Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/15/16 in Posts

  1. Back in business Sper ca nr 3 e mai cu noroc. (Al 3-lea volan,navigatie,tahometru) Si am trecut si la "papucii" de vara Ne vedem pe strazi !
    4 points
  2. Revin cu ceva poze la asternut de seara(2:30 AM).Vremea nu a tinut cu noi sa ne pastreze masinile curate chiar daca au fost spalate,data viitoare vom incerca sa le pastram impecabile. Pentru doritori de poze/video artistice cu aparatura profi in orice ipostaze si orice peisaje puteti contacta cu incredere pe FB Valentin Stan Photography. http://s20.postimg.org/4ew2wolyx/IMG_1065.jpg http://s20.postimg.org/jv9n6yqm1/IMG_1066.jpg http://s20.postimg.org/emem9386x/IMG_1115.jpg http://s20.postimg.org/4jv8sm3w9/13226712_1070894082957363_210975791322700459_n.jpg http://s20.postimg.org/yfqq1slkp/IMG_1093.jpg http://s20.postimg.org/8hiii0qpl/IMG_1103.jpg http://s20.postimg.org/65f3y63i1/IMG_1072.jpg
    2 points
  3. Nu s-a schimbat nimic de la inlocuirea capacului de la "tacheti" . Furtunul care duce in intake il am nou dar nu l-am schimbat, insemna sa dau jos si admisia, dar am lucrat vreo 4 ore la schimbat capacul si mi-a ajuns. Am schimbat asa: - toate bobinele, noi de la Bremi - toate bujiile, NGK originale BMW - capacul de la valve Din pacate , simptomele nu au disparut dupa operatiunea asta, ci doar cand mergea motorul normal, se simtea mai "smooth" , desi bujiile vechi nu erau foarte duse si aratau bine (nu negre, nu ude) Ieri, am schimbat ulei + filtru, am pus Mobil 1 0W40 , si vreau sa spun ca : SURPRIZA ! Motorul merge ca uns, nu mai am nici tremurat la rece, si nici nu mai scoate un nor de fum cand ii dau kickdown. Presupun ca intortocheate sunt caile valvetronicului .... PS: nu cunosc ce ulei a avut inainte, era schimbat la BMW aici, si inca era in limita de schimb (in Service imi mai arata si acum 3500km pana la schimb). Mai am de schimbat garnitura de la baia de ulei, are putine pierderi dar nu grave, si intre timp am insistat pe ceva la design : grile vopsite cu plasti dip, si angel eyes LED de 25W http://s32.postimg.org/490ir87ed/Whats_App_Image_20160513.jpg
    2 points
  4. imigranti mai albi sau mai bronzati sunt peste tot. Inclusiv eu si familia mea suntem imigranti :-)
    2 points
  5. bataie in volan, nu e de la bucsa aia de la coloana de directie? de obicei se schimba coloana cu totul
    1 point
  6. 1 point
  7. Pun si o poza cu interiorul si una dupa spalarea saptamanala. Calitatea pozelor nu e cea mai reusita, sunt facute doar cu telefonul din dotare. Intre timp am gasit rezolvare pentru lipsa alimentarii detectorului si/sau incarcatorului de telefon: am cumparat un splitter care se alimenteaza din una din cele doua prize de pe consola centrala spate.
    1 point
  8. Ia in calcul si varianta sa nu fie dati inapoi deloc si sa fie trecuti atat doar in anunt. Multe persoane cauta masini sub 180.000 de km. Din cate am observat eu exista niste limite pentru unii compatrioti in cautarea unei masini ca nr. de km, 180.200,220 si atunci omului ii e mai usor sa vanda masina. Daca dau search la masini cu maxim 180.000 de km, o gasesc si pe aia. Oricum se mint singuri cand cauta masini din 2005 cu 222.000 de km, dar asta e alt subiect. Bafta in alegerea masinii, caci vad ca esti in cautarea uneia. Eu nu m-as speria de o masina ca are ciupiti 10.000-20.000 de km, ia in calcul alte aspecte mai importante, pana la urma la o masina intretinuta corect km sunt doar un numar. Pun pariu ca sunt o gramada de exemplare de F10 ce se plimba prin Romania cu mult peste 250.000 de km reali si nu le mai pica nici distributii nici altele. Pana la urma piata second e o loteria. Poti sa ai "noroc" de masina cu 80.000 de km verificati si reverificati si sa ai probleme cu ea.
    1 point
  9. http://olx.ro/oferta/bmw-520-f10-ID5OlSv.html#834689016b Verificat la BMW , ultima intrare in service in 2015 avea 206 000km, in anunt are 170 000km, in realitate aproximati voi.
    1 point
  10. Si acum un update dupa vre-o 5 ani. Aceasi masina cu mici imbunatatiri. Vopsea noua, sticle faruri noi, eleron M5 http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/e1f46bc662675ccfcbf7671c6a8ac11c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/1b7cd28e9e0227b8de3bda250ff99d0f.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/cd949447f108da36bb1dbaccd6d2452c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/28926db916166ada15c06c4d4d420411.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/95034f9af84a321c4e3a0f27e0bce97b.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. nasol de tot , insa cei ce fura sunt tot europeni non germani in special bulgari, romani , tigani , albanezi.. etc
    1 point
  12. da, surse sigure, inainte salariile erau duble triple fata de acum, asa ca stai calm
    1 point
  13. Cred ca au fost sinceri cu tine... daca ti-ar zice altceva si s-ar intampla din nou ai fi nemultumit. Am mai scris, nu stiu daca ceva merita atata stres (pentru mine nu ar merita). Si cumva, topicul aceasta sper inceapa sa reprezinte pentru comunitate un "wakeup call" daca vrei, o constientizare a faptului ca piesele "cerute" sunt cel mai probabil furate. Cu siguranta nu o sa opreasca fenomenul, dar cred ca e destul de important sa intelegem ca un volan de exemplu care este impecabil nu prea are cum sa vina de la o masina care a facut accident, sau care se dezmembreaza...Hai sa spunem ca o navigatie poate scapa, poate cineva isi pune NBT (nou) si vinde CIC-ul, dar...nu stiu ce sa zic. Si eu ma gandeam sa schimb volanul dintr-o fitza, sa pun volanul M...sincer, desi ma consider un om responsabil si onest, nu am stat sa ma gandesc serios pana acum la faptul ca ar putea fi furat. Acum cu siguranta o sa il schimb doar daca o sa consider ca merita pretul unui volan nou... Poate repet si e aiurea, cu siguranta numai de sfaturi nu ai nevoie la ora asta, insa daca imi permiti unul: muta-te in cazul in care consideri ca si siguranta ta sau a familiei ar putea fi periclitata, cat despre masina, daca ramai acolo ia-ti una de care sa nu iti para rau, ceva low profile cu care sa iti faci treaba. Bafta! PS: vad ca unii colegi vorbesc de flagrant, batai, etc. Ca sa mai destindem atmosfera, cunosc personal un nene caruia in interval de 2 saptamani i-au furat de 2 ori oglinzile la M5 E39 (se intampla acum vreo 15 ani). Desi avea bani foarte multi, si nu era neaparat o problema pentru el, masina fiind oricum asigurata, a stat efectiv la panda cateva nopti intr-o alta masina si i-a prins. Ce s-a intamplat va las sa va imaginati scenariul: un nene care avea atunci vreo 35 de ani aproape 1.90, facea mult sport, avea o functie de conducere intr-o multinationala si o gramada de bani, si era foarte motivat sa le dea o lectie. :-)
    1 point
  14. Din pacate creed ca 95 % din cic+ceasuri+volan furate sunt pe ebay de vanzare la vanzatori cu 100% pozitiv doar vind marfa de calitate.Cel putin cu ceasurile de bord pot sa le ia urma ca sunt cu VIN in ele.De unde mama dracului atatea CIC-uri si NBT-uri din dezmembrari.
    1 point
  15. Du-te ma si repara cutia, lasa forumul si filozofia. In ritmul asta o sa dai chix.
    1 point
  16. diferenta dintre politia rutiera si siguranta si incredere este urmatoarea: aia de la rutiera sunt aia care stau la panda si iau permisu atunci cand le chioraie putin stomacu de foame !!! si aia cu sguranta si incredere misuna pe strazi pe la 2 dimineata ca berbecii in timp ce isi beau cafelele si se uita dupa infractori printe blocuri !!! si acesti domni de la sigurnta si incredere,atunci cand se petrece un accident ei nu au nici o putere nu au nici macar procese verbale nu au ce face,doar ii cheama pe aia de la rutiera :blink: stiu asta din surse sigure pt ca unchiu meu se afla printre coruptii cu siguranta si incredere,fara nici o jena si el fiind un mare corupt! :)
    1 point
  17. Sa fie cu noroc! O alarma buna!Cat mai repede,numai sta pe ganduri!
    0 points
  18. deci este motorul dupa seria 3, cel cu 143hp. despre cutie are cineva idee daca este ok ? la cati km sa ii schimb uleiul
    0 points
  19. Cel de 1.6 s-a pus din 2013 incolo ...si la banii astia n-o sa gasesti acum...logic.
    -1 points
  20. scuze...dar asta poate in visele tale. 2000 pensie in germania? minimum? mai citeste un pic inainte sa faci afirmatii OZN!
    -1 points
  21. tu sigur traiesti in germania? eu sant medic stomatolog. marea masa a pacientilor, care au muncit vreo 40 de ani, au o pensie de ca. 1000. nu ca sa ma dau barosan, dar platesc pensie din 92 si in anul 2033 am sa am ca 3700 euro pensie. asta la 1350 pe luna cotizatie sau pt tine ca tot esti specialist BEITRAG!
    -1 points
  22. Ămi mentin oferta de 20000 euro. Daca accepti fac o programare la filaret si mergem sa o inspectam.
    -1 points
  23. Din cate stiu, in Belgia nu se efectueaza vanzarea masinii fara Carpass, un document oficial in care iti prezinta istoricul masinii. Cel putin asa era in 2008 cand mi-am luat personal o masina de la privat din Brussels. Eu am cumparat un Passat in 2013 de la unu care zicea ca are GPS, cauciucuri noi, functie start/stop, numere de Franta si asigurare expirate cu care circula fara nici o jena (deci era si infractor, nu doar mincinos) si alte minciunele specifice precum ca , cumparatorii din tara sunt pe drum si sa mergem la Udriste sa facem actele. Poate multi ar fi facut un pas inapoi insa am mers la un test, am verificat istoricul (masina era din FR si nu am gasit mare lucru in afara de o intrare in Service pentru o problema la motor, dar comparand data si km la momentul respectiv am aproximat ca rulajul e real sau apropiat de cel real), i-am prezentat un print cu decode-ul vin si i-am aratat lista corecta de dotari si in final am batut palma. Masina a facut de atunci 60k km in Romania si singura problema a fost o bieleta antiruliu la 100 ron. Deci e oarecum discutabila aprecierea masinii in functie de intermediar, mai ales daca masina e luata de la licitatii unde nici ei nu stiu ce cumpara, se bazeaza doar pe niste poze si un raport de inspectie. La masinile cumparate personal de cine stie pe unde sau mai grav cele intermediate si rulate in Romania (cine o da la samsar / parc auto in mod sigur "vrea sa scape de ea fara batai de cap" pentru ca o da la un pret care sa suporte adaugarea unui profit la revanzare) consider ca au un grad mult mai ridicat de risc. LE: Si bineinteles ca era si hot ca la rubrica TVA a tras o bara si a mentionat nu stiu ce articol Deci conduc o masina luata de la un mincinos, hot si infractor.
    -1 points
  24. anvelope runflat Dunlop wintersport M3 225/50/17, originale BMW, fabricate in Germania, profil 4-5mm. Dot 49/09 Pret 220 lei bucata sau 750 toate 4. tks
    -1 points
  25. Functia de conducere in multinationala ia oferit forta necesara de a da o lectie monstrului! :super:
    -2 points
  26. Imi pare rau ca nu stiu de unde se da minus ,ti-as fi dat doua ,am inteles ca se poarta pe aici;) de ce pui romani pe locul doi asta este lipsa de patriotism , eu zic ca avem capacitatea si cunostintele sa fim pe primul loc :)
    -2 points
  27. Pai daca ati vrut imigranti.. Cel mai bine te muti in alt oras , mai "linistit".
    -2 points
  28. Ce tare esti tu, vrajeli de 2 lei. Intradevar sunt multi naivi pe acest site, dar ce spui tu, le intrece pe toate. Adica vrei sa spui ca, tu cumperi o masina unde vezi ca nu are istoric la reprezentanta, a avut si o mica problema la motor, dar nu te intereseaza acest lucru, ca asa ca... ti se pare tie ca aceea sunt km. reali. Nu te supara, dar tu ori furi banii, ori esti samsar, alta varianta nu vad. Si vad ca sunt destui care iti mai dau si aprecieri pozitive, iar dupa aceea, tot ei se plang pe forum ca le-a cazut nu stiu ce piesa, la asa putini km.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.