Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 11/14/25 in all areas
-
Bine v-am găsit! Am urmărit cu interes postările lui @geky și ale celorlalți membri și dorim să prezentăm și punctul nostru de vedere. Clientul ne-a sesizat problema pe 29 septembrie, ora 20:32 (in afara programului de lucru). În 30 septembrie, ora 10:01, i-am solicitat informații suplimentare și imagini privind situația reclamată, iar la ora 10:54 i-am trimis mesajul pe care l-a postat și dumnealui, în care ne recunoșteam vina și inițiam deja cererea de colectare pentru toate produsele livrate. Coletul de retur a ajuns în depozitul nostru pe 2 octombrie, iar rambursarea integrală a sumei a fost procesată imediat, în aceeași zi, prin transfer bancar — chiar dacă domnul @geky desigilase și celelalte injectoare, care nu mai pot fi comercializate ca produse noi. În prezent, acestea se regăsesc pe site-ul nostru la preț redus. Referitor la aceste injectoare: Injectoarele au ajuns la noi din depozitul BMW – toate cele patru – ambalate într-o pungă sigilată, cu etichetă de depozit. Atașăm și imaginea din camera de ambalare aferentă comenzii, în care se poate vedea clar eticheta de depozit BMW (imagine pe care am transmis-o și lui @geky; nu știm de ce nu a menționat-o aici). În aceste condiții, angajații de la recepție și ambalare nu aveau cum să își dea seama că unul dintre injectoare era folosit, putând observa cel mult că una dintre cutii era murdară în interiorul pungii sigilate. Ulterior, după primirea returului, am remarcat pe cutia respectivă o etichetă de depozit cu dată mai veche. Ce s-a întâmplat, de fapt? Un dealer din Europa a returnat injectorul respectiv, iar în depozitul BMW acesta a fost repus în stoc fără verificarea utilizării, fiind trimis ca produs nou. A cui este vina? A noastră, pentru că nu am verificat suplimentar, și ne-am asumat acest lucru de la început. Ce nu am înțeles: De ce @gekya depus o reclamație înainte să ne prezinte problema în detaliu? Nu ne afectează în niciun fel — chiar ieri am primit notificarea ANPC, la care am răspuns cu punctul nostru de vedere și am prezentat dovada rambursării. Sperăm că v-ați făcut o idee corectă asupra situației. Uneori, ca in orice activitate comerciala pot apărea probleme, însă întotdeauna am fost dispuși să le rezolvăm cât mai rapid și în favoarea clientului, atunci când acesta are dreptate. Echipa BavAUTO9 points
-
4 points
-
Din Iulie 2025 sunt fericitul posesor al unui 530e G30 productie 2023 cu multe dotari suplimentare. L-am achizitionat avand ~47.000 km iar acum am ~58.000 km. Am cautat foarte mult timp inainte informatii despre aceasta generatie cu aceasta motorizare plugin hybrid pentru a vedea daca se potriveste stilului meu de folosire. Folosesc masina aproape exclusiv la drumuri mai lungi, pentru oras am o alta masina data de catre angajatorul actual. Locuiesc la casa si detin panouri solare deci incarcarea bateriei o fac aproape gratis. Pe scurt, DA, aceasta motorizare se potriveste si pentru drumuri lungi nu numai pentru oras. Am facut un drum de peste 2.000 km in concediu, Tulcea - Bucuresti - Halkidiki si retur, o singura incarcare a bateriei la plecarea din Tulcea. Consum la dus, condus normal (nu incet) = 6,8 l/100km. Cat m-am plimbat pe acolo si la intoarcere cu un mers alert (peste medie), consum final = 7,4 l/100km din care ~200 km au fost facuti electric. Trei oameni plus multe bagaje. La acest consum, ma declar MULTUMIT, mai ales pe stilul meu de condus care nu este unul economic Folosesc mult modul "Battery control", adica la drum lung folosesc motorul termic si in oras folosesc modul "Hybrid", preponderent electric. Este o combinatie reusita, pastrez bateria pentru oras, nu o consum aiurea la drum lung. Chiar si asa, in medie, din 100 km parcursi, ~10 sunt electrici venind din regenerare. In consecinta, daca ai unde sa incarci bateria acasa, recomand solutia Plugin Hybrid chiar daca nu o folosesti mult in oras iar aceasta informatie nu am gasit-o in cautarile mele anterioare achizitiei. Nu mai pun la socoteala pretul impozitului anual care este mai mic, faptul ca o poti pune la incarcat in locuri publice si ai in unele locuri parcare libera si cateodata gratuita si mai ales puterea si cuplul mai mari si aproape instant datorita motorului electric. La 298 cp masina se simte excelent.3 points
-
felicitari :X , eu le am pe masina standard pe toate cele facute de tine, sunt super misto sa le folosesti3 points
-
2 points
-
2 points
-
Depinde mult cat vrei sa mai tii masina si cat de mult mergi electric zilnic . Personal cat timp nu as avea eroare in bord sau ceva care sa impacteze in mod semnificativ mersul masinii as merge mai departe asa .Din pacate asta e riscul la primele modele hibride, baterie mica care se descarca repede si apoi o incarci din nou si treaba asta o impacteaza . Ma rog - economic vorbind baterie originale + manopera = pret de piata al masinii as zice ,realist vorbind variantele ar fi baterie sh ( aici e loterie poate fi la fel de buna ca cea de pe masina) sau reparatie module .2 points
-
La tine, pentru ca ai baterie mare, ai putea s-o pui sa incarce doar pana la 90%. Oricum de descarcat nu se descarca complet niciodata, si mai mult ca sigur tine cam 10% in buffer. La mine, pentru ca am baterie mica, am incarcat-o mereu la 100%. Ca o paranteza, sfatul ala cu "foloseste bateria doar intre 60-80%" mi se pare idiot. Ce faci, folosesti doar 20% din baterie? Si pentru ce? Ca bateriile de la electrice sunt destul de rezistente, in general.2 points
-
Norvegienii au descoperit cu stupoare că şi maşinile chinezeşti care vor să ajungă în flota poliţiei transmit date şi pot fi controlate din China2 points
-
2 points
-
2 points
-
@RedCap Catch-ul la "e" vs "i" este ca aportul de cuplu al motorului electric este, ca proportie, mai mare decat suplimentul de greutate adus de baterie. Cu alte cuvinte, la reprize "e"-ul este capabil sa compenseze greutatea suplimentara din energia recuperata in baterie. Avantajul "e"-urilor apare cand exista variatii frecvente de viteza, prin recuperarea de energie la decelerari / franari, energie pe care "i"=ul o arunca la gunoi, de regula incalzind franele. Recuperarea functioneaza foarte bine in principal in regim urban, dar si pe sosea, atunci cand traficul te forteaza sa franezi si apoi sa accelerezi frecvent. Ceea ce este aproape standard, in traficul de astazi. Dar daca mergi preponderent constant, atunci "e"-ul nu iti ofera decat un ditai balastul. La link-ul de mai jos este concluzia mea dupa un test cu G20 330e si 330i - cat se poate de obiectiv, eu nefiind posesorul nici unuia dintre acele modele. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/194224-bmw-uri-hibride-ce-sunt-cu-ce-se-mananca-si-cum-merg/?do=findComment&comment=25814732 points
-
https://www.bavauto.ro/piston-rod-protection-top-31336871812 https://www.bavauto.ro/additional-damper-front-31336871808 https://www.bavauto.ro/spring-pad-lower-31336871813 cam 600 protectiile,daca se mai adauga si flansele https://www.bavauto.ro/guide-support-31306888323 se strang vreo 1800 + manopera. Cred ca daca s ar putea face un sondaj in trafic,nici 10% nu mai au burdufurile alea pe amortizoare2 points
-
2 points
-
Style 641M Matte Black - anvelope Michelin Pilot Alpin 4 - 235/35/19 cu DOT 2418 - front wheels ET27 cu latime 8.5j - rear wheels ET29 cu latime 9j Au fost cumparate noi in decembrie 2019 ( pret de lista 15.800 ron ) si folosite aproximativ 5000km (anvelopele sunt ca noi). Sunt 95% noi, au senzorii de presiune OE si plumbii OE de fabrica. ( stau in boxa din aprilie 2022 ) Nu trimit prin curier, doar Bucuresti! Pret: 3999 ron Contact: PM https://ibb.co/album/vCgfNH Romulus (pun eu una din poze aici, cu copy link):2 points
-
2 points
-
2 points
-
https://sibiulazi.ro/2025/10/08/la-un-pas-de-tragedie-in-valea-aurie-cu-masina-in-usa-magazinului/ Cand toti prostii au permis si cel mai important masina automata. Tot din ciclul bmw suv automat.1 point
-
1 point
-
Salut! Am un BMW Seria 5, G30 530i, an fabricatie 2017. Masina a venit cu iDrive 6 si are Carplay wireless. De curand a inceput sotia sa foloseasca masina, iar ea foloseste un Android, care nu este suportat. Care ar fi cea mai simpla (si eficienta dpdv cost) varianta pentru a avea conectivitate cu Android si a putea folosi Android Auto? Nu as vrea sa schimb display sau alte lucruri default. Inteleg ca exista module care adauga Android connectivity, dar nu imi e clar daca modifica functionalitatea cu ceva si nici nu as sti pe care sa il aleg. M-ar interesa ceva achizitionat din Bucuresti, care sa includa si montaj. Multumesc!1 point
-
Am fost in situatia asta atat pe G31 care-i din 2018 si cu ID6, dar si cu F10-le la care i-am montat un MMI si astfel am putut utiliza AA. De aceasta data am preferat sa folosesc iphone-ul de la lucru pe post de CarPlay in loc sa ma mai complic cu alte unitati. Mai degraba mi-as cumpara un the 2nd phone cu iphone doar pt masina si as ramane pe CP.1 point
-
Singura varianta este montarea unui modul MMI. Acesta are suport pentru carplay si android auto. Singura functionalitate pe care o s-o pierzi cand folosesti modulul este touch screen-ul. Pot sa-ti recomand pe cineva in București.1 point
-
Eu am avut la toate mașinile trapa și nu am avut cu niciuna probleme.Nu aș lua fără trapa dar nah....sunt fumător.1 point
-
Una din nenorocirile mașinilor sunt trapele. Nu contează marca. Nu știu sincer de ce sunt achiziționate. Am avut odată, interesant, dar nu m a dat pe spate. Problemele care vin cu ele clar sunt de luat în seamă.1 point
-
Acu', dacă tu vrei sa iei ceva mai scump și mai prost, cine sunt eu sa te opresc1 point
-
Personal as astepta erorile si apoi as schimba cu module SH. Câte module ai exact stricate din total? Mai mult de un sfert? Asa iti dai seama si daca e mai ok sa schimbi modulele sau alta baterie cu totul.1 point
-
Inca nu am erori in bord dar mi-a spus ca pe masura ce se deterioreaza bateria nu va intarzia sa apara si eroarea.1 point
-
La chinezi e simpla treaba, vine statul si cere datele . Bine asta teoretic se poate intampla cam in orice tara . Doar ca in unele tari "democratice" poti refuza sa pui la dispozite datele fara hotarare judecatoreasca. In China as zice ca nu poti face asta .1 point
-
Foarte frumoasa si intretinuta. Cat a tinut vechea protectie?1 point
-
Ce ziceti, are sens incarcarea bateriei doar pana la 90-95%...am citit tangential pe undeva. Ideea era ca ar proteja bateria. Ce-mi zice un prieten Teslar este ca in esenta nu incarcarea in sine ar dauna bateriei ci incarcarea acestea la max...El zice ca Tesla i-a recomandat sa puna masina la incarcare lenta cat mai des si sa o pastreze in intervalul 60-80%, daca am inteles eu bine. Ar avea sens si la plugin? Adica sa nu o mai las sa se descarce complet ci sa o pun la incarcat cam la 2 zile in loc de 3 si sa o tin intre 10 si 90% mai tot timpul. Oricum, odata cu frigul a scazut si autonomia1 point
-
I-am refacut un detailing general cu Gtechniq Crystal Serum Ultra. A iesit papusa. S-au corectat si micile imperfectiuni/zgarieturi acumulate inevitabil. E papusa. Urmeaza sa ii fac o revizie preventiva (schimb de ulei) la cutia de transfer xDrive si schimb de ulei grup fata + spate, saptamana viitoare. Apoi, peste vreo 2 ani la tot ansamblul + cutia de viteze. In ianuarie vine revizia anuala la motor (ulei, filtre). Nu am facut 6-7000 km intr-un an. Masina o tin pentru weekend sau vacante in tara. Daily, am norocul sa merg pe jos maxim 20min la birou, iar pentru cumparaturi am supermarket langa locuinta.1 point
-
Sa mergi cu 50-60kmh doar pe nationale/judetene, cu oo-le sub pedala, asta nu mai e condus, e masochism... sa faci asa 1000km e bataie de joc. in viata reala testul asta e fix p... . Daca era facut realist, mergeau legal pe autostrada, 130kmh, si vedeam atunci cat e range-ul in utilizarea REALA.1 point
-
Gata, nu mai e nevoie sa isi ia nimeni Octavia 1.5 diesel, se poate si cu IX31 point
-
Salut, da, este problema comuna la X3 G01, insa 2000 ron fara flanse mi se pare cum mult. De ce nu mergi la un service autorizat BMW de incredere cum e Bforce sau Frk? Eu merg la FRK si de regula sunt ok. Mai dau si ei rateuri insa nu exista firma care sa nu greseasca niciodata.1 point
-
Se demonteaza doar ansamblul arc/amortizor/flansa (rulment)1 point
-
E o poveste mai lunga si nu vreau sa intru in vreo polemica, in principiu cam pe tot ce au pus mana fie au stricat mai rau fie nu au facut nimic, plus minciuni pe banda rulanta si lipsa de bun simt.1 point
-
Majoritatea se zbat sa faca upgrade la sistemul cel mai nou care se poate monta, dar uite ca sunt cativa care vor sa le anuleze, fara sa vada beneficiile pe care un astfel de sistem ti le aduce. Eu sincer nu cred ca sistemele astea de defecteaza atat de usor, cel putin pana in prezent n-am avut nici o problema cu nici un sistem multimedia, indiferent ca a fost vorba de CCC Professional pe E90, CIC Professional pe F10 ori in prezent pe G31 cu ID6. Eu in locul tau as cauta sa pun un CIC in locul acelui CCC, doar ca as merge la cineva care stie ce face si nu la toti ciurucarii.1 point
-
1 point
-
Salut, uite aici solutii https://www.olx.ro/oferte/q-BMW-E60-navigatie-CCC/1 point
-
1 point
-
Lasa prostiile si repara CCC ul. Acolo ai multe functii ale masinii pe care nu le mai poti folosi, inclusiv pe partea de clima.1 point
-
Vezi că ai funcții ale masinii din ccc care se pot activa doar de acolo. De ce ai vrea să renunți la CCC pentru un player ordinar de 2 lei ?1 point
-
Lumea habar n are,majoritatea cumpără mașini cu peste 200k,unde chiar nu mai contează ce piese schimbi că oricum trebuie să schimbi tot. Si culmea ,tot ei zic să faci revizia motor la 10k …1 point
-
1 point
-
Tough.. Intreba pe chat pe autodoc. Sunt destul de buni. Am comandat de la ei multe si fara sa intru pe chat. Si daca comanzi de la ei daca platesti suma infima poti returna piese pana in 200 de zile.1 point
-
1 point
-
Pai are, că site urile astea cu piese sunt pentru Europa.Nici alea cu VIN de US nu le recunoaște. Asa cum nici un VIN de Europa nu este recunoscut in US..la Ford de exemplu. Poți încerca magazine de piese de la voi de acolo. Acolo știe VIN ul1 point
-
Vă salut . După ceva timp in care am așteptat o programare pentru verificare amănunțită la mașină,zgomotul acela metalic a dispărut ca să revină iarăși ieri. Mașina a fost pusă pe plăci vibrante, zgâlțâită din toate încheieturile,fiecare roată in parte, suită pe elevator și verificat..Nu s-a găsit nimic și nici nu se mai auzea nimic. Ieri a revenit acel zgomot. Intenționez să desfac roțile pe spate inclusiv butucul pentru că recent au fost schimbați saboții de frînă și mă gândesc că ceva a picat acolo,un șurub, vreo clemă ceva..Antena diversity a fost reparată cu succes,și totul funcționează normal( asta legat de problema mai veche cu închiderea) .1 point
-
din experienta iti spun ca, in momentul cand iti cumpara masina un Händler, e verificata de 3-4 ori mai strict si in detaliu decat la TÜV! si cu cat masina e mai scumpa, cu atat e mai importanta verificarea daca ei vand o masina cu un defect nespecificat in vanzare si acel defect poate pune viata in pericol, risca sa-si ia adio de la viata de Händler like forever... plus niste amenzi uriase! o sa vezi de multe ori masini relativ noi, bune la prima vedere, km putini, dar scrie "Verkauf nur an Gewerbe oder für Export" - masina aia are probleme si el nu vrea sa-si asume garantia de SH1 point
-
deja vin cu prima problema , am desfacut bordul .. ~4 h(atentie: e prima oara dau un bord jos). ceasurile 6wa cu iesire de hud, pe care le am eu, sunt de pe f16,x6 2017.. ieri mi-a zis cineva ca nu merg ceasurile de pe f16/f15 cu hud de f10. azi am luat ceasurile de pe f10 , de unde am si hud.. astept sa-l vad aprins corect sa trec mai departe. in poze test hud brightness din ista(altceva nu se vede) . eroare in ista pe HUD : lvds data image error. Are ceva daca pun ceasurile direct fara sa le virginizez? din cate stiu, imi apare punctul rosu si service indisponibil, dar vreau sa vad ceva pe hud, ca nu mai am eroare.. O sa le virginizez eu dupa ce pun totul inapoi. Mi-am codat si Lane departure warning, mi se aprinde din bagheta dar se stinge imediat, eroare pe szl, motoras(asta nu e o problema, o sa pun modulul cu motoras la urma), doar ca am vrut sa le testez pe amandoua.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
