Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 08/04/25 in all areas
-
EVO primeste 2 update-uri pe an, ultima versiune este 2025-2. LIVE primeste inca 4 update-uri pe an, ultima versiune e 2025-3. EVO 2025-3 nu exista, urmatorul update pentru EVO este 2026-1.4 points
-
Germanii au aflat cu surprindere că designerul şef BMW, responsabil de noile Neue Klasse, pleacă la Xiaomi2 points
-
2 points
-
Se spune ca gusturile nu se discuta. Sunt satul de negru, sincer sa fiu, si asa m-am calcat pe inima cand am luat rotile inchise la culoare. Simplu, X7 era prea mare, X5 prea mic, X6 am avut model mai vechi si nu mai imi place forma de coupe. Dupa aceea vine partea de confort interior, XM fiind cea mai insonorizata cand se merge cu ea decent. Plus ca, si cel mai important pentru mine, nu este atat de prezenta pe strazi. In bugetul asta puteam sa ma duc pe alte lucruri mai exotice dar am zis sa incerc asa.2 points
-
Ce vreau eu sa-ti spun e ca pur si simplu nu e posibil in ziua de azi sa eviti produsele facute in China. Iar asta se datoreaza politicilor comerciale din US si EU din ultimii 30 de ani. China are materii prime extrem de multe, si costuri de extragere mici. Deci nu e nevoie sa le subventioneze prea mult E adevarat ca produce jumatate din otelul din lume, dar in acelasi timp exporta doar 10% din productie. Deci, practic, exporta 5% din productia mondiala de otel. Si importurile de otel sunt taxate destul de mult si in US si in EU, daca nu ma insel. China a avut o strategie economica de crestere pe termen lung, iar vestul n-a avut decat o strategie de marit profiturile pe termen scurt. Aici e problema.1 point
-
Economia e interconectată la nivel global. Câte componente chinezești au astăzi mașinile europene? Să nu fim naivi. Până și springul nostru neaoș e chinezesc,iar viața noastră e dominată de produse Made in China. De la electrocasnice,telefoane,TV,laptopuri,haine, jucării,bricolaj,panouri&baterii solare,piata auto...1 point
-
Problema cu chinezii este ca nu știi ce compromisuri au facut pentru a ajunge la asa preturi mici. Cum s-a intamplat la Volvo, de au ramas fara frane din cauza unui update software, asta nu poate fi acceptabil dupa nici un standard.1 point
-
1 point
-
Deci tu n-ai în casă niciun aparat făcut în China? Nici telefon mobil, nici mixer, mașina de spălat, aer condiționat? Ia vezi, modemul de internet unde e făcut? Hai sa fim serioși.. Ce e anormal e ca toți producătorii europeni de mașini au pierdut startul la mașini electrice. Chiar și BMW, care pornea dintr-o poziție foarte bună datorita lui i3. Ce e normal acum e sa folosești tehnologiile cele mai bune în domeniu. De-aia și BMW a apelat tot la chinezi pentru bateriile din neue klasse. În plus, mașinile chinezești sunt bine și ieftine, iar cele europene sunt cu o generație în urma la tehnologie. De ce ai lua un reno sau un Opel, când poți lua un byd, mg sau zeekr mai bune și la același preț, sau mai ieftine?1 point
-
Nu s-au balbait; doar tie nu ti-a convenit raspusul lor.. Ei in fapt ti-ai dat raspunsul potrivit. E absolut logic ca tzine doar de BMW sa adauge asa functie (la o masina care vine din fabrica BMW..) cu asa functie. Pentru ca esti in EU si nu este permis sa lasi motorul pornit ai varianta retrofit scaun (scaune) incalzite si/sau volan incalzit.1 point
-
In EU nu se poate coda din cauza legislatiei. Asa ca cel mai probabil la reprezentanta nu se poate face codarea. Doar daca gasesti pe cineva specializat pe Bmw sa te ajute. Eventual ia legatura cu @neo_andersson .1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Profesionist! Pol Star de curatare + Leather Star de hidratare e top.1 point
-
ID7 este LIVE, ultima versiune azi este 2025-3 si probabil o sa apara 2025-4 spre finalul anului. Ca idee, drumurile noi apar pe hartile BMW la aproximativ 6 luni de la deschidere.1 point
-
Așa este, am citit asta, dar m-am uitat pe bimmerpost cred și tot cam 600 ml reieșea că poți scoate. Este ok cât am schimbat, nu era rău cel vechi dar era cam afumat și oricum are aproape 5 ani.1 point
-
Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa1 point
-
mi se pare incredibil de putin , la E30 am aproape 2 litri daca nu ma insel ,ok e LSD dar oricum , chiar si cele cu carcasa mica iau 1 litru .Ma rog recordul il detine diferentialul fata de Nissan Parol ia aproape 6 litri .1 point
-
Eu am activat Pachetul Connected Professional in Martie parca, 550lei a fost, si l-am luat mai mult pentru RTTI, care chiar functioneaza. Acum asa este, vad ca acest pachet include si Connected Navigation ( RTTI si altele, BMW Online - nu cred ca functioneaza la mine la ID6, si Actualizare Harta... )1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Nu stiu daca are relevanta sau nu dar pana acum ceva timp pe mine ma anunta ca cheia nu mai are baterie si sa o schimb, acum putin timp ma trezeam cu eroare ca cheia nu este in masina etc ( am zis nu ar trb sa fie problema bateria pentru ca m-ar fi anuntat) am zis totusi sa o schimb si bine am facut pentru ca nu am mai avut problema, incearca sa schimbi bateria din cheie prima data si vezi ce se intampla ( este si cea mai ieftina optiune sa zic).1 point
-
1 point
-
Si eu sunt curios. Tind sa cred ca BMW a reusit sa permita uleiuri 0W12 in motoare puternice precum B58 bazandu-se in principal pe faptul ca toate aceste motoare sunt acum in configuratii mild-hybrid sau plug-in hybrid. Exista unele modificari tehnologice prin care motoarele se pot descurca cu uleiuri atat de fluide - cum ar fi tolerantele cuzinetilor, materialele din care sunt realizati acestia, sau controlul strict al presiunii si temperaturii uleiului. Totusi, acestea au un efect limitat si nu pot compensa in totalitate valoarea mica a HTHS-ului (high temperature high shear) unui ulei 0W12, care este undeva pe la 2 MPa*s. Spre comparatie, un ulei 10W60 are HTHS de cca. 5 MPa*s, iar un 5W30 de cca. 3.5. Ca urmare, tind sa cred ca la accelerarile puternice masina se bazeaza mult pe aportul motorului electric - ceea ce reduce stresul motorului termic si ii permite sa functioneze in limite acceptabile pentru HTHS-ul uleiului, posibil si cu o limitare din software a puterii, in anumite conditii. Atat timp cat motoarele reusesc sa treaca cu bine de perioada garantiei, pentru BMW totul este in regula. Este o parere pur personala, posibil sa aberez.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ba nu, sunteti hateri. Ca fost posesor de BMW X5 45e care a avut BMW Premium Selection, si am si folosit-o, mi s-a confirmat ca pentru Germania, garantiile acestea de la Real Garant sunt "negociate" mai bine decat cele emise de catre o enitate din Romania. Asa ca am rasfoit contractul si in plus am gasit: - luminile/farurile se pot schimba pe garantie - care e consumabil luat in considerare la noi; - amortizoare/sistem hidraulic, mai putin elemente cu cauciuc; - piele interior (decolorare, forma diferita); - elemente franare (mai putin placute, discuri). Astea sunt cele care mi-au atras atentia.1 point
-
Mie imi place mult, si eu urmatoarea vreau gri sau albastra Felicitari pentru tanc si combinatia de culori interior!1 point
-
Buun, atunci sigur se poate dezactiva fiind ceva din soft. Poate știe @neo_andersson mai multe detalii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
Pai BMW doar 5w30 LL04 pune la noi in tara, nici nu cred ca au altceva.1 point
-
In primul rand, rog un moderator sa mute cele de mai jos in cazul in care deja exista un topic asemanator - eu nu am reusit sa il gasesc. Hai sa aratam aici ce BMW-uri mai putin comune am vazut pe drumuri. Incep eu cu cateva vazute in ultima perioada. Unul dintre cele doua M5 CS pe care le-am vazut inmatriculate in Ro: Un Alpina B7 - pacat ca setul de iarna era cu jante non-Alpina, foarte frumos in rest: Un rar Alpina B3 3.3 Touring Cineva si-a adus un frumos 635 CSI: Un B3 Biturbo de la bulgari: Din pacate, aici cred ca e vorba de o copie Alpina B3, din cate stiu stemele nu se inlocuiau; dar in rest o executie foarte frumoasa si nu tocmai ieftina, sunt sigur: Puneti si voi “capturile” voastre.1 point
-
Nu stiu cati dintre voi stiu de acest individ care repara BMW-uri dar am zis sa shareuiesc. Sunt impresionat de skill-urile lui si de modul de filmare. E la cu totul alt nivel1 point
-
Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.1 point
-
Cred ca daca facea carpeli aiurea, sigur il dadeau in judecata cei care cumparau cazane de la el si isi cereau banii inapoi. Plus ca in Ghermanistan daca vinzi cadavre pe roti, te duci la puscarie pentru inselaciune. Eu il urmaresc si nu mi se pare ca pune chestii rele pe masini. Oricum as avea incredere sa cumpar de la el un BMW fata de unul restaurat de Knet JOhn de la noi NUma' zic....Stiu ca are anumite sponsorizari dar nu-i da nimeni piese rare originale gratis doar pt ca are el followeri pt YT. Cel mult primeste un discount % din pret....1 point
-
Astia si cu piticul ala de luci popa, care cand sta intr-un scun de x6 zici ca e un pitic in scaun de bebe sunt niste melteni. Singurul canal valabil M539 restaurations.1 point
-
Chiar daca erau prostii, lumea inca mai avea valori morale acum 20-30 ani... ce va fi peste 10-20 ani... poate sunt eu mai pesimist, desi tot ce vad in jur imi intareste viziunea.1 point
-
Si noi am crescut cu Uzzi de la Bug mafia de isi baga... Si cu Andre de faceau dragoste pe nisipul fierbinte si uite ca nu am ajuns chiar atat de groaznic.1 point
-
Daca tu te consideri un nimeni, este problema ta... as vrea sa cred ca nu vorbesti in numele tuturor colegilor de pe forum... Asa vorbesc despre masini, nefiind pregatiti si vorbind mult pe langa subiect, si aberand in unele cazuri, precum m-as apuca eu maine sa fac vloguri despre fizica cuantica sau teleportare. Faptul ca insisti intr-o prostie, nu inseamna ca e un lucru bun, chiar daca ai "urmaritori".1 point
-
Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.1 point
-
I-am mai zarit si ma minunez cum fac astia video-uri cu masini, imi par niste spargatori de seminte de la coltul blocului.1 point
-
Pana acuma credeam ca doar eu sunt pe alta planeta, masina anterioara un f10 l-am setat odata pe auto 20 grade si asa a ramas vara iarna, mai ajustam rotita cateodata , foarte rar. Acum am un g20, o clima retardata rau, de racit raceste, dar cand clima e pe auto, treapta ventitalorului e pe manual . tot timpul butonez si aranjez puterea ventilatorului…not cool G21 vroim sa zic , dar tot aia e1 point
-
..asa se intampla cand vrem faruri si stopuri cat mai mici.. (noi clientii) "inclusive".. "modern".. dar cu becuri, ca-s mai ieftin de produs, de catre producator. Si becurile astea degaja caldura, stii ce zic.. Putere prea mare, intr-un spatiu mic rezulta topire.., in timp..1 point
-
Aceeasi problema este si la mine, cred ca este o problema comuna. Sunt prost gandite, ma gandesc sa iau alte stopuri din dezmembrari.1 point
-
PânĂŁ ĂŽn 2000, obd2 merge doar pe motor și airbag. Pentru codare și acces pe restul modulelor trebuie sĂŁ ĂŽl folosești pe cel din compartimentul motor.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00