Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/31/14 in Posts

  1. Ii mai lipseste ceva :un garaj in rest e wow masina
    4 points
  2. Iti multumesc pentru sustinere, motane36! Partial ai dreptate insa doar partial. Este usor sa privesti din exterior si sa-ti faci o idee dar daca ai fi in locul meu mai mult ca sigur ca ai gandi macar putin diferit. Am deja o varsta si mi se schimba prioritatile in viata. Nu pot sa pun tot timpul pe primul loc masina fiindca la mine nu cad banii din cer si nu de putine ori am facut sacrificii pe plan personal ca sa pot face ceva modificari la masina. Avem unii colegi pe forum care sunt mai norocosi si au libertatea financiara sa-si achizitioneze ce masina vor ei, sa le modifice s.a.m.d., altii sunt norocosi si au locuinte prin alte tari. Asa ca, dupa cum spuneam mai sus, e usor sa vorbesti cand ai o alta perspectiva, din exterior, dar sa nu uitam totusi cine suntem si de unde am plecat. Indiferent, tot ce am facut la masina am facut din pasiune si am facut-o pentru mine insa asta nu inseamna ca o sa o vand la un pret de nimic doar pentru ca este o masina veche. Eu stiu pe ce cer banii si franc sa fiu, mi se pare prea putin pentru ceea ce este masina insa trebuie sa fiu si realist daca vreau sa o vand. Daca s-o nimeri sa dea vreun cunoscator care sa aiba macar jumatate din pasiunea pe care am avut-o eu pentru masinile astea atunci va exista posibilitatea ca sa plece de la mine. Pana atunci, o sa am in continuare grija de ea si o sa o intretin cat de exemplar pot, cum am facut-o si pana acum de altfel. Linistit, Dane. Mersi frumos! Salut, Da, este autoadeziv materialul insa nu mai tin minte 100% grosimea (2 sau 4 mm). Daca vrei sa stii mai multe informatii te rog sa-mi lasi un PM. Continuam actualizarile. Dupa cum ziceam mai sus in postul cu nr. #161, am dat fetele de usi jos pentru retapitare initial. Stiam din timp ca o sa fac aceasta modificare si m-am tot gandit cam ce model sa le fac, era mult prea simplu sa le refac cum erau inainte dar cu piele. Dupa ce am cochetat cu tot felul de design-uri o vreme mai indelungata, am ramas la doua modele (fata/spate) care au fost create grafic pentru impresie si ghidarea "artistului" care face lucrarea in sine. Partea din fata. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/e36sedanfatadr_zpse8a4d75b.jpg Partea din spate. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/My%20Car/Fete%20de%20usi/e36sedanspatestg_zpsfa393996.jpg Am vrut sa fac ceva care sa-mi placa de fiecare data cand ma uit la ele, sa fie ceva original si unicat in acelasi timp. S-a folosit piele nappa avus si nappa avus semiperforat pe capete (dupa cum se vede si in imagini). Cusaturile au fost facute in culoarea masinii. Voi continua actualizarile in functie de cum imi va permite timpul. Pana atunci va doresc tuturor un An nou fericit si La multi ani!
    3 points
  3. Curata si pregatita pentru noul an http://i61.tinypic.com/2rddcig.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/2rddcig.jpg http://i61.tinypic.com/uq4hx.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/uq4hx.jpg
    2 points
  4. Daca esti hotarat sa mergi ce mai intrebi pe forum? Doar sa-ti linistesti subconstientul? Ideea e sa nu improvizezi mai ales la sistemele de siguranta activa, in 500 de kilometri se pot intampla multe, cu frana nu te te joci de-a mecanica. Masina nu mai gasesti, stai acasa, decat in sant sau mai rau te lipsesti sanatatea tau sau a celor dragi e peste proritatile de orice ordin. Ganduri luminate si decizii intelepte.
    2 points
  5. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/e490b5b158fde7cb938a3379df5be825.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/828112284ba346d0c8d766021dc994a4.jpghttp://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/30/a37551a63ff4d604928963b6d11a2565.jpg Mahon upgrade
    2 points
  6. Dupa ultimul e34 simplu avut, am mai avut un E38 728 (o masina superba dupa care inca imi pare rau) si un e36 touring. Aveam nevoie de o combinatie intre ele(spatiu si comfort), asa m-am intors la e34, dar dric. Masina o am de anul trecut, a pornit ca un 520IA din 94', semi-abandonat (asa cum imi place mie ) care avea foarte multe probleme. Dar, ce m-a atras: nu are rugina (mici chestii absolut superficiale) , singurul propietar din tara si taxa platita, restul chiar nu m-au interesat. Asa si-a inceput viata la mine-faruri vopsite negre, fete de usi cu lemn(sticker) rupte, scaune nu mai zic, folie pe un sfert de luneta si muuulte alte bunatati: Dupa un an si cateva luni de reparat la ea, in septembrie m-am decis sa o bag in garaj pe butuci. Am terminat-o acum cateva zile si rezultatul se prezinta asa: E34 528i M52 GPL secvential Landi Renzo Cutie 6 trepte ( de pe 320d e46 modificata sa vina cum trebuie) Blocant 3.25 (si asta desfacut bucati si modificat) Suspensie reglabila pe inaltime (de asemenea custom made) Pilot automat E39 cu comenzi pe volan (ce-i drept mai trebuie sa trag niste fire) Tot ce inseamna articulatie fata-spate schimbate Evacuare 540i Trapa dubla refacuta si functionala Roof rack (in curand o sa pun si thule box-ul) Bari stabilizatoare M5 Kit M Nuca iluminata de mahon(6 trepte ) Faruri hella smoked Am mai facut multe alte kkturi care poate nu mi le aduc aminte, care sa mai pacaleasca senzatia de masina veche: cupholder, amortizor torpedou, duze parbriz care imprastie "perdea", convertizor integrat in masina de la 12v la 220v si multe alte prostii, toate bineinteles oem, sau facute sa para cat mai oem . O sa vreau sa mai termin anul asta conversia la lupe bi-xenon Marimoto si sa pun saraciile alea de ornamente sub usi ca se vede urat fara, iar anul viitor sa retapitez interiorul si plafonul si poate sa vopsesc unele elementele, asta daca nu ma plictisesc si o vand intre timp.
    1 point
  7. Salutare, O sa incerc sa fiu scurt. Masina a fost a lui Felix, de pe forum, am intrat in posesia ei in urma unui schimb pe care l-am facut noi. Masina exceptionala, cine o va lua nu are de bagat bani in ea. Dotari: -motor 3.0 diesel, 193cp, cutie steptronic (consum urban 11-12%, exurban 6-7%, mediu 8-9% - consum de Bucuresti ) -interior bej, full electric, memorii, incalzit (inclusiv bancheta), masaj in scaunul soferului, (scaune comfort ca pe seria 7) -servotronic, ASC, ABS, 6 airbaguri, coloana de directie reglabila electric cu memorie -computer de bord, pilot automat, comenzi volan -oglinzi electrice, incalzite, pliabile electric -geamuri electrice (cu perdelute in spate), luneta ce se deschide separat, porbagaj cu softclose -clante iluminate (interior si exterior) -pachet lumini picioare, usi -xenon cu spalatoare faruri, spalare intensiva -senzori parcare + camera marsarier, senzori lumina, senzori ploaie -oglinda centrala electrocroma -alarma de fabrica (2 chei cu telecomanda) -suspensie de fabrica Mtech, discuri noi (v8), placute noi, perne aer spate -jante 16” oem +cauciucuri iarna (6mm) - cumparate anul acesta -jante 18” originale M + cauciucuri vara -navi aftermarket cu touch, sistem android (internet, gps, camera marsarier, TV digital, wifi, bluetooth, etc) - cumparata acum o luna, garantie 1 an, cost 3200 lei achzitie -sistem audio stock 8 boxe, 2 boxe de bass in porbagaj + statie (se aude mai bine ca DSP) -vopsea fara niciun fel de rugina, indoitura sau zgarietura (buza de la bara fata este crapata pe mijloc, bara fata prezinta ciobituri de la pietrele sarite de la alte masini) -consumabile schimbate la timp, cutie in stare buna – schimbat convertizor 25/12/2014 + ulei -niciun defect tehnic, fara erori in bord, toate butoanele functioneaza -inmatriculata in Bulgaria, asigurare valabila pana in 2015, itp valabil pana in 2016 Cat a fost la mine a primit urmatoarele: -geamuri faruri noi -led marker alb -convertizor (inlocuit) + ulei -fulie motor -navi Android -reconditionare completa piele + inlocuire plastice scaune fata (cele cu butoanele) -cauciucuri noi iarna -detailing interior - spalat mocheta, bord, fete de usi, plafon, etc -detailing morot - inlocuirea pieselor obosite de vreme, curatare completa (fara jet de apa) -baterie noua Varta 100A -reparatie statie de la subwoofer + montat filtru high-low -flansa + bucsa cardan inlocuite cu unele noi -presuri noi -trimuri piano black Probleme am avut cu bateria cu care am cumparat-o de la Felix (a cedat la fix un an de cand a achizitionat-o Felix) si cu convertizorul care a refuzat sa mai functioneze in parametrii cand a dat frigul. In momentul de fata toate optiunile masinii functioneaza, nu are vreo eroare in bord, nu are probleme la vopsea. M-a apucat nebunia sa o vand pentru ca am mers cu un X5 4.4 V8 si vreau neaparat sa iau una. Daca il cunoasteti pe Felix, probabil cunoasteti si masina si faptul ca a ingrijit-o foarte bine, lucru pe care l-am facut si eu de cand este la mine. Pozele le puteti vedea aici: http://s457.photobucket.com/user/razvan_gavan/library/Bmw%20530dA%202014?sort=2&page=1# Pozele sunt facute zilele trecute, inainte sa ninga. Pentru cash, pretul este de 4000 eur. Sunt dispus sa mai negociez un pic, dar doar cu conditia ca cel care o cumpara sa-i gaseasca un defect. Pentru detalii mai multe, folosit PM sau nr de telefon 0724 960 917
    1 point
  8. pur si simplu te legi la cap aiurea.
    1 point
  9. La Multi Ani tuturor si un An Nou Fericit! Eu sunt la cabana in Gadalin, e ceva zapada aici si azi noapte au fost -20C. http://thumbnails109.imagebam.com/37772/790468377716712.jpg
    1 point
  10. Acesta este codul piesei: 24347588725 Neaparat sa verifice. E mult mai probabil sa fie asta problema. Cand pica pe acolo ajunge ulei in spatele cutiei, adica in zona busonului de la baie.
    1 point
  11. E60 LCI N47. Da, poate fi asa. E putin probabil sa piarda pe la capacul ala de la baie. Daca e strans suficient, nu va pierde pe acolo. Mai degraba pierde pe la piesa din diagrama. E vorba de piesa 1: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NX31&mospid=50464&btnr=24_1047&hg=24&fg=15 Ma rog, e o banuiala. Roaga-l sa verifice cand te intorci la service. Pierderile de ulei prin acel loc reprezinta o problema comuna la ZF 6hp.
    1 point
  12. Sa nu cumva sa piarda pe la conectorul de sus de la mufa. Ce masina este?
    1 point
  13. Trei sferturi din combustibil si un sfert din temp apei
    1 point
  14. a iesit foarte bine. :sorcerer:
    1 point
  15. Ca si cheltuieli in Germania in afara de casa si masa pentru numere + ajuns acasa -150 euro asigurare -34 euro placute cu numere -34 euro platesti o taxa la inmatriculare -16 euro impozit -Motorina 5-5.5% daca mergi mai batraneste 140-150 km/h -Vignete Autria+Ungaria aproximativ 25 euro
    1 point
  16. Deoarece o sa raman cu ea foarte mult timp, m-am hotarat sa va arat si masina mea ...\ Este un 525d, e39, fabricatie 2001 ...O am de vreo 3 ani si sunt foarte multumit (exceptand hotiile statului legate de impozite si asigurari )... In cursul celor 3 ani am incercat sa o ingrijesc cat am putut de bine si am rezolvat destule probleme care pe mine ma deranjau ... Am luat-o la 208000km pe bord (reali, modificati... nu stiu si nici nu ma intereseaza) si acum are in jur de 260000km ... Masina ruleaza foarte frumos , mai ales daca ne gandim la varsta ei----confort, stabilitate, siguranta, ...pe mine ma multumeste din toate punctele de vedere...
    1 point
  17. Sa vinzi masina asta, dupa ce ai bagat atatia bani,timp si sudoare cred ca este cel mai mare pacat pe care ai putea sa-l faci.Asa ceva este pentru pastrare nicidecum pentru vanzare...
    1 point
  18. Asa este, Alex. Nu ma grabesc sa o vand oricui insa daca o sa-si gaseasca proprietarul potrivit, atunci da. Multumesc, ovy318i! In continuare, fetele de usi au fost date jos pentru retapitare (medalioanele), motiv pentru care am profitat si am insonorizat protierele + capota portbagaj. M-am documentat putin ca sa vad ce optiuni am si am ramas la varianta Standardplast "StP" Silver. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0048-Edit_zpsd8d7d5fb.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0049-Edit_zps583ac1e4.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/DSC_0050-Edit_zpse7c825ec.jpg Singurul motiv pentru care am facut acest pas a fost pentru confortul personal si nu neaparat pentru muzica. Stim toti (posesori de e36 si nu numai) ca acest model nu sta foarte bine la capitolul insonorizare datorita tehnologiei folosite in anii '90. Usa dreapta fata dupa ce am dat jos panoul interior si protectia din burete (cea care este lipita cu adezivul acela negru lipicios si enervant). http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0036_zps43aafbcb.jpg Dupa ce am spalat si degresat. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0039_zps692d7a5a.jpg Initial vroiam sa aplic doar pe panoul dinspre exterior pentru absorbtia vibratiilor si insonorizare pentru transferul termic dar am ajuns sa pun pe alocuri si pe scheletul portierei. Usa fata dreapta. http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0063_zps8a49d9d2.jpg http://i99.photobucket.com/albums/l287/Slick-/Diverse/2014/DSC_0037_zpsa418ad33.jpg Acelasi proces l-au primit si celelalte doua portiere de pe partea stanga cat si capota de la portbagaj (toata suprafata care este acoperita cu materialul textil). Din pacate aici n-am mai apucat sa fac poze din lipsa de timp. Dupa ce am terminat cu materialul insonorizant am pus inapoi protectia din burete (cea de culoare gri care acopera scheletul usii) si am montat fetele de usi cu cleme noi si garniturile din cauciuc aferente clemelor. A trecut putin timp de cand am facut aceasta "imbunatatire" si pot spune ca a meritat fiecare banut, timp si zgarieturi investite. Aspecte pozitive: - portierele se inchid mult mai usor datorita greutatii aditionale - sunetul cand se inchide portiera este unul mult mai "premium" in comparatie cu acel sunet cartonat de fabrica - deabia ca se mai aud motorasele de la macaralele geamurilor - insonorizarea fonica de mediul exterior este excelenta (daca ai toata articulatia noua sau in stare buna) iti da senzatia ca te afli intr-o masina cu cel putin o clasa peste cea in care te afli - tine foarte bine aerul rece inauntru (pentru cei cu AC) sau vice-versa (in functie de anotimp) Partea cu batutul degetului in usa cred ca o stiti toti care au si cea mai vaga idee despre insonorizare. Tabla suna a plin, nu mai rezoneaza a gol si per-ansamblu da senzatia ca ai o masina mai bine inchegata. Aspecte negative: - greutatea aditionala Am ingreunat masina cu aproximativ 6kg din aceasta cauza insa masina mea nu a fost si nu va fi niciodata o masina care a fost cumparata expres pentru liniute, drifturi sau mai stiu eu ce alt "sport" de acest gen. Fiecare se bucura de masina lui asa cum ii place insa cu trecerea timpului am incercat sa o aduc intr-o stare cat mai buna si sa o prezerv in acest sens.
    1 point
  19. Update: Pret cu navi, 2 seturi de jante si tot ce e mentionat mai sus: 4000 eur Pret fara Navi, dar cu 2 seturi de jante: 3500 eur Pret fara Navi, doar cu jantele de iarna: 3000 eur Preturile nu sunt negociabile. In locul Navi, voi pune un mp3 player de ultima generatie.
    1 point
  20. mie unul chiar imi place break-ul meu..
    1 point
  21. fara sa fiu nesimtit eu ofer 5500 de euro daca masina se afla in stare perfecta de functionare si e manuala. daca te intereseaza da-mi un PM
    1 point
  22. http://i61.tinypic.com/5niwja.png
    1 point
  23. Eu n-am zis sa nu facem itp. Nu pricep ce ai vrut sa exprimi. Tu? La noi in tara orice junghi de masina trece itpul cu o mica atentie. Cunosc cazuri cu itp facut fara masina (masina era in strainatate). Aizmen a vrut sa puncteze cu faptul ca masina lui a trecut itp-ul. Daca era in anglia, germania, sau orice alta tara in care...lucrurile sunt bine facute , atunci era altceva.
    1 point
  24. Bostane, schimba bateria.
    1 point
  25. Care este rolul DPF in buna functionare a motorului?
    1 point
  26. Din seria ca imi "moare motoru la manuala" si pentru ca automata =)))
    1 point
  27. EXTRAORDINAR...Ba fratilor stati ca nu inteleg?Toti intrati sa va certati cu mine sau care e problema?Ce e cu gandirea asta comunista la voi?Sunteti obligati sa va dati cu parerea si sa ma judecati?Am dreptu sa cer cat vreau si cat consider...nu iti convine "click the back button". Rusine?Pentru?
    1 point
  28. Si cateva fotografii cu interiorul (nu am putut pune mai multe din prima):
    1 point
  29. -1 points
  30. -1 points
  31. de ce nu inchide nimeni topicul asta?
    -1 points
  32. Lol. Azi le pun pe masina si vedem dupa. In orice caz nu sunt niste pocnitori cum zici tu. N-ai de unde stii daca nu le vezi live, asa pe net e usor sa dai verdicte. Ce vroiai sa dau 30mil pe niste gume de iarna pe care oricum nu le folosesc cine stie ce? Plus ca in primavara vreau sa vand masina.
    -1 points
  33. -1 points
  34. La cum se face la noi itp-ul...
    -1 points
  35. Pffff...hai sa nu mai facem itp ca si asa nu se face bine la noi!!!!
    -1 points
  36. porneste usor,dar de ce sta la 1000rot,la mine poate sa fie si -50 tot la 780rot sta!
    -1 points
  37. Vrei cash sau te bagi si la schimburi? Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  38. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.