BMWClub: aurelian0408 - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: -----

Group:
Members
Active Posts:
1538 (0.36 per day)
Most Active In:
Vanzari auto BMW (271 posts)
Joined:
10-February 08
Profile Views:
6392
Last Active:
User is offline Yesterday, 18:28
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Membru
Age:
52 years old
Birthday:
August 4, 1967
Gender:
Not Telling Not Telling
Location:
bucuresti

Previous Fields

Masina:
320d

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. Probleme turatie e90, 320 d, 163 cp, an 2007.

    08 October 2019 - 08:44

    Salutare tuturor.
    Ma confrunt cu o problema careia, deocamdata nu i se poate da de cap.
    Despre ce este vorba...pe larg.
    Desi se spune ca este modelul "fara probleme la distributie", acum aproape doua luni s-a rupt unul dintre lanturi ("cel de jos", conform spuselor mecanicului), fara a provoca deranj la motor (supape, pistoane etc). Masina a fost reparata cu piese "pe original", la recomandarea celui care s-a ocupat de acest lucru.
    Pana acum toate la locul lor (ma rog, mai putin cu bulirea distributiei...).
    Am plecat cu masina, fiind in prima faza multumit de felul in care se comporta. Asta pana cand am turat-o mai mult si am remarcat ca vine in nas la 3500 de ture, indiferent de viteza in care rulam (ma rog, 1,2,3).
    Am dus-o iar la mecanic, a "umblat in ea", a pus-o pe tester si nu a gasit nicio anomalie, nicio eroare. A dus turbina la un "specialist", care a verificat-o si a curatat-o, afirmand ca "geometria este foarte buna", dar ca ar fi avut nu stiu ce la actuator, pe care l-a reglat si ca "acum, turbina este ok".

    Am luat masina la ture, ce este drept in primi kilometri, a rulat bine pana peste 4000. Dupa ce s-a incalzit putin (4-5 km), a revenit la simptomul mentionat, respectiv i se taie gazul la 3500.

    Sper ca am fost destul de clar in prezentarea problemei si apelez la cei care s-au mai lovit de astfel de probleme sau macar au vreo idee despre ce ar putea fi vorba.

    Multumesc anticipat.
  2. vibratie in schimbator

    27 July 2013 - 13:24

    Salut.
    Are cineva idee de la ce poate fi vibratia - efectiv se misca maneta schimbatorului de viteze - care se manifesta la plecarea de pe loc, atunci cand o fortez putin mai mult?
    Tremurul ala se manifesta doar la plecarea de pe loc, practic pana schimb in a 2-a, in rest nu se mai simte.
    Mentionez ca totul a aparut dupa ce am schimbat flansa si un rulment (intermediar parca...) la cardan.
    Bafta!
  3. vibratie in schimbator

    27 July 2013 - 13:24

    Salut.
    Are cineva idee de la ce poate fi vibratia - efectiv se misca maneta schimbatorului de viteze - care se manifesta la plecarea de pe loc, atunci cand o fortez putin mai mult?
    Tremurul ala se manifesta doar la plecarea de pe loc, practic pana schimb in a 2-a, in rest nu se mai simte.
    Mentionez ca totul a aparut dupa ce am schimbat flansa si un rulment (intermediar parca...) la cardan.
    Bafta!
  4. Diagnoze/costatari/reparatii

    27 June 2013 - 07:46

    Initiez acest topic, desi am postat ceva similar si la "Cumparari piese si accesorii auto"(acolo unde, la recomandarea unui coleg, solicitam un injector cu senzor), drept pentru care, daca se considera ca nu isi are rostul nu aveti decat sa-l radeti.
    Am considerat ca poate fi util si altor colegi.

    La recomandarea colegului de forum Manu (user name BRANDEX) am apelat si la serviciile altui coleg, Vali, care, din cate am inteles, colaboreaza pe probleme de testare cu un service specializat in reparatii BMW situat spre capatul bd. Timisoara.
    Explicandu-i simptomele pe care le are masina, mi-a spus ca acestea nu au nicio legatura cu injectorul cu senzor, si-a mufat laptop-ul si a purces la treaba.
    Initial, timp de cateva minute bune, a fost pus doar contactul (in pozitia a 2-a), dupa care, testarea diferitelor componente ale motorului s-a facut la 3500 de ture(deci, nicidecum cu motorul oprit, asa cum fac altii...).
    A tras baiatul concluziile necesare, si-a "suflecat manecile", a desfacut capacele/aparatorile (sau cum sa le spun plasticelor care protejeaza motorul?) si mi-a spus sa mai pornesc masina sa vada cum (daca) lucreaza vacuumul. NU functiona. De fapt, a descoperit ca furtunul de vacuum era "ciufulit" la un capat, pe unde tragea aer fals. Pur si simplu, ca o masura provizorie, a taiat o bucata din partea uzata, mufand apoi furtunul in lacasul sau.
    Acum, masina functioneaza ca in zilele bune, fara sa schimb injectorul cu senzor si fara sa schimb sau repar turbina.
    Am tinut sa postez acest topic pentru a veni in spijinul celor care sunt total habarnisti in ale mecanicii auto (asa cum este si cazul meu) si care ar trebui sa mearga la "doctori" de masini competenti, carora nu le este rusine ca dupa o testare electronica sa desfaca si niste capace pe la motor ca sa isi dea seama ce anume nu functioneaza cum trebuie pentru a remedia problema. Si totul la acelasi pret cerut pentru testare.
    Bafta tuturor!
  5. Cumpar injector cu fir

    20 June 2013 - 09:06

    Datorita faptului ca masina nu prea mai "trage", am fost la colegul "Ciupanezul" pentru o diagnoza si a rezultat ca acest injector ar putea fi una dintre probleme.
    Drept urmare astept oferte pentru injectorul cu fir.
    Precizez ca "targul" se face doar cu oferirea unei garantii, in sensul ca la momentul montarii pe masina (tot la Ciupa voi executa lucrarea)injectorul trebuie sa lucreze in parametrii normali.
    Masina este 320d, an 2000, 136cp.
    Multumesc.

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    axa31 

    07 May 2012 - 21:23
    bucuresti, 0771331227
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro