Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/13/24 in all areas

  1. Buna ziua domnilor si bine v-am gasit Sunt un (nu chiar) proaspat posesor de 540i, cumparat in august 2022 din Germania la 31.561 km. Am trecut la BMW dupa 8 ani de VAG, mai exact dupa un Golf MK6 GTI Edition 35 in care am investit mult timp, bani si pasiune. Pun si 2 poze cu fosta daca e permis Pana sa cochetez cu ideea de a schimba masina ma tot uitam la B58 si la ce potential are. Nu eram setat neaparat pe G30, dar cumva un prieten cu 530d m-a impins spre clasa aceasta. La finalul zilei tot ce pot zice este ca "je ne regrette rien". Masina e fabricatie 02/2018, Carbonschwarz Metallic (416) cu interior Leder Dakota/cognac/exklusivnaht (LCRO). Voi enumara cateva din optiunile mai importante: 223 Adaptive Suspension, 2NH M Sportbrake, 2VH Integral Active Steering, 323 Soft Close Automatic System For Doors, 337 M Sport Package, 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable, 4HA Seat Heating Front And Rear, 552 Adaptive Led Headlight, 688 Harman/kardon Surround Sound System, 715 M Aerodynamics Package, 5AT Driving Assistant Plus, 5DN Parking Assistant Plus, 6CP Apple Carplay Preparation si alte chestii precum comfort access, portbagaj electric, incalzire in volan, HUD, trapa, perdelute spate. Neavand luxul de a lua o masina noua a trebuit sa fac niste compromisuri la partea de optiuni, dar le rezolv usor usor cu mici retrofit-uri. Ca sa nu fac o singura postare kilometrica voi continua mai jos
    5 points
  2. Babaeti, n-ati inteles nimic din efortul de comunicare al omului. Fiti si voi atenti, ce mama naibii? Uite, de data asta va traduc eu (asa, de weekend, dar sa nu se mai intample): Pe de-o parte avem eroul principal, acest Ghilgames de Craiova. El a vrut sa arate tuturor ca e barosan da barosan si si-a luat seria 8. In plus, mai si circula cu el asa cum trebuie, sa se stie (stie, stie, stie..). Doar ca dusmanii si-au luat electrice. Si nu doar ca si-au luat electrice, dar mai si discuta intre ei despre ele, ignorandu-l total pe eroul grabit. Deci o gramada de bani aruncati pe impresia artistica, si nu-i pasa nimanui. Epic stuff, s-ar scrie un cantec lautaresc beton . Ca sa nu zic manea, ca da prost aici in comunitate..
    5 points
  3. Niciodata nu am inteles sensul unor astfel de fake-uri. Cu ce ma incanta sau imi este util sa aud, intr-o masina electrica, sunetul generat in mod artificial al unui motor termic? Care este diferenta intre asa ceva, si cei care isi monteaza in mod artizanal o a doua teava de esapament in bara din spatele unei Dacia Logan? De ce as umple masina de embleme "M", cand de fapt aceasta nu are nicio optiune din pachetul "M"? Ce rost are sa port o geaca pe care scrie mare "Adidas", ea fiind contrafacuta? Toate acestea sunt variatiuni care speculeaza o tema comuna: vanitatea umana.
    4 points
  4. N-am scris nimic de mentenanta, sa nu credeti ca am neglijat-o Am facut pana la momentul actual 3 schimburi de ulei / filtre, la 34.400km, 43.240km si 51.640km. La 46.750km am schimbat bujiile, am mers pe NGK 94201. La 56.600km am schimbat placutele de frana fata-spate, am pus furtunase de frana metalice (HEL) si tampoane Powerflex la toba finala. Am mers pe placute de frana originale. La 57.300km, odata cu arcurile H&R am montat si flanse noi, originale, fata-spate. Cand va veni timpul pentru discuri noi, sunt tentat ori sa pun discuri de G20 M-Performance pe dimensiunile mele stock (374mm fata, 345mm spate) ori sa fac upgrade la kitul de franare M-Performance de G30 (395mm fata, 370mm spate). Ramane de vazut In viitorul apropiat urmeaza sa schimb uleiul in diferentiale si cutia de transfer. La cutia de viteze inca sunt in dubii daca sa fac revizia la 60 sau 80k. Masina fiind modificata, tind sa o fac mai devreme. Bag si 2 sound check-uri
    3 points
  5. @edit da, am verificat-o inainte de cumparare la BMW si a fost OK, cu istoric la reprezentanta si un singur proprietar in Germania Dupa ce a ajuns masina am inceput cu mici schimbari Am bifat pe lista grile originale M-Performance negre, tips-uri originale negre, difuzor de M-pack LCI, stopuri LCI si PPF pe faruri. Nu mi-au placut niciodata stopurile pre-LCI, imi dau un vibe de F30. Nefiind mare fan al anvelopelor runflat am luat un set de anvelope de iarna Michelin PA5 non-rft + kit de roata de rezerva original. Am pierdut ceva spatiu din portbagaj dar macar pot merge linistit
    3 points
  6. Mi-am făcut curaj: https://ibb.co/xgnTHTN https://ibb.co/HdzjPF7 https://ibb.co/dggtdv6 https://ibb.co/Bc5SxLg https://ibb.co/JRWd0BZ https://ibb.co/cXpB5Q8 https://ibb.co/X2dVHfC Dacă tot am desfăcut fetele la portieră am schimbat și alte piese: fibra optică de la lumina ambientală din portieră șoferului (avea multe crăpături și cred ca contribuia la lumina slabă), plasticele de la 3 mânere interioare. Mi-a luat cam 2.5h, probabil unuia care face asta des îi ia mai puțin. Nu am poze făcute înainte, dar în principiu nu aveam deloc lumină ambientală cu LED-urile vechi.
    2 points
  7. Pai recomandarile sunt chestii normale, si de bun simt: 1) Erori de proiectare motor, dar aici nu ai ce sa-i faci, decat sa intretii cat mai bine poti 2) Ulei bun, schimbat des ( 10k ) nu 25-30k... normal ca isi pierde din proprietati 3) Dilutie cu motorina de la regenerari, din nou pct 2 - schimb de ulei cat mai des! - la 25-30k km cred ca deja 1L o fi minim de motorina in ulei... deci ungere foarte slaba/precara 4) Posibil ca si pompa sa nu ofere suficienta presiune din fabricatie, desi m-as mira ca BMW ar pune asa ceva pe o masina... dar din nou, mersul constant la blana si/sau circuit nu ajuta... 5) Tot o chestie de bun simt, sa ajunga motorul/uleiul in temperatura pana sa incepi sa dai in ea ca surdru n clopot...
    2 points
  8. Iar ca anvelope, iti recomand sa respecti recomandarile producatorului, adica anvelope runflat si omologare * BMW.
    2 points
  9. Putin offtopic... se opresc la Unguri din cauza infrastructurii rutiere ( si intr-o mica masura a rigiditatii/incompetentei administratiilor publice locale ) ... cine dracu vrea sa-si transporte marfa pe drumuri nationale si sa stea ore in sir prin vami... de aia se opresc in Ungaria, nu din cauza retelelor de transport energie electrica De aia si BMW s-a oprit la Debrecen.
    2 points
  10. @WIN60 In primul rand, este necesar sa specific ca prin rulment intermediar eu inteleg rulmentul de la mijlocul cardanului, care se fixeaza de caroserie. Nu cunosc cum e la E60, dar la modelele mai vechi de BMW rulmentul intermediar trebuie "preloaded" (adica, montat intr-o pozitie in care sa existe o forta axiala asupra lui). Spre exemplu, la E34/ E32 aceasta se realiza impingand rulmentul 4-6mm catre cutia de viteze, si strangand suruburile in aceasta pozitie. La E28 / E24 erau 2mm. Trebuie sa gasesti specificatia pentru E60. Evident, daca mecanicul care a schimbat rulmentul a efectuat corect operatiunea de "preload", informatia de mai sus iti este inutila. In caz contrar, merita sa verifici preload-ul; un rulment intermediar instalat fara preload este o cauza foarte probabila a vibratiilor pe care le reclami.
    2 points
  11. @WIN60 fac tot posibilul sa parchez undeva mai izolat, nu ma deranjeaza sa merg 500m pe jos pana unde am nevoie sa ajung. Ma descurc
    2 points
  12. Pentru ca nu sunt sanatos si mi se parea mega silent doar cu downpipe-ul schimbat, am montat o evacuare axle-back de la Remus. Evacuarea are omologare ECE, dar din pacate pe cei de la RAR nu ii intereseaza aceasta omologare. Am mers pe difuzor original de M550i LCI, nu ma intereseaza sa o fac fake-M5 cum tot vad peste tot G30-uri cu difuzoare M5 look de pe aliexpress... Am vazut pe forumurile externe ca barele stabilizatoare de M5 F90 sunt bolt-on pe G30 xDrive si sunt o solutie buna pentru o imbunatatire a stabilitatii/dinamicii, asa ca am bifat si barele stabilizatoare de M5 + bielete antiruliu originale de M5 Mi se par cam anemice padelele originale de pe G30, asa ca am optat pentru un set de padele de la Evolve UK. Bonus trim-ul volanului de M5, imi place mai mult cum arata cu decupatura aia in spita de jos
    2 points
  13. @mada_linn multumesc! Nu as putea sa zic ce putere are acum pentru ca nu am mers la dyno. MHD zice "up to 500hp 720nm" pentru setup-ul acesta, insa pe benzina noastra de 100 e mai jos, probabil ~450. Jonglez cu ideea de a da o tura pana la Kotte Performance in Germania pentru turbo hibrid si soft, dar nu sunt hotarat. E timp La inceputul verii 2023 am mers la o intretinere a tratamentului ceramic. A aparut in peisaj un eleron M-Performance style, care cel mai probabil nu e pe gustul tuturor. Initial si mie mi s-a parut too much, dar m-am obisnuit cu el si acum imi place Am colantat cromul de pe manere negru lucios. Acum incepe partea de retrofit-uri Am mers cu 540i-ul unui prieten care avea optiunea de ceramic controls si mi-a placut, asa ca m-am apucat sa caut. A mea neavand clima pentru locurile din spate a venit cu climatronicul monocrom. Stiam ca cel color cu touch e plug&play asa ca am inceput sa caut. Am luat un modul de G11, l-am facut puzzle si l-am montat. All good Difera spatele si trebuie schimbata carcasa cu cea de pe clima de G30. A urmat schimbatorul + controller-ul iDrive ceramic
    2 points
  14. Ai o masina superba, felicitări pentru achiziție cât si pentru modificările făcute cu gust! Ce putere estimezi ca atinge acum? Ai si un target viitor?
    2 points
  15. scuza-ma ai dreptate, mi s-a intamplat si mie ieri am pornit la drum Brasov - Fagaras. de obicei eu il fac in 5-7 minute depinde de trafic. acuma am mers cu niste prieteni cu electrice babaetz penibil, s-au certat care sa fie primul in coloana sa “taie aerul” , etc. cat s-au certat ei acolo li s-a terminat bateria… penibil. au incarcat, peste noapte si azi dimineata am pornit din nou la drum(o zi intarziere) dupa multe fandari inspatele camioanelor acum ne -am oprit la prima benzinarie , ei spun ca pentru o pauza, dar eu cred ca ma mint si vor sa incarce. deja se vorbeste de pauza si la urmatoare benzinarie, fara fandari si stat doar in spate la camioane sper sa ajungem pana maine, va tin la curent( pun intended)
    2 points
  16. A urmat o corectie a vopselei + aplicarea unui tratament ceramic, detailing la interior si la motor. De Black Friday masina a beneficiat de un stage 1 de la MHD pentru motor si un stage 3 de la XHP pentru cutia de viteze. In primavara am cautat sa iau un set de jante pentru vara. Am vrut 20 initial, insa n-am gasit niciun model interesant la vanzare asa ca am luat un set pe 19, style 799M de BMW G29. Mi-a placut faptul ca jantele au specificatii bune pt G30 si stau la fata fara distantiere. Acum incepem usor sa intram in rabbit hole A urmat o pompa de inalta presiune de B58TU, un downpipe cu catalizator EU6 de 300 celule si protectie termica, un set de boost pipes de la FTP (intake pipe + charge pipe) si softul MHD stage 2 HPFP pentru motor.
    2 points
  17. Interesant ca un drum de 3 ore reusesti sa-l faci in 2h 15m. Atat imi arata google maps ca faci cand este trafic 0. Ciudat ca prieteni tai opresc fortat la benzinărie pentru 240 km și dacă mergi cu 150 km/h, un model 3 LR tot face 300km.
    2 points
  18. Azi, din nou, poate pt a zecea mia oara, Pipera - Craiova… eu 2 ore si 15 minute pana in Craiova… prietenii cu electrice 3:50 pana in Craiova… aceeasi distanta, doar ca aveau fandari in spatele tirurilor pt aerodinamica… opririe fortate la benzinarii… gen pauza (pe care nu o faceau cand aveau Ice)… ba, penibil… si chiar si ei recunosc… Nu zic ca viitorul nu poate fi electric/hidrogen… baaa… dar nu in forma actuala
    2 points
  19. Da, din asta traieste, destul de bine, as zice. Dar si munceste.
    1 point
  20. Il urmaresc pe Sreten de vreo 2 ani si ceva, am vazut toate episoadele, e cel mai tare. Ganditi-va de unde a inceput...cand era in US si service-ul era foarte scump pt BMW-uri..nevoia te invata si uite ca a ajuns sa traiasca din asta, cel putin asa cred. Foarte misto, bravo lui.
    1 point
  21. Salut, eu ma uit la Sreten la fiecare episod! Mi se pare ca explica pe intelesul tuturor, iar meticulozitatea, grija, curatenia si profesionalismul cu care lucreaza, mi se par din alt film. Pur si simplu face totul ca la carte @Itarachiu ce ti se pare ca, carpeste la masini? Nu mi s-a parut ca, considera ca e pacat sa pui surub unde poti lega cu sarma. Adica as avea incredere mult mai mare in el in a-mi restaura un BMW , in loc de reprezentanta sau alte service-uri autorizate.
    1 point
  22. Eh,nu e chiar așa, intră mulți bani în aia,nu doar ce zicea el.. Dar la prima vedere,arăta ok mașina, contează mult un garaj. Mi a plăcut ăla care i a curățat motorul,aici nu există așa ceva.
    1 point
  23. V12 850 ( sau vârtej în rezervor)
    1 point
  24. Sora mea a luat preșuri de cauciuc originale pt F30. Deci,dincolo de prețul avut(pe care l-as accepta pe motive de calitate/utilitate/design), sunt și ordinare,adică materialul a unul extrem de tare,extrem de puțin maleabil pentru scoatere/punere la loc( parca manevrezi o bucată de plastic,nu cauciuc), iar suprafața lor, fără striații,e alunecoasă când e udă. Deci,preșuri aftermarket de calitate cu 150 lei rulz.
    1 point
  25. Plus ca au si Logo-ul cam mic Au pus sa se vada din casa...
    1 point
  26. De aici: https://www.benzinfabrik.com/de/led-auto-innenraumbeleuchtung/led-ambientebeleuchtung/7975/2x2016-smd-led-modulplatine-ambientebeleuchtung-fuer-bmw?number=B803818 Eu am luat 12 bucăți, am zis sa le schimb pe toate, sunt câte 3 pe fiecare portiera. Am văzut ca mulți cumpără doar 4 și le schimbă doar pe cele de sub baghetă, nu și pe cele de la mânerul de deschidere și cele din spațiul de depozitare din portiera.
    1 point
  27. Masina merge foarte bine, trage de pe la 2000 RPM, ceea ce inainte nu prea facea. Acum e mult mai vioaie si se accelereaza din ture mai joase. Peste 2500 RPM, daca calc acceleratia la maxim, imediat se simte acel zvâc de aspirat. Ieri cand veneam de la munca am primit un check engine in nas, pentru ca de ce nu? Cu masina asta mai mult am mers cu check-ul aprins decat fara erori . Am fost azi la baieti sa vedem ce eroare aveam, banuiam un missfire pentru ca tot ieri am ajuns la range 20 km si motorul acesta (posibil si celelalte) daca mergi pe rezerva, te poti lovi de missfire, din cauza ca pot exista goluri de aer pe instalatie. Apoi ma mai gandeam ca poate fi o eroare de efficiency below threshold pe parte de lambda, pentru ca masina nu ar reusi sa isi faca desulfurizari, mergand la viteze foarte mici cu motorul cald. Aparent nu a fost nici una din aceste probleme. A fost o eroare pe air temperature intake. Masina are filtru de aer K&N pe care anual il curat, il invart un pic pe strung sa arunce toata mizeria, il las la uscat si il pulverizez cu ulei. Problema e in felul urmator, pe motorul acesta, nu exista incinta/aparatoare termica pentru filtru care sa vina cu filtrul K&N. Urmeaza un mic proiect sa reusesc sa bag filtrul in carcasa originala a filtrului de aer, pe care il voi acoperi cu folie de aluminiu pentru o mai buna izolare termica. Ca idee, partea superioara va fi decupata pentru a putea scoate doar filtrul pentru curatare, nu toata carcasa, cum este conceputa. Zilele astea ma voi ocupa de asta, pentru ca in anotimpul calduros, temperatura aerului de admisie trebuie sa fie cat mai mult posibil de scazuta, pentru ca temperatura din camera de ardere sa fie cat mai coborata, care duce la o eficienta de ardere mult mai buna. Filtrul neavand incinta, in momentul de fata trage foarte mult aer cald din incinta motorului, mai ales cand motorul ajunge la temperatura optima functionare a apei si uleiului. O sa revin cu poze cand treaba e gata.
    1 point
  28. Dupa indelungi cautari, a venit momentul schimbarii. Dupa aproape 4 ani de biciuit un Passat Variant BITDI, luat in conditii aproape similare ( 3,5ani vechime, 55k km rulaj ), masina care va ramane mult timp printre preferate, o masina de exceptie, care a oferit tot ce am avut nevoie ( spatiu, dotari, dinamica - motor+cutie, consum ), si dorind totusi o garda la sol ceva mai mare, am ajuns intr-un final la un BMW X3 (G01). Facand calculele, M40d a fost cea mai buna varianta, care sa se muleze pe necesitatile ( a se citi MOFTURILE ) mele. Long story short, era o masina salvata pe mobile de ceva vreme, si a fost ceva de genul... too good to be true, am riscat un pic, platind masina doar din poze ( desi e luata de la un dealer BMW destul de mare de pe langa Munchen ) pana n-am vazut-o in curte, am avut ceva emotii, 40k eur fara TVA fiind totusi un pret destul de maricel. 08/2019, aprox 52.500km, 326cp/680nm, si dotari cat incape, unele dorite, unele... sa fie primite Pot sa spun doar ca, pe mine culoare m-a cucerit din start, eram deja satul de negru, alb... poate argintiu ar fi mers... dar aceasta culoare BMW Individual - Sonnenstein-metallic, in combinatie cu elementele "aurii" ale echiparilor ///M Performance (M40d/M40i) este aproape perfecta ( zic si eu... ) Printre dotarile care merita mentionate: Scaune sport fata, Piele Vernasca Beige, cu ventilatie Jante 718M, 21", 8,5x21 - 245/40/21 fata // 275/35/21 spate Suspensie Adaptiva M Cheie BMW cu display Driving Assistant Plus Pachet Business cu Pachet Navigatie Pachet Oglinzi interior/exterior Sistem Sunet HIFI Pachet Innovation - HUD + altele Bord Full Digital Parking Assistant Plus, camere 360 Faruri LED adaptive Incalzire scaune fata+spate Geamuri cu tenta fumurie Geamuri Acustice Pachet Iarna + Volan Incalzit Webasto + o lista lunga de dotari de serie... Pachet M, Frane M, Cutie Automata Sport, Clima 3 zone, Volan M, Senzori parcare fata+spate, Scaune fata electrice cu memorie, Evacuare sport, Diferential Sport, Directie variabila Sport.... etc etc etc Inca n-am apucat sa ma misc prea mult cu ea, cel putin pana nu ii fac CASCO, prefer sa minimizez orice risc, doar strictul necesar ( RAR, etc ), dar mai nou pana nu ai macar CIV nu se mai poate emite polita CASCO, o surpriza pentru mine ( cand am luat Passat-ul, am trimis doar pozele cu masina si actele, si cand am plecat din Germania pe roti cu masina, CASCO era deja in vigoare... ) Alte detalii si poze mai urmeaza incet incet.... Poze 2 Poze 3 Poze 4
    1 point
  29. Doar să-mi fac curaj să mă apuc de acum
    1 point
  30. Salutare, Iti recomand Rawenol, dar asta pentru proprietatile lui. Nu inseamna neaparat ca daca schimbi marca nu mai consuma ulei, pot fi niste pierderi acolo...
    1 point
  31. Eu stiam ca la N57, de la pompa de ulei pleaca problemele, ca nu mai face presiune suficienta, si nu mai unge calumea cuzineti, si de acolo dezastrul... Bine, nici schimburile de ulei la 25-30k km nu ajuta la starea de sanatate a pompei...
    1 point
  32. cum ce cauta? pai topicul este "countdown to extinction", fara vreun BMW ca must. Etron Gt este masina electrica care imi place cel mai mult. si taycan, de asemenea. motorizari basic, nu avioane, ca sunt indeajuns de puternice.
    1 point
  33. Asa scârțâia si pedala de la fostul e90 si dupa ce am schimbat kitul de ambreiaj. Cred ca e din ansamblul pedalei. Mai dadeam cu wd40 din cand in cand si disparea o vreme. 8 ani de zile am mers asa cu ea fara alte probleme. Era foarte enervanta in trafic start stop.
    1 point
  34. Pentru covorașe eu ți-as recomanda originale. Vin perfect,nu miros,nu alunecă,etc
    1 point
  35. Doar un mecanic bun iti poate spune ce si cum, noi aici ne dam cu parerea. Soarele adica placa de presiune, in limbaj de lemn.
    1 point
  36. @ADRIAN HD Am sunat la bForce , mi-a făcut preț 400€ manopera .
    1 point
  37. @Alin Florea pune doar ce ai pe stalp. Eu am trecut de la 21 la 20, M787 luate direct de la BMW. Daca te intereseaza in set de 21, da mi un mesaj.
    1 point
  38. Nu poti!Dimensiunile acceptate sunt doar cele de pe stalpul sofer.Asta daca tii la masina.
    1 point
  39. @bimmer90f30, inca odata nu era vorba de e90. in rest da sunt de acors cu gunoiul. dar gunoiul e creat de absolut orice foloseste omenirea asta. sa spui ca fotovoltaicele nu sunt bune pentru ca creaza gunoi e cam peste mana. gunoi creaza pana si tricoul ieftin de care ne bucuram, ambalajele de pe amazon and so on. lumea nu e perfecta , dar fotovoltaicele creaza mai mult bine decat rau. ps:am impresia ca in vest unde stau eu stai si tu:)
    1 point
  40. Nu,el cunoaște impactul e90-ului când va avea 45 de ani,și asta îl liniștește.
    1 point
  41. Care e masina aia electrica low cost? :))) Si sa nu spui Spring, ca aia nu e masina.
    1 point
  42. cipriene, eu nu te suport nici acum ::)))) erai suparat pe mine ca te luam la sula ca nu ai casco asa sunt eu, am niste fixuri. pt casco si pt electrice ::)))) si pt cei care vor perpetuum mobile si se mira ca e 7000 de lei o reparatie la BMW.
    1 point
  43. Deci numa de glume se tine beanveu... Am fost azi sa schimb anvelopele, ajunge cu cele de iarna... dupa uzura cred ca mai tin doar anul viitor... slabut Pirelli... Dau masina jos de pe elevator, pornesc... bam... notificare in bord - REAL AXLE DIFFERENTIAL LOCK - RESTRICTED - Meretz incetuc, si consultat cel mai apropiat prieten mecanic din reteaua beanveu... Mi-au picat ochelarii, am deschis cartea de rugaciuni, am chemat toti sfintii in sedinta la liturghie... in gandul meu, e gata, Duminica trebuie sa plec pt vreo 2000km inclusiv saptamana viitoare... exact ce aveam nevoie... perfect timing... karma, ceva... Ca romanu, opresc motorul, pornesc din nou, notificarea persista... aiii da ma-sa... Scot obedeu: Regulated Differential Lock - Control Unit - Microprocessor malfunction - 482B9E, Sevomotor, actuation - short circuit to ground - 482B8D Suna a film horror, Exorcistul... hai boss sa stergem erorile, delete all... nimic... nu se sterg, coafura rezista... Deja am slabit vreo 50 grame... Dau mesaj la "colegu" de la BMW, urgenta maxima, acum aduc masina, constatam... Pe drum mai fac o oprire, inchid si masina, revin, pornesc... ZERO notificari in bord... hmmm... ba esti nebun, n-are cum, scanez din nou, aceleasi erori, acum se sterg, totul functioneaza ok... zero erori la rescanare. Ajung la BMW, bagam la diagnoza si 170lei mai tarziu, eroarea a fost ori la contactul lasat pornit ori au invartit aia roata cumva pe elevator si ceva s-a dereglat. Totul e verificat si in parametrii. Posibil si bateria sa inceapa sa dea semne, in teorie, 5 ani aprox... poate in toamna o pun pe lista... Deci -170lei, -50grame, si 5000 de fire albe in cap... si asa-s aproape chel. Emotii mai mari ca la Bacalaureat. Doamne ajuta!
    1 point
  44. In acest moment anvelopele sunt diferite ca și marcă față spate. Chiar dacă sunt no name, au totuși 7mm pe spate. Dar decât sa am probleme, le voi schimba toate 4 și voi pune aceeași dimensiune (cea de pe stâlp) și normale.
    1 point
  45. Sau intr o pungă, o desfacem mai târziu.
    1 point
  46. hai sa taiem putin aberatiile cu un anume gen de persoane , daca nu ar conta impozitul am conduce multi V8 si motoare mari . DIn contra, money management inseamna gestionarea banilor si nu aruncarea lor nesocotit . Asa am putea spune ca putea lua o masina nonhybrid daca tot a cheltuit 100 k si sigur erau variante Orice scutire de taxe directioneaza banii in alta parte si anume persoana fizica in defavoarea statului si cam atat . Avantajele trebuiesc explorate si folosite nicidecum ignorate si "mistocarite " . Succes la vanzare .
    1 point
  47. @Tanstaafl macar ai inteles mesajul - pe BMW cu X nu se pun panarame de cauciucuri! ..Ca explicatiile sunt date de PREA MULTE ORI (de multi dintre noi) despre DE CE NU.. in paginile acestui forum! Nu mai zic ca VIATA nu trebuie sa depinda@@ de cum sta o masina pe 4 (patru) plicuri pe asfalt, ca tu stiai.., ca ai schimbat banda deja.. Hai sa schimbam topicul ca tu sigur ai inteles. Poti sa imparti multumiri tuturor care ti-au raspuns.
    1 point
  48. @Tanstaafl Pe viitor, referitor la producatorii de anvelope, tine cont de faptul ca acestia se impart in trei categorii principale: Producatori premium: Bridgestone, Continental, Dunlop, Goodyear, Michelin si Pirelli. Unii includ in aceasta categorie si pe Hankook; Producatori mid-range: lista este semnifictaiv mai lunga, dar cuprinde in principal: BF Goodrich, Falken, Firestone, Fulda, Hankook (daca nu il incluzi la cat. 1), Kleber, Kumho, Nexen, Nokian, Semperit, Toyo, Uniroyal, Vredestein, Yokohama. // posibil inca (putini) altii, care imi scapa. Restul. Iti recomand sa echipezi masina numai cu pneuri noi, de la producatorul tau favorit din categoria 1 (de preferinta), sau cel mult din categoria 2. In mod evident, aceasta recomandare se aplica atunci cand nu intra in contradictie cu instructiunile producatorului - in mod particular in ceea ce priveste sistemul xDrive.
    1 point
  49. Dupa o diagnoza, rezultatul a fost "eroare ceasuri de bord". Dupa stergere, eroarea nu a mai aparut.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.