Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/07/14 in Posts

  1. Eu ma ĂŽntreb cum un analfabet ca tine viseazĂŁ la o astfel de masina. Tare nedreapta viata asta...
    13 points
  2. Pt un incepator clar 4x4 e de preferat. Totusi, esti sigur ca iei permisul?
    12 points
  3. Mai sus ti-am indicat greselile de ortografie, ca sa nu mai vorbim de exprimare, lejeritate in citire... Esti in clasa a 12-a, dai bacalaureatul si tu nu esti in stare sa scrii romaneste. Astea sunt greseli elementare, ti se pare normal ca pentru un baiat cu posibilitati ca tine sa te faci de rusine in halul asta? Vezi prea bine ca tara asta e plina de prosti cu bani, macar daca ai bani, demonstreaza ca ai si ceva in cap! Si ca sa iti raspund pertinent la "problema" ta, consider ca dintre cele doua modele alese de tine colegii te-au lamurit. Personal, eu cred ca nu ai ales modelul bine. Ar trebui sa te informezi si sa vezi cat costa taxele pentru un astfel de motor (asigurare, rovigneta, impozit), cat presupune intretinerea... Ok, inteleg ca banii nu sunt o problema, dar atata timp cat parintii tai nu-i fura si muncesc pentru ei, ar trebui sa ii apreciezi altfel. Primul tau post e paradoxal. Nu vrei liniute, dai de inteles ca o sa mergi chiar linistit, atunci pentru ce iti mai trebuie un motor atat de mare cu atatea sute de cai putere?! Ti-as recomanda un motor de maxim 2000 cmc, pe benzina (fiindca nu cred ca o sa faci tu zeci de mii de km anual incat sa merite un diesel). In locul tau m-as orienta catre un seria 3 coupe, fiindca e o masina tinereasca, iar cu varsta asta n-o sa te mai intalnesti. Ai tot timpul sa te bucuri si de un seria 5. Iti urez succes!
    10 points
  4. Pai e clar ca ortografia are inca multe secrete pentru tine. Ai 18 ani neimpliniti si vrei sfaturi despre masini? GTFO. Exista destule informatii disponibile pe internet. Daca vrei intr-adevar sa le aflii, pune-te pe cautat. De anturaje si bagat in seama aiurea e plin internetul. E destul de stupid sa-ti iei o masina de genul asta din prima. Nefiind vorba de vreun pic de experienta, riscul de a lovi masina e mare. Asa ca e mai logic sa-ti iei o masina mai putin pretentioasa macar pentru un an. Normal ca nu Dacia 1310 pe carburatie cum sugera colegul MAS (el e mai special), dar exista destule variante de masini decente, dar slabe ca putere, perfecte pentru incepatori si femei. Iar dupa ce te simti stapan pe tine vei putea trece la o masina mai puternica. Teribilismul + o masina foarte puternica inseamna aproape intotdeauna accident grav. Poti lovi si o masina mai slaba, poti chiar muri intr-o masina de 100 cp, insa situatiile limita apar mai des cand si masina te ajuta. Iar teribilismul e nelipsit. Orice om are momente de teribilism, iar la 18 ani, alea sunt foarte dese. Cel mai nasol cu o masina de genul asta e ca te si face sa te simti prea in siguranta si nu realizezi pericolul in care te aflii. Sunt foarte bine insonorizate, trag foarte tare, dar zgomotul motorului nu se aude chiar atat de tare. Stau foarte bine pe sosea, nu se inclina prea mult. Toate astea iti dau un fals sentiment de siguranta. Tu nu stii sa parchezi ca lumea, dar te crezi Senna si ajungi in situatii periculoase. Eu am avut la 18 ani un Renault Laguna cu motor de 2 litri. Nu aveam cum sa trag prea tare de masina aia. La 140 te simteai in ea ca intr-un BMW la 200 la ora sau mai mult.
    7 points
  5. E usor sa judeci si cu toti putem face greseli (neatentie, converteste telefonul,etc....), dar nu cred ca asta e scopul forumului. Eu as alege 530xd fara sa stau pe ganduri.
    6 points
  6. toti prostii sufera de "invidia dusmanilor". tu esti un zero barat. fara banii lui taica-tu, esti doar un alt cocalar analfabet. din moment ce nici 18 ani nu ai, te rog sa vb cu taica-tu sa-si faca cont pe forum. vom discuta cu el. tie nu putem sa-ti dam sfaturi ce masina sa-ti iei, din moment ce nu o cumperi tu.
    6 points
  7. Sincer, nu am condus 530d sau 530xd, dar am avut placerea sa conduc e60 535d nfl. O experienta placuta, o masina usor de condus, in niciun moment nu mi-a dat impresia ca ar scapa de sub control (si cred ca am condus-o pana la extrem) - sistemele de control sunt foarte bine gandite - dar sunt convins ca se fac utile pana la o anumita viteza. Pe linia cuplului este foatre agresiv daca te afunzi in pedala, as putea spune chiar prea agresiv pentru un incepator! Nu ti-as recomanda sa iti iei pentru inceput 535d din mai multe motive: este o masina destul de mare, destul de greu de manevrat in trafic pentru un incepator (mai ales intr-un oras aglomerat), desi este blindata de sisteme de orientare si parking - ti-as recomanda un e92 330xd sau 325 - 330i daca preferi ceva pe benzina (eu am 330ci e46 si am un consum cu 1 maxim 2 litri mai mare decat un 535d, dar intretinerea este mult mai accesibila fata de cea a unui diesel) Off-topic: nu sunt intru-totul de acord cu colegii de mai sus care au recomandat 116i, Iaris sau alte masini din clasa mini! Sunt convins ca o parte din ei si-au dorit un m5 sau un corvette la 18 ani fara a se gandi o clipa ca au sub capota un v8 si fara a se gandi ca pot deveni periculosi in trafic. Dar cu varsta au devenit mai precauti! Daca m-as intoarce in timp la 18 ani (cand conduceam o Dacia 1310) si as avea posibilitatea sa aleg, as opta pentru e92 325i sau 325xi.
    5 points
  8. Nu stiu de ce acordati atata atentie topicului..simt in spatele tastaturii un plictisit care a visat noaptea masinile astea...
    4 points
  9. Nu e neaparat vorba de "banii" aia in sine, ci de impactul negativ pe care banii respectivi, ii pot produce odraslei lu' tac-su. Ma doare-n p...alarie pe mine ca "x" cu multi bani i-a luat lu' fi-su ditamai BMW-ul de 400 CP, insa problema e CE FACE FI-SU cu masina aia, mai ales fiind un pusti fara minte de 18 ani, cu permis luat de 3 saptamani,poate si ala luat pe spaga!!! Asta ma preocupa pe mine cel mai mult, intelegi? Pt ca ala mic este un pericol social pe sosele, in 99% din cazuri se crede Shumi si ca lui nu i se poate intampla nimic, dar fara sa gandeasca faptul ca poate celorlalti din jur le este viata pusa in pericol tocmai din pricina inconstentei lui.
    4 points
  10. Da am inteles ... unii dintre voi se pare ca nu prea mai vedeti ghilimelele... Se intampla sa mai si gresesti cand scrii repede ceva pe telefon , dar in fine ... suntem aici sa arbitram greselile altora , nu sa ii ajutam sa isi aleaga masina potrivita , facem si asta ... dar trebuie sa o cumpere cu bani lui , facuti in 18 ani, muncind de la varsta de 1 an jumate ....
    4 points
  11. 170km/h atinge si un 316/318d cat si un 116i. conteaza cine e la volan, daca vrea sa mearga tare, va merge cu orice masina. strict intre cele 2, eu as zice 530xd
    4 points
  12. Nu ai inteles nimic. Mai multe nu am ce sa-ti spun. Sent from my HTC One using Tapatalk
    3 points
  13. 3-4 ani cu Dacia 1310 pe carburatie? B D S M direct.
    3 points
  14. Mi-a placut asta! ...dar pe la noi adolescentul de Italia, ala cu tricou cu "Puta Madre - gigolo italiano" are de fapt un 316 din 91, visiniu mat (nu va speriati, este de la trecerea timpului), cu eventuale inscriptii tribale pe toata caroseria! ...adolescentul de Anglia, ala cu gulerul ridicat, are de fapt 535!
    3 points
  15. si 140 de cai te omoara foarte usor, mai mult conteaza anturajul, tovarasii decat caii de sub capota oricum este o rusine ca-i recomandati o masina deasta, cum se poate prezenta el in fata prietenilor cu un 316 cand ei au 4Matic si S5
    3 points
  16. Daca ai citi atent, ai vedea ca ai primit recomandari de la colegi pentru "masina potrivita". Tu nici nu ai permis, dar visezi sute de cai. Ti s-a recomandat: 116i, 116d, 318i, 318d maxim 320d. Si asa s-ar putea sa fie prea mult dar macar nu ajung atat de repede la viteze mari si nu iti derapeaza asa usor spatele la accelerare. Daca ai avea parinti constienti si cu capul pe umeri, nu ai primi 530d sau 535d ci maxim una din masinile de mai sus. Nu a zis nimeni ca e greu de condus, dar e prea puternic si va fi indemnat sa mearga cu viteza iar daca ajunge intr-o situatie de derapaj sau ia o curba cu viteza prea mare sunt 100% convins ca nu are reflexele necesare pt a redresa masina, sa nu mai zic ca o sa si bruscheze masina pana invata cat de cat sa conduca. PS: Sa nu mai zic ca indemnat de "caii de sub capota" o sa faca multe depasiri si e deajuns sa nu estimeze o data, corect, distanta pe care o are pt a efectua depasirea.
    3 points
  17. Un sfat prietenesc : stai departe de motorizarile alea.Experienta 0+motorizare mare=»Belele Cunosc un caz recent (Constanta) in care prichindelul a primit la majorat un BMW seria 4,drept urmare dupa in numai 3 saptamani, un stalp din centrul Constantei a avut de suferit, deorece s-a infipt in el cu doar 170km..Ar trebui sa te orientezi spre o motorizare mai mica,un 318d ar fi de ajuns ptr inceput..
    3 points
  18. cu seria 5 nu prea simti viteza aia e problema,la 160 aproape nu auzi nimic,chestia nasoala e la curbe ca te fura si crezi ca le poti lua linistit,dar la fel de linistit poti sa o iei inspre gard,aratura sau Doamne fereste in altul care merge si el linistit cu familia in weekend nu laud si nu incurajez baiatul dar nici nu avem drumuri pentru 535....
    2 points
  19. ce sou a iesit,daca baiatu are cap poate sa mearga si cu avionul,daca nu il vedem la stiri.noi putem sa scriem aici ce vrem nu cred ca tine el cont(sau parintii).so 535d zic eu, macar daca e bal sa fie pana la capat.bine pe de alta parte cazanu nu il iei intreband pe forum ,te dai cu el inainte vezi ce si cum si dupa aia il iei.
    2 points
  20. Absolut de acord cu Kenbobo. Și eu cred cĂŁ e mult mai safe ĂŽntâi sĂŁ acumulezi experiențĂŁ ĂŽn ale șofatului și mai apoi vei putea trece și la mașini gen 530xd sau 535. DacĂŁ pĂŁrinții tĂŁi sunt oameni cu capul pe umeri și se gândesc la tine, cu siguranțĂŁ nu ĂŽți vor lua 530xd sau 535 decât peste vreo 4-5 ani și astea ĂŽn condițiile ĂŽn care ĂŽn acest interval de timp ai condus câteva zeci e mii de km și iarna și vara.
    2 points
  21. Gresesti, dar nu in 3 din 4 posturi. Daca ai avea 18 ani, proaspat sofer, 530xd ti-ai lua?
    2 points
  22. E simplu , vrei 4x4 , iei xD , vrei spate , iei 535d.....simplu ! Ca si intretinere , sunt absolut identice (doar daca n-ai probleme/bube cu sistem de 4x4 , planetare,etc) !
    2 points
  23. Thq kathalin... @bratila - m-am gandit la asta dar am prins doar ploi in Italia iar prin Ungaria cam aglomerat...merg iar in Olanda vineri si de data asta promit sa fac cateva prin Germania (sper doar sa nu fie f aglomerat)...
    2 points
  24. Ne-ai promis cateva filmari cu accelerari ale bestiei. Ai uitat de noi?
    2 points
  25. Urmeaza o noua revizie ). Pana atunci 2 poze cu jantele "noi"...cam tarziu dar...
    2 points
  26. Salut ! M-am hotarat, cu parere de rau, sa pun la vanzare cea mai frumoasa masina pe care am avut-o pana acuma. Din motive personale, daca primesc pretul cerut o vand, daca nu ramane la mine. BMW 320i CABRIO INDIVIDUAL M PAKET FABRICATIE 1997 1 SINGUR PROPRIETAR FARA ACCIDENT - VOPSEA ORIGINALA RECENT INTRATA IN TARA DIN GERMANIA - IULIE SE POT SCOATE NUMERE ROSII PROVIZORII CULOARE MORA METALLIC CARTE SERVICE DOTARI: M AERODYNAMIC PAKET INTERIOR INDIVIDUAL MARO / CREM BORDUL, FETELE DE USI, CONSOLA CENTRALA SUNT IMBRACATE IN PIELE SCAUNE PIELE INCALZITE PACHET CROM TRIMURI MAHON SONORIZARE HI-FI CD PLAYER ORIGINAL CLIMATRONIC AIRBAG-URI ASC , ABS , SRS VOLAN MAHON SUSPENSIE NOUA REGLABILA PE DURITATE SI INALTIME - CU FACTURA DIN 16/07/2014 JANTE BBS RC 090 17" 8J ET 20 DECAPOTARE FULL AUTOMATA - FARA ACTIONARE MANUALA SOFT TOP SI HARDTOP CU INCALZIRE IN LUNETA PACHET LUMINI CONFORT - LUMINI CITIT / LUMINI PICIOARE SENZOR ANTIORBIRE IN OGLINDA RETROVIZOARE DEFLECTOR DE VANT 4 GEAMURI EL. OGLINZI EL. COTIERA FATA / SPATE PROIECTOARE CEATA 2 CHEI CU INCHIDERE CENTRALIZATA LA BUTON NU SCHIMB ACCEPT ORICE TEST 100% FUNCTIONALA FARA HARDTOP SI JANT- 3600 EURO http://thumbnails110.imagebam.com/34340/0fef4e343392697.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34340/e447af343392701.jpg http://thumbnails110.imagebam.com/34340/1f23b6343392707.jpg http://thumbnails109.imagebam.com/34340/970890343392711.jpg [ http://thumbnails112.imagebam.com/34340/575b4a343392716.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34340/1b0d77343392722.jpg http://thumbnails112.imagebam.com/34340/a3bf17343392725.jpg http://thumbnails111.imagebam.com/34340/15a8a5343392731.jpg
    1 point
  27. Pentru inceput si mai ales ca esti tanar, tentatiile sunt foarte mari sa o calci, sa vezi cat duce si ce poate bestia si mai ales avand foarte multi cai. Iti spun din proprie experienta, dupa ce am luat permisul abuzam de absolut orice masina imi trecea pe mana dar multumesc lui Dumnezeu ca m-a ferit de incidente grave. Incepand de la Renault Symbol, Duster, Cielo, Leganza, Opel Astra si actualul 318d toate au avut parte de viteza maxima data de producator ) Asa ca nu te sfatuiesc sa sari direct la motor de 3000cmc, neavand experienta necesara. Am avut parte si de un mic incident, un catelus ciobanesc la vreo 40kg mi-a iesit in cale la aproximativ 160km/h, rezultatul cred ca nu vrei sa-l vezi. Si tine cont ca suntem in Romania si se conduce cum se conduce. Pentru inceput ar fi numai bun un motor de maxim 2000cmc si 140cai, sa nu te bage prea tare in scaun ca te ia ameteala. Asa ca un 318d este arhisuficient pentru inceput. Mult succes
    1 point
  28. Tu ĂŽți dai seama cĂŁ din cauza unui amĂŁrât de cablu dintre releul de bujii incandescente și alternator eu ĂŽncĂŁ nu am terminat mașina. De abia aștept și eu sĂŁ mĂŁ ”dau” cu ea.
    1 point
  29. o clona misto? ma indoiesc poate o clona la misto
    1 point
  30. Fii CUminte si ia-ti un 320D full,full. 318, scuze. sau poate fi 318 i.
    1 point
  31. De cat timp ai bmw? E normal sa intre mai greu in marsarier, altfel ar intra fara sa vrei.
    1 point
  32. Judecand dupa nick-ul tau, greselile de ortografie si cine stie dupa mai ce a presupus ca esti un cocalar/baiatul lui tata. 530, 535 sunt masini prea puternice pentru un tanar de 18 ani. Plus ca sunt si prea mari. Le vei atinge, zgaria, lovi. 520 de ce nu e bun? Sau un seria 3? Vrei neaparat cel mai nebun motor, capabil sa te tenteze sa il calci?
    1 point
  33. Ce te face pe tine sa crezi ca sunt un analfabet ? Si sa te completez : Tare nedreapta viata asta cand comentezi aiurea .... (sa nu te jignesc)
    1 point
  34. STRICT pe partea economica sau....?
    1 point
  35. Cel mai bun e un 116i.
    1 point
  36. Multumesc mult danny.Trebuie constietizata problema distributiei si avuta in vedere dar sa nu devenim paranoici.Hai sa facem un calcul matematic simplu sa scapam de paranoia asta:dacĂŁ la 1 din 10 masini carora li se aude lantul batand sau nu si se rupe inseamna 10%...daca iarasi din cei 10% carora li se rupe cam 10% li s-a rupt fara sa se auda nimic.Rezulta un procentaj de1% risc de rupere a lantului din senin fara nici un semn nimic.Din punctul meu de vedere cand se aude lantul dai 700-800 euro si cu noile piese de schimb pentru distributie cred ca stai linistit 100k.Asta inseamna 4-5 ani in medie.Deci merita clar la cat de senzational este motorul.
    1 point
  37. foarte frumos intradevar tapiseria fost refacuta in tara ? cat ar fi costat cu jante si cu hardtop ?
    1 point
  38. Salutare si bine v-am gasit.Dupa ce am citit mai mult de 50 de pagini din acest topic m-am hotarat sa imi cumpar si eu un E91 , 320d,2009 noiembrie automat.Masina a fost verificata la bmw si apoi in service specializat bmw.Masina are 172k si nu se aude nimic la distributie ( toarce ca o pisicuta) .Oricum am pregatiti banii de distribuite la cel mai mic zgomot care va fi si de asemenea pentru schimbul uleiului in cutia automata.Parerea mea personala este ca s-a exagerat foarte mult cu aceasta problema la distibutie comparativ cu ceea ce ofera masina.Eu unul sunt dispus sa dau 700-800 euro la 4-5 ani sa o schimb si sa ma bucur de masina (credeti-ma ca am un zambet tâmp de fiecare data cand ma dau jos din masina dupa cateva sute de km de mers)
    1 point
  39. Nu poti sa le ai pe toate... Oricum arata intr-un mare fel!
    1 point
  40. Asa arata cand l-am cumparat, poze cu cel cumparat ieri nu am apucat sa fac inca dar arata la fel cu exceptia plafonului.
    1 point
  41. ha ha,bai baieti fix pe Bart l-ati gasit ?motoarele lui au 30 cai adunati @poope aia cu toti motocilisti is bagabonzi e cam deplasata,e ca si cum am zice toti posesorii de BMW e cocalari.
    1 point
  42. Daca ai sti cati prieteni buni si foarte buni am cu motoare...(crazybike SB) si recunosc tacit lucrurile astea, si sunt oameni in toata firea trecuti de prima tinerete, astea sunt avantajele si dezavantajele mersului cu motocicleta.
    1 point
  43. Pentru ca daca ai circula in traficul urban la fel ca si celalalte autovehicule, motocicleta nu si-ar mai dovedi utilitatea, asa ca voi va strcurati in trafic, deci sfidati apoi vreti respect, e aproape utopic, aveti viziere fumurii si numere indoite, motociclisti ordonati in trafic am vazut doar cand circula in grup organizat, cand sunteti singuri sau cu vreo pitipoanca in spate sunteti zmei
    1 point
  44. postare de pe bmwclub mai bartro . Zilnic am 2-3 motoristi care imi dau oglinda peste cap , unu a reusit sa o zgarie de am revopsit capac , se mai sprijina de masina cand trec la milimetru pe langa ea si tot asa . Inteleg ca e pe principiul mai mic si mai rapid , fuck u conserva si tot asa . Tot ce spun e ca daca nu ai fost acolo sa vezi cu ochianul tau , eventual cu ochelarii pusi ...e doar o poveste prin ochii cuiva .
    1 point
  45. ca idee :frantics: culoarea si bara o ai deja
    1 point
  46. Sau: opresti motorul fara sa deschizi usa, scoti cheia din contact, apoi pornesti iar motorul normal, din buton, si va porni fara cheie. Mai usor, zic eu
    1 point
  47. Eu cand sunt obosit si mi-e frica sa nu ma ia somnul, imi schimb stilul de condus, adica merg mult mai agresiv, depasiri la mustata, etc, astfel organismului i se da adrenalina si devin mult mai alert si concentrat.
    1 point
  48. http://files-cdn.formspring.me/photos/20120719/n500852800d02c.jpg
    1 point
  49. Gresesti. http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html "the DTC can be activated by pressing a button and this allows more slip and reduces the DSC’s curbing of the engine." DTC este dezactivat cand pornesti masina si poate fi activat prin apasarea butonului. DTC = Dynamic Traction Control, adica un DSC ON, insa mai permisiv. De aia cand activezi de la buton DTC-ul este permis un wheel slip mai mare (pt zapada etc). DSC este activat la pornire si poate fi dezactivat la apasarea lunga a butonului, oprind complet functia de control al stabilitatii. Nu mai induce lumea in eroare.
    1 point
  50. uite au si "site" : http://atec-carparts.com/ acolo gasesti toate informatiile ti se pare profi? dai un search pe google si vezi ca nici el nu stie nimic de firma asta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.