Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/22/11 in all areas
-
Dupa aproape un an de asteptare si indelungata cugetare am ales e92 in defavoare e60 535d mini,m 530d Ca vechiiiii user al forumului , cititor mai mult , am decis sa imi prezint masina . masina am "cules-o" de pe mobile.de tocma' din bremen de la reprezenta faptul ca am asteptat un an si vazut vreo 15 bmw-ri un A5 si un CLS ,(printre care si niste 7-are) aproape toate cu kilometri manariti sau cu istoric dubios , ma facut sa iau decizia destul de repede . in 2 zile de cand am zarit masina am ajuns in germania si am platit-o cu toate ca nu am putut pleca cu ea acasa .pe scurt am lasat-o acol si am revenit dupa o saptamana (binenteles am achitat masina). ca dotari nu e nimic extra, am tinut neaparat sa aiba navi mare altfel nu o cumparam .are bixenon (banuiesc ca toate au ) NU imi place ca e un verde inchis -bate spre negru dar mam obisnuit , Nu are piele. imi place volanul sport (nu cred ca e vreun model deosebit),trapa, navi profesional incalziri prin scaune alea alea , scaune electrice mai putin functia inainte-inapoi ,alea alea casual. ca dotare care m-a surpins ca a fonctionat e bmw assist ,apelat din gresala cand cautam sa-mi setez bluetooth. are 74000 km , 2500 motorul ,218 hp . singurul defect al acestui benzinar e ca soferul e un fost "diezelar" ( 2 de 520d e39 si 3 de 525d e39) poze atasez cateva facute cu telefonu (si asta vai steaua lui ) dar promit sa revin cu altele mai profi cu interioru momentan nu am2 points
-
Propun deschiderea acestei discutii, fiind puternic motivat de topicuri de genul " Accidente " , in care membrii forumului isi exprima liber deceptiile in legatura cu asimilarea denaturata si abuziva a marcii de catre unii conducatori auto teribilisti si inconstienti. In aceasta idee, o conduita corecta la volan cred ca reflecta anumite valori insusite corect de membrii clubului nostru. Haideti sa impartasim cu totii ce credem ca ca reprezinta Etica si deontologia soferilor ( in adevaratul sens al cuvantului ). Anumite mentiuni probabil vor fi congruente cu aspectele legale aflate in vigoare insa as prefera sa privim dincolo de ele. Personal, consider de bun simt urmatoarele : - Nedepasirea unei coloane si incadrarea pe cat posibil pe benzile de mers aferente directiei de urmat ; - Folosirea sistemului audio la capacitati maxime doar in interiorul habitaclului, fara ostentatii cu brate atarnate pe portiera si geamuri coborate ; - Folosirea moderata a flash-urilor, claxoanelor si injurataturilor chiar si atrunci cand alti participanti la trafic se fac vinovati de anumite incidente si parca nu contenesc sa caute prilej de cearta ; -Macar cand nu ne grabim, putem acorda prioritate unor pietoni aflati inca pe bordura, in asteptarea unui moment de " respiro" in trafic ; -Folosirea fazei de intalnire si in momentul in care din partea opusa se deplaseaza pietoni ( daca putem sa nu-i orbim fara sa periclitam propria noastra vizibilitate, de ce sa nu o facem ?I ) ; -Facilitarea trecerii altor vehicule in conditiile in care ies de pe o strada secundara, banda de accelerare intr-un drum principal ( chiar daca legea ne acorda exclusiv prioritatea noua ) ; -Depasirea pe linie continua sa nu se faca ostentativ ( asta ca sa nu mentinem generalizari eronate si perceptii denaturate de genul " Are BMW, nu poate sa stea in spate, se sparge in figuri, depaseste orice ar fi " ) ; -Sa nu uitam ca poate am achizitionat un vehicul marca BMW pentru placerea de a conduce, nu pentru a trai in refuieli de trafic constante, taieri de cale si accelerari prostesti in momentul in care cineva ne depaseste printr-un loc nepermis ; -Incetinirea in momentul in care traversam din plin o balta, manifestand grija fata de pietonii de pe trotuare ; - Noaptea, in momentul cand semnalizam persistenta fazei lungi altor participanti la trafic de pe sensul opus , sa o facem printr-un " flash" scurt. Daca acestia realizaza ca merg cu faza de drum activa si nu este vreun caz vadit de ignoranta si nesimtire, conducatorii de pe celalt sens vor reactiona imediat in consecinta ; -Sa incercam sa limitam ( spre deloc) actiuni de genul gunoaie aruncate de pe geam in plin traficul. Desi e o problema spinoasa si multi " actanti " ai obiceiului o fac dintr-o rebeliune pe fata contra sistemului si valorilor din Romania, totusi tind sa cred ca ramane o problema de educatie in orice context ; In linii mari aceasta este viziunea mea. Aceasta asteapta adaugari, dezbateri, corectari de rigoare, mai putin flame-uri. Ma sperie imensa probabilitate de afi declansate. :twoup: Daca am exagerat sau suparat pe cineva cu cele expuse sau problema s-a mai discutat in alt context, imi cer de pe acum scuze. Asa am inteles eu Placerea de a conduce frumos1 point
-
MMM nu s multi pasionati pe acest forum .dar pt cei care inca sunt si nu stiu masina.m am gandit azi sa o pun.. e din 1969.revopsita restaurata in mare parte ,urmeaza alta revopsire ca are nevoie ,si alte restaurari....una peste alta e functionala...cat de cat1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Da si tu niste detalii referitoare la tinuta de drum, performante si consum. Bafta.1 point
-
Aceasta solutie are rolul de a creste calitatea combustibilului diesel de la unul obisnuit la un combustibil premium,totodata autoturismul dvs-tra va consuma mai putin combustibil.1 point
-
tocmai aia faci pui vietile celorlalti participanti la trafic in pericol nici pe mine nu-mi place sa ma deranjeze cineva cind dorm ,spre deosebire de tine eu dorm acasa nu in trafic unde sa deranjez pe altii din drumurile lor eu am inteles foarte bine ce esti ,dar tu nu intelegi sau nu vrei sa recunosti/accepti ce esti1 point
-
@Bobo nu pot sa cred.. esti chiar amuzant.. lasa-le-n decedatii mamii lor de capacitati cilindrice.. nu au legatura cu subiectul!! intelege ca nu tre sa te dai la o parte ca vine un benveu.. te dai si daca vine o dacie papuc!! frustratel mic ce esti ))1 point
-
Draga Bobo, Sa stii ca noi suntem bine. Iti scriu aceste randuri in speranta ca te vor ajuta sa intelegi mentalitatea "bizonilor" care te deranjeaza cand circuli regulamentar pe banda 2.. Incep prin a-ti atrage atentia asupra constantei frustrari pe care o etalezi in legatura cu motoarele "6 in linie" sau "8 in v" care circula cu de doua ori viteza maxima legala. Nimeni nu a discutat aici despre motoare si capacitatile lor.. tin sa te informez ca "cu de doua ori viteza maxima legala" poti sa circuli si cu scuterul. Sa-ti spun de ce "ala cu 100 nu tine banda 1". Din acelasi motiv pt care unii considera ca e mai "safe" sa te depaseasca prin stanga.. 90% dintre soferi considera (pe buna dreptate) ca pe banda 1 se circula cu o viteza mai mica decat pe banda 2. Astfel, soferii mai neatenti care circula pe banda 2, se muta pe banda 1 fara a se asigura in prealabil, presupunand ca soferii care circula pe banda respectiva au oricum o viteza mai mica deci nu-i vor incurca in nici un fel.. Este mult mai putin probabil sa te trezesti cu o masina in fata daca faci o depasire total ilegala trecand peste linia dubla continua (in caz ca te-ai asigurat evident) decat daca depasesti prin dreapta. Repet, nu incurajez astfel de comportament, deoarece eu consider ca cel mai "safe" e sa merg pe banda 2 in spatele unuia ca tine pana cand va realiza ca poate sa-mi faca loc.. asta intamplandu-se de cele mai multe ori cand ajunge la destinatie. Sper ca postul meu sa te gaseasca bine. Asteptam vesti de la tine. Pupa-i pe toti! Cu dragoste si respect, Razvan1 point
-
De acord! Sunt multi motociclisti tarani si badarani, asa cum sunt si multi soferi.. Dar nu la ei m-am referit.. asa cum ai zis si tu condusul, pe langa invartitul volanului si apasatul pedalelor "e o chestie de politeĂže Âşi respect" RECIPROC! Evident ca nu o sa-i faci loc motociclistului care ambaleaza motorul si te mai si injura ca nu poate sa treaca de tine.. la fel cum nu o sa-l lasi sa intre in coloana nici pe soferul care iese din parcare si nici nu se uita spre tine (ca sofer) si incearca sa se bage cu japca putin cate putin.. Comportamentul tau in trafic spune multe despre tine ca persoana.. Ma bucura faptul ca desi noi, tinerii, suntem de cele mai multe ori acuzati de teribilism si alte prostii, reprezentam majoritatea care stie cu adevarat ce inseamna respectul in trafic.. si chestiile astea se vad din topicuri ca asta.. Mentalitatile invechite nu se pot schimba, dar se pot educa mentalitatile celor care vin din spate..1 point
-
Si la ce dai tu pana cand vrei, si faci schimburi doar in ture ? la 318tds ? Si manual ,tot face suta in 14 sec ca dacia 1310 Vezi ca am scris mai sus, automata e ok de la 320i in sus. Roaga-te si tu de cineva sa-ti dea sa conduci o automata in toate mintile si dupa aia vii sa ne vorbesti de femei si hidramate. P.S. daca aveai vreun M3 manual si ne explicai cum e cu cutia manuala, ca performante, etc mai intelegeam, dar in conditiile in care un 320 automat pleaca mai repede in marsharier ca 318-le tau TDS cu fata , nu cred ca ar trebui sa te mai bagi in seama aiurea. P.P.S tobe , filtre sport pe diesel nu dau nici un cal si nici nu se aud frumos. poate de la plasmele alea din bord sa mai castigi vreo 2-3 cai1 point
-
Bobo, nu mai incerca tu sa-mi explici si nici sa-mi traduci nimic. Lasa mizeriile si ironiile astea ieftine la o parte. Ramai pe banda 2. E cel mai bine pentru tine.1 point
-
Bobo, calmeaza-te si nu mai scrie tampenii, gen coada de sute de metri pe prima banda la semafor ! Ei se refereau la post-ul asta:1 point
-
Citind topicul am tras o concluzie: dacã e sã respecÞi legea ºi sã ai bune maniere În trafic la noi În Þarã, se poate Întâmpla ca, la jumãtate de orã dupã ce ai pornit motorul ºi ai plecat, sã fii, de fapt, tot În parcare...1 point
-
Nu stiu ce mai vrei de la masina aia cand tu mergi cu 4 buji arse ! Face si ea ce poate ! Dupa ce schimbi bujiile mai dane de veste !1 point
-
de ce nu incerci la Logtuning la iesirea catre padurea verde pe stanga ? acolo se si monteaza,erau niste baeti de isprava pe acolo1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00