferii ar respecta legea (in special la acordarea prioritatii) si ar semnaliza in acest fel in sensuri giratorii, sofatul ar fi mult mai sigur in Romania. Voi cum semnalizati in giratorii si de ce?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.