Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/04/12 in Posts

  1. Se dau sfaturi asa de 2 lei, fara interes. 1 la mana. Daca modifica motorul actual, impozitul ramane sub 200 lei, in loc de 2200 lei, asigurarea mai mica in acelasi timp. 2 la mana: daca pune motorul de 3000 si vrea itp sau sa vanda masina, trebuie si el omologat... fara numar. 3 la mana: daca ia alta masina da din lac in put, va explic si de ce. Poate a schimbat multe piese de pe masina, a intretinut-o corespunzator etc. nu poti da o masina in care stii cum stai, pe una cu care mai mult ca sigur o iei de la 0. sfaturile gen vinde-o si ia-ti altceva sunt cea mai simpla solutie, insa nu in lumea reala, unde te lovesti de piedici, taxe, impozite, in care dupa un drum de 500km prin tara incep sa-ti bata una alta, ca deh, masina in cauza nu e noua, vorbim atunci de alti bani, alta distractie.
    2 points
  2. zici ca-i iepure cu numarul asta are doi dinti mari in fata arata dubios , dar tie sa-ti placa http://www.iepurasi.net/wp-content/uploads/controlul-dintilor.jpg
    1 point
  3. Eu nu cred ca difera, mie nu mi se parea nici-o diferenta asta numai in cazul in care pleci de la 0 si apesi acceleratia in blana,cand faci asta oricum intra pe sport automat. In mers cand este pe S sta putin mai turata, cum zice mai sus si malasorte.Da atunci cand faci 0-100 nu difera(apesi acceleratia blana), mie asa mi sa parut la fostul e39.
    1 point
  4. Mai stiu si eu pe cineva care a facut modificarea asta si tine motorul (daca esti din cluj poate vorbim de aceeasi persoana). Sincer eu nu prea cred ca dintr-o turbina hibrid si un intercooler poti scoate caii astia, eu abia am reusit din 2.5, sunt multi care se lauda cu tot felul de cifre astronomice scoase pe dyno-uri dubioase. Parerea mea e ca ai trei mari probleme: 1. Turbinele hibrid nu sunt fiabile. Poate sa vina sa spuna oricine ce vrea, am vazut multe turbine hibrid (atat pe diesel cat si pe benzina) si toate s-au dovedit a fi rahaturi, VAG-urile alea de 220 cp schimba turbinele hibrid mai des decat uleiul. 2. O sa ai un turbo lag cam mare. La 3.0 motorul trage mult mai de jos, probabil tocmai lag-ul ti-a dat impresia ca trage mai bine decat 3.0d. 3. Nu cred ca o sa faca fata injectoarele (nu sun sigur dar m-as mira sa faca fata). Eu nu as face modificarile astea, ar fi mult mai simplu sa pornesti de la un 3.0d (trage de jos, suna muuuult mai bine, si potentialul e foarte mare), plus ca e mult mai greu in realitate decat pare, dar daca tu esti indragostit de masina ta eu zic sa incerci si sigur nu vei fi dezamagit. Mare atentie la cine iti face softul, un soft la ce vrei tu se faci nu se face de oricine intr-o parcare, pentru ca o economie de 100 de euro la un soft poate duce la pistoane topite sau bilele indoite. Eu iti urez mult succes, si cred ca nu e ceva imposibil asa ca astept vesti de la tine, oricum nu te astepta sa primesti sfaturi constructive pe forumul asta (sunt prea multi cu gura mare si experienta 0 in modificari), aici esti iubit cand schimbi doua plastice pe masina .
    1 point
  5. tu nu faci un schimb de ulei de 7-8 mil si visezi..la scaune comfort.. ventilatia nu poti sa o adaugi ulterior, pielea trebuie sa fie perforata.
    1 point
  6. @robys Sa faci +1 sau sa-ti versi frustrarile poti sa o faci unde ai tu chef, as aprecia daca nuo faci aicea @doru Cum a cazut turbina ? A dat ceva semne inainte ? Cum de ai renuntat la 525 ca parca erai foarte multumit ? Ai vreun review la cayenne pe undeva ? Oricum sa-l stapanesti sanatos.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.