Fiecare face exact ce vrea cu masina lui. Eu am bagat in ea aproximativ 3,500 EUR din septembrie anul trecut in diferite piese, consumabile, una, alta ... deci nu pot sa spun ca m-am zgarcit ci tocmai invers. Pe de alta parte, de ce dracu sa dau 500 EUR pe o admisie noua cand simpla eliminare a clapetelor m-a facut sa scap de o durere de cap avand in vedere faptul ca nu mai am garantie pe motor si o clapeta in motor = motor nou (second, cum dracu o fi....bani multi). Am scos clapetele de cand am luat masina, bine, cam la o luna dupa ce am cumparat-o. Deci am mers cam 15k km si au trecut cam 9-10 luni de atunci si nu da fum (mai mult decat dadea inainte in cox), nu consuma mai mult (am pus si jante de 18" si tot nu am modificat consumul - avea de 17"), parca are putin mai putin cuplu de la 1500-1900 ture, zgomotul motorului e identic, merge rotund etc.... Din punctul meu de vedere costul modificarii (dat jos admisia si scos clapete, astupat etc) este foarte mic comparativ cu o noua admisie sau un motor facut praf. Bineinteles, fiecare face exact ce vrea, daca ai bani de o admisie noua si nu vrei sa ii dai pe altceva nu vad de ce nu ai schimba admisia dar cu riscul ca, asa cum spunea si un coforumist mai sus, ele pot cadea oricand, la fel ca o turbina. Numai bine.