Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/15/13 in Posts
-
in 5 minute se poate schimba ecuatia si sa devina cu o necunoscuta, cu doua sau chiar polinomiala3 points
-
Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta3 points
-
cred ca vroiai sa spui fara inele de centrare , ce distantiere sa mai puna la ET24 :shifty: , CB ( central bore ) de la seria 7 este identic cu cel de pe E90 adica 72.5 mm2 points
-
2 points
-
ce drac de treaba are dyno ala cu softul de fabrica de 177 cai ???? Xander : nu o sa se schimbe nimic in afara de puterea masinii + imbunatatiri ale strategiei. Se pune ultimul soft fara reducere de putere, dezvoltat de bmw. No risk ! VUV : harta aia de cuplu/putere parca-i facuta de un copil oligofren.... nu-ti da nici o senzatie ... e frectie....2 points
-
Am inteles. Tii discounturile doar pentru tine. Eu am luat la x3 15% si la F10 12%. Adaosul mediu la dealer e de 12%. Ca sa inlaturam orice mister si nu am de ce sa tin doar pentru mine informatia2 points
-
atunci iti recomand softul de 177 cai, probabil masina ta e cu power reduction din belgia. mergi la valymad sa-ti scoata power reduction-ul si sa-ti softeze masina pe 177 cai cum e normal la acel model. motorul tau este destul de sensibil pe partea de distributie si sunt cazuri in care s-a rupt, fara tuning. de aceea iti recomand sa nu faci tuning, ci doar sa te limitezi la softul de 177 cai.2 points
-
Nu am zis ca nu sta bine pe sosea 530d-ul. E o masina extrem de reusita, dar pur si simplu pentru mine e mai potrivit in momentul asta un F30. (La fel poate si pentru altii). Iar in ceea ce priveste circuitul... Pentru o masina pe care o iei pentru strada, timpii aia sunt irelevanti. Un sofer (nu pilot) nu va simti niciodata diferenta dintre M5 si M3 in termeni de performanta. Comentariile de genul as fi luat F10 in loc de F30, iar daca omul zicea ca si-a luat F10, deja i se sugera ca mai bine isi lua F01 sunt de mare prost gust. Probabil romanii s-au invatat sa ia masina la volum si la kilogram. Genul de discutie... Decat seria 1 full care bate 50k EUR, mai bine imi iau A6 second2 points
-
Amenzile mari is o rezolvare aparenta. Tot e ceva, insa. Noi nu avem drumuri ma sa-i puteti da tot bordu', insa avem rable si idioti la tot pasul1 point
-
O chestie simpla din partea mea: Ai incercat sa dezactivezi esp?1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cea mai ieftina de pe mobile, cu xenon, trapa si navi prof. Lol,are pana si webasto http://home.mobile.de/GRAUMANNFRANZ#des_177401693 As fi luat-o daca eram in situatia ta. Singura chestie e ca n-are cele 2 suporturi de pahar in bord. Dar in rest are cam de toate.1 point
-
e mai ok asa? sincer am postat sa fiu ajutata cu sfaturi nu tot criticata , daca sunt anumite reguli te rog sa mi le spui ..mai bine imi prindea un sfat bun cu fluctuatia asta decat ca scriu cu litere mari si pe tine te deranja..1 point
-
nu e rasucit ghidonul, ce dracu, ca nu e ca la bicicleta, iar guma e montata corect1 point
-
Sunt mai multe solutii. Poti incerca si la Exelixis in Buc. Sunt profesionisti si fac si test Dyno inainte si dupa resoftare , ceea ce gasesti cam rar la ora actuala prin tara.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am mers acum cateva luni cu un 328ix. Nu m-a impresionat cu nimic. Combinatia turbo + cutie automata este caracterizata de intarzieri de raspuns semnificative la apasarea brusca a pedalei de acceleratie. Tin minte ca apasand brusc acceleratia de la o turatie joasa (cca. 1300-1400 rpm), masina reactiona cam asa: nu se intampla nimic cca. 1 secunda, apoi motorul urca brusc la cca. 4000 rpm fara sa impinga si masina (ca si cum ar fi fost apasat ambreiajul), si doar dupa aceea cupleaza cumva cutia si masina incepe sa plece destul de viguros. Nu mi-a placut nici senzatia la volan, care este cam artificiala. Asta nu inseamna ca 328ix este un esec. Dar motoarele cu benzina "downsized" mi se par mai putin placute la condus, in comparatie cu motoarele clasice de putere echivalenta.1 point
-
parerea mea e ca pe astfel de motorizari se merita cutie manuala au as alege mereu la o masina sport cutia manuala si prin faptul ca imi place sa schimb eu1 point
-
10 parca da in carte. Pe langa asta la plecare dimineata are un mers foarte neregulat pana se incalzeste, zici ca se balbaie si moare. O alta problema sunt motorasele de la geamuri care se blocheaza. Eu le-am curatat de vreo cinci ori. Solutia rapida e un pumn zdravan deasupra boxei. Fara misto. Cand dai drumul la aerul conditionat ai pierdut 50 de cai. Cu toate astea nu am regretat nici un moment ca am avut-o dar mi-a trebuit ceva mai mare. Mi-as mai lua unul cabrio.1 point
-
1 point
-
SUPERBE!!! style 128 mi se par cele mai frumoase jante ever, +1 pt acero ca le are pe e601 point
-
ce topic tare. sa inteleg ca pana la E90 nu a existat bmw si cu E90 s-a lansat, nu? vorbim de masini care au propulsat bmw unde este acum, nu de m3e92. da' in fine.. 2002 turbo E21 E24 (adica seria 6 daca nu ma insel, cea veche) M1 E30 M3 E30 E34 M5 E34 toate aceste masini au facut ca BMW sa fie ceea ce este acum1 point
-
My two cents: 1. Numarul e de E36, hac parerea mea. 2. Sunt 100% sigur ca a fost doar "o atentionare cu un claxon". Sigur ... 100% 3. De la "atentionare" e cale lunga pana la "intentionat" chiar si cu 10 metrii de frana. Oricum as vrea si eu sa-l cunosc pe sofer inafara de politie, sa-l intreb cum a reusit. Concluzie: eu "crede" ca benveul l-a prins din urma pe nenea biciclistul(probabil, pentru niste a raspunde la fel cu "atentionari" verbale si gesticulari educate)... numai ca unul a franat mai repede decat altul :|. P.S: am impresia ca pe hautovit a sa apare o pisi de BG : OKAZIE, URGENT, PLEC DIN TARA.0 points
-
Nu tin discountul pentru mine,numai ca cine stie cat se obtine......stie,asa ca nu mai are rost sa mentionam.Una peste alta,colegul d-rive,ai obtinut un discount foarte bun,si eu sunt tot pe acolo.Dupa cum am mentionat,masina am luat-o de la APAN MOTORS Braila,cu toate ca eu sunt din Bucuresti ,insa conditiile si modul cum am fost tratat m-au convins sa iau de la ei.De multe ori nu numai discountul face diferenta....0 points
-
Multumesc frumos! Pretul ramane neschimbat 11.000 euro. Mi se pare un pret corect, avand in vedere ca nu intentionez sa recuperez taxa de prima inmatriculare, ceea ce ar aduce unele neplaceri viitorului proprietar. Daca masina nu se vinde la pretul asta pana la finalul lui mai, se va pastra0 points
-
Va multumesc tuturor pentru cuvintele de apreciere si intradevar asteptarea este cea mai grea,fie ea chiar si de 30-45 zile. Cat despre pret,pot spune ca a fost unul bun,plecand de la cel de lista afisat mai sus,cei care stiu ce discounturi se dau pot deduce cat a fost cel final.0 points
-
Daca stiam ca ai numere de italia , nu mai comandam pixeli de la tine si nu mai luam teapa de 140 ron sper ca ti-au fost de folos banii mei. Sper ca prin acest mesaj cel care se gandeste sa-ti cumpere masina sa nu fie tepuit si el. Sa vada cat e de ingrijit 7-ARUL daca te-ai pus tu la 140 ron. Daca erai serios imi spune-ai ca pixelii sunt de seria 7 , pt ca eu am specificat si ai fi putut sa zici sa nu le trimit inapoi , asa incat sa pierd si bani si pixeli . Asa sa-ti ajute D-zeu.-1 points
-
-1 points
-
http://imageshack.us/a/img4/8621/51399134.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img4/8621/51399134.jpg-1 points
-
Salut! Felicitari pentru comanda. 328i m-a uns la suflet cand am mers cu ea la Joy Drive Tour, Masina e configurata frumos, singurul lucru pe care eu nu l-as fi luat sunt jantele de 19. Arata bine, dar iti vor pune probleme pe drumurile noastre. S-o conduci sanatos si fara incidente! PS: legat de ce a zis Krebs... O sa fie multi care vor aduce in discutie seria 5, F10. Lasa-i sa vorbeasca, pentru ca o fac de plictiseala si nu au pus piciorul in niciuna dintre ele. Eu am mers cu 530d F10 si cu 328i F30 si as fi ales fara sa stau pe ganduri 328i-ul.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00