Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/06/13 in all areas
-
ba ejnebun? bo$$, fi geana, ca care nare e dajaba. Asculta la babardelo aici: io are respekt pentru faraonii ejtia de sa duce la sala, are timp da ei, sa fie giorno. Nu ca crevetii ejtia opariti si mari profesori, cu gura da le miroase a chifla. Cand a zis belengherii da gratematica si da una ca da alta e clarro blat, ca nare ei cum sa verifice cum tia intrat tie apa in chec. Lasai pastia de are rude la Medias si dute la doctor. Te intorci apoi acilea si le arati butucul scamos la fraerii care nu stie valoarea la buzdruna. Deci baibac, te pup umed pe gornet.5 points
-
3 points
-
Experienta cu F01 nu prea e pe forumul asta. Revino peste 10 ani pentru pareri de la experimentati3 points
-
Daaa, suntem terminati. Kristal lucreaza la un service face receptia masinilor se le ia si le duce la spalat si se plima si el o tura cu ele... Pole e samsar de legume in piata Obor... terminat si el de-atata munca si soare si discutii cu toti taranii... Io lucrez la Luxten, schimb becuri si spal semafoare. Am avantajul ca ma chiorasc pe geam la gajici cand ma ridica nea Costel cu macaraua... Hitman... ba, in cazul astuia nu pot sa-ti spun cu ce se ocupa ca daca afli, trebuie sa te ucidem... inaintea lui... Similea e sef la circ. E un circ care circula din oras in oras si se numeste Circus Comitetus... Umbrella e ceva ceo la o corporatie de medicamente care face experiente pe oameni si pe copii de la orfelinate. Sa te feresti de el ca e pericolul cel mai mare. Cred ca Krebs e sef la o Avicola pe centura pe undeva, e responsabil cu reproducerea de noi specii, cu puicutele... Si daca mai vrei, iti mai spun si de altii... Sa nu-l uitam pe VUV. El e seful galeriei lui petrolu, el le procura alora pungi in care se pipi suporterii si arunca cu ele in galeria adversa...3 points
-
3 points
-
Bai, deci asta cred ca e cel mai tare topic din ultima vreme!!!! De unde s-a plecat si unde s-a ajuns, dar mai ales prin ce a trecut..... gresili gramaticale si de exprimare, insulte, caterinca, jigniri, poze, nervi din partea unora, apoi usor-usor s-a asternut calmul, lumea a inceput sa se sensibilizeze, compasiune, sfaturi, urari de bine, etc etc....ce sa mai, asta DA topic cu de toate.3 points
-
apa la velcro, e simplu, se da jos, se sufla si se pune la loc. este localizat sub captatorul de miceliu, in stanga, cum te uti la filtrul de aer.3 points
-
Mai baiete tu esti persoana perfecta pentru a fi mulsa de bani de toti autoproclamatii mecanici din coltul strazii care nu iti vor vinde decat abureli. Probabil si asta cu doua turbine ti-a bagat-o in cap unu, zicand ca faci din kkt(cacat) racheta. Sfat: tine masina asa cum e, nu mai arunca banii pe geam ca se fac greu. off. Credeti ca ar trebui ca la inregistrarea pe forum sa fie necesar un mic test grila, al carui rezultat sa faca dovada unui minim nivel de inteligenta si ca respectivul user merita sau nu sa se alature forumului? Zic si eu.3 points
-
2 points
-
2 points
-
Nu fac nicio caterinca. La cat te-au bombardat, rezisti pe baricade Kenbobo. Las-o frate in plm. Aia au realizat ceva in viata. Tu ce ai realizat? Ce daca sunt tigani? Ti se pare ca fura, ca sunt nespalati, needucati, etc? Hai sa nu ne mai cacam pe noi ca pute rau2 points
-
2 points
-
ai umblat la velcro cum ti-am zis ? daca nu merge suflat, inseamna ca s-a infundat o pleura cu mizeria din apa si ai o incontinenta auriculara pe bobinajele de la velcro. In cazul asta este nevoie sa desfaci returul de la pompa calaminata si sa-i dai cu niste WD40 pe acolo.2 points
-
Operatiunea inter cular + supersuflantele turbo: se ia doua bucati suflante(turbo neaparat), si se aseaza in fata masinii; se da 2 gauri,una in admisie si una in evacuare si cu ajutorul a doua chei(una mox si alta franceza se pozitioneaza in forma de "W" pe axa centala a motorului exact pe galeriile amintite mai sus. Apoi se ia inter cularul sau intrecular(cum vrei sa-i zici),se introduce in bancheta din spate prin "porbagaj" nu inainte de a trece cu firele de inalta tensiune (aproximativ 12000V) pe sub pres(neaparat firele tre' sa fie NEizolate),ca apoi cu ajutorul unui buton gen NOS sa activeze "cularul" impreuna cu "suflantele" si sa dea nastere la alti cai crescand mari si frumosi speciali facuti pt curse!!! Spor.2 points
-
1 point
-
Prietene .. ala este un motor M3 cu toata evacuarea modificata ... inox . ( diametru calculat ) .. cea ce vrei tu sa faci pe un e36 1.6 1.8 2.0 sa ii dai cataliatoru jos .... nu faci decat sa atragi priviri ( garda ) si sa bagi mana mai adanc in buzunar ... stai potol1 point
-
1 point
-
toate sunt super primii km.. mai reino cu impresii cand sunt asa pe la 4mm...1 point
-
1 point
-
Da frate, mai bine ai scoala vietii si prostesti pa fraieri, sau eventual, iti faci un salon de masaj, cum are colegul de aseara, enigma, sau cum dracu il chema, adica sa stii sa te invarti, eludand statul si sociatatea, nu ? Ca nu te prea vad un om de afaceri de succes care sesizeaza oportunitati.1 point
-
Ai fost un privilegiat, ce sa zic, probabil ai crescut cu lingurita de argint in gura (e o vorba), nu intr-o mahala infecta, ca iti zic eu ca nu te uitai pe mezzo, daca erai crescut de mic asa, dar cu atat mai mult sunt mandru, ca am reusit sa-mi depasesc conditia.1 point
-
1 point
-
By R3sp3kt. Ar trebui sa se faca un topic cu citate ale mai marilor de pe bmwclub unde sa punem citate de genul. Si da, ai perfecta dreptate man.1 point
-
Prima data ca sa verifici daca e becul sau balastul de vina, interschimba becurile dintre ele. Daca problema ramane pe aceeasi parte e defect balastul, daca se muta pe cealalta parte e pe moarte becul.1 point
-
E cocalar omul clar, dar un cocalar prietenos Nu vezi ca n-a reusit nici unu sa-l enerveze1 point
-
1 point
-
Da frate, se vede ca omu e ok. Mai ales ca e coleg cu noi din 2010 La o adik nu i-a zis nimeni nimik. Mai radem si noi, mai glumim. Asa e in gaska Stii cum e, te superi, cazi de fazan1 point
-
Eu sincer incep sa-l plac pe Respect, e calm, a raspuns cu rabdare la fiecare comment rautacios si sincer n-a sarit calul. Eu in locul lui ma crizam demult. Nu e un om rau1 point
-
multumesc tuturor de aprecieri Angel eyes OSS ziua in amiaza mare http://img189.imageshack.us/img189/5750/img1337tn.jpg Difusor + Finale + traseu 335 style http://img197.imageshack.us/img197/3751/img1299o.JPG http://img29.imageshack.us/img29/899/img1310i.jpg1 point
-
mai da-te-n pula noastra cu burta aia ta goala, ca ti-am umplut obrajii ca la harciog de sloboz galben. Ia vorba aici.1 point
-
Na, ca pe verssatu l-a inteles perfect ! Vedeti ma ca se poate comunica si fara prea multa scoala ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si ne mai miram ca se zice de cei cu BMW ca sunt cocalari infecti si analfabeti. Vai si amar de capul tau. Asta imi aduce aminte de clipul de mai demult cu ala cu BMW-ul alb si tot asa de bine stia si el sa vorbeasca ca si tine. Si hai ca sunt curios: Ia baga un extras de cont sa vedem ca tu castigi mai mult de 10 milioane.1 point
-
pai ma gandeam sa-i dam numarul corporatiei bimmer service, am inteles ca au program non stop, sunt activi mai ales la 3 dimineata, atunci trebuie sunati.1 point
-
1 point
-
ReSp3cT, te las pe maini bune. O sa se ocupe cei mai buni in domeniu de cazul tau special.1 point
-
Daca toate setarile sunt facute corect, eu zic ca problema ta ar putea fi de la firele prea subtiri care merg spre subwoofer si de la conectarea aiurea a firelor de alimentare la statie. Cauta papuci/conectori model cum ti-am aratat mai sus si vezi daca e vreo schimbare.1 point
-
Se pare ca la modelul tau de Dynavin ai doua mufe RCA pt subwoofer, ceea ce e ok. Pe partea asta de semnal audio e ok. Cablurile de la amplificator la subwoofer imi par cam subtiri, dar nu ar trebuie sa fie de aici problema. Totusi, ti-as recomanda sa pui mai groase. Cam de 2,5mm^2 sau chiar 4mm^2. In schimb, cablurile de alimentare sunt conectate cam aiurea. Ar fi trebuit sa pui astfel de papuci: http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/m1pP7o8LzpCXCJy2uqvTFmw.jpg http://images.monstermarketplace.com/cost-effective-electronics-supplier/rc1123-spade-lug-12-10-awg-8-stud-yellow-nylon-insulation-500x500.jpg Vad ca ai conectat subwooferul pe iesirea pt Rear (spate) astfel setarile tot pt partea aceea trebuie sa le faci. Legat de LPF, daca il setezi la 80Hz, asta inseamna ca va taia/atenua toate frecventele peste aceasta. Altfel zis, ar trebui sa nu auzi deloc voce in subwoofer, ci doar bass. Si inca o chestie. Tu zici ca subwooferul are 500w. Daca acestia sunt reali (rms) iar statia scoate doar 300w rms, banuiesc ca in total, si doar 150w pe canal, astfel tu amplifici subwooferul cu doar 150w in loc de 500w. Pe langa ca va distorsiona tare cum dai volumul ceva mai ridicat, nici nu profiti de tot potentialul acestuia, ci numai de putin din el. LE: Daca te gandesti sa iti iei alt subwoofer + amplificator, iti recomand sa iei un amplificator mono, iar statia cu exact puterea care o necesita subwooferul sau chiar mai mare, astfel incat sa nu fi nevoit sa o ti la maxim -> scapi de distorsiuni. LE2: Daca asculti muzica cu portbagajul deschis si stai in spatele masinii, se aude bassul cum trebuie? Pentru ca nu stiu daca sti deja sau nu, dar la e46 (sau BMW in general) este foarte bine antifonat portbagajul si daca nu ai sac de sky iti trebuie un subwoofer foarte puternic ca sa simti ceva si in masina.1 point
-
1 point
-
Ma bucur, ma gandeam sa ma duc in Vitan sa-mi iau un girofar sa fiu si eu ca toti cocalarii. Dar il pun pe bord si nu-l pornesc niciodata, si daca ma opreste politia ii spui ca e veioza, ca nu vad in masina noaptea.1 point
-
Ajung in finala si o scoata masina flacari pe toba Da un link sa vedem ce ai citit.1 point
-
1 point
-
nu e chestie de turbo.poti sa pui si pe motor de drujba. cum zice drive,la motorul tau pur si simplu nu se justifica investitia.sa fii fericit daca vei obtine 200 de cai.si dublarea puterii pe motorul ala mi se pare oricum exagerata pe de alta parte,cu investitie probabil pe jumatate,ai pune un motor de 2,5 sau 2,8 din care poti obtine relativ usor peste 200cp si fiabil bafta1 point
-
1 point
-
Daaa, noi nu avea bani de benzina, d-aia ne-am luat 316i si vrem cai multi.1 point
-
Eu sunt curios unde dracu e de-pelanga creiova asta, in ce galaxie, in ce judet ?!1 point
-
se ia 1 L motorina la sticla de plastic, se toarna peste 1000 euro, in bancnote de 50, se aprinde un bat de chibrit, si gata, esti pe sistem turbo!!!! ps: e 300e motor 1.8is cu de toate + 100e montajul.1 point
-
uite un articol interesant despre fabrica ROmbat. S-a investit masiv acolo.. Jumatate din productie e exportata si se pare ca vor fi si furnizor Ford, Renault sunt deja. Vor construi acumulatori si pentru masini electrice chiar. Asa ca din punctul meu de vedere isi cam dovedesc calitatea. http://www.capital.ro/articol/masinile-ele...sti-136842.html1 point
-
Cei care vand masinile la 2-3 ani cumpara cea mai scumpa baterie posibile ca sa faca un bine la vitorul proprietar :twoup:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00