Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/12 in all areas

  1. Eu cred ca tu nu stii. Tu ai impresia ca masina ta, BMW, este construita de la cel mai mic surub/plastic pana la o piesa foarte importanta si costisitoare (nu am ce exemplu concret sa dau pentru ca ar fi multe de dat) de BMW, ca si fabrica sau producator sau constructor auto sau brand sau...etc ? Piesele cumparate din magazine sunt fabricate de producatori iar piesele de la reprezentanta sunt fabricate TOT DE PRODUCATORI . BMW nu produce piese, ca de altfel nici ceilalti constructori, intr-o oarecare masura si dau aici un exemplu Renault si-a facut o linie de productie pentru panourile de usi si a iesit mai scump decat daca avea contract (cum de altfel se si intampla peste tot la toate marcile) cu vreun producator, stiu treaba asta de la o persoana din cadrul Reanult. Sa revin la ideea de baza, daca tu vei cumpara sa zic un debitmetru de la reprezentanta te va costa , habar nu am cat si zic 1200 de lei si vei avea pe el scris Siemens si BMW iar daca il vei cumpara de la Gigi de peste drum va scrie pe el doar Siemens si va costa doar, din nou habar nu am si zic 700 de lei. Si inca ceva sa nu confunzi nicio data piesele de la reprezentanta cu piesele "de prima echipare", adica atunci cand cumperi o masina cu 0 km si garantie pe ani si numar de km.
    2 points
  2. te duci la BMW, cumperi 2 L ulei de cutie, intra 1,5 sau putin mai mult in fuctie de model/cutie (manuala), nu baga ulei dupa ureche. edit: ca posesor de M54 pot spune ca imi consuma 1L/5000km insa nu ma deranjeaza, am inteles de la diferite persoane care au cumparat BMW noi cu acest tip de motare ca inca din prima clipa au avut acest consum de ulei. deci se pare totusi ca problema e de la ei uleiul folosit: BMW 5W30 LL04
    1 point
  3. Varianta asta ca toate motoarele se strica este una pe care o tot avanseaza toti producatori auto in ultimul timp. Realitate este ca eu de exemplu am avut un sprinter cu motor de 3500 diesel (motor care era si pe S klass vechi) care a parcurs 1200 000 km fara set motor, fara distributie schimbata fara vreun injector nou. Masina a rulat pe drumuri proaste si cu motorina de acum cativa ani. Am mers cu e39 530d care avea 700 de k in bord ( in germania) si fara set motor fara distributie fara nimic rula incredibil deci se poate as fii curios cate din motoarele astea noi viseaza sa atinga 700 de k. Daca acum 10 20 de ani s au produs motoare de o asemenea calitate... faptul ca azi nu se produc nu arata decat rea vointa. Realitatea e ca producatori auto inclusiv bmw au inceput sa isi bata joc de bani clientilor. Pe langa toate astea mai se zbat sa obtina si extrem de multi cai din f putini CC si automat motorul este supus la socuri mult mai mari la care se mai adauga si un schimb de ulei la 30 de k si treaba e sigura. Dar chiar si asa... cu ulei vechi un prieten bun avea o un citroen de marfa cu care facea italia si ii schimba uleiul cand isi amintea (la 50 60 de k) si chiar si in conditiile astea a tinut 500 de k motorul. Asa ca e inutil sa le luati apararea la astia la Bmw din punct de vedere tehnic au intrat in regres si este inaceptabil la intre 100 si 200 k sa apara probleme atat de grave ca pompa de ulei si distributia. Din pacate in secolul nostru pasiunea a fost lasata pe locul 2 si patroni de la bmw gandesc in cifre si mai putin cu sufletul si mai mult cu mintea, calcand in picioare pasiunea oamenilor care au pus bazele acestui brand. Faza cu intervalul lung de schimbare a uleiului este tot un produsul al gandiri capitaliste... o masina cu intretinere f f f ieftina o prostie crunta
    1 point
  4. Ia intereseazate cat te costa sa schimbi suspensia fata la un golf 4 si compara cu bmw .Ia vezi cat te costa un ambreiaj de 1,9tdi la un golf 4 . Si sa iti mai explic ceva viper ,bmw nu face geamuri ,role, curele , faruri si multe altele .Ei doar le asambleaza si piesele alea sunt facute de producatori nu de bmw .De ce sa platesc pentru aceasi piesa de 3 ori mai mult doar pentru simplu fapt ca are sigla bmw pe ea ?
    1 point
  5. Bai ce va mai place la cate unii sa va mai kkti pe voi; ce-l sfatuiesti la banii astia sa-si ia,vreun F10? sau daca nu, conform spuselor tale, sa mearga pe logan nou. Alo, domnu' 112, mergi prietene pe logan ca n-ai bani sa intretii un amarat de e46....ca asa zic unii....sau chiar si o dacie 1310,ca aia e un pic mai ieftineaua. Domnu' teo, eu mi-am luat 530d cu 250000km in bord si-l alerg de-l ia boala,si n-am schimbat la el decat consumabile,iar acum are aproape 270000km... Nu mai demoralizati oamenii fara rost,lasati-i sa-si aleaga ce vor si ce le place; nu zic neaparat sa-si ia masina din link,dar asta nu inseamna ca are interzis la BMW ca citez: "BMW-ul e foarte scump de intretinut". Pai daca un e46 e f scump de intretinut, atunci un F30 ce mai e, astronomic,nu? Pt initiatorul acestui topic, masina pare ok din poze, insa pretul e un pic cam piperat,tinand cont ca in afara de scaunele alea sport nu are mai nimic ca si optiuni,adica e cam cheala. Alegerea iti apartine.
    1 point
  6. Mda. Cred ca esti inca la nivelul la care a cumpara de pe ebay e mai cool. Gen, de unde le-ai cumparat? de pe ebay ! ce tare esti man. Diferenta de pret e prea mica sa mai aiba vreo importanta, atata vreme cat le iei pe loc de la orice colt de strada.
    1 point
  7. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.