Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/19/16 in Posts
-
Am facut niște poze noi,se vede si vizibilitatea prin folie http://s32.postimg.org/go3zy14ld/image.jpg http://s32.postimg.org/vlcgz1htt/image.jpg http://s32.postimg.org/ut57m3o8x/image.jpg http://s32.postimg.org/h89u98j29/image.jpg http://s32.postimg.org/jn1ptnzb5/image.jpg http://s32.postimg.org/5fc150mm9/image.jpg2 points
-
Ne-am luat ochelari noi, adaptivi Astazi ne apucam de montat, sambata imi ajunge si frm3 ahl si o sa fie perfect functionale, pana atunci o sa imi functioneze ca niste faruri bixenon. http://i.imgur.com/NNOk5OB.jpg http://i.imgur.com/EtLEJfG.jpg http://i.imgur.com/fyMsMkH.jpg Ieri iar am alergat si am pierdut bani din cauza baiatului care dezmembreaza in Urziceni/Cosereni, ceasurile s-au dovedit a fii identice cu ale mele (doar ca de nfl) asa ca am platit degeaba 2x drumuri sa le iau si sa le duc + schimbare eeprom si scriere vin pe ele. In concluzie caut ceasuri 30d cu ecran mare, daca stiti un set de vanzare sau unde pot sa gasesc sunt dispus sa le cumpar. O sa incerc zilele astea sa montez si pilotul automat, nu am avut timp de nici o culoare.2 points
-
2 points
-
Salut, Nasoala faza. Magarie de ultimul nivel! Eu ti-as recomanda sa faci urmatoarea analiza: verifica complet articulatii/bucse; supensie; caroserie. Daca toate sunt ok si nu necesita alte reparatii majore, eu as zice sa treci la verificare amanuntita motor: verificat cote de axe(inlocuit si second, daca stii la ce cote sa le gasesti, verificat cuzineti, supape, simeringuri, pompa ulei, vacuum si ce-o mai avea; inlocuite lanturi, patine, intinzator si pinioane daca se impune. Cred ca distractia la motor ajunge la 1000-1500 E, insa stii ca ai un motor bun si ai o masina pe care te poti baza. Daca cumperi un motor second, ar trebui sa faci aceleasi verificari si eu cred ca ai mari sanse sa dai peste un motor identic cu al tau. Totul depinde de situatia ta finnciara si daca esti dispus sa bagi bani ( atentie ca acesti bani nu ii investesti) pentru a avea o masina OK din pct de vedere mecanic. Mult succes indiferent de solutia aleasa, eu am recomandat exact cum as proceda eu!1 point
-
Dupa lungi discutii si pareri am ajuns la concluzia ca orice as hotara cu jantele pana la urma pe spate as vrea sa raman macar cu 245,asa ca am luat pentru spate Toyo R888 245/40/R18. Greutatea este putin mai mare fata de cele Michellin Pilot Sport 3 255/35/R18 (10.9kg),acestea Toyo R888 245/40/R18 au 11.8kg. M-am bucurat sa vad ca scrie pe ele "Made in Japan" si nu altceva. Sper sa fie diferenta considerabila la plecare mai ales cu a doua jucarie care trebuie sa apara. http://s32.postimg.org/6cs5ca6bl/IMG_3989.jpg http://s32.postimg.org/g8t8bxc3l/IMG_3990.jpg http://s32.postimg.org/xorzrd0g1/IMG_3991.jpg http://s32.postimg.org/c7gqk096p/IMG_3992.jpg http://s32.postimg.org/abty8ukch/IMG_3994.jpg http://s32.postimg.org/ux8q0r1xd/IMG_3995.jpg http://s32.postimg.org/5ku2qtri9/IMG_3996.jpg1 point
-
In primul rand mentionez ca nu il cunosc pe cel care administreaza pagina de farcebook 'Dandu Auto Stil' , doar ii urmaresc activitatea. Nu vreau sa ii iau apararea, dar din cate inteleg, nu i-ai dat telefon si nu inteleg de unde ai scos suma de 10.000 euro:1 point
-
Practic pana nu desface motorul ,nimeni nu are de unde sa stie ce e inauntru, fiecare mecanic doar isi poate da cu parerea. Indiferent ce ar fi , orice piesa se poate inlocui, nu trebuie sa inlocuiesti motorul.1 point
-
multumesc laurentiu cat de curand urmeaza un update ) am mai cumparat niste chestii nu stiu cata nevoie aveam de ele dar erau rare:))1 point
-
Eu ma bucur ca nu cred ĂŽn ghinion. As mai putea povesti și ca am folosit o mașinĂŁ ĂŽnchiriatĂŁ de la DriveNow pe care puteam sa jur ca am incuiat-o când am lĂŁsat-o ĂŽn parcare. 4 ore mai târziu observ cĂŁ al meu mini ĂŽncĂŁ era acolo,evident bookingul meu rĂŁmĂŁsese activ și am avut la final o factura pe mĂŁsurĂŁ. :-)1 point
-
Jantele dau bine de tot...dar cauciucurile CHINA? C'mon! In rest masina e superba.1 point
-
Sa mai povestesc ceva :-) "meseriasii" de la service-ul la care am fost trimis au facut o munca de mantuiala. 1. au realizat dupa 3 saptamani ca nu sunt stare sa monteze navigatia si au trimis-o la BMW sa o instaleze ei 2. au montat partial volanul .. partea cu vibratul si cu padelele au uitat de ea, au dat vina pe cei de la BMW ca nu le-au zis .. si in final.. au recunoscut ca au uitat ) munca "nemteasca" pfff.. Deci de maine inapoi in service pentru padele si vibratii :frantics:1 point
-
UP - pret nou 21.900 EUR puteti contacta direct proprietarul aici : http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7Gh85R.html#32ce9977ce1 point
-
1 point
-
1 point
-
Vrei solutia ,intra doar cu telefonul cu tapatalk chiar daca versiunea folosita e jalnica, cel putin nu vezi minusurile sunt curios cei trece pin cap celui care da minus in loc sa isi esprime dezaprobarea prin cuvinte si chiar sa argumenteze, inca o data felicitari pentru masina ,pentfu evacuare vrei sa faci varianta cu doua iesiri una stanga una dreapta ? Daca schimbi si difuzorul acela si pui modelul performance vopsit negru lucios =top1 point
-
Buna ziua, Va rog sa-mi recomandati un service de calitate sau un mecanic bun in bucuresti unde sa schimb si eu ambreiajul la un e90lci si sa curat admisia+egr . Multumesc, PS: Sa nu aud de: Efficient Services de pe timisoara sau de bimerservice . astia se pricep doar la numarat banii .1 point
-
Cred ca au fost sinceri cu tine... daca ti-ar zice altceva si s-ar intampla din nou ai fi nemultumit. Am mai scris, nu stiu daca ceva merita atata stres (pentru mine nu ar merita). Si cumva, topicul aceasta sper inceapa sa reprezinte pentru comunitate un "wakeup call" daca vrei, o constientizare a faptului ca piesele "cerute" sunt cel mai probabil furate. Cu siguranta nu o sa opreasca fenomenul, dar cred ca e destul de important sa intelegem ca un volan de exemplu care este impecabil nu prea are cum sa vina de la o masina care a facut accident, sau care se dezmembreaza...Hai sa spunem ca o navigatie poate scapa, poate cineva isi pune NBT (nou) si vinde CIC-ul, dar...nu stiu ce sa zic. Si eu ma gandeam sa schimb volanul dintr-o fitza, sa pun volanul M...sincer, desi ma consider un om responsabil si onest, nu am stat sa ma gandesc serios pana acum la faptul ca ar putea fi furat. Acum cu siguranta o sa il schimb doar daca o sa consider ca merita pretul unui volan nou... Poate repet si e aiurea, cu siguranta numai de sfaturi nu ai nevoie la ora asta, insa daca imi permiti unul: muta-te in cazul in care consideri ca si siguranta ta sau a familiei ar putea fi periclitata, cat despre masina, daca ramai acolo ia-ti una de care sa nu iti para rau, ceva low profile cu care sa iti faci treaba. Bafta! PS: vad ca unii colegi vorbesc de flagrant, batai, etc. Ca sa mai destindem atmosfera, cunosc personal un nene caruia in interval de 2 saptamani i-au furat de 2 ori oglinzile la M5 E39 (se intampla acum vreo 15 ani). Desi avea bani foarte multi, si nu era neaparat o problema pentru el, masina fiind oricum asigurata, a stat efectiv la panda cateva nopti intr-o alta masina si i-a prins. Ce s-a intamplat va las sa va imaginati scenariul: un nene care avea atunci vreo 35 de ani aproape 1.90, facea mult sport, avea o functie de conducere intr-o multinationala si o gramada de bani, si era foarte motivat sa le dea o lectie. :-)1 point
-
Ba da toti se ataca in ziua de azi,fac botic imediat.Nimeni nu accepta o alta parere.Are "geante" de bagabont si sunteti invidiosi:)1 point
-
1 point
-
Dupa proverbul ti se da un deget si iei toata mana asa am decis sa continui si eu proiectul meu. Intrebarile "Cum ar fi daca?, Se poate sa...?, Cat de sus se poate ?" si acum parca imi dau un refresh si o pofta mai mare sa continui. Ce sa continui? Dupa parerea mea cel mai complex proiect de tuning diesel BMW din cate am auzit eu pe la noi,or mai fi si altii,am mai auzit si de altii dar din cate stiu s-au grabit prin a nu face ceva durabil si nu a tinut foarte mult proiectul lor sau l-au abandonat si au trecut la altceva(si aici vorbesc exclisiv de sedan,coupe nu am auzit). Vorbe de genul "Nu iti ajunge atat?,Ce iti trebuie mai mult?,Puteai sa iti iei n si x !" zboara pe la urechile mele neavand nici un impact iar eu neavand timp pentru a le face teoria pasiunii fiind mult mai ocupat de gandurile a ce avea sa urmeze. Cum ar fi daca era 3.0d?Era...Dar cum ar fi sa fie ?!Dar nu este.Dar daca l-am face sa fie ! Dupa spicuiri ici-colo,dupa discutii cu mecanicul,stampila a fost pusa,ciocanul a lovit masa,GATA !Asta este il vom face 3.0d si nu oricum ! Ce implica aceasta modificare? -iubitul motor cu toate anexele nu sa luam de pe cel de 2.0d -sfanta cutie -frane -suspensia(care a fost comandata din start pentru 6 cilindri nu pentru 4,puteti observa pe cutie) -unii ar spune doar grupul spate,cardan si planetare,eu spun ca va trebuie toata puntea spate,veti vedea de ce -ceasurile din bord -ECU Facand un calcul acestea toate duceau undeva nu departe de pretul unui 3.0d intreg daca le-as fi luat pe toate separat iar pe parcurs ar mai fi trebuit diverse care ar fi insemnat timp pierdut,stres si alti bani. Asa ca am decis ca imi trebuie un 3.0d de preferat cu volan pe dreapta(nu ma incomoda acest lucru)si lovit daca se poate oriunde in afara de zona motorului. Dupa luni de cautari,planuri si idei proiectul creste. Gasesc un coupe la licitatie-Anglia cu 150k MILE dar il pierd deoarece licitatia depaseste bugetul.Mare suparare,parca era varianta optima,era varianta cea mai buna,era tot coupe si imposibil sa mearga ceva prost.Asta este..."Ce nu te omoara te face mai puternic" se zice dar imi venea sa mananc monitorul. La o saptamana primesc o atentionare ca a aparut un alt 3.0d dar sedan,usor lovit in spate(nici macar bara nu era sparta) si cu pompa care trage motorina din rezervor defecta.Garantie ca masina porneste 94k MILE.Hmm...De data asta sunt mai pregatit. Se liciteaza,se liciteaza,stam la panda,asteptam momentul perfect si intepam...ce credeti?Victorie,al meu este,mare fericire de data asta,voi putea incepe mult doritul proiect ! Masina este adusa in tara pe platforma cu toate taxele,drumul,comisioane si tot ce a trebuit pentru suma de aproximativ 3000 lire.Ajunge in mijlocul toamnei 2014. Plecat la Ploiesti dupa ea un prieten trebuie sa faca eforturi pentru a repara pompa de sub bancheta pentru a o aduce pe roti si a o proba la destinatie. Seara primesc un telefon,a ajuns pacientul ! Ma duc o vad si totul este ok,se simtea mirosul unei masini din afara tarii,din tarile "bune",o masina intretinuta cum trebuie,nu batea,nu scartaia nimic.De la impactul accidentului din spate s-a rupt mufa pompei de motorina de sub bancheta si a trebuit sa se faca o adaptare cu un colier care mi-a facut surpriza sa se desfaca si sa traga motorina prin spate pe sub bancheta si sa se opreasca masina.S-a schimbat pompa si masina rula impecabil,motorul era mult mai silentios si mai asezat decat zgomotosul de 4 pistoane.Era un sunet infundat si gros iar cand o calcam avea un sunet foarte placut gros.Imi placea masina,imi palcea cum trace,se simtea ca are potential,se simtea ca are un motor sanatos. Am inceput sa o aranjez si pe aceasta pana urma sa incepem treaba si mai mult de atat incepusem sa prind drag de ea.De ce?Era mai confortabila,avea suspensia normala,jante pe 17,tragea mai bine,se auzea mai bine,era mai silentioasa,chiar intr-un timp ma gandeam sa o inscriu si sa ii fac schimbarea volanului dar radacinile primei idei nu au putrezit ! A avut loc si 3-4 linii intre coupe si englezoaica dar cu parere de rau fata de designul coupeului, englezoaica a castigat de fiecare data... Am avut surpriza sa intalnesc si o sora geamana a englezoaicei,le vedeti in una din pozele de mai jos.1 point
-
Acum nu vreau sa fiu rautacios,dar cum te-ai putea gandi ca o comuna are o alternativa ok(drum bun) la soseaua principala,unde stau fraierii in trafic?1 point
-
Nu am vrut sa ii spun ca sunt baiatul care l-a sunat pentru a vedea daca comercializeaza aceleasi preturi la toti clientii sau pretul este dupa starea omului. Am incercat sa scot pretul de la el pentru a stii si pe viitor alti clienti la ce sa se astepte si dupa cum ai observat a fost greu si nu inteleg de ce... Nu stiu de ce dar pare genul celor de la Exelixis(daca ai buget mare vino la noi dar nu ne intreba despre preturi sau detalii). Crezi ca nu mi-ar fi placut sa spuna un pret rezonabil pentru a putea lucra cu el,pentru ca aripile au iesit foarte bine(cele din proiectul lui)?Daca ma suspectezi il poti suna personal si intreba daca a sunat cineva cu numarul luat de pe bmwclub acum aproximativ o saptamana si a intrebat de umflat aripi E46,sau mai bine il poti suna pentru a-ti umfla tie aripile si vezi ce pret iti spune pentru proiect complet. Iti poti da seama de preturile lui din ce a spus ca percepe pentru vopsit adica 250euro + TVA=300 euro,adica triplu fata de orice service de calitate,probabil a inteles ca vopseste o aripa de avion nu una auto si atunci se justifica pentru ca necesita mai multa materie prima. Revin la treburile mele si astept,astept,astept :shifty: http://s32.postimg.org/lbotohf41/Track_number.jpg0 points
-
Absolut superba! Culoarea m-a dat pe spate, combinata cu pachetul M si cu motorul e tot ce trebuie! https://lajumate.ro/bmw-320i-individual-m-paket-2238421.html0 points
-
Ămi mentin oferta de 20000 euro. Daca accepti fac o programare la filaret si mergem sa o inspectam.0 points
-
Salut! Ce-ai mai luat pana la urma ? Un amic cu x5 306cp din 2010 se chinuie de jumatate de an cu turbinele apoi cu schimbat motorul si tot asa ...injura de numa numa. Cica nu-s mai cumpara biturbo nici sa-l picuri cu ceara. Eu nu am auzit dar din ce s-a documentat el cam pica turbina mica si apoi o angreneaza si pe cea mare. Acum ce sa spun ...X5 e o masina grea si mare. Nu cred sa fie prea sportiva nici in varianta de 306cp. Eu unul nu prea vad rostul sa iei motorizarea asta pe asemenea caroserie. Daca era pe berlina mai spuneam dar asa ... Mai bine un 3.0d de 286cp.0 points
-
0 points
-
apropo de mazda 6, spui ca te-a surprins placut calitatea finisajelor. eu unu am stat 10 minuet pe scaunul soferului si am ramas dezamagit. Din afara arata bine si abia astepti sa urci in ea, iar cand ai urcat...nimic. Butoane mari far pic de stil, facute parca pentru pensionari, plastic prost. butoanele pentru geamuri ai fi jurat ca sunt de 20 de ani in productie. cum ti s-a parut comparat cu honda?-1 points
-
Te p*** pe ea navigatie professional. Toate hartile-s de cacat (cel putin pe CCC). Eu am fost pe Transalpina recent (care apropo, nu mi-a placut deloc din Gorj si pana in Obarsia Lotrului) si la un moment dat am ajuns pe un drum de tara tot mai rau si mai rau pana vad indicatorul DRUM INCHIS. :| Noroc cu niste oameni care mi-au dat indicatii pe unde s-o iau spre Sebes. Traseul ales de navi era evident prost.-1 points
-
Pentru stabilitate la viteze mari este obligatoriu sa ai anvelope runflat (din proprie experienta) Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
Banuiesc ca e vorba de 20.000.... Lire sterline :frantics:-1 points
-
L-am sunat pe baiatul respectiv dar dupa parerea mea a aberat. Mi-a cerut 10000 euro sa imi umfle aripile cu tot cu vopsit. Vi se pare exagerat si voua sau doar mie? Inteleg ca lucrurile bune se platesc si mereu am apreciat asta dar in cazul asta mi se pare exagerat...-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00