Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 08/14/25 in all areas
-
Revin cu update, miercuri pe la 01:00 dimineata am fost gata(marti am cam stat degeaba, pe la ~5 ajungeam la masina, si atentie, nu am stat numai pe ea, altfel era gata mai repede). Per total sunt multumit, e mult de munca intradevar, am taiat putin mai mult din bord partea spre parbriz dar am lipit cu silicon, nu ma deranjeaza foarte mult, se vede putin, dar sincer, nu-mi pasa, ma bucur ca am rezolvat. In legatura cu parbrizul, nu e prevazut pentru HUD, din anumite unghiuri se vede dublat(in poza daca dai zoom se vede clar dublat). Parbrizul este AGC parca, eu l-am schimbat acum 2 ani si i-am zis sa-mi puna saint gobain, din ce am inteles agc e aceeasi familie. Ceasurile le-am luat degeaba, o sa vorbesc sa le trimit inapoi, 700 lei, pe 6wa cu hud, le-am facut pe ale mele sa mearga prin codare, sa-mi afiseze tot, inclusiv erori/info din bord/ usa deschisa/ etc. @FiveThreeFive lumea prefera sa fie mintita cu km. asa am vazut. Am lasat niste poze, daca e cineva interesat de procesul asta, va pot ajuta cu diagrame/sfaturi, etc. Am pus si vibratii la volan, dar nu m-am uitat la diagrame , era tarziu.. si am nevoie sa mai trag trei fire, o sa le fac zilele astea pentru LDW(imi place ca se activeaza dungile momentan, dupa 70 km/h vede benzile. doar ca nu vibreaza, nu face nimic, maine cred ca desfac sa verific.4 points
-
Salutare, Cum era si de asteptat, masina incepuse sa manance ulei in jur de 1l la 1500km, mai si pierdea pe la toate garniturile... Astazi a inceput sa porneasca foarte greu si sa nu mai stea la relanti (am verificat compresia si este scazuta la pistoanele 1 si 2). Am prins putin timp liber si am scos motorul pentru overhaul... Nu am avut o macara si nici rabdarea sa astept livrarea uneia asa ca am decis sa il scot cu excavatorul...4 points
-
In cazul in care aveti un BMW model F20 / F21 (serie 1), F22 / F23 (serie 2), F30 / F31 / F34 (serie 3), F32 / F33 / F36 (serie 4) produs in anii 2011 - 2015, care manifesta zgomote la puntea din fata pe denivelari marunte si la cald, care uneori se resimt in volan (si nu exista niciun element de suspensie uzat / defect), atunci trebuie sa verificati caseta de directie. Teoretic, masinile produse incepand cu 2016 nu sunt afectate - dar as privi acest postulat cu prudenta. Anume, motorul electric al servodirectiei este prins de caseta de directie prin 5 suruburi M8 din aluminiu (!) cu cap Torx. In timp, acestea au tendinta de a se slabi si/sau de a se rupe. Daca gasiti in scutul motor un surub precum cel din prima poza, cu siguranta aveti aceasta problema, chiar daca nu se aude niciun zgomot. Exista si un recall BMW, cod 0032740200. In momentul in care am deschis acest topic, recall-urile se puteau verifica pe urmatorul site BMW: https://www.bmw.co.uk/en/footer/quick-links/bmw-vehicle-recalls.html In cazul in care suruburile sunt slabite, se pot inlocui. Daca sunt rupte, procedura BMW este de a inlocui toata caseta de directie, pe recall (= gratuit). Cu prima ocazie cand dati jos scutul motorului, verificati daca cele 5 suruburi din a doua poza sunt slabite sau rupte. Ca sa aveti acces la suruburi, trebuie sa priviti caseta de directie dinspre partea dreapta catre partea stanga a masinii. Daca aveti aceasta problema, iar masina intra in campania de recall, cel mai bine va adresati imediat unui service oficial BMW. Detalii gasiti in service bulletin-ul SI B32 08 18 (.pdf, atasat). Este pentru piata americana, dar informatiile tehnice sunt perfect aplicabile si in Europa. MC-10153751-9999.pdf4 points
-
Cum naiba sa iti vanda cod de update de harta cand este scos din EPC de mai bine de 3 luni. Part no. pentru update-ul de harta nu mai este valabil pentru nici o versiune, nu inteleg cum au reusit sa iti puna pe o factura asa ceva. In primul post este documentul BMW care explica procedura si faptul ca update-ul de harta este gratuit. In coltul stanga sus este codul documentului BMW, le poti cere sa il descarce singuri din SGATE sa il citeasca cu atentie si apoi sa iti retuneze banii. In GIS (sistemul de comenzi BMW), daca inceci sa bagi un part number de FSC de update harta comanda este anulata automat. Acest lucru este scris explicit in documentul BMW. Da-mi VIN ca iti dau eu codul lifetime din repair kit si zi-le sa anuleze comanda. De fapt sunt 100% sigur ca nu au bagat nici o comanda in GIS pentru ca nu se poate. Ce japca romaneasca ieftina...... Atasat o captura de ecran din ETK cu un X5 G05 cu navigatie Live, l-am ales random. In lista nu mai exista nici un part number de update de harta, doar cel "initial" se poate comanda care este pentru masina noua la prima livrare si care costa 0.01 euro. Poti intreba pe cei de la FIlaret, ce part no au comandat pentru masina ta.4 points
-
N are rost o analiza, pentru ca suntem clar condusi de niste incompetenti analfabeti functionali ( cu exceptiile de rigoare, putine care sunt ).3 points
-
Plimba te putin si prin zonele mai rurale si o sa vezi cum arata casele si curtile lor, ingrijite, cochete, curatenie, etc... dupaia da o tura prin satele noastre... pe langa ca ungurii sunt mai muncitori sunt si mult mai responsabili. Ma refer la omul de rand, normal, muncitor. Sunt mai saraci, dar asta nu ii face sa stea toata ziua ca la noi prin birturi si cand ai nevoie de vreunu sa te ajute o zi la lucru sau ceva, prefera sa stea pe ajutor de somaj sa bea la bar decat sa puna osu la bataie. Te asigur ca sunt mult peste noi la multe detalii de normalitate. Ca n-or fi ei in top management, sau prin corporatii nu stiu, eu ma refeream la omul muncitor, si mind setul lor. Lasa ca nici cu preturile din multe locuri infecte din Romania nu ne putem lauda, gen aberatii de Poiana Brasov sau Mamaia, sau altele. Nu e cazul sa ne dam superiori, ca ne o luam in frezi la multe capitole.3 points
-
Dl de la BMW mananca ceva c@c@t, dar pe alocuri are si dreptate. 2 ore n-am stat in vama de nu stiu cati ani, maxim daca au fost 30min, poate 45 daca am nimerit un schimb de tura, sau sarbatori, sau ceva ce sa incarce traficul. Totodata, acum dupa ce au legat autostrada M35 de la Debrecen cu "ciotul" de A3 + Dex16 spre Oradea+Centura, deja conducerea Fabricii BMW din DEBRECEN, face demersuri politice la nivel inalt ca tot personalul lor ce va zbura la Muchen+retur, sa o faca de pe Aeroportul Oradea si nu de la Debrecen, pentru ca acum au acces direct fara vama, au autostrada si pe Oradea aterizeaza LUFTHANSA... unde mai mult ca sigur ca isi vor negocia tarife+security check separat/privat. Dar cum la conducerea Romaniei au fost doar incompetenti, iar de 20 de ani ne chinuim sa facem o autostrada ORADEA - CLUJ, si din ziua de azi va mai dura MINIM 6-7 ANI sa o finalizeze, in conditii ideale de lucru, birocratie si alte detalii, la ce sa ne asteptam? Normal ca nu va investi nimeni zeci/sute de miliarde in fabrici cand infrastructura ta e praf, si tot ce vine/pleaca trebuie sa mearga pe drumuri nationale sau judetene pline de carute si vaci. Apropo de asta, acum fiind in plan si in lucru si reabilitatea caii ferate CLUJ-ORADEA-UNGARIA, se zvoneste ca banii se vor taia, si nu prea stie ce se va intampla cu proiectul, lucrarile fiind pe la 40-45% finalizate... Totusi NOKIAN a planificat detaliile astea si totusi au putut investi vreo 600mil EUR in noua fabrica la Oradea. DAR cea mai mare problema aici la noi, in Romania, este forta de munca, nu COSTUL, si LIPSA EI, mai ales a celor cu o pregatire suplimentara fata de MUNCITOR NECALIFICAT. Ungurii sigur sunt mai responsabili si dornici de munca!3 points
-
Tehnologia automobilelor electrice este intr-un ritm continuu de dezvoltare. Este doar o chestiune de cateva luni de zile, sau cu ceva noroc de circa un an, pana cand cel mai performant model de la un moment dat va fi depasit de un altul. Ca si la telefoanele mobile, o buna abordare (din punct de vedere financiar) sa iti alegi modelul cel mai fiabil ale carui performante iti sunt suficiente pentru modul tipic in care folosesti masina. In ceea ce priveste puterea masinilor electrice, s-a ajuns la o "cursa a inarmarii" privind caii putere, al carei sens mie imi scapa. Vad valori care depasesc puterea unei masini de Formula 1 a anilor '70. O fi nice to have, dar pe de o parte rostul masinii electrice este sa fii econom si prietenos cu mediul, iar pe de alta parte nu mi se pare ca soferii de astazi dau pe afara de talent - chiar daca in mare parte conduce masina, nu soferul. Nu mai e mult pana cand masinile electrice vor ajunge la acea densitate critica in trafic, incat sa auzim ca pe Valea Oltului un BMW iX3 de 2400 Kg condus de Niki Lauda-wannabe s-a lovit frontal cu un Mercedes AMG EQS 53 de 2700 Kg condus de Jackie Stewart-wannabe, la 150 Km/h fiecare.3 points
-
Fara sa diminuez cu nimic aspectele negative pe care le cunoastem prea bine despre România, statul 2 ore la granita al dlui Zipse - si posibilul aportul acestui eveniment la pierderea oportunitatii de a avea o fabrica BMW in tara - ni se trage de la atitudinea amicilor austrieci (in principal) si olandezi (in secundar), care ne-au tinut in afara Schengen vreo 13 ani, pentru ca au putut - oare unde am mai auzit asta... Regrete vagi exprimate de presedintele Van der Bellen nu compenseaza cu nimic anii petrecuti in afara Schengen, care nu doar ca ne-au costat enorm, dar vor avea consecinte inca mult timp de acum inainte, ca urmare a oportunitatilor pierdute (precum fabrica BMW). Este unul dintre motivele pentru care consider ca politica externa a României este mult prea slaba. Apropos, o buna parte din vina pentru preturile mari la energie electrica din Romania este tot a austriecilor, vedeti mai jos: https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-10-2025-003192_EN.html3 points
-
Eu sunt „depasit” si de design-ul interior si de exterior la IX3. A disparut si rotita iDrive. Iar farurile spate si masca fata sunt ORIBILE. Zici ca design-ul este facut de Kia/Hyundai (fara ofensa daca mai sunt posesori pe aici, dar nu arata a design german cum eram obisnuiti) sau marcile chinezesti care au intrat pe piata mai nou. Incepe sa arate mai bine versiunea normala de X3. Probabil asta e scopul.3 points
-
Sora nevestii avea un mg de 68kw parca…280km pe autobahn ( in Franța) Făcea cam 40k km pe an.Panouri pe casa,pompa de caldura,prosumator,toate cacaturile astea green moloz. A dat o și a luat mildhibrid benzină3 points
-
M am întors din concediu. Am bântuit o luna prin Italia de la nord la sud si invers. Consum pe 6235km 7,5. Nu am depășit 150km/h.In general am.mers cu 130-140.Au fost situații cand mai mult am stat, exemplu Amalfi, cred ca am făcut 20km in 3 ore. Una peste alta zic eu un consum bun pentru un benzinar, 3 persoane ,bagaje, clima a mers tot timpul.3 points
-
In ultimele luni am tot alternat plin pe plin cu OMV MM si Rompetrol EfixS. Dupa mai bine de 20k km, pot spune clar ca media consumului e mai mica cu 0,5-0,7L% cu motorina EfixS de la Rompetrol. Pur si simplu consuma mai putin. Traseele au fost in mare parte identice, zilnic cam aceeasi rutina, consum calculat la pompa, nu dupa CB.3 points
-
Ca sa reinvii un pic topicul, am schimbat acum pentru prima oara placutele fata la masina. Am 98k km Cele de pe spate inca mai merg, zice masina, vreo 30k.3 points
-
3 points
-
Pai fi atent, nu am FB & IG de 4 ani + si imi este super bine, nu am avut niciodata tik tok si la fel sunt mandru de decizia luata. Sunt constient ca EGR si DPF on al meu nu este nici macar 0.(0)1 salvarea planetei dar sunt constient de faptul ca toti prin actiunile noastre putem face bine ( pana una alta ce te defineste pe tine ca om si ce te face sa faci anumite lucruri care sunt la limita legii dar nu le faci ? Iti zic eu moralitatea sau cum ar spune tata "am coloana vertebrala"). La mine mai e faza ca acum 13-14 ani am avut cancer si cred ca incerc sa ma feresesc cam de tot ce e nociv si automat astea fac parte din factori care declanseaza sau maresc sansele si nu as vrea sa stiu ca am contribuit si eu. Da intr-adevar sunt mari probleme cu India, China care sunt mari poluatori pe planeta dar cum am zis mai sus, de ce sa contribui si eu la ceva rau cand pot sa nu o fac. Sper ca intelegi totusi de ce suntem uni mai inversunati si altii mai putin.3 points
-
Clasic, când rămân fără argumente, apar glumele sarcastice și bancurile cu ghețari. Nu, nu a topit EGR-ul planeta, dar uite că nici tonele de dieseluri "curățate" de voi n-o ajută. Faptul că majoritatea problemelor la diesel vin de la EGR/DPF/sonde nu înseamnă că soluția e "dă-le jos și gata”, ci că mașina aia nu a fost proiectată să fie abuzată și neîntreținută. Dar na, e mai simplu să tai decât să înțelegi. Să știi că și dacă ștergem aplicațiile, tot nu o să devină EGR-ul o piesă inutilă sau inexistentă. Realitatea nu se schimbă cu un swipe. Ultima oară când am verificat, impozitul (motor de 2000 cmc), că noi nu avem taxă de poluare, era în jur de 250 lei pe an. Adică o ieșire în oraș. 250 / 12 = 20,8 lei pe lună. Practic, nimic.3 points
-
Noi suntem o "specie" aparte de oameni. Eu cred ca nu ne intrece nici un alt popor la capitolul parerologie, aia care le stiu pe toate, incepand cu fotbalul ori cu masinile. Majoritatea sunt habarnisti sadea, ei nu stiu cate urechi au in cap, dar stiu ei ca EGR-ul e pus intentionat de producator sa le strice lor cazanele. Pe TikTok e dezastru ce vezi, e raiul sugeranistilor acolo, raiul conspiratiilor, al conspirationistilor, a laudarosilor de tot fel, a c.rvelor, e mama prostilor acea platforma. Nici nu-i de mirare ca un sarlatan precum cg a dat navod acolo si-a prins maxim posibil.3 points
-
Astea sunt pozele de la proprietar, nu de la mine de pe masina. Urmeaza sa le ridic luni. 6WB se poate pune atat pe benzina cat si pe diesel. Cand le pui pe masina si le codezi, selectezi masina, plus trebuie virginizate.2 points
-
Salut, deschid si eu topic pentru retrofit HUD, F10, dupa cum zice semnatura, voiam de mult timp sa fac. Mi-am luat inima in dinti si am luat din dezmembrari hud, cu mufe + capac, cam ce tine de el. Butonul il am deja(am cu trei butoane, dar momentan vreau sa termin hud), mi-e groaza de cat de mult o sa fie de munca, bord dat afara, decupat, etc.. dar sper sa iasa ceva frumos, sa-mi fac "damblaua" . Nu am de gand sa schimb parbriz, din cate stiu merge destul de ok si pe cel normal, nici senzorul de lumina. Pe viitor, in functie de cat timp mai tin masina , am de gand sa pun kafas2 in loc de kafas1, implicit alt parbriz si atunci schimb si senzor de lumina. O sa revin cu poze .. problema e ca ma astept sa ma tina 2-3 zile, o fac dupa munca, sa lucrez cateva ore la masina.2 points
-
Ca sa scurtam agonia,tu nu ai nici una,nici alta.In magazin poti sa cumperi hba,dar aia fara ahl e vax. Daca masina avea ahl ,automat avea si hba,care hba nu avea rost sa l cumperi,pt ca il aveai la pachet cu ahl…e simplu.2 points
-
Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada2 points
-
De ce sunt problematice după 150-170mii km?Pentru ca au reviziile la 30000km.Daca iei una cu 40-50mii km poți să-i faci tu întreținerea la 10-15mii km și atunci șansele sa ai probleme cu motorul sunt mai mici.2 points
-
La mine e cam regula generala treaba cu suruburile :)) da vb lui Red cand am vazut tot bordul jos am zis e clar, aici muream :)))2 points
-
@ebay experimentul meu cu Rompetrol(l-am mai scris pe aici pe forum candva). Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv OMV, 10k km - schimburi, filtru de motorina murdar(negru) Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv Mol, 10k km - schimburi, filtru de motorina din nou murdar... Facut schimburile de ulei, filtre etc... alimentat exclusiv Rompetrol, 10k km - schimburi, filtru de motorina curat Apoi am inceput sa experimentez cu Rompletrol, intre Efix si Efix S si am observat ca, cu EfixS consuma mai putin, se incalzeste motorul mai repede, e mai silentios si parca urca mai repede in ture(asta pe cateva masini diferite, de la Opel Astra CDTI de 80 cp, la M47, N47, B47, N57 sau Tiguan 2.0 190cp)...2 points
-
In sfarsit cineva care confirma ceea ce sustin despre EfixS de vreo 10 ani :))2 points
-
Hai că sunt in Bulgaria săptămâna asta, mai aproape de tine . Vrei sa ii schimb bările si evacuarea , ca să fie mai stock ? Tocmai am trecut pe filtru de aer stock la drumul ăsta lung. Pentru cine e sceptic că filtrul de aer sport nu face nimic, raspunsul la accelerație pe aspirate e mai brutal cu filtru sport decât pe cel stock. Totodata i-am schimbat si debitmetrul pentru că începuse sa dea erori pe el.2 points
-
Nu e deloc trist, pentru că ei testează practic 70% din baterie. Oricine are un EV și merge la drum lung folosește prima parte a bateriei de la 100% la 10%, nu de la 80% la 10%. Practic, în prima parte faci peste 300 km relax. Dacă vreți să vedeți teste la 130 km/h, le are tipul din clipul de mai jos: După cum se vede, de la 100% la 0% face 490 km. Dacă scădem 10%, asta înseamnă 441 km în prima parte a traseului, deci se fac lejer peste 300 km. Apoi, pe restul traseului, pauzele vor fi mai dese, pentru că vei încărca doar până la max 80%, ceea ce înseamnă aproximativ 300-340 km. În total, poți parcurge 1000 km cu o pauză totală de doar 30-45 de minute. Și în ceea ce privește alimentarea, alimentez mereu când mai am un range de 90–100 km, adică merg constant cu aproximativ 500 km disponibili. Range-ul total pe care îl am este de 600–650 km. Este destul de similar cu EV-ul: la benzină/diesel alimentezi când mai ai 10–20% în rezervor, iar la EV încarci între 10–80%, 10–90% sau 10–85%, deci undeva între 10–30% după prima parte a traseului.2 points
-
2 points
-
Majoritatea nu au un minim de cunostinte electrice si vor sa fie siguri ca nu vor intampina probleme sau pur si simplu nu au timp sa " bricoleze ". Eu am luat o statie portabila reglabila 8-10-13-16A monofazata cu stecher schuko care merge brici si la Bmw si la Tesla de pe ali... cu 320 lei. N-as da 1000 de lei pt acelasi lucru.2 points
-
Hai sa mai stergem praful, am facut vara aceasta cam 12.000 km, de fapt de la intalnirea bmw, pana in prezent. Inainte de intalnirea bmw i-am facut revizia, acum ma pregatesc iar de schimb ulei + filtu. Inainte sa plec in primul concediu i-am schimbat si placutele de frana pe spate. Pun o poza cu tractorul de pe pasul Simplon, l-am dus sa-si vada si casa... De curand am cumparat bimmercode + cablu enet si i-am facut urmatoarele codari: - sa bipaie cand o inchid / deschid; - video in motion; - setari audio de bowers wilkins ( functioneaza doar daca ai HK) - la sport displays sa apara temperatura ulei, boost (apare dar nu arata nici o valoare, de ce?) accelerometru sau g-meter, la fel apare dar nu arata nici o valoare, de ce? Am tot butonat bimmercode-ul si nu prea m-a dat pe spate cu ce poate face. Aveti voi alte idei ce se mai poate face cu el?2 points
-
Cum spuneam, am o banuiala legata de alt pin. Nu stiu, insa, cat de mult poate influenta, partiala lui nefunctionalitate. Teoretic, in momentul de fata, modulul din usa comunica ok cu GM3 prin firul P-Bus. Ma gandesc ca, daca mai este un pin cu contact imperfect, cumva transmite catre GM3 un mesaj ca e ceva acolo in neregula si GM3 taie comunicarea cu modulul. Nu stiu daca e posibil, e doar o banuiala. Si, repet, in momentul de fata, nefunctionalitatea este foarte redusa, spre deloc, lucru care ma duce cu gandul ca nu am schimbat pinul respectiv de la P-Bus degeaba. Pana la urma, schimb toti pinii din mufa, .2 points
-
Nu, evident. Mi-au spus sa cumpăr un update și ca spera ca odată cu el să-mi vina și codul lifetime2 points
-
Oglinzile rabatabile electric nu au nicio problema daca sunt inchise manual. Au un al 2lea sistem de rabatare manuala, in plus fata de cel electric. Daca oglinda electrica a fost rabatata manual, o dai inapoi tot cu mana. In cazul tau cand ai apasat pe buton, baza rotativa electric a ajuns in pct ul de inchis, de aceea ai auzit pocul. Dupa care la reapasarea butonului oglinda s-a deschis. Acel sunet slab nu ar trebui sa se auda, eventual incearca sa gresezi partile in miscare.2 points
-
Salut, las live 2025-3 aici, ultima versiune. BMW Road Map EUROPE LIVE 2025-3.torrent Evo 2025-2 , ultima versiune. Road_Map_EUROPE_EVO_2025-2.zip.torrent Nu stiu daca am voie sau nu, dar va pot ajuta cu fsc repair kit pentru update harti pentru evo/live la 25 eur. @Romulus te rog sa editezi daca nu am voie cu pret/a promova ceva. btw, nu am acces in bmw, le iau de la cineva si le transmit direct.2 points
-
2 points
-
N are cum sa incalzeasca motorul daca nu e pornit In consecinta, la PHEV, daca mergi electric si dai talpa, motorul pe benzina va porni la temperatura exterioara, cu totul rece in el.1 point
-
Eu îl încălzesc manual, adică merg în sport pana ajunge la temperatură. După asta îl trec în hibrid1 point
-
Fata este PnP, spatele nu. Nu am montat, oricum la mine am refacut complet franele spate de 335 (etrieri, discuri, placute, saboti, conducte cu OE/OEM). Eu aveam etrieri fata pentru disc de 340mm, care folosesc fix acelasi tip de placuta, amprenta este identica. In comparatie cu 340mm, discul de 370mm ofera doar o racire mai buna. Pentru daily use nu face sens, pentru track day face.1 point
-
Nu, mergi pe hybrid, neavand baterie, va sta doar in motorul termic. Te rog sa citesti manualul/youtube pentru a afla toate informatiile necesare.1 point
-
Densitatea de energie e comparabila cu lifepo. Și mai trebuie sa te gândești ca e prima generație. Costul e marele avantaj aici, plus performanta la frig din câte am înțeles.1 point
-
1 point
-
Astazi cu siguranta pana la mare au fost numai masini euro 6 Oameni cu caracter , am ozn am mustang galben am audi rs am plecat la mare ca sa fac regenerare la masina vreo 8 ore. Si sa distrug ventilatorul sau pierd tot freonul din ac Cand se vor intoarce duminica seara 1 sfert deja se gandesc sa sparga dpf.urile infundate pe masinile lor cu 90k km istoric rar si carvertical fara dauna1 point
-
Am rezolvat prin schimbarea intinzatorului cel care a venit in kit era mai scurt decat cel de pe masina ... mecanicul nu a fost atent la acest detaliu...1 point
-
Și discuțiile astea despre cum China sau India poluează mai mult nu sunt atât de relevante la nivel local. Oamenii se îmbolnăvesc din cauza poluării de aici, nu din cauza particulelor de NOx din China sau India. Poluarea locală ne afectează cel mai mult sănătatea, așa că putem renunța la argumentele despre alte țări. Gândește-te doar cum ar fi să trăiești într-un oraș fără mașini: fără poluare fonică, fără poluare a aerului etc. Doar aceste lucruri ar crește semnificativ speranța de viață. Aerul pe care îl respirăm este o cauză majoră a multor boli care, din păcate, duc la deces.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ST ul are lanț si alte probleme . Și da stiu de problemele motoarelor cu distribuție imersata in ulei. Oricum in ultimii ani au început sa dispară lumea trecând la lanț/curea clasică.1 point
-
petronas syntium 5000 xs 5w30 BMW LL-04 https://www.pli-petronas.com/uk/petronas-syntium/products/syntium-5000-xs macar stii o treaba ca nu este contrafacut. Uleiul este de calitate1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00