Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/08/14 in Posts

  1. 320i 2,2 nu consuma 16%.Am avut asa ceva.In bord imi arata cam 12,6% in Timisoara.In treapta a 2-a si a 4-a e mai evident ca trage ceva mai slab decat 325i,dar la peste 3500 rot/min se descurca cel putin decent.Am mers si in Germania cu ea si nicidecum n-a parut o masina submotorizata pe autostrada.Pe caroseria seriei 3, 2,2i eu cred ca e o motorizare o.k. plus ca si suna bine in ture.
    3 points
  2. daca chiar e platita in 2008 si inca nerecuperata termenul limita a fost 31 dec 2013 pt a o mai recupera. si eu as lua 325 in loc de 320 dar depinde ce gasesti, 325 sunt ceva mai rare, daca gasesti o masina buna nu as renunta la ea ca e 320i si sa caut 325. vezi poate iti place si asta; http://www.autovit.ro/bmw-325-C31789196.html chiar daca e la mama naibii fata de buc anuntul si masina par "curate" si cu ce mai negociezi mai scoti din drum. eventual poate gasesti pe cineva din oradea sa se uite in mare la masina sa nu faci drumul chiar de pomana.
    2 points
  3. f misto masina, eu as lasa adventistul in pace in cazul asta , sa faca tranzactii cand ii trimite Dzeu clienti )
    2 points
  4. evanghelist , am si eu unu de asta pe strada , vezi ca nu are nici o problema in a tranzactiona duminica )) Daca il intrebi e prima zi din saptamana si tu nu stii nimic , toata lumea e in eroare , dzeu lui e cel mai tare , dogma maxima . Totul e sa nu intri in polemici de religie cu el ,iei masina si fugi
    2 points
  5. Nu scapa nici un 318 , iarna fara 11-12 chiar 13 indiferent cat de intretinuta este masina !
    2 points
  6. Dupa lungi cautari si vizionari cred ca am gasit masina care o cautam, piata e plina de fel si fel de masini ... aceasta e adusa din Belgia, an fabricatie 08.09.2009, 183.000km si ceva optiuni care imi satisfac cerintele ... Scuze de poze dar pana se face vremea mai frumoasa n-am ce face. Optional Equipment S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S230A Extra package, EU-specific S2KTA BMW LA wheel V-Spoke 277 / run-flat S2PAA Lug bolt retainer S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S442A Cup holder S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S494A Seat heating driver/passenger S4BYA Real Bamboo wood-grain trim, anthracite S4UNA Durchladeöffnung mit integr. Ablagefach S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S609A Navigation system Professional S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S710A M leather steering wheel S775A Headlining anthracite P7MCA Exclusive Edition S843A Power reduction S863A Retailer Directory Europe S868A Language version, Dutch S886A On-board vehicle literature Dutch S8S8A Country-specific nav. system supply S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP
    1 point
  7. Aveti nevoie de : o surubelnita in cruce (pentru suruburi), o surubelnita mica dreapta (pentru scos trimul si desfacerea mufelor), un fir de cam 1m, un cuter (pt taiat si dezizolat - daca aveti cleste de dezizolat e si mai bine), un pistol de lipit, banda izolier si doua diode.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0261.jpg 1. Se da trimul din stanga volanului jos. http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0250.jpg 2. Se desfac cele 2 suruburi care sustin consola de comanda a farurilor.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0251.jpg 3. Se deschide compartimentul pentru manusi si se desfac cele 2 suruburi si apoi se scoate cu totul afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0249.jpg 4. Se scoate partial consola pt faruri, se scoate mufa (este deasupra consolei si este tinuta de un plastic alb ca o siguranta) apoi se scoate consola de tot afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0252.jpg Mufa se trage si ea afara prin compartimentul de manusi ca sa putem lucra la ea.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0253.jpg 5. Cu o surubelnita cu varf subtire scoateti lampa pentru picioare afara (trageti usor de ea si o sa iasa) http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0255.jpg , scoateti mufa din ea, trageti cablul inapoi in bord prin comp de manusi. 6. Deschideti compartimentul motor si vedeti ce culoare au firele care duc la pozitie/angeleyes. cate unul sigur e maro. celalalt ne intereseaza. Desfaceti manunchiul de fire ce duc la mufa consolei de lumini si cautati aceleasi fire acolo. Dezizolati cam 1 cm din fiecare si cositoriti pe fiecare cate o bucata de 30 cm de fir. izolati bine si prindeti firele la loc ca sa formeze un manunchi.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0254.jpg 7. Cablul pe care l-ati scos de la lampa pt picioare are 2 fire, unul maro (masa) si unul de alta culoare (plusul). dezizolati plusul si cositoriti la el o bucata de 20 cm de fir, izolati bine dupa. 8. Legati cele trei cabluri provizoriu intre ele si verificati daca totul e ok (se aprind angel si se sting cand incuiati/descuiati masina). in acest moment o sa aveti eroare in bord daca porniti masina, dar e bine de verificat ca sa fiti siguri ca nu ati gresit vre-un fir. Daca totul este ok desfaceti cele trei cabluri. 9. Prindeti cate o dioda la fiecare din firele de la consola de lumini, cositoriti bine si izolati si mai bine. cele doua capete ale diodelor care au ramas se prind si se cositoresc impreuna cu firul ce vine de la lampa pt picioare si se izoleaza bine.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0259.jpg ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri. 9. Se mai verifica inca o data sa fie totul ok, sa nu apara erori in OBC si sa se stinga lampa de la picioare atunci cand porniti motorul. 10. Se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii. 11. Se fumeaza o tigara, se admira munca facuta si se trimite un PM de multumire catre subsemnatul. <_<
    1 point
  8. Salutare, Cine ma cunoaste, stie ca am o problema cu Bmw-urile . Am avut vreo 7 pana acum si la toate am investit bani si timp si pasiune. In momentul de fata conduc un A8 v8 diesel si va spun sincer ca masina este extrem de plictisitoare. Stand intr-o seara pe farcebook, am vazut un anunt cu un E34. Erau diverse comentarii negative insa m-a atras foarte mult ideea de a-mi crea o ocupatie noua. Zis si facut, am cumparat-o. Pretul de achizitie a fost corect, in sensul ca pentru starea in care este, a fost corect. 4500 lei. Masina este un E34, 518i (M43), an 1995 modelul cu facelift. Ca si dotari: -cutie manuala 5+1 -ABS -2 airbaguri -clima cu 2 zone -scaune incalzite -inchidere centralizata -perdeluta spate -cotiere fata/spate -geamuri electrice -casetofon original -oglinzi electrice, heliomate, incalzite -oglinda retrovizoare electrocroma -trapa electrica -proiectoare -jante oem 15"+cauciucuri iarna Cam asa arata in anuntul de vanzare: http://s25.postimg.org/6ez484tfv/bmw518i_1.jpg http://s25.postimg.org/9ffyoo4qz/bmw518i_2.jpg http://s25.postimg.org/6wu9nzj0r/bmw518i_3.jpg http://s25.postimg.org/f12dsq5fv/bmw518i_4.jpg http://s25.postimg.org/hh476knij/bmw518i_5.jpg http://s25.postimg.org/5qq9p6uq3/bmw518i_6.jpg http://s25.postimg.org/gjxrxpc0b/bmw518i_7.jpg Anumiti prieteni mi-au spus ca sunt nebun, altii au apreciat masina, dar eu sunt fericit . Masina a intrat in tara pe 3 ianuarie, pe 7 ianuarie era a mea. Are toate cheile, carte de service, toate manualele. Probleme descoperite: -evacuare praf (gaurita si fisurata peste tot). -rugina la capacul portbagajului (unde sunt lampile de la numar) - de altfel si motivul pentru care are abtibilde pe ea -rugina pe marginea capotei (doar umflata vopseaua in cateva locuri) -rugina la usi (in coltul de la usa fata sofer) -scaunele incalzite nefunctionale -rolele scartiau -frane foarte slabe Pentru anii ei consider ca sunt probleme normale. Interiorul era extrem de ingrijit, nu are nimic rupt sau tocit, la fel si plafonul si stalpii. Masina are toate geamurile originale, nu are urme de accidente. A fost vopsita la un moment dat, dar nu in culoarea originala. Avantajul major, a fost senzatia pe care ti-o ofera la condus. Distractie maxima, exact ce-mi place la BMW. Din acest motiv, am decis ca merita sa investesc si s-o fac exact cum imi doresc, asa ca am inceput tare.
    1 point
  9. e vorba si de gusturile tale. personal, modelul ala de Mercedes mi se pare de genul masinilor de muzeu. nu sa mai iesi cu ele pe strada. extrem de demodat si anost atat ca si caroserie cat si ca interior. dar cum ziceam, depinde de gusturile tale.
    1 point
  10. cum naiba sa nu fie samsar..omu are mai multe anunturi,accepta si variante, chiar crezi ca o tinea el 5-6 ani? dar nu e problema ca e samsar daca masina e ce trebuie poti sa o iei linistit. dar mare grija cu verificarea si cu taxa. daca masina e deja in tara din 2008 nu stiu cata relevanta mai are sa vezi tu kilometrii din baza de date bmw ca sansele sa fi mers si in romania la reprezentanta sunt extrem de mici.
    1 point
  11. Eu m-as duce s-o vad pe asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C32045739.html Facelift 2012 In rest dotata bine masina , dar sincer cea maro mi se pare mult mai frumoasa. Combinatia maro cu piele bej e superba.
    1 point
  12. De unde stii sigur ca are atatia km?
    1 point
  13. sa nu fie fictiune, la asa motor atatia kilometri, proprietarul ar fi avut un peco in curte, sau la subsolul blocului )
    1 point
  14. miky, de unde stii ca are atatia km? ai luat-o pe bune cu atatia km sau i-ai descoperit tu?
    1 point
  15. @Ionut_FFF: Eu m-as duce s-o vad pe asta: http://www.autovit.ro/bmw-520-C32045739.html
    1 point
  16. bosch nu face toate debitmetrele sunt modele unde originalul este SIEMENS VDO ( CONTINENTAL se cheama mai nou )
    1 point
  17. Nu vrea sa tai si o curca si sa dai cu sange spre cer si sa ii mananci ochii? O fi vreun om de afaceri mega important de nu poate sambata sa vanda o masina de 22.000E..
    1 point
  18. Pai da. Asa am si eu. O sa verific odata in meniul OBD sa vad exact. La e90 verificasem mai demult si stiu ca aveam in jur de ~2600 la 160. Are alt diferential.
    1 point
  19. E 36 316/'92 Timisoara, in afara orelor de varf (eu sunt la munca in orele alea). Iarna, in jur de 13 l/100km. Vara 11. Exter, 7.
    1 point
  20. Consumul in oras are releventa doar daca mentionati si viteza medie. De exemplu la mine, 520da 177CP E60 in aceasta iarna, la o viteza medie de 11,3 km/h (masina mai mult a stat pe loc, am alarma cu pornire motor) am un consum de 19,2 l/100 km. La o viteza medie de 30 km/h ,tot in oras, consumul pe perioada iernii e in jur de 9 l/100 km.
    1 point
  21. mie imi lua 13-14% iarna, drumuri scurte cand abia avea timp sa ajunga apa la 90C, era un mighty 318i NFL
    1 point
  22. Asta pe BC. In realitate e cu 2-3 litri mai mult...
    1 point
  23. am avut pe cealalta cromate acum o sa imi comand mate o data cu Kenbobo am altele pe cap momentan m-am tot enervat cu astia care s-au ocupat sa imi aduca navigatia din UK de la Erisin, nu mai am rabdare sa o vad montanta sa o butonez
    1 point
  24. Am inlaturat sarea + jegul adunat de pe drum: http://imageshack.com/a/img707/5981/3wfz.jpg Aici se vede cel mai bine cat de urat arata fara proiectoare. Abia astept sa soseasca si sa le pun
    1 point
  25. Si cam ce lagatura ar avea orele? daca nu stai 15 ore face contact? iar daca stai mai mult de 15 ore nu mai face contact?
    1 point
  26. Mai bine lasi oglinzile originale decat sa pui alea de E36.. N-au nici o treaba cu E46-le. Parerea mea
    1 point
  27. Faci catre 100.000euro/ an si vrei sfaturi la ce masina sa.ti iei...Numai mie m-i se pare ceva dubios?
    1 point
  28. Dai 8,9000 pe una dar dupa ce faci? Zici ca ai strans banii astia deci gandeste-te. Nu zic ca nu mi-ar placea si mie una...e spatioasa cat cuprinde, super lux , prietenii or sa aiba un soc etc. Dar cam atat.
    1 point
  29. Daca de la m3-m5 de 300-400 cai ai ajuns la ursul asta de 170 care nu mai sant demult nici aia nu cred ca o sa te joci prea bine
    1 point
  30. O intrebare pentru initiator: unde vrei sa faci tu drift si la ce nivel? Daca ma intrebi pe mine, eu vad lucrurile mult mai simplu: fiecare generatie de M a fost mai buna decat precedenta asa ca ia-l pe cel mai nou pe care ti-l permiti. Simplu...ii verifici starea tehnica la reprezentanta, dai banu si aia e! Prea multe chitibuseli aici, ba ca aia e prea grea, ba ca aia nu are autoblocant etc...
    1 point
  31. Total off-topic: cati oameni sunt prostiti de religie in tara asta. Avem mai multe biserici decat spitale si scoli la un loc. Si pentru ei nu e de ajuns... +1. Presupunand ca amandoua sunt ok dpdv tehnic, as alege varianta propusa de mase.
    0 points
  32. mi s-au promis 6300. cand am ajuns in Bucuresti ( cum ma si asteptam ) am primit 6000 pe tot felul de motive. singurul motiv pentru care am mers pana in Bucuresti a fost ca fratele meu era acolo cu ceva treaba si am venit cu el inapoi. masina avea o problema iremediabila la treapta 1. sarea din viteza din ce in ce mai des in ultima vreme. cam 800 Euro costa inlocuirea cu una SH. + taxa + revizie, etc. se ducea spre 8000 cu totu. omu a zis ca o ia pt. el. vad ca a dat si foliile jos. despre problema cu cutia am anuntat de la prima discutie pe oricine s-a interesat de masina. oricum, un pret de mizerie, dar asta e. nu e prima masina la care pierd o gramada de bani. in rest, chiar era impecabila.
    0 points
  33. Vai mama ta, mai Vali. Nu te gasesc interesant.
    -1 points
  34. De ce ai pus ulei 0w30? Trebuia 0w40... On: frumoasa masina, chiar imi place cum vin grilele crom pe culoarea asta!
    -1 points
  35. poate au fost ceasurile de bord schimbate....eu am ceasurile schimbate pe un 318is, scunt schimbate cu unele de pe 316i. si imi arata cu 10-15km in plus. eu am testat in felul urmator, am mers paralel cu o alta masina, eu aveam in bord 60 si respectivul avea aproape 50. am intrat in radar cu 100km la ora, intro zona cu viteza maxima 50....am crezut ca o sa-mi opreasca permisul, dar surpriza aveam 89.)
    -1 points
  36. n42b20 11% acum iarna, 10 vara....consum la pompa
    -1 points
  37. Salut imi cer scuz3 nu am obs3rvat ca nu s-a uploadat...am rezolvat problema era o tablita care statea aiurea!!!
    -1 points
  38. Exact.URBAN(bucuresti) iarna = 10-11% iar vara URBAN tot bucuresti= 8-8.5%. Extra urban vara= 5.5-6% iar extra urban iarna 6.5-7%. Asta spune BC-ul. Intradevar doar spune,dar fa media la 17.5 L (100 ron) cu 250 km range lejer,cam 7.5% mixt.
    -1 points
  39. Si totusi, la 10700E...eu zic ca merita.
    -1 points
  40. cu primul ger sosit, masina imi consuma undeva la 15-16-17% ....acum imi consuma undeva la 11-12%, pt ca am curatat debitmetru cu alcool izopropilic, cumparat de la un magazin iT. cu 7 lei sticluta de 250ml.... l-am folosit pe tot oricum debitmetru' meu este pe duca, dar totusi curatarea lui , a ajutat. (ti-am dat o idee) era sa uit, ca eu am folosit si betisoare de urechi, pt ca era foarte murdar.(sensorul)
    -1 points
  41. Vand un disc de ambreiaj marca LUK pt e 46 , 318 d, motor 1995 cmc. Il vand ca urmare a schimbarii kitului de ambreiaj si a volantei pe masina mea, discul fiind cumparat cu tot cu rulmentul si placa de presiune dar din pacate nu s-a potrivit pe masina mea si nici inapoi nu il pot da din cauza ca asa cum spuneam l-am luat impreuna cu celelalte piese facand parte din kit. Nu stiu din ce motive nu s-a potrivit cert este ca este nou. Pret 250 lei Pe langa discul de ambreiaj mai vand si stopuri semnalizare fata, aripi si semnale spate galben - rosu pt aceeasi masina in urma schimbarii tuturor semnalelor cu altele alb - rosu. Stopurile sunt cele originale cu care a iesit masina din fabrica si in prezent se gasesc in cutiile celor cu care au fost inlocuite, nu au niciun fel de zgarieturi sau sparturi. Nu le-am schimbat pentru ca aveau ceva defecte ci din motive pur estetice. Stopurile si semnalele sunt complete adica doua fata, doua aripi fata si pt spate cele doua mai mici plus cele doua mai mari. Pret pt stopuri 250 lei.
    -1 points
  42. pai trebuie sa fie diferenta intre 318d si 320d ED
    -1 points
  43. Nu mai sunt, s-au dat toate.
    -1 points
  44. Canistra originala BMW foarte rara de 6L completa cu palnie metalica flexibila. Se monteaza in roata de rezerva. Pret: 80euro
    -1 points
  45. La e46 1.8 benzina 9-10%(chiar si 11%..depinde cum o calci) in oras si 6-7% in afara. Intradevar pana sa vina frigul/iarna,aveam in jur de 8-8.5% in oras si in afara scoteam 5.5-6% in afara.
    -2 points
  46. Eu am spus ce arata pe BC,cum spunea si Nicoara alex,acum daca tu ai nervii slabi,documenteaza-te despre motorul n42 valvetronic si o sa vezi ca esti conceput ptr un consum mai redus de combustibil sau mai citeste odata postul meu,probabil ai inteles 6-7 in oras ceea ce este eronat. Da,in Bucuresti,iar media de viteza este intre 25-30 kmh.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.