Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/12 in all areas

  1. Nasol, este un fenomen contagios, ai parcat Dacia prea aproape si s-a transmis, deci este aerob. Mai mult ca sigur este vorba de bacteria Gangnagummy, care consuma cauciucul ectopic, spre deosebire de organismul anaerob, care se dezvolta in medii lipsite de oxigen si consuma cauciucul prin polimerizare de fotosinteza. Baga azot, bacteria respectiva contine mitocondrii sensibile la azot si nu se mai reproduce, doar asa rezolvi.
    4 points
  2. mah, ce-i cu topicul asta? astia cu "alex" in coada parca sunt dintr-o ºarjã stricatã. Desigur, cu exceptii. Asta de faÞã, nu, desigur.
    2 points
  3. cu placere alex. spre deosebire de unii colegi care sunt rau intentionati cel putin,o sa ti spun sincer ca m am lovit si eu de problema asta cel putin o data. este vorba de un fenomen complex si foarte des intalnit in zona arctica,spre exemplu la irkutsk am auzit ca rusii aia isi gasesc in fiecare dimineata cauciucurile dezumflate din cauza gerului. explicatia e simpla,aerul se contracta,facand presiune in pneu dejanteaza concomitent cu colmatarea porilor din cauciuc.si surpriza
    2 points
  4. Eu unu nu prefer sa dau 20-50 de mil degeaba pe an dar fiecare cu sadismele lor
    2 points
  5. Gangsta!!! :2guns: Gangsta 2 !!! :2guns: poate inainte sa-ti treaca masina pe numele tau,te ajuta sa devii invalid/handicaapat .Si atunci nu platesti impozit Gangsta 3!!! :2guns:
    2 points
  6. Mi s-a intamplat si mie chestia asta. Chiar in pozele de la licitatie se vedea cheia in contact, dar cand a venit masina, nu avea nici o cheie. Am putut sa cumpar doar un set de chei si incuietori, atat. Nu mi-au dat cheie dupa seria de caroserie din acelasi motiv, ca nu aveam carte RAR. La mine a fost mai nasol ca n-am avut cheie deloc si masina era automata si 4X4, si n-am putut efectiv sa o scot din viteza, am plimbat-o cu motostivuitoru.
    1 point
  7. da.confirm KOlea a dost vazut la etajul 9 in apartamentul lui rares facand zacusca de fasole
    1 point
  8. E de la mersul serpuit, clar.
    1 point
  9. poate are. la frig se contracta diferit cauciucul si janta. trebuie o etajare si o umflare.
    1 point
  10. Ce legatura are zapada cu dezumflarea cauciucului? Iti spun eu, niciuna!
    1 point
  11. Lasati masina sa plece de pe loc (fara sa atingeti acceleratia) cu M2 sa vedeti cat de usor pleaca si lasati-o sa plece si in D. O sa vedeti ca pleaca cu viteza 1 in D. Pole ai rezolvat??
    1 point
  12. Au iesit la pensie de mult.
    1 point
  13. Cine-o fi prost sa-si dea mana tie sa mergi pe ea??
    1 point
  14. Cand aud vrajeala asta, imi vine sa urlu...oameni buni am si eu o intrebare, numai GERMANIA=NEMTI=DUMNEZEI=ATOTSTIUTORI=ATOTFACATORI DE TOATE SI DE CELE MAI BUNE,etc etc, numai astia exista pe pamantul asta? eu cred ca noi romanii am ramas complexati de ideea asta cu nemtii, adica daca nu e german nu e nimic bun; fratilor uitati-va si la masinile care le fac in ultimul timp ca pica pe capete, si nu vb doar de bmw, ci in general. Mai exista si alte tari pe lumea asta,franta, spania,japonia,italia,cehia,etc. Credeti ca uleiul ala daca e facut in turcia e chiar atat de prost? pai ori il fac turcii manual sau ce? stati linistiti ca tot tehnologie nemteasca este si la turci, chiar daca e facut acolo...turcii au doar mana de lucru, in schimb exista niste standarde, niste reguli care trebuie respectate. Nu vreau sa ofensez pe nimeni,dar asta e parerea mea...adica daca n-ar mai exista germania, n-am mai cumpara piese/accesorii/consumabile de nicaieri din alta parte? Vuvule, scz de off topic,dar am vrut sa-mi exprim pdv.
    1 point
  15. Daca as avea butonul like Umbrella ti-as da like
    1 point
  16. In primul rand , "ratio" este raportul de demultiplicare de la axul cardanic la roata . Un diferential de 4.12 spre exemplu va face masina sa accelereze mai bine si va limita voteza maxima . un diferential de 2.92 [ asta e deja de dizel :blink: ] va imbunatati viteza maxima insa demarajele vor fi lungi si slabe . Concret , dacia are raportul final de demultiplicare de 3.77 . In treapta a IVa la 100 km/h are ~3600 de ture . Daca ar fi avut raportul final de 4.125 ar fi avut cu bine peste 4000 de ture . LSD [ limited slip diferential ] este o chestie in diferential care face cam asa : Intr-o curba prima data rupe aderenta roata din interior . Daca ea se va roti cu maximum de turatie 8000 rpm , un diferential LSD 50 % "va obliga" roata de pe exterior sa se roteasca cu 4000 rpm . Cu alte cuvinte , la un diferential LSD 25% , 25 % din cuplu va ramane pe amandoua rotile , restul de 75 % deplasandu-se de pe o roata pe alta . LSDul ajuta mult in drifturi . De obicei masinile au diferential deschis care lasa rotile sa se roteasca cu viteze diferite , ba chiar distribuie 100% din cuplu pe o roata . De exemplu , daca ridicam roata din fata de la o dacia si pornim motorul , bagam 1a roata din aer se va roti iar asupra rotii de pe sol nu va actiona nici un cuplu . Diferentialele deschise sunt foarte nasoale pe zapada pentru ca de multe ori cand o roata patineaza cealalta roata nu mai trage deloc . Sper sa fi lamurit cat de cat , daca nu voi veni cu informatii suplimentare .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.