Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/21/25 in all areas

  1. Sa mai stergem praful! Totul e ok, o revizie in primavara cu ulei Liqui Moly 5w30, urmeaza alta, acum, la 7k km distanta, cu ulei BMW 5w30. Consuma cam 750 ml la 10k km. Masina are acum 140600 km. Noroc cu E39 ca altfel ne plictiseam!
    2 points
  2. La Xuri e mult mai usor de demontat vebtilatorul.. Spatiul e incomparabil mai mare fata de E90 sa zicem unde ventilatorul chiar e inghesuit. Sa tragi un simplu cablu prin E90 in bord dintr-o parte in alta ..deja faci calcule.. si bagi injuraturi. La X1 am pus Helix DSP (..inclusiv racire prin ventilatie la HU sa nu crape de la caldura degajata) si altadata am pus camera de bord (fata spate) in doi timpi si trei miscari.
    1 point
  3. teoretic asta ar fi https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=71BZ-EUR-07-2021-G01N-BMW-X3_30dX&mg=64&sg=40&diagId=64_2310&q=64119382861 pare sa fie undeva la 1400 lei ( probabil ca mai mult în reprezentanta ) nu îmi e clar cât de ușor e de schimbat, la urs e oarecum ușor trebuie cineva cu mâini mici și care sa știe multe înjurături , am schimbat una în tinerețe a durat cam 30 min .
    1 point
  4. Foarte tare ! Ai deschis capota, să vezi daca mai ai motorul la locul lui? Ce fel de postare e asta? Ți se pare că aici e Dumnezeu ? Cheamă pe cineva cu o diagnoză, de preferat originală să vadă ce erori ai, apoi revii cu ele aici. Nu are nimeni glob de cristal să îți ghicească in el.
    1 point
  5. G01,G45,G70,G26,F10….toate motorizarile ,si x si s drive ( 19 si 20 ). https://www.leebmann24.com/ro/de/collection/bmw-x3-reifen-10911?tire_diameter=19.20 Doar 2 sunt RSC,de la pirelli,in rest standard;daca nici asta nu stie ce vinde…
    1 point
  6. Exista si anvelope non runflat cu steluta pt bmw si chiar am avut pirreli sotozero 3 cu steluta fara runflat pe g30 xdrive. Ai dreptate legat de tolerantele la cele cu steluta . Cu steluta ai garantia ca dimensiunile nu au abateri mari si cutia de transfer va fi safe, ma rog daca ai anvelope noi si presiunea corecta. Poti pune la xdrive si anvelope fara steluta si sa nu ai nici o problema dar in schimb poti sa ai varianta in care vei avea probleme, stiu mai multe cazuri, acestea s au rezolvat doar schimbat anvelopele cu runflat si steluta. Eu la orice suv bmw as pune doar runflat, masina are un comportament dinamic mult mai bun, in plus siguranta este mult mai mare. In caz de o pana la viteza mare cu runflat nu ai ce sa patesti, in schimb la cele normale la suv unde balonul este destul de mare exista un risc pronuntat.
    1 point
  7. BMW spune ca e recomandat sa ai anvelope cu steluta, nu ca e obligatoriu. Iar la avantajele anvelopelor cu steluta au trecut handling, comfort si noise, nimic despre cutia de transfer.
    1 point
  8. Rulmenții de presiune de la amortizoare.
    1 point
  9. Asta e pentru modelul nou de X3, G45. Cauta si pentru G01 si o sa vezi ca toate sunt RSC/RFT nu e ciudat, pentru BMW iti spune doar ca trebuie sa ai anvelope cu * adica OMOLOGARE BMW. Iar cele cu * pe dimensiunile solicitate de masina, sunt TOATE RSC/RFT la X3 G01 cel putin. depinde de masina, bineinteles, si de generatie. Cei de la anvelope.ro vorbesc partial prostii, pentru ca repet, tie BMW iti recomanda sa pui anvelope cu * OMOLOGARE BMW, care toate vin runflat. Daca ai jante pe 18/19 e ok sa pui teoretic si anvelope fara omologare si/sau fara RFT, pentru ai toate 4 rotile la fel. In schimb la 20/21 unde sunt marimi diferite fata/spate, iar anvelopa poate diferi in marime fata/spate, si poate iesi din marja/toleranta admisa de producator pentru cutia de transfer. Aici sunt probleme defapt, si s-au si prezentat cazuri chiar si pe forum cu dimensiuni diferite la anvelope fara omologare. Se poate strica cutia de transfer, sau pot aparea pb chiar si la cutia de viteze.
    1 point
  10. La mine in manualul masinii am gasit următorul text, deci nu cred ca exista vreo restricție legata de non runflat.
    1 point
  11. Asa face si aeroterma la urs cand e rece afara boala lor domne , o ignori aka dai muzica mai tare sau ventilatia mai tare sau schimbi .Posibil sa ai ceva sanse daca desfaci cureti pe acolo si dai cu nu stiu ce vaselina miraculoasa ( care zic ei ca nu atrage praf)
    1 point
  12. problema comuna inca de la E-uri. aeroterma trebuie schimbata.
    1 point
  13. Neaparat cu active steering, este maxima senzatia, nu se compara sub nici o forma cu vreun VSS & Co.
    1 point
  14. Din întâmplare, am găsit pe eBay o oglindă de M4 2023 (care se regăsește și pe alte modele), la un preț de nerefuzat, și nu am rezistat tentației. Faptul că nu are ramă îi dă un aer mai modern. Ca funcționalitate, se potrivea perfect, singura modificare pe care a trebuit să o fac a fost să mut suportul de prindere de la oglinda existentă, deoarece diferă forma mufei. Codul piesei: 6838309 ... și rezultatul !
    1 point
  15. Teoretic 28i venea si cu N52 nici aici nu vorbim de cel mai reusit motor dar avem impozit si consum mai mare vs N20
    1 point
  16. Salut, Am rezolvat problema farului, foarte complicat dar mult mai ieftin decat unul nou, aproximativ 17.000 Lei. S-a demonatat toata fata masinii si plasticele de la roata, Sa dat jos farul, s-a schimbat modulul led, aproximativ 700 Lei original. Dar nu este suficient. Plasticul care transmite lumina este ars si topit, aici am intervenit cu un dremel si cu diferite discuri abrazive pana la cel mai fin se sflefuieste capatul plasticului, Dupa slefuire plasticul nu mai este transparent si devine mat. Am folosit solutie de polimerizare pentru faruri pentru a face suprafata transparenta. Mai jos poze pentru a intelege mai bine. Si poza cu farul reparat. Am mai schimbat uleiul la: cutia de viteze, diferential fata-spate, cutie de transfer componentele pentru revizie lichidul de frana brate superioare fata stanga-dreapta mansoane amortizor fata stanga-dreapta + flansele aferente si o directie la final.
    1 point
  17. Ma tem ca vei fi neplacut surprins de consumul, in regim urban, al unui X3 F25 xDrive28i. Daca vrei neaparat F25 pe benzina, la un astfel regim de utilizare un sDrive20i ar putea fi o alegere mai potrivita. Tractiunea spate, fata de cea integrala, este mai economica, atat dpdv consum cat si intretinere. Vezi si: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/201054-parere-bmw-seria-4-428i/?do=findComment&comment=2621693
    1 point
  18. sunt sigur ca a fost si l6 pe x3 ,acuma nu stiu daca era 30i sau 28i.
    1 point
  19. teoretic da ,practic cine știe am tot auzit lucruri rele de distributille alea , bine pana la urma e un motor de 10 ani probabil ca vor mai fi scurgeri ulei, antigel . Mașina SH e loterie pana la urma .
    1 point
  20. @laurt salut, eu nu le intretin cu nimic. anul trecut i-am facut un oaresce detailing wannabe, adica a venit un baiat pentru cateva sute de lei gen douaj de beri, si a curatat interiorul si pielea... a arata decent, dar nu a fost vreun tratament calumea de detailing. In rest eu nu folosesc solutii si d-astea, nu ma pasioneaza si nici n-am timp. Dar avand in vedere culoarea pielii din interior, nu cred ca ar strica odata pe an o tura de curatare, intretinere, hidratare, etc. bordul chiar daca e piele, doar il sterg de praf, si atat.
    1 point
  21. Aduc in decembrie flexu Hilti si un aparat de sudura Fronius si mutam carligul pe tigaia mea, ce zici, te bagi?
    1 point
  22. mai am putin si termin, de legat camerele de la oglinzi si schimbat modul trsvc. per total imi place cum a iesit/ce a iesit, am adaugat si incalzire in volan, coloana electrica. o sa incerc sa mai decupez la butoane, sa intre putin in bord(la cele de fabrica intra cu tot cu rama in bord).. dar decat sa o stric, mai bine o las asa.
    1 point
  23. wde ce nu iti cumperi ceva de genul https://pluscenter.co.uk/products/bmw-5-series-2010-2017-f10-f11-f18-android-13-car-stereo-wireless-carplay-android-auto-head-unit-cic-nbt?variant=54982016762237&country=GB&currency=GBP&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=4&gad_campaignid=21748972445&gbraid=0AAAAABOQVwDlYJ6rbfvbXNyf2OqOjJPpJ&gclid=Cj0KCQjw58PGBhCkARIsADbDilx1lTFksjwHYEOza-L73beIzoJ8kjPlT4Bhce6Z9BIt331LHUQpiTQaAndeEALw_wcB e 100% net superior fata de ce oferea bmw acuma 15 ani. la ce ai avea nevoie de upgrade-ul oem? dupa 15 ani e doar un ornament
    1 point
  24. am vazut si eu preturile vehiculate pe aici, si sincer, avand in vedere ca am deja barile transversale Thule luate odata cu cutia Thule, financiar, e no brainer achizitia de 3 suporti de plafon pe bare pentru 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ) dar parca nu prea ma incanta sa pun pe masina biciceletele, ca nu mai am 20 de ani si nici mobilitatea necesara... dar vedem, astept ofertele, ma uit si de suporti de plafon si Doamne ajuta.
    1 point
  25. Am facut si eu revizia la al meu 530i, G31 acum o sapt jumate la 10500Km, iar ca si consum de ulei, am ramas surprins ca doar spre final de interval mi-a scazut un sfert pe marcajul din iDrive.
    1 point
  26. Simeringuri supape,cred.Oricum,tre ‘ demontata chiulasa si văzut ce e acolo. Aici pe forum nu ai cum să faci asta, mergi la service. Nope. E albastru,și dacă mergi în spatele lui miroase a ulei ars.
    1 point
  27. Sunt vaccinat cu e46 325xi, asta e poezie pe langa aia. Deci, bateria e pa, sters erori, totul ok pe partea asta. Planetare fata nu are, , ramane rulmentul. Plus termostat.
    1 point
  28. Am pus și distronic, azi fire trase.
    1 point
  29. aveam un zgomot de 1-2 luni in compartimentul motor, ca si cum ar freca ceva, intermitent; nu facea tot timpul; la inceputul lui septembrie m-am programat la verificare, cu speranta ca poate ii dau de cap, desi nu facea tot timpul; baietii de la Bavaria Militari au identificat sursa zgomotului (pompa de apa), bravo lor (au si iesit la o tura cu ea); cu ocazia verificarii au identificat si celelalte probleme (urme de gaze pe corpul EGR, intinzator curea accesorii slabit, urme de ulei la conductele turbo mic), si din fericire mai are garantie pana in dec 2025. Referitor la coupe - inca imi place G22, dar din pacate nu e practic, merg zilnic cu masina; nu mai sunt chiar tanar, si sunt destul de mare; in coupe scaunul e mai jos, ma dau jos greu; usa e lunga, si mai greu sa cobori din ea cand o parchezi la lidl, aproape de alta masina; inca am pasageri in spate si nevoie sa car bagaje la drumuri lungi, deci break; nici faptul ca 4 are volanul (si) mai moale decat 3 nu imi place; probabil voi cumpara din nou in viitor un coupe bmw, dar va fi desigur E92 335i cu directie hidraulica
    1 point
  30. Placutele fata sunt destul de scumpe dar sunt M performance.La cei cu frane normale sunt mai ieftine plăcuțele.
    1 point
  31. Sa vrei sa dai 21k pe un f10:)))))) ce sa zic:)))
    1 point
  32. Jumatate din parcul auto al Romaniei merge vara cu anvelope de iarna:)) nu crezi ca erau mai bune cele allseason pt acele masini? Ce spui tu ai dreptate, dar deja te duci prea departe. E pe principiu nu mai iesii din casa ca poate sa iti cada o caramida in cap sa mori. Da prosti rau aia de la range rover cand pun anvelope all season pe masini, direct de noi din fabrica, la masini de 150-200 de mii euro. Si dusterul vine din fabrica nou cu anvelope allseason si cine stie cate mai cate. E un compromis bun dupa mine. Eu am pe una allseason si pe alta cu motorul 3.0 vara-iarna. Normal ca allseason nu bate o anvelopa dedicata buna , dar nu pt asta sunt facute. Dar sigur bate chinezariile ds 2 lei si pe aia care merg cu anvelope cu profil de 2 mm.
    1 point
  33. Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!
    1 point
  34. Durata de viata a unei masini este de maxim 20 ani. Cu siguranta in perioada aceasta vor aparea scurgeri sau disfunctii la cutie deci se va interveni inclusiv cu schimb de ulei. Dar sa schimbi la o masina de cativa ani uleiul la o cutie pe care inginerii de la BMW au scris ca nu necesita mi se pare gresit. Inainte am avut un E39 la care am schimbat uleiul la cutie doar o data in 8 ani pentru ca avea pierderi dar la grup nu s-a intervenit niciodata si mergea perfect cand am vandut-o. Am folosit-o 8 ani zi de zi si am facut cu ea aproape 300k. Cred ca asta e motivul pentru care acum conduc tot BMW.Drumuri bune!
    1 point
  35. E90 325i N52B25 2006 2497cmc 218 cai putere, cutie automata. Bucuresti: - jante 18”- niciodata sub 16,5-16,7 l/100 km; - jante de 17” - 13,5 - 15 l/100 km; - jante de 16” - 12.5 - 13,5 l/100 km. Autostrada: cruise control activat la 130 km/h: - jante 18”- niciodata sub 10,5 - 12 l/100 km; - jante de 17” - 8 - 10 l/100 km; - jante de 16” - 6 - 8 l/100 km. Numai bine.
    1 point
  36. Prosumator fara baterie: Hidroelectrica. Cu baterie: merge si altceva mai scump, gen Nova sau Premier. Motivul: se strang mai multi bani de incasat după 2 ani. După ce am plecat de la Hidro n-au vrut sa-mi dea banii pe energia injectata. In schimb incepusera sa-mi calculeze penalitati la factura de consumator, eu platindu-le doar netul dintre cele 2. Ulterior le-am trimis articolul din Ordinul 15 si i-am somat sa-mi achite. Nu credeam ca or sa faca ceva, mai ales după experienta cu Enel, care nu mi-a achitat nici după 2 notificari emise de Anre. Dar au facut-o, scazand din soldul ultimei facturi valoarea energiei injectate. Cu enel am rezolvat trimițând mail cu un sobor de adrese in cc, printre care si ministerul energiei.
    0 points
  37. Da, asa este, sunt frane M Performance. Pot sa spun doar ca placutele fata au imediat aproape 120k km de la schimb. Iar discurile sunt inca cele originale
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.