Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/29/25 in all areas

  1. Inca 3 poze de cand am cumparat-o.
    6 points
  2. Este vorba despre https://www.bavauto.ro/ ? Iti recomand sa ii suni si sa discuti cu ei cazul comenzii tale ,cu cartile pe masa. Conform OUG 34 / 2016: https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/158913 ai dreptul sa returnezi produsele comandate online in termen de 14 zile, fara a da explicatii privind returnarea. In principiu, magazinul nu iti poate refuza returnarea pe motiv ca ai desigilat produsul. Citeste legea de la link-ul de mai sus, in special art. 14 si 16, inainte de a discuta cu vanzatorul. Nota: iti recomand sa acorzi mai multa atentie modului in care redactezi si scrii un text. Nu doar ca este plin de greseli de ortografie si punctuatie, dar este si greu de citit.
    5 points
  3. In 7 secunde accelera, spre exemplu, serie 7 E38 740i. In anii '90, peste 180.000 de oameni au platit 60+k € pe un asa melc de lux (care echivaleaza cu 100+k € astazi). Intrucat reflexele oamenilor nu s-au imbunatatit in ultimele decenii, cred ca o masina care face 0-100 Km/h in 7 secunde este absolut suficienta pentru a circula pe drumurile publice, mai ales in conditiile traficului super aglomerat de astazi. Sigur ca mai rapid de atat este nice to have - dar nu neaparat si foarte util. Evident, fiecare are propria lui opinie.
    4 points
  4. Eu cred ca a facut o treaba buna initiatorul ca a facut plangere la ANPC, deoarece in acest mod poate va genera schimbari in proces/flux de piese la vanzatorul respectiv; ca ii vor rambursa suma platita, ii vor inlocui produsele cu unele conforme, astea sunt detalii; Daca ar fi primit injectoare de Audi, Renault, etc, da, puteai vorbi de o eroare, dar atata timp cat a cumparat injectoare noi, sau nicaieri nu era indicat ca vorbim de posibilitatea de a primi piese reconditionate, ....mai au si nesimtirea sa ii mentioneze chestii legate de desfacerea coletului, etc. Poate nu este eroarea lor, ci eroarea/intentia furnizorilor , insa avand niste reclamatii la activ, poate isi vor imbunatati procesele de receptie/control inainte de livrare, si nu il vor mai pune pe client in fata unor situatii enervante.
    4 points
  5. Încă e prezent, așa că l-am răsfățat cu o vizită la detailing. Dacă va mai fi prin preajmă, intenționez să vizităm iar Grecia cu el, toamna asta. Îmi fac mea culpa, m-am preocupat mai mult de cealaltă vechitură în ultimele două luni. Dar a fost chiar fain, am învățat multe despre KE-Jetronic în ultima vreme și unele reparații le-am făcut singur. Boală grea cu mașinile astea. Revenind, înainte arăta așa: Și după, astfel:
    4 points
  6. Am inceput sa mergem tot mai mult cu X1 si extraurban, 320d sta tot mai mult....in principal pentru ca este foarte silentioasa, confortabila (masajul in scaune este minunat) iar consumul la o exploatare normala nu este mult mai mare. Facut un drum in weekendul trecut Bucuresti-Rasnov si retur: 5.3 la dus (plecat cu bateria full ajuns cu 36%) si 5.0 la intoarcere (plecat 36% ajuns cu 10%). Setez ”conservare baterie„ ceea ce inseamna ca la viteza mare merge doar hibrid, insa ia din autonomie la stat in coloana, mers incet. Chiar ma gandeam ca serie 3 nu ar fi consumat mai putin, doar la viteze de autostrada as zice ca e o diferenta sesizabila. Intre timp, schimbat bara fata spate in urma unor zgarieturi minore de prin trafic. Masina filmeaza orice incident pe toate cele patru laturi, nu a fost nevoie, dar cred ca este un feature binevenit in relatia cu asiguratorii.
    3 points
  7. Înainte să-mi dau cu părerea am mers să le conduc. Și model 3, și Y. Pentru referință sunt posesor de i3 dar am avut pe mână cam toate EV-urile de la bmw. Doar ix1 nu l-am prins, in fine. Concluzia mea: tesla face cotețe pe roți, nu mașini. Ride feeling-ul este dezastruos, mai rău și decât o chinezărie gen Byd Atto 3. Practic mașinile alea se comporta ca și cum nu au suspensii sau bare stabilizatoare, și ma refer aici inclusiv la mult lăudatul model 3 Highland. Mașinile astea nu au fost făcute de ingineri, ci de IT-sti. Foarte eficiente, asta e clar, dar le-aș folosi doar pentru cărat saci de cartofi, nu oameni. Bmw a avut dintotdeauna ingineri buni, și asta se vede inclusiv la EV-urile lor, care au păstrat acel excelent compromis dintre sportivitate și confort, greu de gasit dacă doar știi să scrii cod...
    3 points
  8. Orice lege (si implicit functionarea justitiei), din orice tara, se bazeaza pe doua principii fundamentale: 1. orice om are instinctul de a ramane in viata; 2. orice om pretuieste libertatea. Cum apare un individ care nu adera la aceste principii, legea devine hartie igienica. Cam in acest sens interpretez formularile actuale din codul rutier. Pietonul nu vrea sa fie omorat pe trecere, soferul nu vrea sa ajunga la inchisoare. Uneori insa, apare cate o scapare - de regula in subconstient, rareori in constient. O buna masura de a imbunatati siguranta este semaforizarea trecerilor, cu activare la cerere prin buton de catre pietoni. Trecerea aceea, de pe un bulevard larg cu trafic intens, asa ar fi trebuit sa fie. Ca si in accidentul lui Vlad Pascu de la Vama Veche, o parte din responsabilitate apartine administratiei tarii. Daca la Vama Veche era trotuar, acei tineri traiau. Daca trecerea de pietoni din Berceni era semaforizata, femeia aceea nu patea nimic. Daca autostrada A7 ar fi fost terminata in urma cu doua decenii - un deziderat absolut posibil si necesar, min. 2000 de oameni nu si-ar mai fi pierdut viata pe DN2. Lipsa investitiilor, fie prin furtul banului public, fie prin lenea de a accesa finantari europene, are un cost exprimat in vieti omenesti. Inca unul dintre motivele pentru care Romania nu este Germania.
    3 points
  9. 10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GRUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GRUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GRUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GRUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GRUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GRUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GRUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GRUP WEST ORADEA 24.02.2025 - 146.708km - inlocuit senzor Nox dupa DPF, si curatat injector adblue ( nu era f murdar, dar am zis sa-l verifice daca tot e masina la ei ) - ANDRION SERV 28.02.2025 - 146.900km - inlocuit injector Ad Blue, si mufa+conducta - cod 16197381257 ( de la injector la rezervor ) - ANDRION SERV 25.03.2025 - 150.536km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA. S-a rezolvat si cu rechemarea pentru sinele din portbagaj. 11.04.2025 - 150.536km - inlocuti DPF, original, cu toate cele necesare, coliere, conducte vacum, etc. In urma problemelor cu Sezorul Nox, a dat si o eroare pe DPF, si atunci mi s-a aprins becul. In urma testelor facute, s-a constatat/presupus ca PDF are ceramica crapata, si de acolo erorile continue. Dupa schimb nu am mai avut nicio pb si nicio eroare nici pe DPF nici pe senzor Nox, masima merge perfect. Nu e o problema comuna sau des intalnita, dar mi s-a confirmat ca au mai avut probleme cu DPF-uri crapate si ma masini mult mai noi cu si km sub 100k, putine cazuri, dar a mai fost intalnita problema. - BMW GRUP WEST ORADEA 25.04.2025 - 151.000km aprox - am pus rotile de 19 ( model 887M ) - 245/50/19 - Michelin Latitude Sport 3. De atunci, de peste 5000km, masina merge perfect, si am decis ca voi ramane pe setup-ul asta. Am detaliat in topicul aferent de anvelope problemele, nervii si stresul avute cu rotile. Mi-a ajuns, m-am saturat, si nu mai am nici timp pt pb asta. 07.05.2025 - 154.800km aprox - completat aprox 150-200ml antigel+apa distilata. Am constatat o mica lipsa cand completam lichid de parbriz. Nu au fost notificari in bord sau erori pe subiect, nu lipsea mult oricum. O sa mai urmaresc perioada asta, banuiesc ca poate s-o fi umblat la ceva cand au inlocuit DPF, sa fi curs putin. Sub masina nu par a fi scrugeri, pete, etc. Pana acum dupa aprox 2000km, totul ok. 05.06.2025 - 160.230km - revizie ulei BMW + filtre, schimb uleiuri grup diferential fata + spate, revizie + igienizare clima - completat putin (aprox 100ml) freon - BMW GRUP WEST ORADEA 14.08.2025 - 170.092km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 16.10.2025 - 179350km aprox - am facut o verificare/mentenanta preventiva la ANDRION SERV, unde s-au verificat mai multe componente ( galerie admisie, egr, racitor, capac culbutori, pompa apa, role, fulie arbore, mufa senzor presiune, etc ) - inlocuit curea accesorii + 2 bucsi. 23.10.2025 - 180.299km - revizie ulei + filtre, inlocuit ventilator habitaclu, inlocuit discuri + placute spate - BMW GRUP WEST ORADEA
    2 points
  10. ignora notificarea aia. nu se face verificarea in timp real. o sa dispara singura la un moment dat legat de tari si regiuni, memoria interna a unitatii nu mai poate stoca noile variante care ocupa foarte mult spatiu asa ca esti nevoit sa renunti la anumite regiuni.
    2 points
  11. Pai nu am zis ca nu are rost, doar tu stii cat valoreaza banii tai. Doar stii ce obtii de 200 euro. Daca mergi mult noaptea si schimbi des faza lunga scurta este utila. Eu personal am folosit f rar optiunea asta pe o alta masina, mereu uitam ca masina o are si schimbam manual.
    2 points
  12. Trebuie stabilite niste lucruri clare cand vorbim de baterii; orice baterii reincarcabile. Unul este starea de incarcare, nivelul incarcarii daca vreti, asta e dat de SOC - State Of Charge. Altul este capacitatea bateriei, sau sanatatea ei, adica SOH - State Of Health. Ele sunt asociate pentru ca tin de baterie evident. Dar SOH e ceea ce il intereseaza pe @Tarabostes sa afle. Iar asta se masoara cu bateria comllet incarcata pe banc, sau cu incarcatorul. Cand incarcatorul zice ca s-a incarcat atunci se testeaza bateria pentru SOH. Asta NU am inveintat-o eu ca sa am ce scrie. asta mi-au spus toti cei care se ocupa de baterii.. pentru ca am tinut sa le aflu parerea.. Algoritmul masinii poate incarca bateria doar 60% cand e pe duca ca sa nu o distruga/strice si mai mult. Dar asta nu inseamna ca pe banc.. un incarcator bun nu mai poate "pompa" in ea la alti curent.. E drept ca nu stiu cum exact incarca o baterie un alternator dar foarte probabil nu pulseaza curenti in baterie.. pentru ca in masina sunt si consumatori. Degeaba incerci tu sa pulsezi curenti cand altii ii cer permanent. Incarcare in pulsuri o face numai un incarcator de calitate. De aceea SOH se masoara de la un maxim al incarcarii pe banc.. Sa zic altfel.. probabil nu pierzi prea mult daca o scoti deconectezi de pe masina dupa un drum mai lung si mergi la centru sa o masoare.. In alta ordine de idei, da si eu am schimbat o baterie la un X1 (2017) care dadea semne de oboseala.. nu erau aratate in bord dar ISTA deja o raporta.. asa ca pana si chinezaria mea de tester dupa ce am incarcat-o maxim de cateva ori.. imi spunea ca SOH e chiar cum zici tu @töffefe la 60%.. Adica confirmat din doua parti ca bateria e pe duca. Am pastrat bateria pentru alte teste dar nu de folosit pe masina.
    2 points
  13. Sincer, la ce vremuri sunt, cred ca o mai tin mult si bine... Oricum la ce ofera piata auto mai nou, design/calitate/pret... este foarte trist! Exclus electrica.
    2 points
  14. Are sens ce spui ,dar in principiu de adaptezi la ceea ce ai, altfel un avantaj am masinilor electrice e cuplul care este livrat "instant" ceea ce in teorie face depasirile "in scurt" mai usoare . Si nu trebuie sa iei strict 0-100 , conteaza mult cum este livrata puterea , etajarea cutiei si treburi de genul asta care din nou la electrica nu prea conteaza . Problema cu multi cai e ca te fac sa ai impresia ca orice e posibil si ai tendinta mai ales daca esti tanar sa impingi limitele
    2 points
  15. Asta e un alt aspect, unii pur si simplu nu au simtul conservarii integritatii fizice, cand sunt pe trecere parca ar fi invincibili. Nu realizeaza ca o astfel de atitudine duce la repercusiuni mult mai grave decat in cazul soferilor care de bine de rau sunt protejati de 2 tone de metal. Multi sunt pur si simplu sunt inconstienti, nu au permis si nu inteleg pericolele la care se supun. Sa ai si copilul cu tine....numai e nimic de zis
    2 points
  16. Bine punctat. Chiar daca mergi legal si atent, nu esti scutit de evenimente neplăcute, oricine poate avea o clipa de neatenție si cat de legal sau preventiv ai conduce poti gresi,consider ca si tu ca pieton nu tre mergi orbește doar ca esti pe trecere...bineînțeles că poate nici ea nu s a gandit, nu a anticipat, a dat si de un șofer neatent si astfel s a transformat totul intr o tragedie din păcate. Cred sincer ca o astfel de tragedie se datorează unui cumul de factori, incepand cu infrastructura si terminand cu educația...sa nu mai zic, ceasul rău sau ghinionul...am senzația ca in balamucul asta din București i se poate întâmpla oricui.. Personal as merge pe un sistem de semafoare inteligent, instruita politia locala cum trebuie si puși la treaba in intersecții iar sistemul de transport in comun ar trebui îmbunătățit considerabil.Nu se poate sa ai autobuze fara aer condiționat in plina vara,sa trebuiasca sa fii atent la hoți si sa mai suporți si mirosul unui aurolac.Nu e acceptabil sa iti fie scârbă sa te așezi pe un scaun in tramvai sau autobuz.Mai bine stau o ora in trafic, barem stau in masina mea, ascult un radio, chiar daca ajung la destinație cu nervii întinși si am fumat 10 tigari.
    2 points
  17. Cum sa fugi asa cu caruciorul pe trecere sa iesi dintre masini, dintr o zona fara vizibilitate? Cata minte avea si femeia aia...
    2 points
  18. Buna!!Vin cu update:nu am reusit sa fac amplificatorul, a fost problema la procesorul care transforma opticul in audio..a trebuit sa schimb amplificatorul
    2 points
  19. Este super sa constati ca, dupa 24 ani, nu are rugina. Nici macar namol, mizerie, etc. In poza, roata stanga fata.
    2 points
  20. Ca sa nu se inteleaga gresit, sunt pro anvelope all season, DAR... allseason doar pentru lunile reci ale anului, Oct - Mar. Multi folosesc allseason din lene si comoditate, din chitrosenie si zgarie branza, gen costum armani si slapi din targ. Am vazut g11 cu anvelope allseason Triangle, wtf. In ultima saptamana am facut poze la anvelope allseason de la prieteni si cunoscuti. Anvelope utilizate un ciclu complet, cu rulaj de pana in 10k km, dar care pe axa motoare au uzura specifica anvelopelor de iarna utilizate vara la temperaturi mari. Fapt care confirma ce s-a discutat, allseason sunt bune pentru masini normale si soferi pasnici, cu singur si sigur scop sa te duca din A in B fara apucaturi Verstapeniste. Sper sa se vada clar in poze problemele ce le semnalez. Pentru colegul bine intentionat, stiu si eu sa fac share de pe terte site-uri, am specificat mai sus. Anvelopa Barum din ultima poza are deja 3 sezoane complete doar pe axa motoare, dar numai 5k km de la montaj pe o masina normala de 1200kg si 64cp.
    2 points
  21. Am revenit pentru cine mai intereseaza. Am schimbat cele 2 componente mentionate de Alex313 si problema s-a rezolvat.
    2 points
  22. 2 points
  23. Mi-au rambursat suma achitată. Dacă tot am discutat pe acest forum,problema,situația în care am fost , consider că este normal să vă spun rezultatul. Mulțumesc tuturor pentru susținere,tot odată și celor care nu au fost de acord cu reacțiile mele. Nu doresc nimănui să treacă prin experiențe de genul acesta.
    2 points
  24. Probabil glumesti! Am scris undeva mai sus ca si eu am reclamat o firma la OPC! Va dati toti cu parerea, fara sa aveti habar cum sunteti tratati intr-o astfel de situatie (ca altfel nu ati mai scrie ce am citit mai sus). Suni, te ia la misto, ce zici: ok, lasa ca o rezolv altfel! Dupa ce-i notifici ca le vine OPC-ul in vizita cu sorcova, da, devin brusc foooarte amabili. De ce oare nu se intampla asa de la inceput??? Baietii reclamati de mine mi-au dat o pusca la care nu se putea monta luneta. Mai aveau putin si ma luau la baza rau, adica, buei tu habar nu ai sa montezi si ne tot suni pe noi. Acum, le-am dat mesaj ca s-a stricat pistolul, in 2 ore m-au sunat, au vorbit cu mine frumos, m-au pus sa le fac si un film, eee, alta poveste. E la ei, deja, pana si curierul l-au trimis imediat.
    2 points
  25. Piesele originale in general nu se fac retur , destul de rar am auzit, daca ai comandat gresit nu ia nimeni piesa inapoi . Nu tine de revanzator ci mai degraba de BMW care nu accepta retur .Practic magazinul ramane cu piesa si apoi se "roaga" sa apara cineva care sa aiba nevoie de ea .Daca stiai de modul de lucru al celor de la Bav ,trebuia sa te opresti si sa nu desigilezi nimic .
    2 points
  26. in situația mea nu încape în discuție ,,eroare" Eroare se considera dacă primeam injectoare de Logan(noi) Mă repet,eu nu pot aștepta explicații depozitului de unde au plecat injectoarele și până la urmă nu mă încălzesc nici explicațiile Bavauto care este foarte posibil să nu aibă nici o vină.pur și simplu aștept să îmi restituie suma achitată. Îți/vă explic prin imagini de ce nu consider eroare.cred că cunoști/cunoașteți codurile OE BMW și codurile Bosch a injectoarelor dacă nu, o căutare pe Google va confirma faptul că codul 446 OE BMW de pe ambalaj este perfect compatibil cu codul Bosch 601 de pe injector, codurile acelea sunt exact echivalente cu injectoarele mele 289 in imaginea cu brida. Dacă asta este eroare... îmi cer iertare pentru tot ce am scris și pentru reacțiile mele. Crede-mă că nu sunt interesat de situații de genul acesta sau de scandal, discuții contradictorii.am deschis un subiect cred că destul de interesant pentru unii și în consecință mă simt obligat să răspund .
    2 points
  27. Adaug si experienta mea: anvelopele all season se degradeaza accelerat, iar cauciucul de pe banda de rulare tinde sa se intareasca, atunci cand sunt utilizate in temperaturi caniculare de vara, in regim de autostrada. La clima din Romania si din sudul Europei, le consider o optiune foarte buna pentru intervalul toamna - iarna - primavara, mai putin in zonele inalte de munte unde inca mai ninge abundent si/sau drumurile sunt aproape permanent inghetate, iarna. Vara insa, le vad potrivite doar in nordul Europei, sau intr-un regim de utilizare relativ bland (ex: curse scurte si la viteza relativ redusa). Un motiv foarte bun ca, in loc de un set de roti de iarna + un set de vara, sa incepem sa folosim un set de all season + un set de semi-slick pentru vara
    2 points
  28. Poate vreun magazioner de la ei a înlocuit piesa noua cu vreuna folosita......eu asta tind sa cred.
    2 points
  29. Salutare, Revin cu un update la problema mea: Deci daca vreodata schimbati TCM ul, cutiuta de sub plafon cu cartela sim pentru remote services, trebuie sa contactati Connected Drive team via email sa faca update pe server la bmw cu noua serie de pe cutie. Chestia asta se poate face 100% remote via email, in service nu prea au ce sa faca. Eu am reusit sa rezolv problema dupa 4 emailuri si 1 vizita in service. In primele 3 mailuri ziceau ca nu au ce face, sa ma duc in service, iar la dealer aia chiar nu stiau ce sa faca, tot ce puteau ei sa faca este un software update. Un al 4 lea email mai suparat cu explicatii clare ale problemei a fost de succes, iar acuma pot sa folosesc remote services.
    2 points
  30. N57 asta are o reputatie destul de proasta,asta ar fi problema plus km relativ "multi" . Multi fug de el, chiar si in cazul tau cu schimb de cuzineti sunt oameni care nu vor sa riste .Oricum la noi banuiesc ca ai primit nspe mii de combinatii cu hale si diverse alte acareturi
    2 points
  31. 1. Ai reactionat precoce, neașteptand un răspuns de la ei. 2. Fiecare societate comercială își alege singură modalitatea de comunicare oficială intre ei și clienți, din mai multe motive clare, transparență, dovezi. 3. Ai reacționat precoce, neașteptand un raspuns de la ei. (x2) 4. Există si varianta ca un angajat din depozit să își fi facut cadou un set nou de injectoare, cândva, acum o săptămână, o lună, un an , și setul lui vechi să il fi primit tu. Sub nici o formă un angajat din departamentul de vânzare nu a vrut să îți vândă tie injectoare de la dezmembrări sub formă de injectoare noi. Dacă ar fi după logica ta, dacă eu la montajul unui ansamplu de piese, se întâmplă să existe o eroare , clientul ar trebui întâi să mă reclame peste tot, apoi să ma sune, sa imi zica e ii lipseste o piesă. Eu cred că tu urmărești conflicte, repet. Nu ai deloc o gândire spre o posibilă greșeală fără voie. Tu iei totul ca voit cu bună voie, ceea ce e greșit total.
    1 point
  32. Asta e cea mai mare duma din articol :_))))) "De câte ori ajungem, noi, șoferii civili, în situații limită, cu adevărat?" Pentru un posesor de permis care merge din A in B este perfect orice allseason 12/12 luni ale anului, pentru restul probabil e bun doar 5 luni pe an. Urmaresc anvelopele allseason de cand a scos goodyear primul lor model, continuand cu cei de la vredestein si principele michelin cc, dar nici o anvelope de genul allseason nu rezista la temperaturile din sezonul cald ce le avem noi in balcani(ca toti fug in grecia cu masina, unii si turcia). In teste de noi au scoruri bune si rezultate uau, dar cati ati urmarit netul chiar si pentru imagini ca sa vedeti cum arata o anvelope CrossClimate dupa 20/30/40k km ? Arata jalnic, dupa 20k km nici nu o mai poti numi anvelopa allseason. In ultimii ani am pus pe lista de urmarit si Conti AllseasonContact, la serviciu montate pe o berlina tractiune fata care face 5000km pe an arata ok, dar Conti AllseasonContact2 montate pe un SUV mediu care face mai mult de 10k km pe am nu mai sunt asa de aratoase la profil, se poate observa o tendinta de "descompunere" profilului, lucru foarte evident si la CC in conditii asemanatoare. In fine am scris mult, dar vorbesc din experienta directa si indirecta.
    1 point
  33. Nu nu mi se par noi. Comentariul nu a fost facut strict in legatura cu, cutiile primite de tine. A fost pur si simplu un comentariu in legatura cu volumul probabil destul de mare de piese de BMW ce le trec prin mana. Cu atat mai mult daca au si filiale in alte tari! Dar daca tot ai intrebat de cutilile primite, imi permiti sa te intreb, daca tu stii/stiai/te asteptai ca trebuia sa primesti injectoare noi, de ce ai mai desfacut cutiile aproape fara sa te intereseze daca sunt in ambalaj nou. pentru ca cutia trebuia sa fie NOUA, nu!? Nu ar fi fost mai intelept/bine sa fi contactat mai intai vanzatorul si sa ii aduci la cunostinta ca, pachetul primit (cutiile..) nu par absolut deloc a fi ambalate de producator ci pare mai mult reimpachetate (de altii..) SI SA IL INTREBI CE AR TREBUI sa faci, pentru ca ai niste indoieli si VREI ca EI sa ti le clarifice! Cu siguranta primeai niste asigurari si directii ce puteai face pana sa deschizi cutiile.. Cu siguranta iti spuneau sa faci cel putin niste poze EXACT ASA cum le-ai primit si sa le trimiti lor pentru a fi analizate, apreciate, comparate, discutat cu, cel care le-a ambalat si expediat. Tu in schimb ai ales se le deschizi chiar daca ceva nu era in regula, ....fata de 2000 de Euro platiti, nu? Stiu ce o sa spui; ca erau niste bunuri primite de tine pe care ai dat 2000 Euro. Dar daca i-ai fi contactat in prealabil ai fi ajutat in prealabil vanzatuorul si pe tine sa inteleaga SITUATIA, inainte ca tu sa deschizi cutiile, lucru foarte important. Oricum vanzatorul nu te putea opri sa deschizi cutiile; era doar o chestie e de timp; timp folosit in avantajul tau, sa se lamureasca din start vanzatorul despre ce ai primit tu. ...Adica exact ce ti-am spus/recomandat din prima postare. De ce nu ai facut o filmare, bla bla bla ca sa fii acoperit de orice presupunere a vanzatorului: Da, mai sus, pe buna dreptate vanzatorul iti spune/explica (ceea ce se si intampla) totul este inregistrat si sanse ca lucruri in neregula sa scape de sub controlul lor sunt mici. Dar nu inseamna ca pot fi excluse in totalitate greselile. Asadar, ca atare, iti vei primi banii inapoi daca trimiti produsele inapoi..
    1 point
  34. Pai daca a avut experiente bune de ce nu? X1 nu e o masina sportiva pana la urma .
    1 point
  35. Eu sunt convins că le faci retur degeaba..crezi ca dacă le cumperi din Germania vin cu fundă roșie și poleială ca la bomboane? Să fim serioși,bavauto au stocuri și vânzări de milioane,crezi ca umblă unu cu injectoarele în buzunar așteptând o comandă? lol. Aia nu stau la discuții cu gâscani,îți dau banii și pa
    1 point
  36. Mai omule ai scris public si astepti impresii sau pareri, ce te superi ? Ti-am si specificat ca suntem diferiti ca persoane si asa procedam eu in locul tau. Era si vorba cu semeni vant culegi furtuna. EU mai stiu si cealalta cu ce tie nu iti place, altuia nu face. Ce rost mai are o reclamatie, daca ei deja sunt dispusi sa indrepte situatia. Dar ce mai conteza, tu ai comanda, cheia este la tine. Important este sa iti rezolvi cazul.
    1 point
  37. Putem sa credem ca nu o sa mai cumperi niciodata de la ei?
    1 point
  38. Au chiar pe prima pagina anunt cu injectoare.
    1 point
  39. Eu cunosc doua variante. De obicei sunt un pic mai scumpe decat bavauto (in principal, din cauza transportului), dar uneori chiar ai surpriza sa fie o idee mai ieftine (cu tot cu transport). In general, preturile sunt similare, cu diferente acceptabile. https://www.hubauer-shop.de/en/ https://www.leebmann24.com/ro/en
    1 point
  40. Nu iti iei BMW pentru autonomia full electrică. Daca ai distante mari de parcurs sunt alti producatori care o fac mai bine. Electrificarea la bmw e misto in schimb pentru puterea pe care o ai electrică si pentru .. bmw. Pentru drumuri scurte in Bucuresti e foarte ok in schimb. Acum legat de incarcare... Daca nu ai unde sa o incarci deloc, avantajul economic la combustibil va fi la jumatate sau un sfert. Mașina va merge hybrid si se va incarca singura in mers, va alterna intre termic si electric. La mers bara la bara de 20,30km va merge electric, la semafor va sta oprită (electric). Cam atat va fi avantajul unui hybrid neincarcat la fiecare plecare. Singuru loc unde merită sa o incarci e cand vrei sa pierzi cateva ore la mall dar ATENTIE, prețul pe care il dai la statiile electrice e cel de la pompă. Eu nu am X1 dar imi place hybridul meu. Imi place ca am aproape puterea unui 30i dar e mai economic. Eu am un mediu 8 pe X3. Mers Bucuresti aglomerat + autostradă viteză relativ legală. Daca vei veni de pe diesel, asteapta-te la consumuri mai mari in detrimentul altor avantaje specifice benzinarelor. Totodata conceptul de "car bateria goala dupa mine" este un misconception. Mașina isi va reincarca mereu o rezervă pt nevoia hybridă. Eu am X3 dar consumurile mele ca sa iti faci o idee: Autostrada 8 Sport 9 Drumuri de sate/judetene 7 Cu bateria full autonomie am 30-35km full electric. Consum mixt 6 cat "am" baterie. Pentru mine e masina perfectă.
    1 point
  41. Salut, De cand o am am facut ~3000km din care vreo 800km autostrada si consumul mediu e de 16,9kwh/100km Daca mergi mai linisit asa pana in 100km/h scoti fara probleme consumul mediu de ~15kwh/100km si autonomie de ~510-520km Ca si idee de drum mixt,am facut un drum de la Sibiu la Bucuresti si retur. La dus am plecat cu 81% din sibiu si am ajuns in Bucuresti cu 17%, am avut consumul de 16.7kwh/100km si viteza medie 55,7km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 130kmh Retur am plecat cu 77% si am ajuns cu 11% si am avut consumul de 17.1kwh/100km la o viteza de 66.5km/h, in +10kmh peste limita, iar pe autostrada am mers cu 140kmh La viteza maxima 190km/h, ca acolo e limitata, consuma 36kwh/100km Pana a venit masina am montat si panouri fotovoltaice unde o pot incarca cu 7kwh. Daca o incarc 1,5h imi acopera lejer cat am eu nevoie intro zi, Pana cum cei 3000 km m-au costat 120 lei, pe langa PV care se vor amortiza in 3-4ani. Mersi! Poate sunt subiectiv, dar nu m-as mai intoarce la ICE.
    1 point
  42. pardon am vrut sa spun 10k/an, nu am reusit niciodata performanta
    1 point
  43. N57 are reputatie proasta din cauza mentenantei proaste, eu am vazut multe exemple de n57 cu +400k km in configuratie originala. Cei de la Bimmer workshop mi-au zis ca nu e dracu chiar asa negru cu N57. Am un var cu F10 530d din 2013...cred ca are cel putin 250k si n-are nici o pb.
    1 point
  44. Mda... Deci mă gândesc deja să fac o schimbare .
    1 point
  45. Ai 2 variante: nr.1 mergi la un magazin de profil și in baza codului de culoare îți prepară un minim de vopsea pe care ceri să nu îl dilueze decât 50% apoi aplici tu pe zona afectată. Nr.2 pregătești câteva sute de lei și meegi la un vopsitor și faci o treabă profi,se poate face doar 1/4 din spoiler.
    1 point
  46. Am reușit să aduc si eu mașina la Iași, in cele din urmă . Primul drum lung relativ pe care l-am avut cu ea. Prima impresie, mi se pare foarte foarte brutală in acceleratii cu piciorul la fund. Nu imi par deloc doar 250 cai . Diferența dintre 170 de pe E92 și ăștia 252 de pe F32, parcă sunt cu totul alții . Nu imi place direcția, mi se pare foarte artificială si foarte sensibilă, dacă prinzi un drum denivelat , trebuie să ții bine volanul în mână, pentru că la orice mișcare din mână, ea deja vrea sa vireze. La E92 in mers direcția e mai țeapănă. Probabil are legătură si cu modurile alea Confort, Sport; eu am mers doar pe Confort. Ce e foarte mișto e partea de RevMatching la cutie, când retrogradezi, îți permite să ridici instant piciorul de pe ambreiaj, nu mai trebuie să il patinezi sau să tragi o pedală in accelerație. Încă nu am reușit să imi gasesc poziția la volan , cum e in E92. Văd destul de mult din capotă ... Am reușit să o bag si in MyBMW , dar optiunile alea suplimentare sunt cam scumpe . Urmează să montez ceasurile full digitale, un emulator de limit speed info , update la ID6 , maps și mai vedem după aia .. probabil o sa caut sa pun SoftClose si la asta, si un upgrade major pe viitor , montare KAFAS cu tot ce trebuie, parbriz, camera , module etc...
    1 point
  47. Legenda zice ca nici acum nu s-a dat jos de la volan...
    1 point
  48. Problema cu poluarea masinilor pleaca de la coruptia din statiile ITP. Pt ca daca s-ar face testele pe bune, jumatate din parcul auto nu ar mai circula. Cu oamenii nu ai cum sa faci educatie in sensul asta, este foarte greu, taierea DPF si mai stiu eu ce improvizatii e un fel de mandrie nationala la noi( „las ca stiu eu..”, „merge si asa...” etc). Dar cu institutiile care verifica se poate face ordine.
    1 point
  49. Am si eu o Tesla Model 3 Long Range de aproape 1 an. Dpmdv nu este nici pe departe o masina de autostrada, consumul de energie e urias pe caldurile astea (aproape 25% din energia totala consumata e clima, undeori si 30%), pentru mine ceva mai rau decat iarna. Chiar ieri am facut un drum de vreo 150km, cu autostrada unde am mers si cu 180, si pe drumul asta cu clima, singur in masina pana acasa am consumat aproape 40% din baterie. Daca merg potolit in limitele legale, acelasi drum consum vreo 28% baterie. Pe autostrada, daca conduci cu 140-150 te vei opri la max 300 km pentru incarcare. Asta nu e o problema in vest unde ai supercharger pe autostrada, dar aici poate fi o problema. Daca mergi "ca mortu'" poti veni de la cluj la bucuresti fara incarcare. Din fericire, mai am si o masina cu motor termic si combustibil nelimitat, asa ca Tesla o folosesc doar pe anumite rute, si preponderent oras. Ce e misto, si imi place la ea, este ca ai scaune/bancheta/volan incalzit, o poti raci/incalzi/porni/da cuiva de la distanta, sunetul e peste multe masini scumpe. Luminile sunt mai proaste decat cele adaptive de pe F40, senzorii de ploaie se bazeaza pe camere si sunt de cacat. Masina mea are senzori de parcare, dar tot ce vine de vreun an aproape vine fara senzori, sunt multi care se plang de acest aspect. Overall, pentru mine este o masina-gadget, nu as tine masina daca nu as avea si o termica. Pur si simplu Romania nu este tara unde sa faci asta. Inca.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.