Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/15/11 in all areas

  1. filtrul de aer e o chestie extremd e simpla. In anii 70-80 cand le faceau din pasla sau ce dracul foloseau poate.. dar nu acum. El trebuie sa indeplineasca niste conditii simple.. sa u lase sa treaca particule cu granulatie>x si un anumit volum de aer maxim. Ele pot fi mai mult sau mai putin restrictive, dar nu la o masina moderna. LA o masina moderna restrictiile propriuzise sunt in design-ul admisiei si a formei ei, nu la filtru. Exemplu concret, admisia de pe m52.. mai restrictiva din constructie, imbunateste cuplu la turatii joase dar plafoneaza puterea inspre zona rosie. Daca modifici toata admisia, +filtru sport, poate faci ceva, dar cele care merg in cutia originala de filtru modifica sunetul si cam atat. Celalte care atarna sub capota scad perfomantele in 90% din cazuri ca trag aer cald, de sub capota, si nu se sub bara, de afara., care chiar si in cele mai toride zile este oricum mai rece decat ala de sub capota. Cine are banide aruncat la dyno poate face un experiment sa scoata filtrul de tot si sus cu ea pe dyno.. ca mai putin restrictiv decat un filtru sport e lipsa lui. Sly a dat jos si catalizatorul.. la e34 da rezultate treaba asta ca el nu are sonda lambda si dupa catalizator, de acolo poate are 2-3 cai in plus.. dar nu de la filtrul sport. LA o masina mai moderna cu un m52, m54, si alte motoare din generatia lor, nu prea da rezultate decat cu modificari la ECU .. ca ala intra in ceata ca nu mai primeste informatii de la a doua pereche de sonde. care e dupa cataliztor. Deci nu functioneaza nici macar scosul catalizatorului la toate masinile, si in special la astea moderne.
    1 point
  2. Pt cei care au impresia ca un filtru sport iti fac masina sa zboare de sub fund: In momentul de fata in materie de admisie si tehnologie cei de la Porsche sunt cei mai tari din lume,ei au dezvoltat un sitem care se numeste " Expansion intake manifold" care reuseste sa mareasca volumul de aer si sa scada temperatura lui.Detalii aici+video: http://www.porsche.c...SelectedVariant= Si-acum stau si ma intreb,oare inginerii astia de la Porsche nu sunt cam prosti sa stea sa dezvolte ditamai sitemul cand puteau naibii sa puna un filtru sport si rezolvau toata treaba? Mie deja discutiile astea despre filtre si tobe sport care iti dau "n" cai putere pe o masina stock mi se par de domeniul OTV sau al emisiunilor "acces direct" unde apar tot felul de indivizi cu serpi in stomac si fantome sau vrajitoare care-i bantuie pe sateni...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.