Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/10/14 in Posts

  1. Pana acum, am reusit sa finalizez urmatoarele proiecte pe e60-ul meu: - retrofit servotronic; - retrofit lampi picioare; - retrofit lumini ambientale; - retrofit oglinzi rabatabile electric; - retrofit oglinzi electrocrom; - welcome home light; - lumini bord in doua culori, alb si rosu, ca la M5; Urmeaza cat de curand, retrofit la asistentul de faza lunga Daca este cineva interesat de aceste retrofit-uri si are nevoie de informatii, putem discuta aici
    3 points
  2. https://www.farcebook.com/docdennis67/media_set?set=a.828204297201149.1073741827.100000347599108&type=3
    3 points
  3. Si eu care nu vreau sa ma inscriu pe farcebook ... nu vad nimic. Mama lui de farcebook, nu mai putem trai fara el ...
    2 points
  4. http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-tunate/bmw-330-330xi-14237096.html Atentie !! ARE TALONUL INSTRAINAT !!! A fost masina unui prieten,si avea talonul instrainat..l a contactat pe prop din acte..si i a cerut sa plateasca impozitul pe 4 ani in urma..de cand a vandut;o el adica... 4x22 mil = 2000euro.
    2 points
  5. Am aceiasi masina si eu vreau sa-mi iau alte jante dar, iti zic ca nu se renteaza sa-ti pui de 18. De 17' e suficent pentru un seria 3. Am si un passat 2000 si jante de 18' 225 si cand prinzi ceva borduri de iti impinge aparatoare in interior, cauciucul o sa-ti frece pe aparatoare si se roade(gaureste) plus ca fiecare groapa se simte foarte tare si trebuie sa te mai gandeti la bucse si directie. Eu te sfatuiesc sa iei de 17 cel mult, daca mai vrei sa pleci si cu scart de roti.
    2 points
  6. Este vorba de masina proprie in care am investit foarte mult in decursul a 6 ani de zile si am avut grija de ea mai ceva ca ochii din cap. Anuntul va fi unul putin mai neobisnuit din cauza lungimii si a detaliilor oferite iar din aceasta cauza rog seriozitate daca este cineva interesat. Masina in cauza este un BMW e36 Sedan 325i M50B25TU (2494cmc) VANOS (distributie variabila pe lant) 192hp autentic din 06.1994. Masina are sub 240k km reali (accept orice test si verificare in prezenta mea). Dotarile cu care a iesit masina din fabrica: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/e36options.jpg Pe langa aceste dotari masina a mai trecut prin alte modificari si imbunatatiri cum ar fi: Interior complet din piele in stare excelenta compus din: - Volan M3 e36 (piele originala si cusaturile in stare excelenta) - Cotiera consola centrala sofer/pasager - Maner levier frana de mana - Nuca schimbator M ZHP 5 trepte imbracata in piele si insertie metalica la baza (achizitionata noua cu factura) - Scaune e36 M3 (Vader) cu piele normala si perforata (retapitate recent cu piele dedicata foarte rezistenta la uzura) - Bancheta spate + teriere - Fete de usi cu piele nappa avus normal si semiperforat personalizate (proiect propriu) acompaniate de cusaturi duble in culoarea masinii. Alte detalii de la interior care nu sunt mentionate mai sus: - Retrofit pachet lumini led 6K (plafoniera, parasolare, custode spate, torpedou) - Scrumiere fata/spate iluminate - Oglinda retrovizoare cu buton rotativ 0-I - Folii omologate RAR - Mp3 Player JVC + telecomanda (fata HU-ului este multi-pozitionala + detasabila) - Subwoofer GroundZero + doua amplificatoare (unul la interior si unul pentru woofer) - Portiere fata/spate + capota portbagaj insonorizate cu StP Silver pentru un plus de confort Portbagajul are absolut toate lucrurile la locul lor precum: - Trusa scule completa cu abtibild-ul OE - Suport triunghi + trusa medicala OE (ofer doua triunghiuri, trusa medicala valabila + cea OE si stingator valabil). Un triunghi, trusa medicala si stingatorul au fost achizitionate anul acesta. - Roata de rezerva BMW IS46 7JX16H2 in stare impecabila incaltata cu Michelin Pilot HX 225/50/ZR16 tinuta sa nu se miste cu sistemul original de centrare-strangere-protectie. - Cric OE + cheie roti cu maner lung - Acumulator VARTA Blue Dynamic 74AH in stare excelenta Exteriorul a trecut prin cateva modificari/imbunatatiri subtile dar de efect, precum: - Embleme BMW alb/negru carbon (inclusiv cea de la volan) - Pleoape faruri + semnale dedicate sedan - Kamei - Semnalizatoare fata fumurii – InPro - Lucasuri aripi fata stg/dr – albe - Faruri ZKW cu lupa in stare excelenta compuse din: Xenon 6K (faza scurta), OSRAM Night Braker Plus (faza lunga), Angel Eyes CCFL 6K (pozitie) - Rinichi grila negru mat (au grilele cu proiectie spre exterior pentru un stil mai agresiv) - Proiectoare ceata in stare excelenta si perfect functionale - Grile inferioare parbriz noi - OE - Grila centrala bara fata tip fagure noua - OE - Linie bandouri bara fata noi - OE - Lip bara fata nou - OE - Tavita radiatoare noua - OE - Scuturi laterale sub bara fata noi - OE - Bandouri laterale aripi fata noi - OE - Ornamente manere usi fata stg/dr cu garniturile aferente noi - OE - Bandouri bara spate laterale noi - OE - Stopuri fumurii certificate – Hella - Becuri led SMD alb 6K la numarul de inmatriculare spate - Cozoroc luneta - Tips evacuare oval din inox - Stergatoare Valeo Silencio X-Trm Alte detalii de la exterior care nu sunt mentionate mai sus: - Oglinzile retrovizoare sunt heliomate, electrice si incalzite - Duzele spalator parbriz sunt incalzite - Butuc usa sofer incalzit (cu functia de aprindere lumini interioare in momentul ridicarii manerului) - Geamurile se pot ridica din telecomanda Mecanica/Tehnica: Acesta este primul aspect de care m-am ocupat de cand am masina fiindca l-am considerat cel mai important si asta se reflecta prin lucrurile pe care le-am inlocuit ca sa fie pusa la punct la toate capitolele, anume: - Set ambreiaj - Sachs - Suspensie reglabila fata/spate - Ta-Technix - Curea transmisie - Continental Contitech - Curea transmisie la AC - Continental Contitech - Rola intinzator curea transmisie - INA - Rola ghidare curea transmisie - INA - Rola intinzator curea transmisie la AC - INA - Intinzator hidraulic curea transmisie la AC - INA - Capacelele de protectie la toate rolele - OE - Sita vas spalator - OE - Senzor nivel vas spalator – OE - Senzor nivel agent racire – OE - Piston actionare spalator far dr. - OE - Senzor pedala frana - OE - Ghidaje metalice cu liftere la trapa (stg/dr) - OE - Simering cutie vieze spre cardan - OE - Garnitura vas lichid servodirectie - OE - Cleme pentru fetele de usi + garniturile aferente - OE - Cleme pentru praguri + garniturile aferente – OE - Stop pedala ambreiaj cu garnitura aferenta – OE - Bujii NGK Iridium IX - Filtru Panel K&N (in carcasa originala) - Tampoane motor + piulitele aferente – OE - Tampoane cutie viteze - Lemforder - Diferential autoblocant 3.15 in stare excelenta (ulei dedicat de la reprezentanta BMW (~90lei/litru) - Senzor temperatura cadran (interior) plus garnitura aferenta - OE - Senzor temperatura dme(ecu) plus garnitura aferenta - OE - Garnitura buson ulei - OE - Buson ulei M3 (e46) – OE - Cot cauciuc clapeta acceleratie (dupa debitmetru) – OE - Supapa gaze carter – OE - Furtune supapa gaze carter – OE - Capac termostat – OE - Ornament capac motor M-Power USA complet cu capacele suruburi in stare impecabila - Flansa cardan (disc hardy) – Lemforder - Sonda lambda dedicata – BOSCH - Traversa cutie viteze – OE - Saboti frana – ATE - Accesorii saboti frana – OE - Kit protectie amortizoare spate pentru suspensie sport (burdufe si puffere) – Sachs - Flanse amortizoare spate M3 E46 – Sachs - Garnituri flanse amortizoare spate – OE - Placi ranforsare flanse spate calite Z3 M – OE - Flanse amortizoare fata M3 E36 Evo (3.2L) – Lemoferder - Placi ranforsare flanse fata M3 E36 Evo – OE - Garnituri placi ranforsare flanse fata – OE - Saibe la flanse amortizoare fata – OE - Protectii inferioare flanse fata – OE - Bare directie stg/dr (bieleta + cap de bara) – Lemoferder - Burdufe bielete directie stg/dr – Lemoferder - Pivoti inferiori fata stg/dr – Lemforder - Bucse bara stabilizatoare fata – OE - Bieleta antiruliu bara stabilizatoare fata stg/dr - Lemforder - Bucse bara stabilizatoare spate – Lemforder - Bielete antiruliu spate stg/dr – Lemforder - Bucse brate longitudinale spate la prag stg/dr - Lemforder - Bucse fuzeta spate superioare stg/dr - Lemforder - Bucsa intrare diferential – OE - Etrier nou fata stanga – TRW - Conducta etrier frana fata stanga – ATE - Discuri frana fata – ATE Powerdisc - Placute frana fata – ATE - Cabluri frana de mana stg/dr – ATE - Amortizoare capota stg/dr - KILEN Mai sunt si alte componente care au fost schimbate insa n-am reusit sa le tin evidenta la toate (suruburi, garnituri, plastice, etc.). Pe masina s-au pus numai piese de calitate premium (OE, Lemforder, Sachs, INA, Contitech, etc.). Toate piesele mentionate mai sus sunt noi, achizitionate de mine si pot oferi dovada de factura sau poze care sa ateste acest fapt. Au mai fost facute si alte lucrari de ordin tehnic, precum: - S-au reconditionat etrierii pe spate (sablat, garnituri noi, revopsit). - S-a schimbat lichidul de frana cu sistem prin presiune dedicat – ATE SL Dot 4 - S-au reconditionat barele stabilizatoare fata/spate (revopsit in rosu). - Bara rigidizare dubla intre oalele amortizoarelor fata Pe langa aspectele mentionate mai sus au fost schimbate si toate fluidele cu ulei dedicat fiecaruia in parte, unele le-am mentionat si mai sus (servodirectie, servofrana, cutie viteze, diferential, antigel HEPU). In motor s-a bagat anual numai ulei OE BMW si filtre OE BMW. Masina are o medie anuala de sub 7000km parcursi de cand este la mine. Motorul functioneaza impecabil: porneste la sfert, trage cum trebuie sa traga un 2.5, consumul este exact cel dat de producator (in mare parte se datoreaza faptului ca am schimbat toti senzorii) insa conteaza foarte mult si de stilul de condus. Sunetul motorului este usor sportiv si inconfundabil datorita celot 6 cilindri in linie, mai ales la peste 3500 de turatii. Cel mai bine se aude la fata locului. Estetica: Am pus foarte mult accent pe intretinerea masinii de la tabla pana la ultimul micron din stratul de lac iar asta se reflecta prin lucrurile care le-am realizat, anume: - Curatat/degresat tot dedesubtul masinii si protejat cu autovapant (lucrare facuta la atelier) - Pragurile metalice si partea inferioara a aripilor fata curatate/degresante si protejate cu autovapant dupa care a fost aplicata vopsea + lac (lucrare facuta la atelier) - Sasiul este degresat de doua ori pe an (dupa iarna si la sfarsitul toamnei) - Vopseaua este impecabila din toate punctele de vedere (fara zgarieturi, panza de paianjen, oxidari, etc.) si protejata 24/7 cu solutii de protectie dedicate. Masina a trecut si trece prin sesiuni de detailing complet (interior, exterior, compartiment motor, sasiu) cel putin de doua ori pe an compuse din: degresari, decontaminari (mecanice si chimice), polish-are (in unele situatii), protectii (ceruri, sealant-uri), tratamente hidrofobe geamuri, dressing-uri si foarte multi alti pasi de detailing profesional. Masina a fost spalata numai de mine in toti acesti ani cu manusi din blana de oaie si sampoane cu PH neutru dedicate. S-au folosit si se folosesc pe masina unele dintre cele mai bune produse de detailing din lume aduse din USA, UK, ASIA, etc. Pot sa ofer sfaturi de intretinere si mentenanta pe viitor daca este cazul. Masina a fost si este tinuta in garaj. Acte: - Persoana fizica - ITP valabil - Absolut toate documentele necesare - Toate taxele platite la zi - Patru chei (doua telecomenzi + doua metalice) - Manuale originale BMW - Carte service pana in 2001 la reprezentanta BMW in DE Alte observatii: Masina se vinde cu jantele de otel cu capace si anvelopele de iarna. Nu ma intereseaza combinatii sau schimburi! Masina merita vazuta in persoana. Pentru orice alte detalii puteti sa ma contactati la numarul de telefon de mai jos sau prin PM. Pret: • Pretul este de 5950€ Date contact: Tel: 0742 924 129 / Cosmin. Poze: http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0043-Edit_zps7b1eb04e.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0077-Edit_zpsa789ff80.jpg http://i.imgur.com/i9W7kYD.jpg http://i.imgur.com/BtACaza.jpg http://i.imgur.com/te57jVI.jpg http://i.imgur.com/TYgeOk7.jpg http://i.imgur.com/rO8JiiU.jpg http://i.imgur.com/kngz1Tz.jpg http://i.imgur.com/dWnK8xt.jpg Daca este interesat cineva si vrea mai multe poze poate sa ma contacteze pe PM.
    1 point
  7. Vand ornamente prag BMW. Ornamentele sunt 100% originale. Sunt din aluminiu, culoare gri satinat +crom , au folie de protectie albastra. Se prind cu ajutorul adezivului de pe spate PRET: 10ron/bucata Am disponibile urmatoarele modele: M M3 BMW Sport BMW Luxury BMW Modern BMW Urban Avand in vedere costul ornamentului, cumparatorul plateste transportul contact PM nu am reusit sa postez decat 2 poze.
    1 point
  8. As vrea sa vad si eu un 335i cu consum de 16 in oras, eu nu am reusit sub 18 in oras, iar cel mai mult 28, mai fratilor voi dupa ce faceti consumul dupa BC?,ca sa stim ce discutam, daca faceti consumul dupa BC va amagiti singuri, daca vrei sa afli exact cat consuma masina, fa plinul ,,ochi", mergi 2-300 km in oras si dute la aceeasi pompa si fa iar plinul ochi si vei vedea exact cat consuma, nu cu resetari de km.pe BC, ca tot nu indica exact. Mai vad pe altii pe forum care au 520i, motorul de 2,2, 170 p.s si se lauda ca au un consun in oras de 9-10, cand fabricantul da un consum de 13,9 si stim destul de bine cum este calculat consumul fabricantului, care in viata reala nu exista asa ceva. Oricat ar fi tehnologia de noua, cand vrei multi cai putere.... costa!!!
    1 point
  9. In sfarsit am ajuns la un verdict. Electrovalva e bulita. Am dat-o jos am desfacut-o si am vazut ca avea o garnitura rupta si imi intrase apa la bobina, si a ramas blocata pe inchis. Am miscat-o in sus si in jos pana s-a deblocat si a revenit la pozitia initiala si acum imi baga caldura de ma scoate din masina, dar evident nu se mai inchide. O sa o schimb si sper ca asta sa fie tot. Multumesc pentru toate sfaturile, cu ocazia asta mi-am cumparat si aparat de masura .
    1 point
  10. daca ai cumparat masina de curand exista sanse sa fie sudat bimetalul sau blocat intentionat cu vreun surub (ca e scump si cele second sunt toate stricate), sau termostat blocat asa cum am scris mai sus.
    1 point
  11. Pe fata cumpara linistit acele Focal, iar pe spate ai nevoie de difuzoare de 10cm daca ai cabrio. Pt spate astea ar fi o optiune buna: http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/DLS/Performance/Classic-C4/ Sau mai bine: http://www.be-loud.ro/produse/Difuzoare-auto/DLS/Reference/Reference-R4/
    1 point
  12. Poti pune poze cu bordul?
    1 point
  13. 1 point
  14. Am sa verific si am sa masor tot circuitul sa vad care e problema. Sper sa ii dau de capat pana la urma ca e trist sa ai angel eyes pe masina si sa nu functioneze...se duce farmecul bmw-ului parca )
    1 point
  15. Eu am un 325XI - motor N53 - 3000 cmc - Cutie automata si Xdrive. In Bucuresti depinde f mult ce traseu ai si la ce ore circuli. Daca stai in trafic bara la bara - in cel mai rau trafic posibil - consuma 17. Daca ai un mers normal - mie imi consum 13 - maxim 14. Am facut media asta in ultimii ani - pe cate 1000 de km de oras. In afara consuma intre 8 si 11. 8 - daca mergi foarte - foarte linistit. 11 - daca vrei sa mergi cu pedala la fund tot drumul. Un 530i va consuma la fel ca 525i dar este un motor mai bun.
    1 point
  16. Plafon pe gri 100 lei,am si pe negru daca vrei dar la alt pret,maneta BC 50 lei...0725691059
    1 point
  17. Da am avut, dar tu cat vrei sa consume, 15-16 consuma un e46 automatic, aici mai pui la socoteala si uzura motorului, sondele lambda, etc. Eu am spus un consum asa in general, daca ai un motor ca asta, te mananca uneori pedala sa-i dai cateodata talpa, dar poti sa ii pui gaz si atunci este OK si ni pierzi nini puterea motorului.
    1 point
  18. Ai tu sau de ce esti asa sigur? 18-20 mi se pare prea de tot.. (poate iarna, atunci da) 16-17 maxim, parca sunt cativa colegi care au avut motorul asta, sa ne spuna ei.
    1 point
  19. La 17' in 6 luni o sa bata toate plasticele din interiorul masinii,nu mai vorbesc de articulatii.Parerea mea e ca pe 16' este ideal pentru Ro si pentru clasa asta(seria 3,a4,c-klasse)cu conditia ca janta sa aibe un ,,j'' suficient sa iti intre un 225/50.
    1 point
  20. Am avut si eu aceasi masina si acelasi optiuni mai putin M packet de mai bine de 5 ani de zile si am vandut-o de curand cu 15k avea 70k din care 60 k erau mersi de mine deci absolut reali. Aceasi problema am avut-o si eu anul asta mi-a picat cutia am deschis si topic aici iar motorul a inceput sa tremure si nu i-am mai dat de cap deci am decis ca e mai bine sa o vand, Povestea cu schimbatul cutiei de 5000 de euro e greu de crezut iar povestea cu volanul si cainii la fel iar daca scaunul sofer arata ca volanul e cam clar vad ca ai omis sa il pui in poze. Nici 19k nu te cred ca ai dat pe ea pt ca este mult peste pretul pietei mai ales la sfarsit de sezon , iar din experienta mea astia care au multi bani niciodata nu ingrijesc masinile cum trebuie.
    1 point
  21. Daca si la un "M" conteaza km.... la un 316i la ce sa ne uitam?
    1 point
  22. Cumpar BMW e24 79-85 628 ar fi ideal dar nu ma dau inapoi de la 630-635 buget pana in 3000 euro nu prea conteaza starea tehnica ( fara avarii majore) Contact Gabi_mott@yahoo.com
    1 point
  23. Mai degraba la un service. Aia de la spalatorie pot face mai mult rau decat bine.
    1 point
  24. Te referi la suportul pentru coapse? Daca da : 1. Dai scaunul cat mai in spate si extinde suportul de coapse cat mai mult. 2. Ai doua suruburi stea sub suport. http://s1.postimg.org/gvur3xe7f/image.jpg 3) Deconectezi cablul. http://s1.postimg.org/6x9shg4rv/image.jpg 4) Scoti ornamentul din plastic din fata scaunului. http://s1.postimg.org/5ks3fk7cb/image.jpg 5. Scoti trimul din plastic. Tragi de el http://s1.postimg.org/7dv03vsiz/image.jpg 6.Scoti cele 9 suruburi http://s1.postimg.org/wl5w44vmz/image.jpg 7. Scoti suportul de coapse si deconectezi cablul. 8. Il desfaci si inauntru ai o rotita din plastic care mai mult ca sigur e crapata. O lipesti cu picatura si montezi la loc. Saptamana trecuta am reparat la BMW meu. Daca vrei s-a cumperi un actuator nou are codul 52 10 7 068 045 si costa undeva la 850 lei. Bafta.
    1 point
  25. deschide portiera cu cheia de la casa, iar la randul ei, portiera degaja caldura auxiliara daca e soare afara
    1 point
  26. 0 points
  27. nu am mers incet, o sa ma uit si la viteza medie, ca am resetat-o si aia, undeva la 2000rpm am tinut turometrul, la modelele noi cu cutie automata, toate schimba la 1400 max 1500 la mers normal eu schimb la 2500..nu e ok? am filmat cateva secunde o sa incerc sa l uplodez undeva sa pun linkul cu motorul oprit temperatura la apa urca la 103!? cand il porneam scadea la 95-97
    -1 points
  28. "Ce cocalar este asta,nu are bani sa inscrie masina si vrea motor de 3000",probabil asta au spus cei ce au dat "minus",masina va fi pentru modificat si se va lua dupa ea motorul,cutia,franele si diferentialul din aceasta cauza as prefera cu volan pe dreapta pentru ca restul masinii nu ma intereseaza,dar astept oferte oricum.
    -1 points
  29. Sa inteleg ca ai luat-o pe aia cu proprietarul mincinos, masina e frumoasa, dar 60k km sigur nu are, volanul la km astia ...
    -1 points
  30. Ai Înviat ca pasãrea Phonix din propira ta cenuºã (la tine albã)? Dacã se face o Întrunire În 2015 nu vii sã o vedem ºi noi live (maºina)?
    -1 points
  31. An 2005/04, 190tkm, fara accident, carte service. Masina este cumparata in 2009 de la dealer BMW Germania (la 70tkm) si imatriculata pe persoana juridica. VIN: KU43886 Pret 6700 euro (neg) Tel: 0761 603 773
    -1 points
  32. Au mai ramas doar jantele fara anvelope si capace iar pretul este de 450 lei negociabil.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.