Jump to content

MoFo

Members
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MoFo last won the day on March 27 2015

MoFo had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 325 Xi - E 92

MoFo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

55

Reputation

  1. Mai este cineva aici ca a folosit acest serviciu de la Bavaria. Daca nu - putem presupune ca este corect ce v-am povestit. In cazul meu delerul a lasa 1% la masina. Probabil mai lasa dar nu am insistat. Masina avea pret bun. Din start cand suni din Romania erau destul de reticenti. In alta ordine de idei - am apelat la Bavaria pentru ca am luat masina in Leasing. Altfel nu se putea. Per total la o masina de 37.000 cu transport + comisionul Bavaria am plati cam 2500 Euro + TVA DAR - nu m-am carat 3 zile in Germania - Nu ma stat sa-s scot numere - nimic. Si revin la faptul ca masina devine raspunderea celor de la Bavaria sa fie perfecta. Daca are orice fel de viciu nedeclarat - Bavaria raspune si repara. Nu mi-as bate capul niciodata sa plec 3-4 zile dupa o masina. Am x lucruri mai importante de facut decat sa ma duc de nubun pe drumuri sa fac economie 1000 de euro la o masina de 40.000. Este stupid si absurd.
  2. Am folosit eu serviciul Bavaria Used Cars pentru ultima masina. Este foarte simplu si corect din punctul meu de vedere. Am gasit masina pe site-ul din Germania - am luat legatura cu dealerul si am negociat pretul. Apoi am luat legatura cu Bavaria carora le-am aratat masina si pretul negociat. Sunt sigur ca cei de la Bavaria au si ei la randul lor un discount dar nu m-a interesat. Bavaria adauga 5% la valoarea masinii + transport 1000 Euro - totul + TVA desigur. Pentru cei 5% si 1000 de euro primesti mai multe servicii: 1. Verifica ei masina foarte detaliat. Am primit o lista cu toate intrarile in service - gen costuri reparatii etc. Istoric foarte clar al masinii. 2. Garantie 100.000 de km sau 2 ani (garantia are o franciza de 600 Ron si acopera doar motorul si transmisia). 3. Detailing complet cand ajunge masina. Am primit masina impecabila. 4. Numere rosii 5. Se poate lua in Leasing prin orice firma de leasing 6. Cel mai important - raspund pentru masina pe care o aduc. Adica la momentul ridicarii trebuie sa fie perfecta si orice avarie/ stricaciune se repara de ei inainte sa o preia clientul. De exemplu la mine nu mergea clima - care s-a reparat de ei inainte sa imi livreze masina. Pe scurt foarte simplu - am ales masina si intr-o saptamana era la Bavaria in curte. Fara sa umblu pe drumuri etc. Recomand.
  3. MoFo

    Consum X3 F25

    Atat timp cat este alt sofer in masina nu sunt niciodata aceleasi conditii. Fiecare are alta talpa si stil de condus.
  4. MoFo

    Consum X3 F25

    Ma omoara intrebarea asta de la posesori de masini de 50.000 de euro -- CAT CONSUMA? Aceeeasi masina - condusa pe acelasi traseu - de 7 soferi diferiti - va rezulta in 7 consumuri total diferite. Este o intrebare total irelevanta si fara sens. Cand se termina motorina te duci si pui ... The END.
  5. Gazul asta parca era pentru brichete? La noi romanul fudul isi cumpara masini pentru care nu-si permite combustibilul - acest element basic pentru orice masina - ca apoi sa umble cu butelia in portbagaj. Revenind la Detuned asta. 325i a avut doua motoare - 2,5 si 3.0 - ambele dezvolta 218 cai dar sunt motoare total diferite. Ala de 3.0 este injectie directa si are si 20 Nm in plus si consuma mai putin cu 2-3 litri fata de 2,5. Nu a fost "detuned" la fel cum 335 are acelasi motor dar este turbo - ceea ce nu il face "tuned". Este pur si simplu o varianta de putere intre 320 si 330. O poti face 330 cu admisie si soft daca vrei ... saaau o lasi in pace ... 218 cai sunt suficienti. Gazul e foarte misto la aragaz.
  6. Revin cu un update la anunt. M-am impiedicat iar de toba pe la birou. Pret nou: 1200 Ron
  7. Salut,

    mai ai evacuarea pentru N53 330i?

  8. Am fost cu masina la reprezentanta. Problema cu trosnitul de sub cutie era de la o piatra blocata cumva intra cutia de transfer si scut. Superb! Problema cu opritul motorului - nici o eroare de diagnoza - parea a fi un fel de protectie sau eroare de programare. s-a rezolvat cu un update de soft. Masina merge perfect acum si in zapada pana la faruri.
  9. E prima iarna cu ea. Nu am apucat sa fac cerculete. Nu stiu de proprietarul neamt de dinainte . Am cautat pe net peste tot nu am gasit pe nimeni cu F10 sa i se opreasca motorul la automata. Am gasit ceva care spune ca la cutia ZF daca esti in drive si masina o ia la vale spate ar opri motorul. Chestie care se pupa cu ce mi se intampla mie desi mi se pare stupid. Practic motorul se opreste cand sunt in Drive si fortez sa urc un munte de zapada - iau piciorul de pe acceleratie si masina vrea sa cada inapoi in gropa facuta. Dar asta nu explica zgomotul metalic de sub cutie.
  10. A venit iarna si am descoperit o problema la masina. Masina un 525D Xdrive F10 din 2013 cu 80.000 de km. Simptome - doar in zapada mare - la efort mare cand patineaza rotile si am zapada in fata masinii de impins - se aude un carait metalic de sub cotiera - practic sub consola central. Aproape ca seamana a zgomot de planetara dar il simt fizic in cotiera. Mai rau in zapada mare cand incerc sa fortez o iesire - chiar imi opreste motorul. In loc sa patineze, sa sape in zapada - pur si simplu se opreste motorul si trece in N. (similar cu o cutie manula cand pleci prost de pe loc). Am incecrat si cu DTC activ si cu sistemele dezactivate complet - si in Drive si in Reverse - face la fel. Am programare marti la reprezentata dar sunt curios daca a mai intalnit cineva problema asta. Imi pare a fi o problema de Xdrive sau Cutie. Multumesc
  11. doar asa ca idee ... pe mobile.de 525d (fara x drive) din 2014 pana in 150.000 de km pana in 25.000 de euro ... gasesti o masina. UNA!
  12. Acum cateva luni am luat si eu un seria 5 ... tot 525xd... 2013 ... Si am cautat cam 5-6 luni pana am gasit masina. Personal nu pot sa inteleg de ce va uitati la masini aduse din afara care au in mod evident km dati inapoi. Un seria 5 (525 D xdrive) nu costa 25.000. Costa 30-35. 25.000 este un 320xd. Calculul este extrem de simplu. Oamenii aia de le aduc din Germania trebuie sa faca profit. Scazi din cat cere omul pe masina cam 4-5000 de euro si cam ala este pretul lui de achizitie.De obicei si mai ieftin. Cauta apoi pe mobile.de 525xd in numarul ala de km si vezi cat costa. Daca gasesti macar una ... te felicit. In alta ordine de idei un seria 5 nu se cumpara de la samsari. Ori o iei direct din Germania cu istoric de service complet si garantie. Te costa aproximativ 800 de euro sa o aduci aici sau dai 5% din valoarea masinii celor de la BMW Otopeni si ti-o aduc ei cu garantie 2 ani. Sau de la o persoana de aici care a avut masina de noua si are istoric de service. Bmw-uri cumperi de aici: http://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html Culmea - cea mai ieftina e 23.000.
  13. Astazi am fost chemat de Automobile Bavaria in service pentru verificarea si ranforsaresa sistemulul Isofix al masinii. Se pare ca toate modelele X3 si X4 ar avea o posibila problema la suduri care pot sa cedeze in cazul unui impact. Cei de la BMW Otopeni au rezolvat rapid si gratuit desigur. Pentru cei cu modelul asta ar fi bine sa mergeti cu masina in service daca folositi isofixul pentru scaunul de copil.
  14. Din pacate nu am mers cu x1 dar cand am luat x3-ul am condus si Q3 si GLK si amandoua sunt mult peste X3 la materialele interioare si antifonare. Dar la motor, transmisie, media si spatiu interior X3-ul este mult peste cele doua si in acelasi timp mai ieftin la achizitie. Nu inteleg de ce la o masina de 50.000 este acceptabil sa scartie plasticele in bord.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.